טיול מאורגן לסרי לנקה 11 יום

9CA1F1E0-2257-4AD4-885C-1023BAF5E9BE
בהדרכת יובל כלב
A81664C0-70A7-4CA7-8A97-E1648598A84C
24/01/24 -
14/01/24
4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
11 ימים

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה לטייל עם יעדים לסרי לנקה?

טיול לסרי לנקה, מדינת אי באוקיאנוס ההודי, סמוך מאוד לקצה הדרום  מזרחי של הודו. האי הטרופי מציע ערים עתיקות, מערות מצוירות, ג’ונגלים בראשיתיים, חופים מהיפים בעולם, מקדשים בודהיסטים עתיקים, כפרי דייגים, מטעי תה, והיסטוריה מרתקת ולא פעם מדממת המתרגמת לחוויה מלאה ומהפנטת.

בהדרכת יובל כלב, מדריך המתמחה בסרי לנקה ובתרבותה.

ספארי ג’יפים בשמורת מינרייה. ספארי ג’יפים בפארק יאלה. ביקור בשמורת מישורי הורטון וצוקי “סוף העולם”.

שייט על נהר המאדו. סדנת בישול טמילי. מופע פולקלור בעיר קנדי. ביקור בחוות הצלה לצבי ים.

 

 

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

מת"א לסרי לנקה וספארי פילים

ניפגש בנמל התעופה בשעות הצהריים ונמריא בטיסה דרך בחריין אל קולומבו בירתה של סרי לנקה (באם יתאפשר ובשל הזמן בין הטיסות אנו מתכננים לצאת לסיור היכרות בבחריין של כמה שעות) נחיתה בסרי לנקה בשעות הבוקר. נצא בנסיעה אל מרכז האי, ואל "משולש הזהב" של סרי לנקה. בשעות אחר הצהרים נצא לספארי גי'יפים בפארק הלאומי מינרייה (Minneriya), המאכלס עשרות מינים של בעלי חיים, אך המפורסמים בהם הם הפילים שנמצאים כאן בריכוז גבוה. ארוחת ערב ולינה באזור.

1-2
מבצר הסלע אדיר ובירה עתיקה

לאחר ארוחת הבוקר נצא לבקר בשתיים מבין הערים העתיקות והמרשימות שהנן אתרי מורשת עולם. נתחיל בסיגירייה (Sigiriya) - עיר מבצר עתיקה ומרשימה בגובה 200 מטר. נטפס במדרגות לולייניות אל ראש הסלע, נבקר בעיר החצובה, ונראה את ציורי הפרסקו הארוטיים המפורסמים והמבהיקים, שנשתמרו בצבעיהם המקוריים וננסה להסביר את טיבם... נמשיך אל פולונרואה (Polonnaruwa), אחת הבירה העתיקה של האי. במקום שרידי ארמונות ומאגרי מים עתיקים, מקדשים הינדים ובודהיסטים. האטרקציה המיוחדת של המקום הם פסלי בודהה ענקיים חצובים בסלע גרניט: הבודהה העומד, היושב על פרח הלוטוס והשוכב, ועוד. נחזור למלונינו לארוחת ערב ולינה.

סרי לנקה (Hero 2)
3
מערות מצוירות ועוד בירה קדומה

בשעות הבוקר נבקר בדמבולה (Dambula), אתר מערות מהמאה הראשונה לספירה, ששימשו כמקדשים בהם פסלים וציורי פרסקו המתארים את חיי הבודהה וגלגוליו השונים. מכאן נמשיך ונבקר בחוות תבלינים ליד העיר מטאלה, שם נכיר צמחי תבלין מגוונים המשמשים לבישול, לקוסמטיקה ולרפואה משלימה. נסיעה של כשעתיים תביא אותנו אל קנדי (Kandy), בירתם העתיקה של הסינהאלים, והיפה בערי סרי לנקה. העיר מוקפת גבעות ובמרכזה אגם ציורי, הסמוך למקדש החשוב ביותר בסרי לנקה - מקדש השן בן מאמינים הבודהיסטים נשמרת אחת משיניו של בודהה. בערב נצא למופע פולקלור מיוחד. ארוחת ערב ולינה בקנדי.

4
הגנים הבוטניים מרהיבים ומטעי התה אינסופיים

בבוקר נבקר בגנים הבוטניים בפראדנייה (Peradeniya). ניסע דרך מפלי רמבודה (Ranboda) אל עבר נוארה אלייה (Nuwara Eliya). ניסע בנוף הררי מרהיב בין מטעי תה ומפלים היורדים מההרים. נפגוש את נשות המיעוט הטמילי המלקטות את העלים באופן מסורתי לתוך סלי קש גדולים, התלויים על גבן. נבקר במפעל ליצור תה וכמובן  נטעם ממנו. נמשיך אל נוארה אלייה, עיירה המשמרת עדיין את הסגנון האנגלי ויקטוריאני.  ארוחת ערב ולינה בנוארה אלייה.

