טיול שייט גיאוגרפי לניו זילנד

9CA1F1E0-2257-4AD4-885C-1023BAF5E9BE
בהדרכת אהד נבו
A81664C0-70A7-4CA7-8A97-E1648598A84C
04/12/25 -
16/11/25

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה לטייל איתנו לניו זילנד?

במסגרת מסע זה נגיע לטייל במיטב שיש לניו זילנד להציע . ניו זילנד, הידועה כ”ארץ הענן הלבן הארוך”, אאוטארואה במאורית, כוללת את קו החוף ה-9 באורכו בעולם שאורכו 15,000 קילומטרים ורק הגיוני לחקור אותו בטיול שייט מעמיק. מדינת האיים הדרומית היא אחת היפות בעולם והאחרונה בה התיישב האדם. ארץ שהייתה מקום משכן לעופות וציפורים בלבד, ויושבה רק לפני כ- 700 שנה ע”י יורדי ים פולינזיים.

הנכם מוזמנים להצטרף לטיול שייט גיאוגרפי מסוג Expedition  בו נטייל לעומק בשלושת האיים העיקריים של ניו זילנד (האי הצפוני, האי הדרומי והאי סטיוארט). מ”הבירה הקטנה והמגניבה ביותר בעולם” (וולינגטון) לאופנה של דנידין, היופי חסר המעצורים של אזור “ארץ הפיורדים” Fiordland  והאי סטיוארט, נאפייר Napier  והחופים הזהובים ומקדשי שימור האיים של האי הצפוני .

במהלך השייט נחזה בנופי הפיורדים והקרחונים, יערות הגשם הממוזגים והאגמים הכחולים, נופי הגעש, הבריכות החמות ואינספור המפלים משתלבים.  את מסענו ילוו סולות ואלבטרוסים, עופות ים ופינגווינים, יונקים ימיים ולווייתנים.

בטיול שייט זה נגיע לעמקים המרהיבים ולהרים המתנשאים של אזור “ארץ הפיורדים, החופים הזהובים והמפרצונים של מפרץ האיים; נראה את בעלי החיים הימיים המגוונים של מפרץ האוראקי, נחזה במגרש המשחקים הנופי של מרלבורו סאונדס; מקלטי חיות הבר האייקוניים של האי סטיוארט והאי אולבה הסמוך (אי ללא טורפים) וערי הקיווי האייקוניות הרבות לאורך הדרך, כולל העיר הסקוטית דנידין, עיר הגנים קרייסטצ’רץ’, והקרקעות הפוריות העשירות של גיסבורן.
טיול שייט בספינה של עד 140 מטיילים עם צי של כ-14 סירות זודיאק, מאפשר הגעה למקומות יותר מיוחדים ומבודדים בטבע עוצר הנשימה של ניו זילנד, מפגשים עם חיות בר, תצפיות על דולפינים ולווייתנים, צפרות יוצאת דופן כולל מספר מינים אנדמיים נדירים ומושבת אלבטרוסים בחצי האי אוטגו. בעלי עניין בצמחים ייהנו מהארבורטום הלאומי של ניו זילנד בגיסבורן, מהיערות הסובטרופיים המשתנים מצפון לדרום, ומהגנים הבוטניים בקרייסטצ’רץ’ ובוולינגטון.

הספינה בה נשוט מסוגלת לשוט ולנווט דרך הפיורדים במעלה הנמלים והמפרצונים שלאורך איי ניו זילנד. השייט בסירות זודיאק מאפשר להגיע למפרצים מבודדים ומרוחקים ופינות חמד נסתרות.
אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו למסע ימי מרתק בין איי ניו זילנד.

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

ת"א - דובאי – אוקלנד, ניו זילנד

נטוס בלילה בטיסה מת”א לדובאי (Dubai) שבאיחוד האמירויות. נגיע לדובאי בשעות הבוקר ונמשיך בטיסה לאוקלנד (Auckland), העיר הגדולה ביותר בניו זילנד, השוכנת באי הצפוני.

