טיולים פרטיים לנוסע העצמאי

טיולים בהתאמה אישית לאיחוד האמירויות

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

החלום הוגשם בטקס חתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות ואנו שמחים להציג את טיולנו המקיף אל מדינה מרתקת שנוצרה מאיחודן של שבע נסיכויות לחופי המפרץ הפרסי.

בטיול לאיחוד האמירויות נבקר בנסיכות אבו-דאבי ובעיר אבו-דאבי, בירתה של המדינה. נמשיך אל העיר אל-עין ונבקר בעיר דובאי שבזכות אטרקציות כמו “קניון דובאי” והבניין הגבוה בעולם “בורג’ חליפה”, הפך שמה של העיר כשם נרדף לשם המדינה כולה.

נבקר בנסיכות שארג’ה הקטנה והמפתיעה, נערוך ספארי בדיונות ועוד.

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

טיול לנוסע העצמאי

מטיילים עם המשפחה או עם קבוצת חברים? אנו נתכנן עבורכם במקצועיות ובקפדנות טיול בהתאם לבקשתכם. אנו נלווה אתכם לפני הטיול ובמהלכו. אנו מקפידים לעבוד רק עם ספקים ברמה הגבוהה ביותר, על מנת לוודא כי טיולכם יהיה חלום מיוחד.

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

המסלולים שלנו

טיול מקיף לאיחוד האמירויות

טיול של 8 ימים אל איחוד האמירויות נתחיל ת הטיול באבו דאבי וסביבתה, אל עין – אואזיס בלב המדבר, פוג'יירה והמשך אל דובאי, העיר הגדולה ביותר - גורדי שחקים, נמלים וחופים בתוך מדינה שמרנית

טיול לאיחוד האמירויות ולעומאן

טיול המשלב את הטבע הנפלא של נתחיל ת הטיול באבו דאבי וסביבתה, אל עין והמשך אל דובאי, העיר הגדולה ביותר - גורדי שחקים, נמלים וחופים בתוך מדינה שמרנית. המשך אל עומאן - מוסקט, אתרי טבע וחופים ציוריים.
לאוס

ציפי סודרי – טיול ללאוס

לגולן שלום, חזרנו ממסע קסום בלאוס, חווינו חווית טבע ואדם. לאוס היא מדינה קסומה ויוצאת דופן, דרך החיים כאילו לא השתנתה נשארה כמו לפני מאה שנה – שדות האורז, מערות קרסטיות , ארמונות המלכים בלואנג פראבאנג. ועל זה יבואו על הברכה: גולן לובנוב, דליה, רותם וחברת יעדים אשר במסגרתה ובחסותה טיילנו. תודה ענקית, ממני ומחברי שטיילו איתי בלאוס

נילי – טיול לרומניה

לא הכרתי את רומניה ומאוד נהניתי. לדעתי היה בנוי נפלא – מהדרום לצפון וחזרה. עופר צבי – פשוט נפלא! היה כיף, קבוצה נפלאה, מדריך סופר סופר. מאוד נהניתי מההסברים.

ראג'סטן

חני פאר – טיול לדרום הודו

עופר יקר, כפי שהבנת עוד בטרם רגלנו ביעד דרכה – זכית לצאת עם קבוצה שיש בידה נוסחה להצלחה. כל מה שצריך היה זה מדריך מוצלח לא פחות, והודו אחת על שלל גווניה, נופיה והניחוחות. מדריך שאין כמותו בכל העולם, הכי קרוב למושלם. או נאמר זאת בעצם כך, פשוט, אלוף התבונה והרגישות. בתום שבועיים נפלאים של יחד חשבנו שיפה לומר תודה, אתה את שלך עשית, יופי של עבודה. אז תודה על כל מה שהיה,על כל התורה המופלאה ועל או בראמה שיווה-יה, סליחה שרצינו השכמות מאוחרות אבל גם להספיק המון, וסליחה אם לא תמיד התייצבנו בזמן כמו שעון. תזכור אותנו בכל מסע נוסף שלך להודו ועם כל גראם מסאלה תה, המון הצלחה, חיבוקים ונשיקות ואחד נמסטה! בהערכה רבה, לך וליעדים,  מקבוצת ניצה ושושי

קרנף, שמורת קפנה, דרום אפריקה

עוזי שדה – טיול לדרום אפריקה

טיול מקיף ומעניין. חוויה אמיתית ושונה. השכלנו והתוודענו ליבשת אפריקה. בתי מלון טובים עד מעולים. אוטובוסים חדישים ומרווחים. מסעדות ברמה טובה מאוד. שירותי סבלות מעולים. ד”ר אבי שפיר מדריך מהטובים שיש. מנסיון של עשרות טיולים מאורגנים שהשתתפתי בהם. חוויה אמיתית ומושכלת. תנאים של בית הבראה מבלי צורך לדאוג למזוודות ולסידורים. אבי תקתק את הטיול בנועם הליכות ודאגה אישית ויחס אישי לכל משתתף.