סרי לנקה
5
מישורים נרחבים, סוף העולם ואוכל טמילי

נקום מוקדם ונצא אל שמורת מישורי הורטון Horton (2,100 מ') היפהפייה, המאכלסת סוגים רבים של בעלי חיים וצמחייה ייחודיים למקום. בהתאם למזג האויר והיכולת נלך אל "סוף העולם", מצוק תלול בגובה  1,350 מ', ממנו נשקף נוף שובה לב. נצפה על מפלי בייקר שצונחים בצורה דרמטית ממדרון גבוה ונהנה מנופיה המרהיבים של הרמה. נשוב לאזור נוארה אליה ואל הכפר הטאמילי קנדפולה (Kandapola), שם ונצפה בהדגמה של ציורי קולאם (Kolam) – ציורים טאמיליים מסורתיים וגם נלמד לבשל מאכלים מהמטבח הטאמילי, כמו אידלי וצ'אטני. אחר הצהריים נשוב ללינה וארוחת ערב בנוארה אלייה.

סרי לנקה (Hero 1)
6
מההר אל מישור החוף

בבוקר נסע אל לכיוון העיירה אלה (Ella). בדרך נעבור דרך מפלי ראוונה (Rawana) ונערוך תצפית יפה על האזור. נמשיך בנסיעה דרומה אל עבר חופי סרי לנקה הזהובים. לאחר מכן נמשיך אל מלוננו הממוקם בלב מפרץ יפה. ארוחת ערב ולינה באזור החוף.

7
ספארי כמו באפריקה וחופים כמו בתאילנד

עם בוקר נצא רכובים על גבי ג'יפים לטיול סאפארי אמיתי בשמורת יאלה (Yalla). זאת השמורה הגדולה והעשירה ביותר בסרי לנקה – עופות מים, זוחלים, עדרי פילים ואפילו נמר נדיר פה ושם.. בסיום הביקור נצא לאורך החוף הסרי לנקי הנפלא – חופי חוליים לבנים, מפרצי טורקיז ועצי קוקוס. ממש כמו בתמונות.. עם ערב נגיע למלונינו ללינה.

8
מוזיאון מסיכות, מרכז הצלה לצבי ים ושייט על נהר המאדו והעיר גול

בשעות הבוקר נבקר במוזיאון המסיכות בכפר אמבלנגודה (Ambalangoda) ונסביר את חשיבותן ההיסטורית והתרבותית. לאחר מכן נצא לשיט בדלתת נהר המאדו שבאזור בלפיטיה, במהלכו נוכל לראות את החיים הכפריים המתנהלים לצד הנהר. נשוט באזור של מים מתוקים אשר מתערבבים במי הים, לצד יערות המנגרובים, גידולי קינמון ועוד. בסיום ניסע לקוסגודה (kosgoda) לביקור בחוות צבי הים המפורסמת הדואגת לגידול ושחרור צבי ים שנמצאים בסכנה. את היום נסיים בביקור במצודה האדירה של העיר גול (Galle) ששימשה בעברה כנמל המרכזי של האי אליו הגיעו במרוצת השנים כובשים שונים. נבקר במבצר שבנו הפורטוגזים והרחיבו ההולנדים ונסייר בין סמטאות העיר העתיקה. נשוב למלוננו באזור החוף. ארוחת ערב חגיגית לסיום הטיול.

טיול מאורגן לסרי לנקה 11 יום
9
חופים זהובים והביתה  

בשעות הבוקר יהיו לרשותנו זמן חופשי להנאה ממתקני המלון וחוף הים. בהתאם לשעת הטיסה נצא אל שדה התעופה שבקולומבו ונמריא בטיסת לילה לא ישירה דרך בחריין לתל אביב. נחיתה ביום 11 בשעות הבוקר המוקדמות.

10-11
טיול מאורגן לסרי לנקה 11 יום

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

$
3,595
11 ימים
טיול מרתק אל סרי לנקה, מדינת אי שצורתה כטיפת ענק שנשרה מהודו
טיול מאורגן לסרי לנקה 11 יום
יובל כלב
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:

    מסלול מעניין, שילוב טוב בין טבע, תרבות והיסטוריה. תנאי הטיול היו מעולים. יובל, מדריך הטיול, מעולה, ברמה מאוד גבוהה, בעל ידע, רצון ויכולת להפוך את הטיול לחוויה אמיתית. זכינו למדריך מצויין, מזג אויר מושלם וקבוצה מגובשת. תודה על החוייה המוצלחת.

    טיול למרוקו

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    טיסות בינלאומיות בחברת גולף דרך בחריין כולל מיסי נמל .

    לינה בבתי מלון ברמת תיירות טובה ומעולה.

    הדרכה של מדריך ישראלי מחברת יעדים  – יובל כלב.

