טיול נשים להודו

טיול נשים להודו

נכתב ע"י: דליה לויטרשטיין

תוכן עניינים

אין עוד יעד לטיולי נשים כמו הודו. הודו משופעת ברוחניות, בטקסים אקזוטיים, באנשים מרתקים והכל לצד נופים ציוריים של הרי ההימלאיה, נהרות, מדבריות ויערות טרופיים. הודו היא המדינה העשירה והמגוונת ביותר שתזכו לבקר בה.

טיולי נשים להודו מיועדים למטיילות שרוצות לחוות את הודו עם נשים אחרות, שמחפשות תובנות, חוויה אמיתית, מקרבת ומרגשת. טיולי נשים מספקים מקום בטוח לגילוי עצמי, חופש והנאה מהמסע עצמו. לקחת הפסקה מטרדות היום יום ולצאת להרפתקה הודית, ליצור חברויות חדשות, זיכרונות יקרים ופשוט להנות.

הודו היא מדינה מרתקת – לכל מקום שאליו תגיעו ולאן שלא תפנו, תפגשו עושר תרבותי לעין שיעור, אך מה שבאמת “עושה את הודו – הודו” הם האנשים עצמם. אנשי הערים, אנשי הכפרים, אלה העובדים עבודת כפיים ואלה שמתגוררים במגדלים, המפגשים הספונטאניים עם המקומיים הם אלה שתורמים למהות הטיול. בכל יום בטיול תפגשו משהו לא מוכר, תחוו משהו שיישאר אתכן לתמיד, תגלו משהו על עצמכן – מגוון החוויות האפשריות בהודו הוא בלתי מוגבל.

טיולי הנשים שלנו ייקחו אתכן אל פסטיבלים מקומיים, אל טקסים מרתקים ולא שגרתיים ואל אמונות ודעות שרק הודו יודעת להציע. בכל הטיולים אנו משלבים מפגשים אישיים עם נשים הודיות ותושבים מקומיים, כל אחת ואחד עם הסיפורים המיוחדים שלהם. אנו משלבים מופעי פולקלור –  מחול ושירה וכמובן סדנאות קולינריה שייחברו אתכן אל אורח החיים ההודי המיוחד.

הלינה בטיולי הנשים היא לינה בבתי מלון מפנקים ברמת 5 כוכבים, חלקם מלונות בוטיק או מלונות מורשת, המשמרים את אווירת בני המלוכה שהתגוררו בהם.

טיול נשים לצפון הודו – הימלאיה

הודו היא לא רק ערי ענק צפופות, רשת כבישים עמוסה ורכבות הומת אדם ומשא, המולה, מקדשים ופרות קדושות – בטיול להימלאיה הירוקה בצפון הודו, נגלה אזור הררי משופע ביערות עד מחטניים, נהרות ועמקים ירוקי עד. כאן לא תפגשו את צפיפות הערים והמולת האנשים, אלא נופים עוצרי נשימה, פסגות מושלגות וכפרים שקטים ושלווים בינות לעצי יער. מלאכות יד מסורתיות, תרבות מקומית ייחודית, שבטיות ושלווה. בטיול הזה נסע בג’יפים בנופי ההרים, נפגש עם תושבים ועם עולי רגל וניקח נשימה עמוקה מטרדות היום יום.

טיול נשים לצפון הודו - הימלאיה
טיול נשים לצפון הודו – הימלאיה

“מסלול הטיול היה מגוון, מאתר ומהנה. עופר, מדריך הטיול בעל ידע רחב, מעמיק ומקצועי. נעים הליכות, רגוע וסובלני. הטיול היה מגוון, צבעוני, עופר הקנה ידע מגוון רחב של נושאים והשאיר אותי עם חוויות שילוו אותי עוד זמן רב”. ישראלה בר און

טיול נשים לדרום הודו

הציוויליזציה בדרום הודו היתה קיימת כבר לפני 5000 שנה. שושלות מלוכה שלטו באזור זה במשך אלפי שנים והתרבות שהתפתחה היא הבסיס לתרבות ההודית של היום. שפות עתיקות, מקדשי ענק, ארמונות מרשימים, כול אלו שזורים בהיסטוריה עשירה, מסורות מרתקות ואנשים צבעוניים. דרום הודו אמנם מאוכלסת מאוד, אך אין בה את הקדחתנות שקיימת במרכז וצפונה. החיים מתנהלים ברוגע, באקלים טרופי, בינות צמחיה עשירה ותחושה חזקה של חיבור למהות. בדרום הודו 3 מדינות שכנות – בקרלה הירוקה, נבקר בעיר קוצ’י (קוצ’ין) שבה היתה קהילה יהודית שעלה לארץ עם קום המדינה – הקהילה הגדולה ביותר בהודו, בקארנאטקה, מדינה של שטחים כפריים וחקלאיים, מקדשי ג’יין ושווקים אקזוטיים וטאמיל נאדו, המדינה “הכי הודית” בתת היבשת ההודית. ניסע דרך עיירות וכפרי דייגים, מקדשי ענק פעילים, חופים יפים ומטעי תה.

