טיול שייט לנורבגיה הארקטית

9CA1F1E0-2257-4AD4-885C-1023BAF5E9BE
בהדרכת יובל כלב
A81664C0-70A7-4CA7-8A97-E1648598A84C
29/07/24 -
20/07/24
4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
10 ימים
טיול שייט צפונה מברגן לקירקינס, לאורך נופי הפיורדים, חציית חוג הקוטב הצפוני, נורבגיה הארקטית עד הכף הצפוני

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה כדאי לכם לטייל איתנו בשייט לאורך הפיורדים המרהיבים של נורבגיה הארקטית?

טיול למדינה היפה בעולם – נורווגיה. שילוב קסום של פיורדים תלולים, הרים מושלגים, קרחונים, יערות, אגמים, מפלים בכמות בלתי נתפסת. טיול שייט צפונה מברגן לקירקינס, בתוך הפיורדים המרהיבים של נורבגיה, לצד כפרי דייגים, קרחונים, איים פראיים וערים נעימות, מאפשר לראות את נורבגיה לעומק, ומזווית אחרת.
הספינה מפליגה 24 שעות ביממה, וכל שעה ביממה מאפשרת לחזות בנופים של הרים ופיורדים בעוד הספינה משייטת ביניהם ובין איים ואיונים לאורך החוף הנורבגי, חוצה את חוג הקוטב הצפוני, דרך נופי נורבגיה הארקטית ועד הכף הצפוני.

 

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

תל אביב- ברגן

נצא בטיסה דרך יעד באירופה לברגן.

עם הנחיתה בברגן נועבר למלון. לינה בברגן.

1
ברגן - Bergen

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסייר בעיר. ברגן, יושבת על חצי-אי ומוקפת שבעה הרים. במאות 12-13 היתה ברגן  בירת נורבגיה, ובתחילת המאה ה- 17 היא היתה העיר הגדולה ביותר בסקנדינביה. נבקר בשוק הדגים, ברובע העתיק של העיר שבנוי כולו עץ ועבר שחזור בשנים האחרונות ונעלה לתצפית על העיר עם הפוניקולר המפורסם שבנוי רובו מזכוכית.

לקראת אחר הצהריים נגיע לנמל ונעלה על הספינה שלנו לתחילת השייט צפונה.

לינה בספינה (ארוחת בוקר וערב כלולה. מרגע העלייה לספינה פנסיון מלא).

טיול שייט לנורבגיה הארקטית
2
הפיורד היפה בנורווגיה – גרינגר (Geiranger)

היום נשוט דרך "ארץ הטרולים" – יצורים קסומים מהמיתולוגיה הנורדית המתוארים בד"כ כגדולים, טיפשים ומכוערים, בעלי אוזניים גדולות ואף ארוך, הנושאים אלות ורוצחים ללא מחשבה. הם מתרחקים מהשמש, שכן חשיפה לאורה הופכת את הטרול לסלע.
היום נגיע אל הפיורד היפה בנורווגיה – גרינגר (Geiranger). עם צוקי ענק המתנשאים לגובה 800 מ’ משני צדדיו, מפלים שוצפים הנשפכים אל מיימיו, לראותו זו ללא ספק חוויה בלתי נשכחת.

לאחר עגינת הספינה, נצא לטיול המתפתל במעלה הדרך לנקודת התצפית עם נוף פנורמי של פיורד גרינגר עם מפלי "שבע האחיות", הכפר וההרים. הדרך ממשיכה דרך כפרים חקלאיים מטופחים, נעצור לצפות במפלי הנהר הפראיים ב-Gudbrandsjuvet לפני שנטפס על ההרים בדרכנו לפסגת טרולסטיגן. זהו שביל ישן שהפך בנס לכביש עם 11 עיקולים במורד צלע ההר התלול.
לאורך הדרך נחזה בנקודות תצפית מרהיבות עם מראה פנורמי מעורר השתאות. לקינוח נעצור ב"חומת הטרולים" (Trollveggen) - זוהי חומת ההר האנכית הגבוהה ביותר בצפון אירופה והיא פשוט עוצרת נשימה. נבקר במרכז המבקרים לפני שנחזור למולדה, “עיר השושנים” (Molde) ולספינה שתפגוש אותנו שם.