היה כיף אמיתי.

טיול למרוקו

מסלול מעניין, שילוב טוב בין טבע, תרבות והיסטוריה. תנאי הטיול היו מעולים. יובל, מדריך הטיול, מעולה, ברמה מאוד גבוהה, בעל ידע, רצון ויכולת להפוך את הטיול לחוויה אמיתית. זכינו למדריך מצויין, מזג אויר מושלם וקבוצה מגובשת. תודה על החוייה המוצלחת.

עדנה רונן – סיור ברמלה – שלוש הדתות

שווה שווה לטייל, לפגוש מטיילות ומטיילים, לראות מראות חדשים-ישנים ולהקשיב לידע הרב שעופר מעריף על כל המטיילות והמטיילים. שמחנו לפגוש אותך גולן ‘בשטח’, נהנה מידיעותיו והדרכתו המרתקת של עופר בחברתנו, ומשתף אותנו בתמונות של מראות רמלה, כאן ועכשיו על רקע גדולתה של אז.

 

ויאטנם הסמויה מן העין

טיול לוייטנאם – תמר יוחאי

חזרנו מטיול מופלא. כולנו מאד מאד נהנינו. וייטנאם הלא מתויירת כשמה כן היא והיא יפהפייה ומעניינת. יצאנו לטיול שונה כי חיפשנו את וייטנאם האחרת. טיול לצפון מזרח וייטנאם מתאים למישהו שמחפש משהו אחר ולא טיול תיירותי רגיל – מתאים במיוחד לאנשים סקרניים, שאוהבים לחפש ולטייל כדי ללמוד.

רחל רבה – טיול למרוקו

מסלול הטיול היה יוצא מהכלל. טיול הג’יפים במדבר היה חוויה מהנה. טיול ממצא. תנאי הטיול היו יותר מטובים – בתי מלון, ואוטובוס מרווח וגדול לקבוצה של עשרה. שמעון מדריך בעל ידע טוב. מכיר היטב את השטח והפתיע אותנו כל פעם מחדש.

טיול לאתיופיה

חזרנו מטיול נפלא לאתיופיה אל חגיגות המסקל בלליבלה/ חגיגה כפולה – טיול נהדר והדרכה של אתי דיין. אירגון מצויין של חברת יעדים – קבוצת ציפי וחברים

ד”ר מירון לשם – טיול לקוסטה ריקה

חזרנו מטיול בן 12 יום בקוסטה ריקה. הטיול תוכנן ואורגן על ידי גולן מחברת יעדים. הטיול היה מדהים.כלל ביקור בשמורות העיקריות. הטיול דפק כמו שעון שוייצרי ללא תקלות. כל האטרקציות הוזמנו ותואמו מראש. התוכנית מולאה באופן מדויק כמתוכנן. הטיול היה שילוב של טיול עצמאי בנהיגה עצמית עם הדרכה בחלק מהמקומות.הטיול נערך בחודש אוגוסט ( בתקופה הגשומה ), ולמרות הגשם שירד מדי פעם,לא נפגעה הנאתנו.ממליץ על גולן מחברת יעדים בתכנון טיול משפחתי בקוסטה ריקה

 

אמה ויורם – טיול לפולין

ביום ראשון שבנו מטיול מושלם לפולין. הבטחת שהטיול יהיה מוצלח ואכן קיימת. לטיול מוצלח צריכים מדריך טוב, קבוצה טובה ומסלול מתאים כל זה היה בטיול.
הוספנו גם את האוכל הטעים, המלונות המפנקים ומזג האוויר המעולה והרי לך טיול 10 +++
זאביק הוביל אותנו בבטחה ובידע רב כל כך במסלולים .
יש לחברת “יעדים” עכשיו 14 מליצי יושר שימליצו לטייל אתכם וזוהי כמובן המטרה הסופית של כל חברת טיולים.

טיול לדרום אפריקה

טיול לדרום אפריקה – לכל החוויה הזאת זכינו בזכות מורה ומלמד יוצא דופן, מלא כרימון – דר’ אבי שפיר. בקי בכל פרט ופרט, בעל יכולת אדירה של הסברת תהליכים ומגמות. בעל כישורים מיוחדים של חיבור אירועים ועובדות למסכת אחת מלאה, מענינת, מרתקת ומעשירה. לאבי יכולת מעוררת קנאה של התמדה ודבקות במטרה. אני לא יודע מה היה לנו יותר ? שעות מנוע של אוטובוסים או שעות הסבר של אבי , המעביר ללא לאות ובבהירות רבה המוני נתונים, סיפורים, עובדות והערכות. מי שלא שמע וראה את אבי מתלהב ויוצא ממש מגדרו במשך כ- 20 דקות ממראה זאבי הערבות – הכלבים המטולאים.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

איחוד האמירויות

מה תרצו לחפש?