טיולים פרטיים לנוסע העצמאי

טיולים בהתאמה אישית לבחריין

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

בחריין היא מדינת אי שנמצאית במפרץ הערבי
היא מחוברת בגשר שעובר מעל הים לסעודיה
הבחריינים הם אנשים חמים ומסבירי פנים
עיר הבירה מנמה – מערבית ומודרנית ועשויה להזכיר את ת”א
בבחריין קהילה יהודית מקורית, יהודים שהגיעו מעירק לפני כ 200 שנה
העונה לטייל היא בחורף – אוקטובר עד מאי 22-28 מעלות
רק שעתיים וחצי טיסה ישירה מישראל

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

טיול לנוסע העצמאי

מטיילים עם המשפחה או עם קבוצת חברים? אנו נתכנן עבורכם במקצועיות ובקפדנות טיול בהתאם לבקשתכם. אנו נלווה אתכם לפני הטיול ובמהלכו. אנו מקפידים לעבוד רק עם ספקים ברמה הגבוהה ביותר, על מנת לוודא כי טיולכם יהיה חלום מיוחד.

צרו קשר והמומחים שלנו למדינות המפרץ יחזרו אליכם

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

המסלולים שלנו

לא נמצא מידע

פנינה אנגלמן – טיול לסרי לנקה

מסלול הטיול היה מצוין שהקיף את כל האטרקציות של סרי לנקה. מלונות נפלאים, ארוחות צהרים במקומות קסומים, אוטובוס נוח מאוד. עופר צבי הוא תופעה ייחודית. ידע רב, דאגה לכל מטייל, ארגון ולוגיסטיקה מצויינים. אין מילים שיכולות לתאר כמה אתם נהדרים! אל תשתנו!.

עופר צבי

שושי רוזן – טיול לדרום הודו

שלום מיכל ודליה,חזרתי הביתה מטיול מהנה, מלא בחוויות של ביקורים , בילוי, ובעיקר למידה. אך אני שמחה ומלאת סיפוק מטיול זה בעיקר בזכות עופר מורינו ומדריכנו.
חשובה לי הדרכה לעומק, עם ידע וחוכמה,ועופר ניחן בהכל, בידע רב שהוא יודע להעבירו, באופן דידקטי, בסבלנות אין קץ למטיילים, לאוזן קשבת וזכרון ורצון למלא את רצונוננו, אם מתאים לטיול כמובן.
כושר ניהול שקט ורגוע, אך הכל מתבצע, הצוות המקומי, מחבב אותו. בפעמים הבודדות שיצאתי לטיול מאורגן לא ניתקלתי במדריך ברמתו.

פרופ’ יצחק פולצ’ק – טיול לקורסיקה וסרדיניה

דיצה, רציתי להודות לך באופן אישי ובשם הקבוצה על טיול מהנה ומעניין מכל הבחינות.. במחיצתך חווית הטיול הייתה מהנה ומרגשת מאוד. אנו שמחים שזכינו להיות מודרכים על ידך ועל כך נאמר בפה מלא – תודה.אני רוצה להוסיף גם ברכת תודה לחברת יעדים, שעמדה מאחורי הטיול ואפשרה את ביצועו המוצלח בתכנון ובארגון. לקחה על עצמה בלי להניד עפעף הוצאות בלתי צפויות שהתעוררו ברגע האחרון. לדליה – שעסקה באדמיניסטרציה, לרותם – שלמעשה טיפל ביעילות ובמסירות בטיול ופתר מאחורי הקלעים את הבעיות שהתעוררו כגון דחית ההפלגה ותוספת הלינה, וכמובן לגולן שעמד מאחור כמנצח על תזמורת שעבדה בהרמוניה ואפשרה את הטיול המוצלח.

יפן

חנה מר חיים – טיול ליפן

תמהיל טוב של תרבות עתיקה וחיים מודרניים. תנאים טובים מאוד. מלונות טובים טובים, אוטובוסים טובים, חברת תעופה טובה. היה נהדר, אחד הטיולים הטובים שעשינו!

טיול ליפן – אוקטובר 2022

המסלול היה בנוי באופן נפלא ותנאי הטיול היו יוצאים מהכלל. ליהי המדריכה הכי טובה שהקבוצה יכלה לזכורת בה. מלווה ותומכת, תמיד שמחה ונעימה. טיול של פעם בחיים. חוויה יוצאת דופן בזכות יעדים, הליווי של הצוות המקומי וההדרכה של ליהי. כל החבילה הזו היא שהפכה את הביקור ביפן ןמצלוח ביותר בכל רגע ורגע.

