טיולי משפחות גיאוגרפים לחו'ל

טיולי משפחות גיאוגרפים לחו’ל

נכתב ע"י: מדריכי חברת יעדים

תוכן עניינים

טיולי המשפחות לחו”ל הפכו מזמן למסעות אקזוטיים ליעדים כמו צפון וייטנאם, הרי ההימלאיה ההודית, יפן והרי הקווקז בגיאורגיה. אם בעבר טיולי המשפחות היו בעיקר לאמסטרדם, פריס ולונדון, הרי שבשנים האחרונות יותר ויותר משפחות מחפשות חוויה אקזוטית, שונה ואותנטית דרך מפגש הרפתקני עם תרבות מקומית רחוקה – כפרים, שווקים, טקסים ונופי הרים. טיולים שהיו פעם נחלתם של מגלי ארצות הופכים ליעדי טיול אטרקטיביים למשפחות.

ראג'סטן (Hero)
ראג’סט, תמציתה של הודו כולה. צילום גולן לובנוב

באוגוסט 2016 הגיעה אלינו משפחה בת 5 מטיילים (זוג הורים וילדים בגלאי 11-13-15) המחפשת הרפתקאה שונה. לאחר פגישה בה העלינו מספר רעיונות נבחר היעד – מדינת ראג’סטאן בהודו. קבענו לתפור טיול של 12 ימים ולהתמקד באזור שבין דלהי לאודייפור. נסיעה עם מדריך מקומי איתו יש לנו הכרות אישית ארוכת שנים דרך כפרים וערים ססגוניות כמו ג’איפור, פושקר, אגרה והטאג’ מאהל עד לאודייפור היפה ולחזור לדלהי בטיסה. גולת הכותרת הייתה הלינה בארמונות מהרג’ה שהוסבו למלונות מפנקים בלב המדבר ויציאה לטיולי ג’יפים בכפרי הסביבה שם פגשו המטיילים עולם לא נודע של טקסים מרתקים ואומנויות מסורתיות הנשמרות בקפידה. פירוש השם של מדינת ראג’סטאן היא מדינת המלכים ולינה בארמונות המהרג’ה המפוארים שהפכו למלונות מדבריים יוצרים תחושה ייחודית הלקוחוה מאגדות אלף לילה ולילה והחוויה הינה חויה מרגשת לילדים. הצוות המקומי, לבוש בבגדים הודים מסורתיים, מעניק יחס חם, הסיורים והביקורים בכפרים הקטנים והמרוחקים מרתקים את המשפחה שנקלעה ל”מסע בזמן” במדבר ראג’סטאן.

כאשר אנו מתכננים טיול משפחות, ברור לנו שהמדד להצלחת הטיול הינו שלב התכנון! לתכנן טיול ליעד אקזוטי איננו דבר של מה בכך! חייבים להכניס את כל השיקולים כמו מזג האויר, מרחקי הנסיעה בשעות ולא בק”מ, רמת בתי המלון, פעילויות משפחתיות וצבירת חוויות. לפעמים אנו לוקחים יעד שבמבט ראשון לא נראה “כיעד קלאסי למשפחות” אבל עם קצת חשיבה יצירתית – היעד הופך לחוויה משפחתית קסומה.

 

טיילו איתנו

טיולי משפחות גיאוגרפים לחו'ל
ההרשמה בעיצומה
בהדרכת אהד נבו
04.12 -
16.11
טיולי משפחות גיאוגרפים לחו'ל
יציאה מובטחת
טיולי משפחות גיאוגרפים לחו'ל
ההרשמה בעיצומה
טיולי משפחות גיאוגרפים לחו'ל
ההרשמה בעיצומה
בהדרכת עופר צבי
14 ימים
17.11 -
04.11
טיולי משפחות גיאוגרפים לחו'ל
הרשמו לרשימת הדיוור של ״יעדים״

הצטרפו לקהילה של אוהבי טיולים, מגלי ארצות ותרבויות, מטיילים הרוצים לחוות ולגעת בעולמות אחרים, מופלאים.

למה להרשם לדיוור שלנו?

כתבות נוספות

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

יש לנו מספר טיולים בלתי נשכחים

  • כחברה המאמינה כי רק מטיילים מרוצים הם מטיילים שחוזרים, “אנו כאן בשבילכם” עם חיוך לכל שאלה ובקשה.
  • אנו מאמינים שמקצועיות ומצוינות הם הבסיס להצלחת הטיול. אנו מוציאים טיולים רק ליעדים בהם יש לנו הכרות מעמיקה.
  • הטיולים שלנו מושקעים ואיכותיים – הם יגשימו את החלומות שלכם.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

טיולי משפחות גיאוגרפים לחו'ל

מה תרצו לחפש?