הטיולים הבאים

9 ימים
11 ימים

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

פרומית ושלמה ארגוב – טיול לסרי לנקה

חזרנו לפני יום מטיול מופלא לסרי לנקה היפה. לא פשוט לטייל בזמנים אלו ברחבי העולם, ההכנות והטופסולוגיה שלפני מכבידים לא מעט, אך בזכות עזרתה האדיבה של דליה המקסימה התגברנו בקלות יחסית על כל הקשיים.
הטיול לכשעצמו התנהל מכל הבחינות בצורה המושלמת והמוצלחת ביותר, הכל ביד רחבה כיד המסורת של גולן. עופר המדריך שעם הזמן הפך למדריכנו האהוב והמעורך, ואתו אנו חוזרים ומטיילים שוב ושוב בחו”ל ובארץ.מקווים שעוד נכונו לנו טיולים רבים עמכם וכמובן עם עופר שהפך ברבות הימים לידידנו. אמצנו את חברת יעדים כבית של הטיולים שלנו גם בעתיד. ושוב תודה לכולם על החוויה שעברנו בזכותכם.

פרופ’ חיים שלזינגר – טיול לסרי לנקה

המסלול היה מגוון ומעניין ותנאי הטיול היו טובים. עופר הוא מדריך ברמה גבוהה. בעל ידע רב בכל נושאי הטיול. איש מקסים, רגוע ואכפתי. אמליץ בפני כול חברי.

פרפ’ בן עמי סלע – טיול לסרי לנקה

המסלול היה מעניין. בתי המלון והארחות היו טובים מאוד. עופר צבי מדריך מעולה, רב ידיעות ומשרה אוירה טובה. ידיעותיו על ההינדואיזם והבודהיזם לימדו אותנו רבות.

טיול לסרי לנקה

לעופר היקר, יצאנו בהדרכתך לטיול בן 11 ימים לסרי לנקה היפה. הימים חלפו ביעף והנה הגענו לסיומו של הטיול. הטיול היה מושלם מכל הבחינות, החל  מההדרכה המדוקדקת של דליה לקראת הטיול, ההנחיות הברורורת והעזרה לכל מי שהתקשה בדרך, בתי המלון המקסימים והמפנקים, הפינוקים בדרך, נראה שמישהו חשב עלינו בכל פרט ופרט, אך בעיקר והרבה מאוד בזכותך עופר, יש האומרים שאת הטיול עושה המדריך, וזה אכן מה שקורה בטיולים שלך.נהננו בכל רגע במחיצתך.

אפרת ורונן בודנהיימר – טיול לסרי לנקה והמלדיביים

גולן שלום, נחתנו לפני כמה ימים ורצינו להגיד תודה. הטיול היה נהדר, המלונות מצויינים כולל המלצתך לשדרוג החדרים בהבראנה, בקאנדי ובנוראליה. נראה היה שהמדריך המקומי קיבל תדרוך טוב והשתדל מאוד להפגישנו עם חיי היום יום בעיקר עם השווקים והאנשים בכפרים. טיול האופניים בין מטעי התה היה מרענן וייחודי ונראה שהם התרגשו לא פחות מאיתנו. המלון באיים המלדיביים היה קסום ומפנק – קיבלנו את החדר ביום האחרון עד לערב וזה היה נהדר.

אלקה אמיתי – טיול לסרי לנקה

מסלול מגוון, שילוב בין טבע, ערים ומקדשים. משובח ביותר. בתי מלון טובים, פינוקים בנסיעות.. על עופר, מדריך הטיול.. רק מילים טובות והרבה מילים טובות. ידע עצום, נועם הליכות, דאגה ותשומת לב לכל פרט. ההחלטה לצאת לטיול לוותה בחששות. אני שמחה מאוד שהחלטנו לצאת ולטייל. ההנאה היתה מושלמת. תחושת הבטחון שהיתה לי לאורך כל הטיול אפשרה לי את ההנאה והחוויה המשתמעותית. ושוב, תודה לכם ולעופר.

שרה ויגאל אשד – טיול לסרי לנקה

לכל החברים בקבוצת ה”זכרונים המאושרים”, תודה על הקליטה החמה והמחבקת שעזרה לנו להתחבר לקבוצה המלוכדת. תודה מיוחד לעופר וכמובן לגולן, דליה וברק מחברת “יעדים”, היה מעניין, נעים וחוויה מרעננת, במיוחד בתקופה כל כך מאתגרת.

פנינה אנגלמן – טיול לסרי לנקה

מסלול הטיול היה מצוין שהקיף את כל האטרקציות של סרי לנקה. מלונות נפלאים, ארוחות צהרים במקומות קסומים, אוטובוס נוח מאוד. עופר צבי הוא תופעה ייחודית. ידע רב, דאגה לכל מטייל, ארגון ולוגיסטיקה מצויינים. אין מילים שיכולות לתאר כמה אתם נהדרים! אל תשתנו!.

אפרת ודידי ידידיה – טיול לסרי לנקה והמלדיביים

הי גולן,
היה נהדר! נהננו מאוד. תודה על הכל !!

רות שרר – טיול לסרי לנקה

המסלול תוכן לעילא ולעילא – גיוון, נסיעות סבירות, הכרות עם כל סוגי הנופים הגיאוגרפיים, האנושיים והתרבותיים. עופר אחד ומיוחד, עתיד ידע במגוון תחומים, נעים הליכות ומאיר פנים. מגלה התעניינות והתחשבות בכל אחד ואחת מחברי הקבוצה. המשיכו בדרך בה אתם הולכים, שכל כך לא אופיינית, בכל הקשור להקפדה על פרטים, גדולים כקטנים, מכוונות מלאה ללקוחות, עד לרמה האישית. יישר כוח!

אביבה ונתנאל מאושר – טיול לסרי לנקה

מסלול הטיול היה מגוון ומעניין. עופר צבי, האיש, הידע, הנעימות, האסרטיביות, הדאגה לכל אחד ולכל הפרטים. תודה לכם יקרים, גולן, דליה וברק. שמחנו מאוד שהצלחתם והצלחנו לטייל שוב. מקווים להמשך בקרוב.