טיול שייט לאנטארקטיקה, איי פוקלנד והאי ג’ורג’יה הדרומית

9CA1F1E0-2257-4AD4-885C-1023BAF5E9BE
בהדרכת נירית גפני
A81664C0-70A7-4CA7-8A97-E1648598A84C
06/12/24 -
16/11/24
4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
21 ימים

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה לטייל איתנו לאנטארקטיקה, איי פוקלנד והאי ג'ורג'יה הדרומית?

קרחוני ענק מפוסלים, בעלי חיים מרתקים ואיתני טבע עוצמתיים.

יבשת אנטארקטיקה היא היבשת החמישית בגודלה, והמסע הזה אליה במסגרת טיול שייט גיאוגרפי מפגיש אותך עם העוצמות האדירות של הטבע. טבע בתולי, אימתני, מסעיר.

החוויה מתחילה בדרכך בשייט לשם, כאשר אתה חווה את הגלים והרוחות במעברי דרייק, דרך הקרחונים הראשונים המדהימים ועבור בפינגווינים, בפילי ואריות הים ובציפורים – אשר נמצאים על האיים שהאדם הוא האורח בהם, ומזלנו שטרם הצליח לקלקל.

במסע זה נגיע גם אל איי פוקלנד והאי ג’ורג’יה הדרומית, נופים דרמטיים של מצוקים, וקרחונים הגולשים אל הים, מושבות קינון של אלבטרוסים ומושבות ענק של מאות אלפי פינגווינים מלכותיים שגם אותם ניתן לראות רק באזור זה.

אתה עומד ומנסה להכיל את המראות, הקולות, החוויות, ומוצא את עצמך כה מאושר, לעיתים אף לא מסוגל להכיל שאתה באמת פה, במסע שהוא אכן מסע של פעם בחיים.

יכול להיות שאם היה קל, פשוט או זול במיוחד להגיע לכאן, אנטארקטיקה הייתה עמוסת תיירים, והאדם כבר היה הורס כל חלקה טובה בה. העובדה שמדובר בExpedition ושהירידה לאיים נעשית בקבוצות קטנות בסירות זודיאק, כחלק ממסע שייט ולא שייט תענוגות באוניות ענק, מותירה אותה בתולית, אמיתית.

טיול השייט הגיאוגרפי הזה כולל את כל הסיורים באיים ובסירות הזודיאק, הרצאות באנייה ופנסיון מלא.

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

הגעה לאושוויה 18.11.24

נטוס בטיסה קבוצתית או באופן עצמאי מת"א לאושוויה.

מומלץ לטוס מהארץ ב16.11.24 ולהגיע לאוושוויה ערב לפני העלייה לספינה, כלומר בתאריך 18.11.24. העלייה לספינה תיעשה אחה"צ של 19.11.24.

אושואיה, העיר הארגנטינאית הדרומית ביותר בעולם, ונקודת ההתחלה של המסע שלנו. אושואיה היתה עיירה קטנה בקצה העולם המונה אלפי אנשים בלבד, והיא התפתחה עקב היותה העיר ממנה יוצאות רוב ההפלגות לאנטארקטיקה לעיר המונה כ- 70,000 תושבים. ברחובה הראשי נמצא בתי קפה וחנויות, נמל שוקק ואוירה תיירותית.

טיול שייט לאנטארקטיקה, איי פוקלנד והאי ג'ורג'יה הדרומית
1
יום 2 אחה"צ עלייה לספינה 19.11.24

את שעות הבוקר נבלה באושואיה, ואחר הצהריים של יום 2 נעלה לספינה. לאחר קבלת התאים והתארגנות קלה, נתכנס להסבר על השייט והנהלים בספינה. לפנות ערב נפליג דרך תעלת ביגל, המיצר הדרומי של "ארץ האש" ונצא אל האוקיינוס, כשבדרך ילווה אותנו נוף הרי האנדים המרשים של פטגוניה.

טיול שייט לאנטארקטיקה, איי פוקלנד והאי ג'ורג'יה הדרומית
2
הפלגה לכיוון איי פוקלנד

אנו מפליגים לכיוון איי פוקלנד. בהפלגה נהיה דרוכים למקרה שלוויתנים או דולפינים, אלבטרוסים ויסעורים ילוו את אנייתינו בזמן ההפלגה.

