טיול להודו למבוגרים - היתרונות של טיול מאורגן להודו בגיל השלישי

טיול להודו למבוגרים – היתרונות של טיול מאורגן להודו בגיל השלישי

נכתב ע"י: גולן לובנוב

תוכן עניינים

בשנים האחרונות אנו חווים מגמה של טיולים לגיל השלישי היוצאים ליעדים רחוקים, אקזוטיים ומרתקים. הטיולים הללו מותאמים ומשלבים בין הרצון לחלום מפגש עם מקומות רחוקים ותרבויות נסתרות לבין האפשרויות העומדות בפני המטיילים.

טיולים מאורגנים לבני הגיל השלישי (טיולי גיל הזהב) לתת היבשת ההודית הם טיולים עם יתרונות מובהקים כמו היתרון לטייל יחד עם בני אותה קבוצת גיל במסלולים יצירתיים המאפשרים חוויות הודיות והרפתקנות מצד אחד לצד ימי טיול מאוזנים ולינה במלונות בוטיק מהצד השני. בחברת יעדים אנו מאמינים שבכל גיל אסור להפסיק לחלום וחשוב להגשים חלומות דרך מסעות מרתקים, להודו הנפלאה ואל שתי ממלכות ההימלאיה – נפאל ובהוטן.

ביקור במקדש הזהב, אמריצר, פנג'אב, הודו
ביקור במקדש הזהב, אמריצר, פנג’אב, הודו

היתרונות בטיול מאורגן

כנראה שהיתרון החשוב ביותר בטיול מאורגן בקבוצה הוא הקבוצה עצמה. כאשר אתם מטיילים עם בני גילכם ואתם חולקים דעות דומות ומטרות דומות לרוב החיבור בין המטיילים יוצר קשרים אישיים ולעיתים קרובות אתם תפגשו חברים חדשים, כך שתטיילו יחדיו גם בטיולים הבאים.

מהם היתרונות בטיולים המאורגנים להודו עבור מבוגרים?

הודו היא אחת המדינות המרתקות והאהובות בעולם, טיול להודו נוגע ומציף את כל החושים – זהו מפגש עם תרבות ייחודית של דתות ואלים, של תושבים שמחים ושל  נופים מגוונים. הודו היא תת יבשת מופלאה שמי שמתאהב בה חוזר אליה שוב ושוב. בטיול להודו תרגישו כמו המהרג’ות, המלכים ששלטו בחלקיה השונים במרכז הודו, בעיקר במדינת רג’סטאן. המלונות הטובים והמפנקים לצד המפגשים המרתקים עם תושבי הודו מייצרים חוויות מיוחדות ומרגשות. אירוח בבית הודי, סדנת מוסיקה או שיעור יוגה המועבר ע”י גורו מקומי יהפכו את הטיול לחוויה יוצאת דופן. לא במקרה מטיילים חוזרים להודו לטיולים נוספים לאזורים אחרים – מדרום הודו ועד לצפונה, ההימלאיה ההודית וחבל לדאק.

טיסות בטיולי הגיל השלישי

טיסות בינלאומיות הם מרכיב חשוב בתכנון הטיול. מטייל בעל ניסיון יודע להעריך את חשיבות הטיסות הישירות בשעות נוחות. טיסה ישירה, בה ניתן לנוח ולהירגע (גם אם לא בשינה עמוקה) היא חשובה מאוד ומשפיעה על הימי הטיול הראשונים. כאשר אנו מתכננים טיולים לתת היבשת ההודית, אנו מחפשים את השעות הנוחות ומקפידים על התרעננות לאחר הנחיתה בטרם נתחיל לטייל.

מסלולי הטיול בהודו למבוגרים

בטיול להודו אתם תפגשו את התרבות העשירה והמגוונת, המסורת, האומנות והארכיטקטורה של המדינה המדהימה הזו. על מנת ליצור ימי טיול מאוזנים, המתקיימים בשעות נוחות, הטיולים שלנו להודו מתמקדים בחלוקה לאזורים – טיול לדרום הודו, טיול למדינת ראג’סטן, טיול להימלאיה ההודית, טיול לאזור אוריסה (אודיסה) או טיול לחבל לדאק. בכל המסלולים אנו משתדלים להישאר 2 או 3 לילות באותו מקום ולא להחליף מלונות מדי לילה. מסלולי הטיולים שלנו לגיל השלישי מתוכננים כך שלא יהיו הרבה הליכות רגליות (וכמובן להתנסות בחוויית ריקשה הודית), לא לטייל בשעות חמות בחוץ וכמובן לכלול הפתעות כמו אירוח בבית הודי ומפגש עם מאכלים מקומיים, סדנת תופים וסדנת יוגה, ספארי ג’יפים במדבר וריקודים הודים לעת שקיעה, חלק מהפעילויות הללו מאוד ייחודיות ומרגשות והם נבנו רק בשל הניסיון שצברנו בטיולים להודו.

טיול מותאם למטיילי הגיל השלישי

מניסיון שלנו, הדבר החשוב בתכנון הטיול למטיילי הגיל השלישי הוא ההתאמה של המסלול והביקורים ליכולות הפיסיות של המטיילים. המסלולים שלנו נוחים ולא מיועדים למיטיבי לכת. כמו כן אנו נותנים תשומת לב ומתן מענה בשטח למקרים שיכולים לעלות – באם מדובר ברגישות כזו או אחרת, בעיה בריאותית, קושי פיסי או אחר (כמובן שמתייעצים לפני היציאה לטיול ומוודאים שהטיול מתאים למטייל בהתאם למצבו). בטיולים לגיל השלישי אנחנו מעניקים תשומת לב לכל מטייל ומטייל ומתחשבים ככל האפשר. יש כמובן גם ניסיון במתן מענה רפואי בכל רמה באם צריך, בעזרת התשתיות המקומיות שערוכות למתן מענה אם עולה הצורך.

