טיולים פרטיים לנוסע העצמאי

טיולים בהתאמה אישית לאזרבייג’ן

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

בטיול לאזרבייג’ן נפגוש נופים פראיים ומגוונים. מעיר הבירה העשירה באקו ועד להרי הקווקז הציוריים.

את טיולינו נתחיל בעיר באקו, שם נטייל בין בנין הלהבה והעיר העתיקה המוקפת חומות. נמשיך לקובה,  “ירושלים של הקווקז”, נבקר בכפר של חרשי נחושת, במפלי “שבע היפייפיות” ובארמון של שאקי, אחד ממקומות היישוב העתיקים בקווקז. נבקר באגם הכחול ובפארק הלאומי גובוסטן.

בטיולינו באזרבייג’ן נפגוש את התושבים והשבטים השונים החיים במקום, נכיר את מלאכות היד האזריות, נטעם את האוכל האזרי האותנטי על טהרת הקבב, הממולאים והסלטים ועוד. 

הטיול לאזרבייג’ן מבוסס לינה במלונות טובים. 

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

טיול לנוסע העצמאי

מטיילים עם המשפחה או עם קבוצת חברים? אנו נתכנן עבורכם במקצועיות ובקפדנות טיול בהתאם לבקשתכם. אנו נלווה אתכם לפני הטיול ובמהלכו. אנו מקפידים לעבוד רק עם ספקים ברמה הגבוהה ביותר, על מנת לוודא כי טיולכם יהיה חלום מיוחד.

צרו קשר והמומחים שלנו למדינות הקווקז יחזרו אליכם

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

המסלולים שלנו

טיול לאזרבייג'ן

נתחיל בעיר באקו, שם נטייל בין בנין הלהבה והעיר העתיקה המוקפת חומות. נמשיך לקובה שכונתה בעבר "ירושלים של הקווקז", נבקר בכפר של חרשי נחושת, במפלי "שבע היפייפיות" ובארמון של שאקי, אחד ממקומות היישוב העתיקים בקווקז. נבקר באגם הכחול ובפארק הלאומי גובוסטן, שמורה מרתקת שהוכרזה כאתר מורשת עולמית ובה סלעים, מערות והרים געשיים שנפלט מהם גז ובוץ טיול בתנאים טובים של נסיעה ולינה.

דיטה שנער – טיול ליוון

טיול באזור יוון ההררית ויואנינה. תנאי הטיול היו טובים. יובל מדריך הטיול מעולה. הצוות המקומי היה יעיל, אדיב ומסביר פנים. תודה ליובל על הליווי המקצועי והרגיש. אין כמוך!

רות שרר – טיול עצמאי לגיאורגיה

גולן שלום,  ברצוני להודות לך על “תפירת” הטיול שלנו לגאורגיה, אין ספק שזאת הייתה תפירה עילית! הקפדה על כול פרט ופרט, לוח זמנים מתוכנן לעילא , אתרים ומקומות מרהיבים ומעניינים, בתי מלון מצוינים, שלא לדבר על גולת הכותרת – מרים המדריכה וגיאה הנהג, צוות לעניין, אנשים שנהנינו במחיצתם לאורך כול הטיול.

טיול לפיליפינים

גולן שלום, הטיול היה מאורגן להפליא, נהננו מאוד ממסלול הטיול, מההדרכה הנפלאה והמעמיקה, מהאירגון המתוקתק והמדויק.
הטיול היה מעניין מאוד והשיא היה בסופו. לסיכום: טיול מגוון מעניין ומרתק – התחיל ב”סערה” של מפלים וסיור סוסים, טיפוס על הרי געש והמשך דרך שדות האורז לפסטיבל אטי אטיאן.

חיה גדות – טיול לקזחסטאן

ברצוני להודות לכולכם על הטיול הנהדר לקזחסטן אלון וינר היה זה, שבזכותו הטיול כל כך הצליח. החל מהידע שלו, שזרם גם כתשובה לכל שאלה שעלתה, בכל נושא. ההתמצאות שלו בחיים, בהיסטוריה ובפוליטיקה של ארצות מרכז אסיה, האישיות הנינוחה והבוטחת של אלון השרתה עלינו אווירה מאוד נעימה לאורך כל הדרך. הנדיבות האינסופית !!! באף טיול מאורגן, ואני מטיילת המון בטיולים מאורגנים, לא נתקלתי בכזו “יד פתוחה”.
יש לקזחסטאן פוטנציאל להפוך ליעד חדש לישראלים ול”יעדים” יש הפוטנציאל להפוך את המסלול של המדינה הזו למסלול הדגל הייחודי שלה