טיול שייט לאנטארקטיקה, איי פוקלנד והאי ג'ורג'יה הדרומית
3
פורט סטנלי ואיי פוקלנד

היום נגיע אל איי פוקלנד, ארכיפלג של כ- 200 איים בדרום האוקיינוס האטלנטי המהווים טריטוריה בעלת שלטון עצמי של הממלכה המאוחדת. בשעות אחר הצהריים המוקדמות הספינה שלנו תטיל עוגן בנמל הטבעי המוגן של בעיירה פורט סטנלי, עיר הבירה של איי פוקלנד, בה מתגוררים כ- 2000 תושבים. בעיר קטנה זו נמצא את מוסדות ממשלת הוד מלכותה, משטרה, צבא, בית חולים, בי”ס עממי ותיכון, תחנת מכבי אש וכל מה שמקום יישוב מסודר צריך (גם כנסיה) ובעיקר תושבים גאים בהשתייכותם לממלכה הבריטית. נטייל במרכז העיר, ברחובות סטנלי. למחרת, בהתאם לתנאי מזג האוויר, נרד אל האי בסירות זודיאק, נראה מושבות קינון של פינגווין מגלן, לצד שלצדפים, אווזים וברווזי מגלן. נשייט בקרבת חופי האי ונצפה באלבטרוסים, קורמורנים ופינגוויני רוקפלר.

שייט לאנטארקטיקה, איי פוקלנד והאי ג'ורג'יה הדרומית
4-5
שייט לעבר האי ג'ורג'יה הדרומית

מאיי פוקלנד, אנו מפליגים מזרחה לעבר האי ג'ורג'יה הדרומית. כאן אנחנו נכנסים לרצועת המים העוצמתיים המסמנת את הכניסה למים האנטארקטיים.

קטע זה של דרום האוקיינוס האטלנטי הוא אחד מהפרודוקטיביים ביותר ביולוגית על פני כדור הארץ, ומהווה מקלט לכמויות עצומות של חיות בר - מלווייתנים ואלבטרוסים ועד פינגווינים וכלבי ים. צפו בגלים בקפידה - באזור זה, מינים תת-אנטארקטיים מתערבבים עם מיני קוטב אמיתיים ויוצרים תערובת אקולוגית מרתקת.

צוות האנייה יעביר הרצאות מעמיקות, המתמקדות בהיסטוריה, ביולוגיה וחיות הבר המרתקות של האיזור.

טיול שייט לאנטארקטיקה, איי פוקלנד והאי ג'ורג'יה הדרומית
6-7
האי ג'ורג'יה הדרומית

האי ג’ורג’יה הדרומית הוא אי מרשים וייחודי בנופיו ועוצמתו, 170 ק”מ אורכו ו- 34 ק”מ רוחבו ובו רכסי הרים המתרוממים עד כמעט 3,000 מטר, קרחונים המכסים למעלה ממחצית שטחו, שפע של אגמים ונהרות הגולשים ממרומי ההרים. זהו ביתם של רבבות פינגווינים, פילי ים, כלבי ים, ועופות ים, עשרות בודדות של חיילי הצי הבריטי וחוקרים ספורים בלבד המתגוררים בתחנות מחקר במקום. האי יושב בעבר ע”י ציידי לוויתנים, התגלה בשנת 1775 על ידי ג'יימס קוק שקרא תחילה לאיים "תגלית חסרת משמעות לחלוטין" ומאוחר יותר קרא להם "האי ג'ורג'יה", על שמו של המלך ג'ורג' השלישי. באי הוקמה תחנה ששימשה את ציידי הלווייתנים באזור.

את הימים הבאים נבלה בסיורים בין המפרצים, בהם נפגוש מאות אלפי פינגווינים מלכותיים, החולקים את החוף עם פילי הים הענקיים וגוריהם הרובצים בהמוניהם על החופים. נשוט לאי הסמוך שם מקננים האלבטרוסים המלכותיים, בעלי מוטת הכנפיים הגדולה ביותר מכל ציפור בעולם.

נבקר ב Grytviken - בתחנת ציד הלווייתנים הנטושה הזו שלמרבה המזל הפסיקו את מלאכת השמדת אוכלוסיית הלווייתנים וכלבי הים עוד בחלקה הראשון של המאה הקודמת. זהו היישוב המיושב היחיד באי הררי זה, והוא גם מקום המנוחה האחרון של ארנסט שקלטון, לאחר שמת במסע נוסף באנטארקטיקה בשנת 1922. פינגווינים מלכותיים מסתובבים ברחובות ופילי ים מסתובבים כאילו הם הבעלים של המקום. כאן נוכל לראות את מוזיאון דרום ג'ורג'יה כמו גם את קברו של שקלטון.