ניו זילנד
1-2
אוקלנד, ניו זילנד

ננחת בשעות הצהריים באוקלנד, העיר הגדולה והקוסמופוליטית ביותר מבין ערי ניו זילנד, עיר השוכנת בנופי גבעות ירוקות ומפרצי ים רבים. באוקלנד שוכנת הקהילה הפולינזית הגדולה בעולם והיא אוספת אליה תושבים רבים מכל איי האוקיינוס השקט. לאחר הנחיתה ניסע לאורך פרבר חוף יפיפה של אוקלנד נצא ונבקר במרכז התת ימי המרשים של קלי טרלטון. לאחר מכן ניסע למלון שלנו, נתארגן וננוח קצת.
בערב נעלה ל"מגדל השמיים" (Sky Tower) הגבוה הנישא מעל העיר, המבנה הגבוה ביותר בחצי כדור הארץ הדרומי המציע נוף פנורמי של העיר כולה ונסעד ביחד ארוחת ערב לפתיחה מרגשת של הטיול שלנו, במסעדה מסתובבת הממוקמת בראשו של המגדל, ונהנה מחוויה ייחודית של בראסרי בסגנון ניו זילנדי על רקע שמי העיר אוקלנד.
לינה באוקלנד.

ניו זילנד
3
אוקלנד- קווינסטאון (Queenstown)

לאחר ארוחת הבוקר, ניסע לשדה התעופה ונטוס בטיסת פנים לקווינסטאון.
קווינסטאון, עיירת נופש וסקי יפהפייה, על שפת אגם ווקאטיפו (Wakatipu), בין הרים גבוהים ומושלגים. תושבי המקום הקדומים, המאורים, חיפשו כאן אבני ירקן, והאירופים התנחלו כאן כרועי צאן וכמחפשי זהב. את העיר, האגם וההרים סביב אפשר לראות כפנורמה יפהפייה מפסגת הר בוב (Bob).
לינה בקווינסטאון.

4
קווינסטאון - נמל בלף Bluff

היום ניסע מקווינסטאון לנמל בלף Bluff כדי לעלות על הספינה שלנו.
נתמקם בחדרים ונכיר את הספינה ואז נעלה לטרקלין התצפית ולמרפסת לחזות בעת שנצא להפלגה ראשונה להרפתקה שלנו. נפליג על פני האי Ruapuke, לשעבר מעוז מאורי מקומי התומך באוכלוסייה של למעלה מ-200 איש.
לינה בספינה.

ניו זילנד
5
פיורדלנד, Fiordland , אזור "ארץ הפיורדים"

ביומיים הקרובים אנו נצא לחקור את הפיורדים של האי הדרומי. זהו אזור עשיר בהיסטוריה, נוף מלכותי, ושופע חיות בר שעדיין שיופיו נותר ללא פגע והוא בתולי ומבודד, אחד משיאי הטיול!

הפארק הלאומי פיורדלנד (Fiordland National Park) הוכרז כבר בשנת 1990 כאתר מורשת עולמי. קפטן קוק וצוותו הגיעו לאזור בשנת 1773, הם היו האירופים הראשונים שביקרו בפיורדלנד, ולאחר מכן בילו חמישה שבועות ב-Dusky Sound. הרישומים של קוק על תגליתו והמפות שלו משכו ציידי לווייתנים שהקימו את היישובים האירופיים הראשונים של ניו זילנד. מבחינה היסטורית אזור זה חשוב מאוד והוא עיצב את עתידה של המדינה.
החוף של פיורדלנד נגיש רק דרך הים, מה שהופך אותו לאזור המרוחק ביותר של יבשת ניו זילנד. נשוט להנאתנו בנופים עוצרי נשימה בפיורדים המרשימים דאסקי (Dusky Sound) ודאוטפול (Doubtful Sound), נגיע ל Achero Passage, Astronomer's Point ונמל Pickersgill.
צוקים נישאים, מפלים גועשים, נחלים, נהרות ופיורדים, שיפועים תלולים של פסגות הרים ועמקים מוגנים ואם יתמזל מזלנו, נפגוש כלבי ים מתחממים בשמש על הסלעים, בדולפינים Bottlenose Dolphin, ובפינגווינים Fiordland Crested Penguins.
השייט בסירות זודיאק מעניק לנו גמישות, ובעזרתו נגיע לאזורים המבודדים, הנסתרים והיפים ביותר. התכנית תיקבע על פי מזג האוויר, כדי לנצל בצורה הטובה ביותר את זמננו באזור המדהים הזה של ניו זילנד, כולל אזורים שאפילו מעט ניו זילנדים ביקרו בהם.
לינה בספינה

