סבינה חושן (ד”ר)

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

כותבת ד”ר סבינה חושן:

התאהבתי ביפן מאז ביקורי הראשון בארץ השמש העולה ב-2006, חזרתי לטייל בה כמה פעמיים עד 2008 ומאז חלמתי לחיות ביפן למשך תקופה כלשהי.

החלום התגשם דרך לימודי יפן באוניברסיטה העברית, שהובילו להמשך לימודים עם מלגה יפנית באוניברסיטת קיוטו, בה סיימתי תואר שני ודוקטורט בתחום לימודים אזוריים בנושא שימור כפרים ועיירות מסורתיות ביפן, ויאטנם וסין.

אני מתגוררת ב’רובע הגיישות’ בקיוטו מאז 2012, ומדריכה מטיילים דוברי עברית, אנגלית ורוסית בכל רחבי יפן מאז 2013. הדבקתי בחיידק יפן לא מעט ישראלים שהתאהבו בחבל ארץ המסתורית, חלקם חזרו ליפן כבר כמה פעמים טובות. אני דוברת יפנית וממשיכה ללמוד כל יום משהו חדש על יפן מודרנית ומסורתית. יפן בעיניי היא גן עדן בלתי-נדלה עבור מבקרים ומטיילים, ואני בעצמי כאן על תקן מטיילת בהתפעלות תמידית!

מטיילים כותבים:

“סבינה בחורה מדהימה, עוד לפני התואר שלה כמדריכה. חיננית, נעימת הליכות, אוהבת טבע ומשרה אווירה נעימה בשיחה. לגבי ההדרכה.. אין מה לומר. מדריכה מדהימה מושכת את קהל הצופים! מראה נופים מעניינים ומלאה הסברים שמקנים ידע רב. סבינה גרמה לי לאהוב את יפן על כל המשתמע – נופים, תרבות, דת, תפיסת עולם. אני מאוהבת ביפן ו”האשמה” היא סבינה. תודה סבינה על טעם בחיים שאת מעשירה אותנו ואת ידיעותינו.” ויטה ניפקר, פברואר 2021

סבינה חושן (ד"ר)
סבינה חושן (ד"ר)

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

סבינה חושן (ד"ר)

מה תרצו לחפש?