    תכנית עשירה של סיורים וביקורים, כולל דמי כניסה כמפורט בתוכנית.

    אוטובוס תיירים ממוזג ונוח.

    כלכלה: ארוחות בוקר וארוחות ערב לאורך כל הטיול – חצי פנסיון.

    ספארי ג’יפים בשמורת מינרייה.

    ספארי ג’יפים בפארק יאלה.

    ביקור בשמורת מישורי הורטון וצוקי “סוף העולם”.

    שייט על נהר המאדו.

    סדנת בישול טמילי.

    מופע פולקלור בעיר קנדי.

    ביקור בחוות תבלינים.

    ביקור במפעל ליצור תה.

    תשר לאנשי הצוות המקומי.

    מיסי תיירות מקומיים.

    מערכות שמע אלחוטיות לכל מטייל.

    מדריך מקומי מלווה דובר אנגלית לאורך הטיול.

    שני בקבוקי מים למטייל ליום.

    מפגש הכנה בארץ טרם יציאת הטיול.

    ויזה לסרי לנקה.

    ויזה לבחריין.

    סיור עם מדריך מקומי בבחריין.

    המחיר אינו כולל:

    ביטוח נסיעות ומטען.

    הוצאות אישיות שאינן מופיעות בסעיף כולל.

    תשלום עבור צילום באתרים

    שתייה קלה וארוחות שאינן כלולות בתוכנית.

    תוספת חדר ליחיד

    הערות ומידע כללי:

    הטיול מבוסס על מינ’ 20 מטיילים בקבוצה.

    ייתכנו שינויים במסלול הטיול ובסדר הביקורים באתרים, במידה ואתר מסוים יהיה סגור במהלך הטיול – אנו נדאג לביקור באתר אחר.

    חברתנו אינה גוף רפואי ולפיכך אינה מוסמכת לתת מידע בנושא זה. אנא פנו ללשכות הבריאות או למרפאות המטיילים הסמוכות לאזוריכם.

    מיסי הנמל והדלק נכונים ליום פרסום הטיול. במידה והמחיר ישתנה בעת הנפקת הכרטיסים תחול התוספת על הנוסע.

    תנאי תשלום ודמי ביטול –  כמופיע בדף הרישום המצורף.

    הושבה בטיסות –  לצערנו מדיניות חברות התעופה לגבי הושבת קבוצות היא לא לאפשר הושבה מראש בטיסות קבוצתיות. אנו מודעים לחשיבות ומנסים לעשות ככל הניתן, אך אנו מדגישים כי לא נוכל להתחייב למקום הושבה.

    אי הגעה לטיסה  -(non-show) חברות התעופה גובות קנסות מן הנוסעים שלא יודיעו על אי הגעה לטיסה. חשוב מאוד לעדכן אותנו לפחות 3 ימי עבודה טרם יציאת הטיול על מנת שלא ייווצר מצב זה של non show ותשלום קנס.

    על הדרכון להיות בתוקף לחצי שנה לפחות מיום החזרה לישראל, ובתוכו לפחות שלושה דפים ריקים. על המטיילים לעשות ביטוח בריאות ומטען הכולל כיסוי לקורונה.

    על המטייל לדעת כי לא נוכל להחזיר מקדמות ותשלומים שהועברו לחברת התעופה ו/או לסוכן חו”ל שלא מוחזרים לנו גם באם חברתינו תאלץ לבטל או לדחות את הטיול מצידה בשל וריאנטים חדשים/ עליה בתחלואה והשלכות נוספות של הקורונה על הטיול. יש לרכוש ביטוח נסיעות מקיף מייד עם ההרשמה לטיול.

    הנחיות הקורונה בזמן הטיול הן באחריות המדינה בה אנו מטיילים בלבד ובהתאם לנהלים של חברות התעופה איתם אנו טסים,  ועל המטייל/ת לדעת כי גם חברת ‘יעדים’ כפופה להנחיות אלו.

    לקראת יציאת הטיול אנו נעדכן אתכם בנהלים ובהנחיות ממשלת סרי לנקה, משרד הבריאות וחברות התעופה בכל מה שקשור לכניסה למדינה וטיול בה בזמן הקורונה.

    פרטי הטיסות:

    GF 973Q 14JAN  TLVBAH 1210 1540 

    GF 144Q 14JAN  BAHCMB 2335 0920   15JAN

     

    GF 145Q 23JAN  CMBBAH 1700 2210 

    GF 972Q 24JAN  BAHTLV 0320 0520 

     

    רשימת המלונות לדוגמא:

    Sigiriya –  Amaya Lake

    Kandy – The Golden Crown

    Nuwara Eliya – Araliya Green Hills

    Tissamaharama – Cinnamon Wild

    Weligama –  Weligama Bay Marriott Resort & Spa

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טיול מאורגן לסרי לנקה 11 יום

    מה תרצו לחפש?