טיול שייט לנורבגיה הארקטית
3
טרונדהיים – Trondheim

לאחר ארוחת הבוקר הספינה תגיע לעיר ההיסטורית טרונדהיים, אשר נוסדה לפני למעלה מאלף שנים. טרונדהיים הינה העיר השלישית בגודלה בנורבגיה, והיא שוכנת בקצהו של חצי אי קטן, במפגש של נהר הנידלבה ופיורד טרונדהיים.
עם הגיענו לטרונדהיים נסייר במרכזה העתיק והיפה של העיר, בין בתיה הצבעוניים שעל שפת הנהר, בתי העץ הישנים ובתי הקפה שלה. סיור בעיר הוא מסע בזמן לאורך 1000 שנות קיומה של העיר. בעיר זו גם הייתה בעבר קהילה יהודית שוקקת שרובה נספה בשואה. נבקר בקתדרלה נידארוס, קתדרלה גותית העצומה מהמאה ה-11, הגדולה ביותר בחצי הכדור הצפוני מתקופה זו ובה הוכתרו מלכי נורווגיה עד תחילת המאה העשרים. נמשיך ונראה את מחסני הנמל הצבעוניים לאורך תעלות העיר.
לאחר ארוחת הצהריים הספינה תמשיך בדרכה. נחלוף על פני מגדלור שנגשר (Kjeungskjær) היפה, הבנוי על אי קטנטן, ועל פני איים ומחשופי סלע. בשעת לילה הספינה תשוט ביו כפרים צבעונים קסומים.

טיול שייט לנורבגיה הארקטית
4
ברונויסונד (Bronnoysund) - בודו- Bodø -סבולבר (Svolvaer)

אנחנו ממשיכים להצפין וחוצים את חוג הקוטב הצפוני, קו דמיוני המקביל לקו רוחב 66.5 מעלות, גבול האזור הארקטי. בימות הקיץ, מכאן וצפונה השמש זורחת 24 שעות ביממה - תופעה שזכתה לכינוי “שמש חצות”. אנחנו ממשיכים להפליג לאורך החוף, נראה את ‘חומת לופוטן’ – חומת סלעים המתנשאת לגובה של 1000 מ’, הסימן שלנו כי הגענו אל הארכיפלג של לופוטן. קבוצת איי לופוטן, ארכיפלג פראי יפהפה, משובץ כפרי דייגים קטנים וציוריים, פיורדים אשר שולחים אצבעות עמוקות אל תוך היבשה, הרים מושלגים, צוקים מזדקרים מהים, ועולם חי עשיר ומגוון.

הספינה תמשיך בשייט צפונה והתחנה הבאה בה היא תעגון בשעות הערב הינה סטאמסונד (Stamsund) – מפרץ ממנו נשקפת חומת ‘לופוטן’ וממנו נצא לטיול ערב.

ניסע באוטובוס ל Kabelvåg, כפר הדייגים העתיק ביותר בלופוטן ולפני כן גם הגדול ביותר. כאן התחיל החלק המסחרי של דיג לופוטן לפני יותר מ-1,000 שנה. נבקר במוזיאון לופוטן ונלמד על תנאי החיים הקשים של הדייגים. נלמד על היסטוריית הדייג של לופוטן עם בקתות דייגים אותנטיות ובתי סירות נורדלנד המפורסמות. בטיולנו נחלוף על פני קתדרלת לופוטן, מבנה העץ הגדול ביותר והכנסייה הגדולה ביותר בצפון נורבגיה.

נסיים את הסיור בסבולבר, בירת איי לופוטן, ארכיפלג פראי, משובץ כפרי דייגים קטנים וציוריים, פיורדים אשר שולחים אצבעות עמוקות אל תוך היבשה, הרים מושלגים, צוקים מזדקרים בתלילות מתוך הים, ועולם חי עשיר ומגוון.

טיול שייט לנורבגיה הארקטית
5
טרומסו - Tromsø

היום אנו ממשיכים לשוט בין איי לופוטן, דרך פיורדים צרים וליד הרים פראיים ובשעות הצהריים נגיע לטרומסו, בירתה של צפון נורבגיה, אשר שימשה כנקודת מוצא למשלחות מחקר רבות שיצאו אל הקוטב הצפוני, וזכתה בשל כך לכינוי שער המוצא אל האיזור הארקטי.

נצא לסיור בעיר טרומסו, המהווה בית לאוניברסיטה, גנים בוטניים, ופלנטריום. במרכז פולריה נפגוש כלבי ים וחיות ארקטיות ונלמד על האופן שבו חיות, בני אדם, דגים וצמחים חיים יחד באזור הקוטב.
נמשיך עם רכבל אל הפסגה בגובה 421 מטר מעל פני הים – ונחזה בנופים מרהיבים של טרומסו והאיים, ההרים והפיורדים שמסביב. נצא לטיול קצר על ההר .
משם נמשיך לביקור בקתדרלה הארקטית ונשוב לספינה.