טיול נשים לדרום הודו
טיול נשים לדרום הודו

“עופר יקר, כפי שהבנת עוד בטרם רגלנו ביעד דרכה – זכית לצאת עם קבוצה שיש בידה נוסחה להצלחה. כל מה שצריך היה זה מדריך מוצלח לא פחות, והודו אחת על שלל גווניה, נופיה והניחוחות. מדריך שאין כמותו בכל העולם, הכי קרוב למושלם. או נאמר זאת בעצם כך, פשוט, אלוף התבונה והרגישות. תזכור אותנו בכל מסע נוסף שלך להודו ועם כל גראם מסאלה תה, המון הצלחה, חיבוקים ונשיקות ואחד נמסטה! בהערכה רבה, לך וליעדים”.חני פאר

טיול נשים לרג’סטאן

טיול אל מדינת רג’סטאן הוא טיול מרתק ומרגש אל הלב הפועם של הודו! רג’סטאן הינה ארץ המלכים, ממלכתם של המהרג’ות, שליטי הודו המפורסמים שבנו מבצרים וארמונות נישאים – “אגדות אלף לילה ולילה” ש”קמו לתחיה” והפכו למציאות. ברג’סטאן נבקר בערים עתיקות וציוריות כמו ג’איפור -העיר הוורודה, על ארמונותיה ושווקיה, גו’דפור- העיר הכחולה, על מבצרה ומקדשיה, אודאיפור- העיר הלבנה, השופעת ארמונות ואגמים וג’איסלאמר- העיר הזהובה, בקצהו של המדבר. בטיול נפגוש מבצרים, אגמים, שמורות טבע מעניינות, מדבר חול ודיונות עד לאופק, אנשים פשוטים וחמים, שמעשירים את נוף חייהם בצבע וחיות במדינה המדברית, שווקים נפלאים ותוססים המלאים בתבלינים, פרחים, מאכלים, עבודות אמנות ושכיות חמדה – עושר תרבותי בלתי נתפס.

טיול נשים לרג'סטאן, הודו
טיול נשים לרג’סטאן, הודו

חזרנו אתמול בערב מהטיול המהמנה והמיוחד בהודו. רציתי להודות לך על הארגון המוצלח, בחירת אתרי הטיול והמלונות, שהיה לו חלק נכבד ומרכזי בהנאה הכוללת שהייתה לנו. המדריכים שהועמדו לרשותנו במרבית המקומות היו מצויינים. תגובתך המהירה לכל בקשה שלנו שהועברה לך על ידי שפרה והענקת פתרון מידי ומספק לא מובנת מאליה וראויה להערכה.
בקיצור, אם לסכם במילה אחת את מה שרציתי לומר -תודה. ובשתי מילים – תודה רבה.

זהבה בוסתן

טיילו איתנו

טיול נשים להודו
ההרשמה בעיצומה
בהדרכת עופר צבי
15 ימים
01.09 -
18.08
טיול נשים להודו
ההרשמה בעיצומה
בהדרכת אהד נבו
12 ימים
18.07 -
07.07
טיול נשים להודו
יציאה מובטחת
טיול נשים להודו
טיול מלא
בהדרכת עופר צבי
15 ימים
12.05 -
28.04
טיול נשים להודו
הרשמו לרשימת הדיוור של ״יעדים״

הצטרפו לקהילה של אוהבי טיולים, מגלי ארצות ותרבויות, מטיילים הרוצים לחוות ולגעת בעולמות אחרים, מופלאים.

למה להרשם לדיוור שלנו?

כתבות נוספות

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

יש לנו מספר טיולים בלתי נשכחים

  • כחברה המאמינה כי רק מטיילים מרוצים הם מטיילים שחוזרים, “אנו כאן בשבילכם” עם חיוך לכל שאלה ובקשה.
  • אנו מאמינים שמקצועיות ומצוינות הם הבסיס להצלחת הטיול. אנו מוציאים טיולים רק ליעדים בהם יש לנו הכרות מעמיקה.
  • הטיולים שלנו מושקעים ואיכותיים – הם יגשימו את החלומות שלכם.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

טיול נשים להודו

מה תרצו לחפש?