ראג'סטן הודו
ג’איפור, ראג’סטן הודו

מלונות בטיולי הגיל השלישי בהודו

בחברת יעדים אנו מאמינים שהמלונות הם חלק חשוב ובלתי נפרד מטיול מוצלח. המלון הוא חלק משמעותי מחוויית הטיול. במדינת ראג’סטן תפגשו ארמונות מהרג’ה שהפכו למלונות בוטיק מפנקים בהם תרגישו כמו המלכים ההודים. המלונות הללו מעוצבים להפליא ומשמרים את המסורת והעבר  המפואר לרבות עובדי המלון שעדיין לבושים בבגדים המסורתיים. בטיול להימלאיה ההודית תלונות בקוטג’ים הצופים לנוף נפלא. בריזורטים של דרום הודו תרגישו בתוך שמורת טבע השוכנת בין תעלות המים של קרלה או במטעי התה של מונאר. ארוחות הבוקר יכללו בופה מערבי עשיר ומפתה וארוחת הערב במלונות יהיו בסגנון בופה הכולל מגוון מאכלים הודיים לצד מאכלים מערביים טעימים. צוות המלון תמיד יחייך אליכם ויעשה הכול על מנת שתהיו מרוצים!

מדריך הטיול

מדריך הטיול הוא האיש ש”עושה את הטיול”. המדריכים שלנו טיילו רבות בהודו, ויש להם ניסיון רב שנים והכרות  עם הודו ותרבותה. הם משלבים ידע אקדמי לצד יחסי אנוש ואדיבות. המדריכים שלנו שותפים מלאים בתכנון הטיול ובשילוב ההפתעות והמפגשים. אם תצאו לטיול להודו בהדרכת עופר צבי, תפגשו מדריך דובר הינדי באופן שוטף וקורא סנסקריט (השפה ההודית העתיקה).

חוויות והרפתקאות בטיולי הגיל השלישי להודו

הטיולים להודו יוצאים בקבוצות קטנות והם כוללים הרפתקאות שיהפכו לכם את הטיול להודו לטיול של פעם בחיים. במהלך הטיול אנו משלבים טיולי ג’יפים כמו הטיול לביקור בשבט הבישוני – שבט צוענים השומר בקנאות על הטקסים ועל המלאכות המסורתיות שמלוות אותם מאות שנים. הרפתקה ייחודית נוספת הוא ביקור באחת משמורות הטיגריסים שבהודו ויציאה לספארי ג’יפים בהם תנסו לפגוש את החתולים המלכותיים הללו.

בית סירה, קראלה, דרום הודו
בית סירה, קראלה, דרום הודו

לסיכום:

כנראה שאין עוד מדינה שתיגע בכם ותרגש אתכם כמו הודו. למרות המולת הרחוב והשווקים התוססים, הטיולים שלנו לבני הגיל השלישי הם נעימים ומותאמים לקצב שלכם. מדריך הטיול ביחד עם הצוות המקומי יחכו לכם כל בוקר עם חיוך וייקחו אתכם אל האתרים המדהימים, אל השווקים, אל הזריחה מעל המדבר או לטיול ג’יפים באחד מהפרקים הלאומיים. אתם תרגישו ותחוו את הודו בכל גדולתה.

טיילו איתנו

טיול להודו למבוגרים - היתרונות של טיול מאורגן להודו בגיל השלישי
ההרשמה בעיצומה
בהדרכת עופר צבי
15 ימים
01.09 -
18.08
טיול להודו למבוגרים - היתרונות של טיול מאורגן להודו בגיל השלישי
ההרשמה בעיצומה
בהדרכת אהד נבו
12 ימים
18.07 -
07.07
טיול להודו למבוגרים - היתרונות של טיול מאורגן להודו בגיל השלישי
יציאה מובטחת
טיול להודו למבוגרים - היתרונות של טיול מאורגן להודו בגיל השלישי
טיול מלא
בהדרכת עופר צבי
15 ימים
12.05 -
28.04
טיול להודו למבוגרים - היתרונות של טיול מאורגן להודו בגיל השלישי
הרשמו לרשימת הדיוור של ״יעדים״

הצטרפו לקהילה של אוהבי טיולים, מגלי ארצות ותרבויות, מטיילים הרוצים לחוות ולגעת בעולמות אחרים, מופלאים.

למה להרשם לדיוור שלנו?

כתבות נוספות

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

יש לנו מספר טיולים בלתי נשכחים

  • כחברה המאמינה כי רק מטיילים מרוצים הם מטיילים שחוזרים, “אנו כאן בשבילכם” עם חיוך לכל שאלה ובקשה.
  • אנו מאמינים שמקצועיות ומצוינות הם הבסיס להצלחת הטיול. אנו מוציאים טיולים רק ליעדים בהם יש לנו הכרות מעמיקה.
  • הטיולים שלנו מושקעים ואיכותיים – הם יגשימו את החלומות שלכם.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

טיול להודו למבוגרים - היתרונות של טיול מאורגן להודו בגיל השלישי

מה תרצו לחפש?