טיול שייט לנורבגיה הארקטית
6
הונינגסוואג – Honningsvåg- הכף הצפוני North Cape plateau

נפליג דרך נופים ארקטיים ונחצה את קו רוחב 71 בדרכנו אל הכף הצפוני, הכי רחוק שאפשר להגיע צפונה - ביבשה ובים. עבור רבים, הביקור בכף הצפוני הוא נקודת שיא ויעד להפלגות לאורך החוף הנורבגי. כאן למעלה בנוף הקוטב, הטבע בשיא הקשה והשומם שלו, עם מישורים חשופים וצוקים טרשיים.
בשעות הבוקר המאוחרות נגיע אל הונינגסוואג, נקודת המוצא אל הכף הצפוני North Cape plateau, המתנשאת לגובה של 307 מטרים היישר מהאוקיינוס הארקטי.
נרד מהספינה ונצא לטיול דרך נוף רחב ועקר עם סלעים וצמחייה עמידה ונמוכה ואולי נזכה לראות את עדרי איילי הצפון על הרמה. נעמוד בנקודה הצפונית ביותר של היבשת האירופית, המושכת תיירים מכל העולם, ונצפה אל עבר האופק.

 

אל היופי הארקטי ואל ארץ הפיורדים בנורבגיה
7
קירקנס (Kirkerens)- אוסלו

בשעות הבוקר אנו מגיעים לקירקנס, עיירה נורבגית הסמוכה לגבול הרוסי. חדי העין ביניכם בוודאי ישימו לב, שככל שאנו מתקרבים לקירקנס, יותר ויותר שלטי דרכים כתובים בנורבגית ורוסית גם יחד. לאחר ארוחת הבוקר, ניפרד מהספינה וניסע לשדה התעופה הקטן של קירקנס לטיסת פנים לאוסלו.

אחה"צ נטייל בבירת נורווגיה אוסלו נצפה בארמון המלך (מבחוץ), נבקר במוזיאון הלאומי ובמוזיאון לתרבות הויקינגים בו אוסף גדול ומרשים מתקופת האבן ועד התקופה המודרנית (במידה ויהיה פתוח).

לינה במלון באוסלו (ארוחת בוקר כלולה).

טיול שייט לנורבגיה הארקטית
8
אוסלו- תל אביב

את היום נקדיש להמשך ביקור באתרי אוסלו. נבקר במרכז לשלום על שם אלפרד נובל ונספר על הקשר שלו לנורווגיה ולפרס הנושא את שמו. נבקר בפארק הפסלים של גדול פסליה של נורווגיה – גוסטב ויגלנד (Gustav Vigeland), במספנות המשופצות שהפכו למקום בילוי פופולארי ובמצודת העיר ממנה נשקף נוף מרהיב של נמל העיר.
בצהריים ניסע לשדה התעופה באוסלו וממנו נטוס דרך יעד ביניים באירופה לתל אביב.

נחיתה ביום 10 בתל אביב.

המחיר נקבע בהתאם לחדר הנבחר ביאכטה.

לנרשמים עד 1.2.24: 5,950 € יורו לאדם בחדר זוגי סופריור עם נוף לים מקטגוריה  Seaview Superior (במקום 6,150  € יורו לאדם).

  • שדרוג לסוויטה זוגית עם מרפסת Junior Suite- תוספת של € 1500 לאדם.
  • תוספת ליחיד בחדר פנימי (סינגל) הוא € 2,080 יורו.
  • תוספת ליחיד בחדר סופריור עם נוף לים ליחיד (סינגל) היא € 3,300 יורו.
  • המחיר מותנה במינימום 16 מטיילים ומעלה.
  • פנו אלינו לקבלת קובץ עם פרטי היאכטה, החדרים ותמונות של היאכטה והחדרים.
טיול שייט לנורבגיה הארקטית
9-10
טיול שייט לנורבגיה הארקטית

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

5,950
10 ימים
טיול שייט לאורך הפיורדים המרהיבים של נורבגיה
טיול שייט לנורבגיה הארקטית
יובל כלב
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:

    מסלול מעניין, שילוב טוב בין טבע, תרבות והיסטוריה. תנאי הטיול היו מעולים. יובל, מדריך הטיול, מעולה, ברמה מאוד גבוהה, בעל ידע, רצון ויכולת להפוך את הטיול לחוויה אמיתית. זכינו למדריך מצויין, מזג אויר מושלם וקבוצה מגובשת. תודה על החוייה המוצלחת.

    טיול למרוקו

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    • טיסות בינלאומיות תל אביב- יעד באירופה-ברגן וחזרה אוסלו- יעד באירופה- תל אביב.
    • טיסת פנים : קיריקנס-אוסלו.
    • 1 לילה במלון בברגן ו1 לילה במלון באוסלו.
    • 6 לילות בספינה.
    • שלוש ארוחות ביום בספינה. ארוחות בוקר לפני ואחרי השייט.
    • קפה רגיל, תה ומים ללא עלות בכל שעות היום בספינה.
    • סיורים וכל הכניסות למוזיאונים ולאתרים במהלך הסיורים, דמי רישום וטיפול.
    • מדריך ישראלי ומדריכים מקומיים.
    • תחבורה וצוות כמפורט במסלול הטיול.
    • מסי נמל ודלק בטיסות בינלאומיות.
    • טיפים לנותני השירותים המקומיים בסיורים היבשתיים ובשייט.
    • דמי רישום וטיפול.