ניו זילנד
6-7
האי סטיוארט Stewart Island

האי סטיוארט, האי השלישי של ניו זילנד, נמצא רחוק ממסלול התיירות הרגיל. זהו מקום שליו להפליא עם נוף בתולי מהמם.
במהלך הבוקר נגיע אל האי אולבה, Ulva Island העשיר בהיסטוריה וחיות בר, האי נטול טורפים, ולכן עשיר בציפורים וחיות בר.
לינה בספינה.

ניו זילנד
8
דונידין Dunedin

הבוקר נפליג אל נמל אוטאגו היפהפה, נעגון במפרץ שלמר Chalmers ונצא לסיור בדניידין, העיר הרביעית בגודלה בניו זילנד, השנייה בגודלה באי הדרומי ובירת מחוז אוטאגו.
דונידין היא עיר נמל שנבנתה בהשפעת הכנסייה הסקוטית ומכאן כינויה "אדינבורו של הדרום". נחקור את העיר המפורסמת, פורצת האופנה וההיסטוריה העשירה שלה כשער לחצי האי אוטגו.
במושבת האלבטרוס נצפה מקרוב על האלבטרוס המלכותי העופות בעלי מוטת הכנפיים הארוכה ביותר, באריות הים הניוזילנדיים כשהם משתעשעים במימי המפרץ הכחול ובפינגווינים צהובי עיניים באחד המעוזים האחרונים שלהם, בו הגבעות היפות משתרעות לעבר חופי חול לבן.
לינה בספינה.

ניו זילנד
9
ליטלטון Lyttelton

היום נעגון בנמל ההומה של ליטלטון, השער הימי לקנטרברי.
ניסע לאורך חופי נמל ליטלטון אל הגנים המרשימים של סר מיילס וורן באוהינטאהי Ohinetahi.
נגיע אל קרייסטצ'רץ', העיר השנייה בגודלה במדינה שנבנתה על פי מתכונת של עיר גנים בריטית. כרייסטצ'רץ' כיום היא עיר תוססת ואנרגטית, בה התחדשות עירונית, יצירתיות וחדשנות משגשגות. העיר מציעה אומנות רחוב מדהימה, ואדריכלות מעודכנת תוך שמירה על המורשת והמסורת האנגלית. הגן הבוטני בעיר עטור פרסים הבוטני ובו נראה עצים ענקיים ששרדו את רעידת האדמה שהרעידה את העיר והרסה חלק מבתיה לפני כחמש שנים. נהר אבון (Avon) מתפתל בין הגנים היפים . לאחר הסיור נחזור לספינה.
לינה בספינה.

10
מרלבורו סאונדס Marlborough Sounds

הבוקר נפליג אל מפרץ מרלבורו, מבוך יפהפה של נתיבי מים המצטלבים של החופים הצפוניים של האי הדרומי.
נטייל בשמורת הטבע המקסימה באי, דרך היער השופע המתחדש ונצפה בציפורים מקומיות.
לינה בספינה.

