טיולים פרטיים לנוסע העצמאי

טיולים בהתאמה אישית ללאוס

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

טיול ללאוס היא טיול למדינה קסומה ויוצאת דופן, אנשים המטיילים בכל האזור בוחרים בלאוס כמדינה המועדפת עליהם.הסיבה לכך טמונה כנראה ביופי ובחום האנושי.

טיול ללאוס מתקיים בתנאים טובים של נסיעה ולינה בבתי מלון מעולים ומיוחדים – מלונות בוטיק.

המטייל בלאוס מופתע בדרך כלל למצוא מדינה יפהפייה, כפרים קטנים ומבודדים של בתי קש ועץ כמו תלויים על קצה צוקים מול נוף עוצר נשימה, בני השבטים בתלבושתם הססגונית והמסורתית,שדות האורז, מערות קרסטיות נוף מפלי מים שוצפים, הכפרים על המקונג, השווקים הססגוניים וארמונות המלכים בלואנג פראבאנג בשיא תפארתם

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

טיול לנוסע העצמאי

מטיילים עם המשפחה או עם קבוצת חברים? אנו נתכנן עבורכם במקצועיות ובקפדנות טיול בהתאם לבקשתכם. אנו נלווה אתכם לפני הטיול ובמהלכו. אנו מקפידים לעבוד רק עם ספקים ברמה הגבוהה ביותר, על מנת לוודא כי טיולכם יהיה חלום מיוחד.

צרו קשר והמומחים שלנו ללאוס יחזרו אליכם

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

המסלולים שלנו

טיול עומק ללאוס

טיול במסלול ייחודי החוצה אל לאוס ממערב למזרח. חציית הגבול מצ’יאנג ראי למואנג סינג למפגש עם שבטי האזור. נסיעה דרך מפלי קוואנג סי ללואנג פראבאנג, אשר הוכרזה ע”י אונסק”ו כאתר מורשת עולמי. העיירה וואנג ויאנג, השוכנת על גדות נהר הסונג ונטועה בלב אזור קארסטי ייחודי. הטיול ללאוס מתקיים בתנאים טובים (בתי מלון מיוחדים - בוטיק) ומפגשים עם התושבים ועם השבטים הססגוניים המשמרים את מסורתם.

ניצה אבירם – טיול לרג’סטאן

מסלול הטיול היה נפלא. עופר, מדריך הטיול, יוצא מן הכלל. שופע ידע ותובנות, מעמיק בהיסטוריה, תרבות, אמנות ושפה. אדם נעים, אכפתי ודואג, מבין, תומך ומכיל. צוות המשרד נענה לכל בקשה. זה המקום לאמר תודה לכולכם על טיול מהנה ונעים, מלמד ומעשיר. מדריך מופלא!

דניאל ואילנה כהן – שייט לאיים הפולינזים

שיט במסלול פורץ דרך שענה לנו על כל החלומות. משה מנע מדריך נדיר, איש חכם ומלא ידע ויחסי אנוש ברמה הגבוהה ביותר. טיול מורכב במקום נידח, אשר נוהל בצורה מקצועית. הקבוצה טופלה באופן מעולה.

גפני שליין – טאיוואן טיול צלמים

מסלול הטיול היה מגוון ומעניין – ניכרת השקעה בפרטים, מקטן ועד גדול. תנאי הטיול היו טובים – חשוב לנו אוטובוס מרווח. המדריכים – יובל ואלי – 10 + 10. תמשיכו כך – לעוד יעדים מיוחדים ואטרקטיביים!

יהודה פרידמן – טיול לרג’סטאן

מסלול הטיול תוכנן כראוי. בתי מלון טובים ביותר. עופר מדריך מעולה בעל ידע רב. נינוח, רגוע וקשוב לכל דבר ולכל צורך שעולה. משרה אוירה טובה. טיול מעניין ומהנה בעל תוכן. עופר המדריך – אין כמוך ולא ניתקלתי עדיין במדריך כזה רגוע ונינוח, משרה אוירה חיובית ובעיקר בעל ידע נרחב כל כך. מגיע לו שאפו גדול.

טמיר אבי – טיול לקירגיזסטן

המסלול היה מתוכנן היטב – ישלוב של אורחות יים ונופים מדהימים. תנאי הטיול היו טובים. צשמעון דיגה – מדירך מעולה. רחב ידיעות ומסירתן באופן מעניין, מנהיג את הקבוצה בתבונה, יוצא אוירה נעימה, דואג לכל הצרכים ונותן תשומת לב אישית לכל אחד. מענטש. הצוות המקומי – הנהג והמדריכה היו טובים מאוד.