    המחיר אינו כולל:

    • שתייה וארוחות (למעט המצוינים לעיל תחת “כולל”).
    • הוצאות אישיות של הנוסע, לרבות ביטוח רפואי ומטען והוצאות בעלות אופי אישי.
    • שינוי במיסי דלק שיחול מיום פרסום הטיול ועד לתאריך כרטוס כרטיסי הטיסה.
    • כל מה שאינו מופיע בסעיף “המחיר כולל”.

    הערות ומידע כללי:

    • קבוצה: 16-26 מטיילים. הטיול מותנה במינימום 16 משתתפים. מדריך ישראלי ידריך את הטיול בעזרת מדריכים מקומיים.
    • ייתכנו שינויים במסלול הטיול ובסדר הביקורים באתרים, בנוסף הסיורים המתוארים בתכנית יכולים להשתנות בהתאם לשיקול דעת חברת השייט ו/או החברה. במידה ולא ניתן יהיה לקיים ביקור באתר מסוים במהלך הטיול- אנו נדאג לביקור באתר אחר. בנוסף חלק מהסיורים של חברת השייט יתקיימו בתחבורה משותפת לנו ולמטיילים אחרים מהספינה והמדריך שלנו ילווה את הקבוצה וידריך בעברית, בנוסף למדריכים המקומיים שידריכו בשפות נוספות. תכנית הטיול כפופה לשינויים בהתאם לשיקול הדעת של קפטיין הספינה, חברת השייט, של המדריך/כה, ושל החברה. שיקול דעת זה יופעל בהתאם לתנאי מזג אוויר, להנחיות רשויות הנמלים ולנסיבות נוספות.
    • חיסונים – חברתנו אינה גוף רפואי ולפיכך אינה מוסמכת לתת מידע בנושא זה. אנא פנו ללשכות הבריאות או למרפאות המטיילים הסמוכות למקום מגוריכם.
    • הנחיות הקורונה בזמן הטיול הן באחריות המדינה בה אנו מטיילים בלבד ובהתאם לנהלים של חברת השייט וחברות התעופה איתם אנו טסים, על המטייל/ת לדעת כי גם חברת יעדים כפופה להנחיות אלו.
    • ביטוח נסיעות – באחריות המטיילים לרכוש ביטוח נסיעות מקיף הכולל שייט והתייחסות וכיסוי לנושא הקורונה. חברת יעדים איננה אחראית על הנהלים בשדות התעופה ובמדינות בהם מבקרים ולא תישא בעלויות הכרוכות בהארכת השהייה / מילוי טפסים / סגירת השמיים ו/או כל השלכות אחרות, הקשורות לקורונה בארץ ובעולם. הוצאות אלו יחולו על הנוסעים.
    • תנאי תשלום ודמי ביטול – כמופיע בדף הרישום לטיול. על המטייל לדעת כי לא נוכל להחזיר מקדמות ותשלומים שהועברו לחברת השייט ו/או לסוכן בחו”ל שלא מוחזרים לנו – יש לרכוש ביטוח נסיעות מקיף מיד עם ההרשמה לטיול.
    • על הדרכון להיות בתוקף לחצי שנה לפחות מיום החזרה לישראל, ובתוכו לפחות שני דפים ריקים.
    • טיסות: ע”פ מדיניות חברות התעופה, בטיסות קבוצתיות לא ניתן לבצע הושבה מראש. חלק מחברות התעופה מאפשרות לבצע הליך בידוק אישי (צ’ק אין) באינטרנט 24 שעות לפני הטיסה ובמסגרתו לבחור מושב בטיסה. על המטייל להיכנס לאתר חברת התעופה הרלבנטית ולבצע זאת בעצמו. במקרים בהם אין חברת התעופה מאפשרת זאת 24 שעות לפני הטיסה, על המטייל להגיע לנמל התעופה מוקדם מספיק (כשלוש שעות לפני הטיסה) אם ברצונו להגדיל את אפשרות הבחירה, ולבחור לעצמו ולמי שמטייל עמו מושבים סמוכים. יודגש כי כל נושא ההושבה בטיסות אינה באחריות החברה והחברה כפופה למדיניות ההושבה הקבוצתית של חברות התעופה השונות.
    • לדף תנאים כלליים של חברת יעדים טיולי תרבות וטבע https://yeadimtravel.co.il/general-conditions
    • התמונות להמחשה בלבד והן באדיבות הספק Copyright Havila Voyages.

    רשימת המלונות לדוגמא:

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טיול שייט לנורבגיה הארקטית

    מה תרצו לחפש?