נצראל שאול ותקווה

נעמה, אשרי האדם היודע שאינו יודע! את מדריכה יסודית, שאכפת לך מכל דבר. רגישה לכל תגובה, משתדלת לתת את המקסימום. הצלחת לחבב עלינו את דרום אפריקה ותושביה. הרשי נא לנו,לומר לך, תודה על הכל ותודה מיוחדת, על האדם שבך. בהוקרה מקבוצת המטיילים

 

כרמלה נהרי – טיול לאלבניה

מסלול מעניין הכולל טבע עוצמתי, מבנים הסטורים, מבני דת ומבצרים המגדירים את אלבניה. בתי המלון היו ברמה טובה מאוד!
הנאה צרופה היתה ליהיות מודרכת ע”י דיצה וגם המדריך המקומי, אלייה, הפליא באופן העברת החומר

גליה דורון – טיול להודו

הייתה לי הזכות להשתתף בטיול להודו בהדרכת עפר צבי,
אין לי מילים לתאר את התפעלותי מן הידע המעמיק שלו בתולדות הודו, הפילוסופיות ההודיות השונות והתובנות לגבי אורח החיים, ממעבר לידע וליכולת העברת ידע זה, עפר מצטיין ביחסי אנוש מופלאים – סבלנות אין קץ, חיוך שאינו סר מפניו, תשומת לב לכל אחד מן המטיילים וצרכיהם, נעם הליכות ורוגע מדבק. נראה לי שכל מי שיטייל עם עפר בעתיד יזכה הן בחוויה אינטלקטואלית והן בחוויה אישית מרגשת.

פרופ’ חיים שלזינגר – טיול לאתיופיה

הטיול היה נהדר מכל הבחינות, נהננו מכול רגע!!
המסלול היה שילוב אופטימלי בין טבע, גיאולוגיה, היסטוריה ועכשויות. הוא שיקף נכונה את צפון הארץ תוך שילוב נכון בין האלמנטים השונים, טוב מאוד!!
תנאי הטיול היו טובים מהמצופה, ניכר שנעשו מאמצים לחפש עבורנו את הטוב ביותר. מחמאות מגיעות לביקור במדבר דנקיל, החברה המקומית תפקדה ללא דופי.
דיצה הייתה, הינה ותהיה שם דבר בנושא הדרכת טיולים לחו”ל. אישיות נפלאה, נעימה, חוש הומור , דאגה לכול המטיילים ומעל הכול, ידע בלתי נדלה בכול התחומים – אי אפשר לבקש יותר טוב.

טיול לפרו

לגולן וכל צוות יעדים.
חזרנו לפנות בוקר מטיול בפרו. טיול מהחלומות. רצינו להודות לך אופן אישי על כל הטוב והפינוק שקיבלנו ממך ומהצוות שלך. החל באיכפתיות והדאגה שלכם במשרד בארץ ובהמשך הטיפול המפנק שקיבלנו בפרו. המדריכים המקומיים צוות המלווים כולל טבח ואנשי המטבח שליוו אותנו במחנה האוהלים. הרגשנו כל דקה את המסירות והרצינות שלכם בטיפול בנו.
תודה מיוחדת לדיצה המדריכה שהכינה לנו טיול מדהים והדרכה מעניינת ומעמיקה .

אינדונזיה

אבנר חן – טיול לאינדונזיה

הי גולן, היה טיול מעולה ומדהים, וחברי הקבוצה נהנו מאד מהטיול וציינו לשבח את התנאים, ההדרכה של פיקי דיין ורמת הביצוע בכל הפרטים.  תודה רבה

טמיר אבי – טיול לקירגיזסטן

המסלול היה מתוכנן היטב – ישלוב של אורחות יים ונופים מדהימים. תנאי הטיול היו טובים. צשמעון דיגה – מדירך מעולה. רחב ידיעות ומסירתן באופן מעניין, מנהיג את הקבוצה בתבונה, יוצא אוירה נעימה, דואג לכל הצרכים ונותן תשומת לב אישית לכל אחד. מענטש. הצוות המקומי – הנהג והמדריכה היו טובים מאוד.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

בחריין

מה תרצו לחפש?