בורמה, דייגים באגם אינלה, צילום: משה שי

אילנה ואבי יובינר – טיול לבורמה

הטיול בבורמה היה מרתק ונינוח, ממש נפלא. מעולם לא ביקרנו בארץ שאוכלוסייתה כה נעימה ומשתפת פעולה בכל. (ואנו מטיילים הרבה בעולם) תכנון הטיול שהכנת היה מצוין.
שלוש המדריכות והמדריך מהחברה שבחרת היו מעולים, משתפי פעולה, והתאימו עצמם לכל רצונותינו. ממש התיידדנו איתם. ארבעת הנהגים גם הם היו שלווים, נהגו בזהירות ושיתפו פעולה כל העת. (ביקשנו לעצור הרבה פעמים כדי לצלם) המלונות היו מפנקים ומרשימים. המון תודה,

חמדה ארנון – טיול לדרום איטליה

הטיול היה מקיף ומעניין. דיצה מדריכת הטיול – מעולה ++. כישורים ויכולת מנהיגות מעולים. השכילה לשמור על לכידות הקבוצה גם בתנאים לא פשוטים. ידע מעמיק שהועבר בשפה ברורה מאוד – מדירכת טיולים מעולה ואדם מצוין. עם מדיכה כמו דיצה, הטיול הוא חוויה מעשירה ומרנינה. ייש כוח ליכולת המנהיגות ולידע שהועבר באופן ברור וחכם.

המלצות לטיול ביפן

גילי וישי ענבר – טיול ליפן

ושוב לדרך יוצאת הקבוצה של מרים, חוצה יבשות, הרים וגם ים, הפעם נחתנו אחרי הרבה זמן בארץ השמש – הלא היא יפן! היה שינוי שהורגש מיידית במקום מדריך גבר, קיבלנו דלית!…מדריכה מסורה ומאוד מקצועית, תודה מקרב הלב, מהקבוצה האוהבת. אחד הטיולים היותר מוצלחים שלנו. תודה לכם על הארגון ועל ההענות לבקשותינו.

טיול למרוקו

מסלול מעניין, שילוב טוב בין טבע, תרבות והיסטוריה. תנאי הטיול היו מעולים. יובל, מדריך הטיול, מעולה, ברמה מאוד גבוהה, בעל ידע, רצון ויכולת להפוך את הטיול לחוויה אמיתית. זכינו למדריך מצויין, מזג אויר מושלם וקבוצה מגובשת. תודה על החוייה המוצלחת.

רותי ברסלר – טיול לרומניה

לעופר היקר,
קשה לחזור וללעוס שוב ושוב את אותן המילים המשבחות ומעלות על נס את כל הקשור לטיול ממנו חזרנו רק הלילה.אבל מה לעשות כול הקבוצה מצביעה ביד אחת על ציון סיכום 10+.בחירת צוות נפלא, מסלול מענין ומאתגר.יחסי אנוש מעולים בין חברי הקבוצה שהינו תוצאה ישירה של ההכוונה והזרימה מלמעלה.הכל מתחיל מהראש.
מקווה להתראות בטיול הבא.

ניצה אבירם – טיול להודו – רג’סטאן

המסלול היה נפלא, המלונות היו טובים. עופר יוצא מן הכלל. ידע, שופע הבנות ותובנות – לאוך ולרוחב. היסטוריה, תרבות, אומנות ושפה. תענוג של אדם – נעים, אכפתי, דואג, מבין תומך ומכיל. הצוות המקומי היה נפלא – איוב המדריך נעים, קשוב, משעשע ונפלא כאדם. צוות המשרד נענה לכל בקשה. זה המקום לאמר תודה לכולכם על טיול מהנה ונעים, מלמד ומעשיר. מדריך מופלא!

ישראל גידלי – טיול לצפון יוון

שלום גולן, חזרנו הלילה מהטיול ממש מהמם ליוון ואני מרגיש צורך לכתוב לך כמה מלים ולהביע רגשי הערכה ותודה. הגורם המרכזי שהפך את הטיול לבלתי נשכח הוא ללא ספק  המדריכה המעולה והמקסימה ד”ר נעמה וילוז’ני בעלת ידע כביר, חן, רגישות, צניעות ואהבת אדם  בלתי רגילים. אני מרים כוס אוזו דמיונית לטיולים  מוצלחים כאלה בעתיד הקרוב. לטעמי חברת יעדים הפכה להיות חברת אירגון ונהול הטיולים הטובה ביותר בארץ, הרואה בנוסעים נכס ולא מטלה, והיודעת לבחור ולהעסיק את טובי מורי הדרך הקיימים. תודה!!

 

 

 

רג'סטאן צפון הודו

ד”ר מירון לשם – הודו בהתאמה אישית

הי גולן ורותם, אנו מאוד מאוד נהנים,  הטיול נפלא,  באמת הודו במיטבה. המדריך נהדר סדנת הבישול , הביקור והארוחה בבית המשפחה היו חוויה נהדרת. בסוף הארוחה הפתיעו את עידית בעוגת יום הולדת  באופן ספונטוני הפעמונים של המקדש בהר ממול המלון החלו לצלצל, ממש רגע מיסטי.  המלון באודאיפור – מדהים! תודה לכם , אין עליכם! אין עוד חברה כזו בארץ.

 

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

אזרבייג'ן

מה תרצו לחפש?