ניו זילנד גדול
11
נלסון Nelson- Abel Tasman National Park

הבוקר נעגון בנלסון, נמל יפה אך מבודד, שמעטים מבקרים בו. היום נגלה את נופי החוף היפים להפליא של הפארק הלאומי אבל טסמן. נטייל בשמורה הימית, מהיפות ביותר בניו זילנד, הנקראת על שמו של מגלה הארצות ההולנדי, אבל טסמן (Tasman). נשוט במים הצלולים ובין הלגונות הקטנות, ונרד למסלול הליכה בנופי הפארק, בין מפרצים עטורי חולות זהובים, יערות סבוכים וירוקים היורדים לים, וגשרים תלויים מעל תצפיות נוף, המשמשים גם כמחסה לאריות-ים ועופות חוף.
לינה בספינה.

ניו זילנד
12
ווילנגטון Wellington

הבוקר נעגון בווילנגטון, בירת ניו זילנד ועיר הבירה הדרומית בעולם בעלת נמל טבעי יוצא דופן.

עם הגעתנו נסייר במרכז העיר והמדרחוב.

נבקר במוזיאון הלאומי טה-פאפא (Te Papa), האוצר ממיטב חפצי האמנות המאורית והאמנות הקולוניאליסטית, עבודות ירקן ועץ, עצם ואבן, גילופי טיקי ועיטורי ספינות, דמויות מיתיות וסמלים קמאיים.

לינה בספינה.

ניו זילנד
13
נאפייר Napier

הבוקר נגיע אל בירת הארט דקו של ניו זילנד, ואולי גם העולם, העיר שלאחר רעידת האדמה, נאפייר, השוכנת בלב מפרץ הוקס המשגשג. נסייר במרכז נאפייר עם החנויות המוזרות והארכיטקטורה ללא תחרות ונצא אל היקבים המפורסמים בעולם של מפרץ הוקס המפורסמים.

לינה בספינה.

14
גיסבורן Gisborne

למרות שקפטן קוק קרא לו  "מפרץ העוני" , האזור ניחן באקלים יוצא דופן ובקרקעות עשירות כלומר הוא אחד מאזורי גידול הפירות והירקות הידועים ביותר בניו זילנד.

נבקר ב-Eastwoodhill Arboretum -הארבורטום הלאומי, גן בוטני יערני - המתמקד באיסוף, תצוגה ומחקר של עצים או שיחים.

לינה בספינה.

15
גרייט ברייר איילנד Great Barrier Island

הבוקר נגלה את אחת מאבני החן הנסתרות של ניו זילנד כשאנחנו חוקרים את האי גרייט ברייר ואת נמל פיצרוי היפה. נגלה את היערות הסוב-טרופיים השולטים כאן. נטייל לאורך השבילים מסביב לנמל ונחזה בנופים יוצאי דופן ונשוט בסירות זודיאק מסביב לאי המהמם הזה.

לינה בספינה.

ניו זילנד
16
מפרץ האיים Bay of Islands

את יום השייט האחרון שלנו נבלה בין כמה מנופי החוף היפים ביותר שניתן למצוא. כפי שהשם מרמז, מדובר באיים המנקדים את המפרץ, כאשר מים כחולים צלולים נשפכים אל מול חופי חול עתיקים. כאן התרחש חלק גדול מההיסטוריה המוקדמת של ניו זילנד הן המאורי והן האירופית, כולל החתימה על הסכם ווייטנגי.

נעגון במפרץ רחב וארוך הממוקם בצפון האי הצפוני של ניו זילנד ומתהדר ב-150 האיים השונים הפזורים בו.

נבקר במתחם אמנת וייטנגי ונלמד על ההיסטוריה של האמנה ועל התרבות המאורית.

נבקר בראסל, שהיתה בירת ניוזילנד בתחילת התיישבות האדם הלבן באזור. עיירה קטנה ושלווה החושפת את ההיסטוריה של ניו זילנד וההתיישבות בה, אשר היתה עדה למאבק בין הילידים המאורים לאדם הלבן.

הערב נאכל ארוחת ערב אחרונה וחגיגית בספינה.
לינה בספינה.