אוגנדה

ברוריה ויחיעם יפה – טיול לאוגנדה ורואנדה

מסלול עם ייחודיות וחוויות יוצאות דופן, תנאי הטיול – טובים מאוד, כך גם הנהגים המקומיים – ציון 10! מדריך הטיול ד”ר אבי שפיר – מהטובים שיש – ידע, אירגון, יחס שקשה למצוא!!

ומה אנו אומרים ביעדים טיולי תרבות וטבע? תודה לדליה על האכפתיות הרבה והדאגה למטיילים, לציפי – ראש הקבוצה וכמובן לד”ר אבי שפיר – אוהבים אותך!!

סמדר דרוקר – טיול לרג’סטאן – הודו

המסלול היה מרתק, מעניין, עשיר ודינאמי. תנאי הטיול מצויינים. עופר, מדריך הטיול – איכותי, רגיש, מנהיגותי, בעל ידע עצום ויודע והנגישו למטיילים. אחראי, מחוייב ואכפתי. אדם ומדריך – מדהים. צוות המשרד היה קשוב, זמין, מוכן לעזור בכל עת ובכל צורך. הטיול התנהל באופן מופתי. תודה לצוות יעדים ולעופר, לאיוב, לנהגים, לעוזרי הנהגים. טיול איכותי ברמתו התוכנית וברמתו הארגונית. תודה רבה, יישר כוח!

נילי מס – טיול לנמיביה

מסלול מעניין ומאוד מגוון. אבי שפיר, מדריך הטיול – מצוין. צוות המרד – מצוין. נקודות לשיפור – שלא תתקלקלו! תודה גדולה על טיול מיוחד

בהוטן

כרמלה נהרי – טיול לבהוטן ונפאל

פיקי נתן תמונה מקיפה על נפאל ובהוטן, מבחינה היסטורית, מדינית ותרבותית והיה קשוב ביותר לבקשותי. הצוות המקומי הצליח להנעים את זמננו בכל המובנים. אמשיך בשמחה לטייל עם חברת יעדים.

פרופ’ חיים שלזינגר – טיול לאתיופיה

הטיול היה נהדר מכל הבחינות, נהננו מכול רגע!!
המסלול היה שילוב אופטימלי בין טבע, גיאולוגיה, היסטוריה ועכשויות. הוא שיקף נכונה את צפון הארץ תוך שילוב נכון בין האלמנטים השונים, טוב מאוד!!
תנאי הטיול היו טובים מהמצופה, ניכר שנעשו מאמצים לחפש עבורנו את הטוב ביותר. מחמאות מגיעות לביקור במדבר דנקיל, החברה המקומית תפקדה ללא דופי.
דיצה הייתה, הינה ותהיה שם דבר בנושא הדרכת טיולים לחו”ל. אישיות נפלאה, נעימה, חוש הומור , דאגה לכול המטיילים ומעל הכול, ידע בלתי נדלה בכול התחומים – אי אפשר לבקש יותר טוב.

אוזבקיסטן

רלי ושמעון גליקליס – טיול לאוזבקיסטן

המסלול היה מעניין. התנאים היו טובים- בתי המלון, האטובוסים, הטיסות, הכלכלה… אין ספק שקיבלנו את התנאים הטובים ביותר. מה שעשה את הטיול למעולה זה אלון. השקיע בטיול זה הכל! אין על אלון. עבד קשה מאוד. המדריך המקומי דאג לקבוצה לכל דבר – איפשר למשתתפים להנות מכל רגע.

עדנה פריאל – שייט לאנטארקטיקה, איי פוקלנד והאי ג’ורג’יה הדרומית

היה מדהים, הצוות של האוניה מקצועי ומיומן, נחמדים מאד ומאד מגובשים, הצליח לנו הפעם כי היה רב הזמן מזג אוויר טוב. הקפטיין היה מיומן והשתדל מאד לעשות את המיטב כדי שנמצא את השהות שלנו באיזור באופן המוצלח ביותר. באוניה זו של אלבטרוס בכל סוג של שירות, השירות היה מצויין !

משפחתי נהנתה  מאד. זוהי חווית חיים. יקרה מאד אמנם, אך מצדיקה את המאמץ וההשקעה. ירדנו לחוף הרבה מאד פעמים, שפע של פינגווינים, מסוגים שונים, כלבי ים אריות ים, לווייתנים היו… הנוף מרהיב, תודה!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

לאוס

מה תרצו לחפש?