במהלך ימים אלו נפגוש עשרות אלפי פינגווינים מלכותיים, כלבי ים ופילי ים, גורים וגוזלים.

טיול שייט לאנטארקטיקה, איי פוקלנד והאי ג'ורג'יה הדרומית
8-10
חציית מיצרי דרייק

ביומיים אלה נפליג דרומה אל דרום האוקיינוס האטלנטי, דרך מיצרי דרייק, אל הזרם האטלנטי ההיקפי המהווה את הגבול האקלימי ליבשת אנטארקטיקה. במהלך השייט נפגוש בשפע מינים של עופות האזור הארקטי כגון אלבטרוסים, יסעורים, יסעורונים, שחפים ואולי אף לוייתנים ודולפינים שילוו את האניה. במהלך היום נשמע הרצאות רקע בנושאי גיאולוגיה, טבע והיסטוריה של אנטארקטיקה.

טיול שייט לאנטארקטיקה, איי פוקלנד והאי ג'ורג'יה הדרומית
11-12
איי שטלנד וחצי האי אנטארקטיקה

נגיח מן הים הפתוח אל איי שטלנד הדרומיים וחצי האי אנטארקטיקה שיתגלו לעינינו. קרחוני ענק הנשקפים ממי האוקיינוס הכהים בצד הרים לבנים וגבוהים.

את ארבעת הימים הבאים נקדיש לירידות לחוף אל מושבות הפינגווינים ותחנות המחקר, ולשייט בסירות הזודיאק בין קרחוני ענק צפים שהרוח והמים יצרו בהם פסלים מרהיבים, לחומות קרח אדירות המתנשאות על היבשת עצמה, בין לווייתנים השוחים לצידי הספינה ופינגווינים הקופצים אל ומהקרחונים, קבוצות כלבי ים, דובי ים ופילי ים.

כל יום, בהתאם לתנאי מזג האויר, נרד בסירות זודיאק ונשוט במי המפרץ לביקור באיים ובחופים המרשימים של חצי האי אנטארקטיקה. למרות שהתכנית הסופית תיקבע ע”י תנאי מזג האויר, מצב הים ומיקום בעלי החיים, צוות המדריכים של הספינה ידאג לכך שכל ירידה לחוף תהיה מרתקת.

אנטארקטיקה
13-16
חציית מיצרי דרייק אל ארץ האש, הגעה לאושוויה, סיום השייט

היום אנו מתחילים את דרכנו חזרה. מספר שעות נפליג בין קרחונים אשר יילכו ויתמעטו ככל שנצפין, עד שנצא אל הים הפתוח ומיצרי דרייק, המפרידים  בין יבשת אנטארקטיקה לדרום אמריקה. ביום האחרון נשלים את המסלול וניכנס מדרום, אל הנמל של העיירה אושואייה, העיירה הארגנטינאית הדרומית בעולם הנמצאת בקצה ארץ האש.

מחירי הנחה מיוחדת לנרשמים עד 1.4.24
המחירים נקבעים בהתאם לסוג החדר באוניה Ocean Albatros:

סוג התא הנבחר: מחיר רגיל לאדם בחדר זוגי מחיר מבצע
לנרשמים עד 1.4.24
לאדם בחדר זוגי
חדר עם צוהר Category D

 

$19,825 $16,500
חדר עם מרפסת
Category
C
$23,295 $18,500

לפרטים נוספים ולמידע מקיף נא לפנות אלינו לטלפון - 058-7575679 / 03-6446566

טיול שייט לאנטארקטיקה, איי פוקלנד והאי ג'ורג'יה הדרומית
17-19
טיול שייט לאנטארקטיקה, איי פוקלנד והאי ג'ורג'יה הדרומית

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

$
16,500
21 ימים
התמונות באדיבות הסוכן המקומי
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:

    היה מדהים, הצוות של האוניה מקצועי ומיומן, נחמדים מאד ומאד מגובשים, הצליח לנו הפעם כי היה רב הזמן מזג אוויר טוב. הקפטיין היה מיומן והשתדל מאד לעשות את המיטב כדי שנמצא את השהות שלנו באיזור באופן המוצלח ביותר. באוניה זו של אלבטרוס בכל סוג של שירות, השירות היה מצויין !