ניו זילנד
17
אוקלנד, ניו זילנד- דובאי- ת"א

לאחר ארוחת הבוקר, ניפרד מהספינה ונצא ליום סיור בו נשלים את ביקורנו באוקלנד. נעלה לתצפית מגבעת עדן (Mount Eden) ונקנח בביקור במוזיאון המלחמה שייתן לנו סקירה על ההיסטוריה הפולינזית של ניו זילנד ועל עולם החי והצומח האנדמי שלה.

בשעות הערב ניסע לשדה התעופה לטיסתנו הביתה.

נטוס בטיסה מאוקלנד חזרה לדובאי וממנה נמשיך בטיסה חזרה לת”א.

מחיר הטיול

המחיר נקבע בהתאם לחדר הנבחר ולזמינותו בספינה.

 

ניו זילנד
18-19
טיול שייט גיאוגרפי לניו זילנד

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

מחיר יפורסם בהמשך
טיול שייט גיאוגרפי בין איי ניו זילנד
עופר צבי
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:
    No data was found

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    • טיסות בינלאומיות בחברת אמירייטס (Emirates) במסלול ת”א-דובאי- אוקלנד-דובאי- ת”א.
    • טיסת פנים: אוקלנד-קווינסטאון.
    • לילה באוקלנד ולילה בקווינסטאון לפני העלייה לשייט.
    • ארוחות בוקר וערב באוקלנד ובקווינסטאון כמפורט בתוכנית.
    • ארוחות על בסיס פנסיון מלא בספינה .
    • בספינה כלולה חבילת שתייה קלאסית עם הארוחות – הכוללת משקאות קלים, בירה ויין.
    • מיסי נמל. מיסי הנמל עשויים להשתנות בהתאם לעדכונים שמתקבלים מחברות התעופה. עדכון המיסים וההיטלים יתבצע עם הנפקתם בפועל של כרטיסי הטיסה (עד כמה ימים לפני יציאת הטיול).
    • המחיר כולל תשר לנותני השירות השונים בחו”ל- לא כולל תשר לחברת השייט.
    • דמי רשום וטיפול.

     

    המחיר אינו כולל:

    • אשרת כניסה לניו זילנד (ראו פירוט תחת “לתשומת לבכם”).
    • שתייה וארוחות שאינם כלולים.
    • תשר לנוסע בספינה- מומלץ כ$14 ליום לאדם.
    • שינוי במיסי דלק שיחול עד לתאריך הכרטוס.
    • ביטוח רפואי ומטען.
    • הוצאות אישיות כגון כביסה, משקאות קלים ואלכוהוליים שאינם כלולים.
    • כל מה שאינו כלול תחת סעיף “המחיר כולל”.

    הערות ומידע כללי:

          לתשומת לבכם:

    • קבוצה: 16-26 מטיילים. הטיול מותנה במינימום 16 משתתפים. מדריך ישראלי מצוות יעדים ידריך את הטיול.
    • ייתכנו שינויים במסלול הטיול ובסדר הביקורים באתרים, בנוסף הסיורים המתוארים בתכנית יכולים להשתנות בהתאם לשיקול דעת חברת השייט ו/או החברה. במידה ולא ניתן יהיה לקיים ביקור באתר מסוים במהלך הטיול- אנו נדאג לביקור באתר אחר. תכנית הטיול כפופה לשינויים בהתאם לשיקול הדעת של קפטיין הספינה, של המדריך/כה, ושל החברה. שיקול דעת זה יופעל בהתאם לתנאי מזג אוויר, להנחיות רשויות הנמלים ולנסיבות נוספות.
    • במהלך הטיול מתוכננות כמה הליכות רגליות בטבע. המסלולים ייקבעו בהתאם למזג האוויר ע”י צוות הספינה ו/או המדריך בשטח.
    • יש צורך באשרת כניסה לניו זילנד. ויזת המטיילים לניו זילנד מונפקת באופן אישי על ידי כל מטייל דרך אפליקציה ייעודית בטלפון הנייד, בעלות של כ-35$ דרך רשות ההגירה הניו זילנדית פרטים בקישור: https://nzeta.immigration.govt.nz/  או שניתן להנפיקה דרך ספקי האשרות בארץ תמורת 260 ₪. לשם כך יש צורך למלא טופס אשרה, תמונה עדכנית וצילום דרכון בתוקף. זמן טיפול כ- 4 ימי עבודה.
    • הושבה בטיסות: לא ניתן לעשות הושבה מראש במחלקת קבוצות בחברת התעופה אמרייטס. על המטייל להיכנס לאתר חברת התעופה ולבצע צ’ק אין אונליין באתר החברה ולבחור הושבה 48 שעות לפני הטיסה. יודגש כי כל נושא ההושבה בטיסות אינה באחריות יעדים, אשר כפופה למדיניות ההושבה הקבוצתית של חברות התעופה השונות.
    • על הדרכון להיות בתוקף לחצי שנה לפחות מיום החזרה לישראל, ובתוכו לפחות שני דפים ריקים.
    • חיסונים – חברתנו אינה גוף רפואי ולפיכך אינה מוסמכת לתת מידע בנושא זה. אנא פנו ללשכות הבריאות או למרפאות המטיילים הסמוכות למקום מגוריכם.
    • הנחיות הקורונה בזמן הטיול הן באחריות המדינה בה אנו מטיילים בלבד ובהתאם לנהלים של חברת השייט וחברות התעופה איתם אנו טסים, על המטייל/ת לדעת כי גם חברת יעדים כפופה להנחיות אלו.
    • ביטוח נסיעות – באחריות המטיילים לרכוש ביטוח נסיעות מקיף הכולל שייט בסירות זודיאק והתייחסות וכיסוי לנושא הקורונה. חברת יעדים איננה אחראית על הנהלים בשדות התעופה ובמדינות בהם מבקרים ולא תישא בעלויות הכרוכות בהארכת השהייה / מילוי טפסים / סגירת השמיים ו/או כל השלכות אחרות, הקשורות לקורונה בארץ ובעולם. הוצאות אלו יחולו על הנוסעים.
    • על המטייל לדעת כי לא נוכל להחזיר מקדמות ותשלומים שהועברו לחברת השייט ו/או לסוכן בחו”ל שלא מוחזרים לנו – יש לרכוש ביטוח נסיעות מקיף מיד עם ההרשמה לטיול.
    • תנאי תשלום ודמי ביטול – כמופיע בדף הרישום לטיול. על המטייל לדעת כי לא נוכל להחזיר מקדמות ותשלומים שהועברו לחברת השייט ו/או לסוכן בחו”ל שלא מוחזרים לנו – יש לרכוש ביטוח נסיעות מקיף מיד עם ההרשמה לטיול.
    • התמונות להמחשה בלבד והינן באדיבות Heritage Expeditions.
    • לדף תנאים כלליים של חברת יעדים טיולי תרבות וטבע https://yeadimtravel.co.il/general-conditions

    רשימת המלונות לדוגמא:

     ניו זילנד גדול

    הספינה

    ספינה שמתאימה לשייט באזורים רחוקים ומבודדים (שטה גם באזור הקטבים) באורך 124 מטר ומיוחדת לשייט גיאוגרפי מסוג Expedition. מכילה כ140 אורחים, עם צי של כ-14 סירות זודיאק, וכ-4 סיפונים.

    על הסיפון טרקלין תצפית, ספרייה, בריכה, חדר כושר, ג’קוזי, סאונה, בית קפה ובר.

    צוות הספינה מונה חוקרי טבע, בוטנאים, היסטוריונים- ההרצאות שלהם נערכות באנגלית.
    נוסף עליהם, המדריך הישראלי עופר צבי יעביר הרצאות וידריך בעברית.
    פנו אלינו לקבלת קובץ עם תמונות ופירוט על חדרי הספינה השונים.

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טיול שייט גיאוגרפי לניו זילנד

    מה תרצו לחפש?