    משפחתי נהנתה  מאד. זוהי חווית חיים. יקרה מאד אמנם, אך מצדיקה את המאמץ וההשקעה. ירדנו לחוף הרבה מאד פעמים, שפע של פינגווינים, מסוגים שונים, כלבי ים אריות ים, לווייתנים היו… הנוף מרהיב, תודה!

    עדנה פריאל – שייט לאנטארקטיקה, איי פוקלנד והאי ג’ורג’יה הדרומית

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    • 18 ימי שייט / 17 לילות על הספינה, בחדר ע”פ בחירתכם.
    • מדריך מומחה ליעד מצוות החברה (מותנה במינימום 10 מטיילים ישראלים. במידה ויהיו פחות מטיילים- ההדרכה תינתן באנגלית על ידי צוות המדריכים המנוסים בספינה).
    • כלכלה: פנסיון מלא בספינה, מארוחת ערב ביום 2 ועד ארוחת בוקר ביום 20.
    • מים, קפה ותה ללא הגבלה לאורך כל השייט.
    • כל הפעילויות בספינה, כולל הרצאות באנגלית ע”י צוות מרצים ומדריכי טבע. כניסה לשמורות הטבע, דמי רישום וטיפול.
    • כל סיורי החוף.
    • צוות מדריכים מעולה דובר אנגלית מטעם הספינה.
    • מגפי גומי אטומים למים בהשאלה למשך תקופת השייט.
    • מעיל דו שכבתי אטום למים ורוח במתנה.
    • העברה ממרכז אושוויה לספינה ביום הראשון של השייט.
    • העברה מהספינה לשדה התעופה או למרכז אושוויה ביום האחרון של השייט.

    המחיר אינו כולל:

    • טיסות כלשהן.
    • מלונות לפני או אחרי השייט.
    • הוצאות אישיות: כביסה, אינטרנט, טלפונים, שתייה שאינה כלולה וכד’.
    • תשר לצוות הספינה והמדריכים (מומלץ $14 ליום לאדם).
    • תשר למדריך הישראלי.
    • פעילויות אופציונליות (למשל קיאקים) – מותנית בזמינות מקומות ובתוספת תשלום. על המשתתפים בפעילויות האופציונלית להיות בני 16 ומעלה, ודוברי אנגלית שוטפת.
    • ביטוח בריאות ומטען.
    • בדיקות קורונה ככל שתידרשנה.
    • כל מה שאינו מופיע בסעיף “כולל”.

    הערות ומידע כללי:

    תנאי תשלום 

    • עם ההרשמה תיגבה מקדמה בסך 15% ממחיר השייט.
    • את יתרת הסכום יש לשלם עד 120 יום לפני מועד השייט.

    דמי ביטול

    תנאי הביטול נובעים מתנאי הביטול אצל נותני השירותים מחוץ לישראל:

    • מרגע ההרשמה ועד 121 ימים לפני השייט: 15% ממחיר השייט.
    • 121 ימים ועד 95 יום לפני השייט: 25% ממחיר השייט.
    • 95 יום או פחות לפני השייט: 100% ממחיר השייט.
    • עלות ביטול טיסות בינלאומיות ופנימיות שהוזמנו תהיה בהתאם למדיניות חברת התעופה.
    • על המטייל לכלול ביטוח הכולל ביטול במקרה של אי יכולת להצטרף לטיול עקב מחלת קורונה. יש לרכוש ביטוח בריאות הכולל חילוץ והטסה רפואית, ספורט אתגרי ושייט בסירות זודיאק מייד לאחר ההרשמה לטיול.

    לתשומת לבכם

    • הטיול בהדרכת מדריך ישראלי מותנה במינימום 10 נרשמים. במידה ויהיו פחות נרשמים, ההדרכה תינתן באנגלית ע”י מדריכיה המנוסים והמקצועיים של הספינה.
    • הטיסות וההפלגות יתבצעו בהתאם להנחיות פוסט קורונה בעת הטיול. פרטים אקטואליים יימסרו לנוסעים קרוב יותר למועד השייט. על המטייל לכלול ביטוח ביטול במקרה של אי יכולת להצטרף לטיול עקב מחלת קורונה.
    • מסלול השייט, סדר הביקורים, כמות הימים בכל יעד יבשתי, ואף כמות הגיחות אל היבשת והאיים, עלולים להשתנות בהתאם לתנאי השטח ומזג האוויר המשתנה באופן בלתי צפוי באנטארקטיקה.
    • אישור התאים הינו על בסיס זמינות ומותנה בכך שנקבל אישור מחברת השייט שהתא הנבחר זמין.
    • טיסות: ע”פ מדיניות חברות התעופה, בטיסות קבוצתיות לא ניתן לבצע הושבה מראש. חלק מחברות התעופה מאפשרות לבצע הליך בידוק אישי (צ’ק אין) באינטרנט 24 שעות לפני הטיסה ובמסגרתו לבחור מושב בטיסה. על המטייל להיכנס לאתר חברת התעופה הרלבנטית ולבצע זאת בעצמו. במקרים בהם אין חברת התעופה מאפשרת זאת 24 שעות לפני הטיסה, על המטייל להגיע לנמל התעופה מוקדם מספיק (כשלוש שעות לפני הטיסה) אם ברצונו להגדיל את אפשרות הבחירה, ולבחור לעצמו ולמי שמטייל עמו מושבים סמוכים. יודגש כי כל נושא ההושבה בטיסות אינה באחריות החברה והחברה כפופה למדיניות ההושבה הקבוצתית של חברות התעופה השונות.
    • התמונות להמחשה בלבד והן באדיבות הספק.
    • לדף תנאים כלליים של חברת יעדים טיולי תרבות וטבע https://yeadimtravel.co.il/general-conditions

    רשימת המלונות לדוגמא:

    על הספינה:

    ספינה חדשה לגמרי, תצטרף לצי של חברת אלבטרוס במאי 2023, והיא מהספינות החדשות ביותר והמותאמות במיוחד להפלגות לקטבים (ספינת אחות וזהה ל OCEAN (VICTORY. הספינה המודרנית מיועדת לשייט בקטבים ונבנתה כספינה קוד פולאר 6 הגבוה ביותר, מסווגת כשוברת קרח דרגה 1A הגבוהה ביותר. הספינה שומרת על רמת שירותי תיירות גבוהה תוך שמירה על סטנדרטים בטיחותיים גבוהים, עם פטנט X-bow שמייצר שייט נוח יותר, מהיר ועם מייצבים חדשניים המספקים יציבות גבוהה לספינה במזג אויר סוער.

    הספינה מותאמת במיוחד ליציאה למסעות מחקר וטיול בחזית המסעות לקטבים, האזור הארקטי ואנטארקטיקה. מהירות השיוט שלה מגיעה ל- 15 קשרים ומאפשרת הפלגה מהירה יותר בים הפתוח, וזמן איכות רב יותר המוקדש לסיורי השייט בזודיאקים והירידה לביקור בחופים. כספינה קטנה יחסית, 104 מ’ אורך, ניתן להפליג בה קרוב לחופים ולמעברים צרים בין איים ומפרצים. 93 חדרים נוחים ומרווחים מיועדים ל- 189 מטיילים, כל התאים כוללים חדרי מקלחת ושירותים פרטיים, מאובזרים היטב, כולם פונים לים ולכ-90% מהם מרפסת. עם כ-100 אנשי צוות, כל נוסע יכול לצפות לשירות יוצא מן הכלל בעת שהותו בספינה. בספינה צי של 18 סירות זודיאק לעגינות בחוף וסיורים ימיים.

    שירותים: מסעדה עם נוף פנורמי המאפשרת תצפית מרהיבה בזמן הסעודה, מסעדה נוספת מיוחדת המתמחה בבישול אבן לבה, טרקלין תצפית מרווח, טרקלין הרצאות, ספרייה, בריכת שחייה מחוממת עם בר בריכה, ג’קוזי, ספא, חדר כושר, מרפאה המאוישת ברופא, חנות, מעלית.

    • לפרטים נוספים ולקבלת קובץ עם תמונות והסבר על חדרי הספינה, אנא פנו אלינו לטלפון 058-7575679 / 03-6446566

     

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טיול שייט לאנטארקטיקה, איי פוקלנד והאי ג'ורג'יה הדרומית

    מה תרצו לחפש?