טיולים פרטיים לנוסע העצמאי

טיולים בהתאמה אישית לקמבודיה

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

טיול לקמבודיה, אל המדינה שירשה את אימפריית חמר האדירה ששלטה ברוב השטח שבו שוכנות כיום וייטנאם, לאוס ותאילנד.

מפגש עם המקדשים המפורסמים של אנגקור – מוקדי המשיכה התיירותיים העיקריים בקמבודיה. המקדשים נבנו במאות ה-9-13 כדי לפאר את שמותיהם של המלכים לשושלת חמר. לצד המקדשים הללו המציגים עבר מפואר, פנום פן, עיר הבירה המתפתחת מציגה את ההווה ואת העתיד.

טיול בתנאי לינה ונסיעה טובים, ניתן לשלב את חופי סיהנוקוויל , לערוך סיור פילים במזרח הפרוע של קמבודיה או להיכנס לבוקור, הפארק הלאומי היפה.

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

טיול לנוסע העצמאי

מטיילים עם המשפחה או עם קבוצת חברים? אנו נתכנן עבורכם במקצועיות ובקפדנות טיול בהתאם לבקשתכם. אנו נלווה אתכם לפני הטיול ובמהלכו. אנו מקפידים לעבוד רק עם ספקים ברמה הגבוהה ביותר, על מנת לוודא כי טיולכם יהיה חלום מיוחד.

צרו קשר והמומחים שלנו לקמבודיה יחזרו אליכם

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

המסלולים שלנו

טיול לקמבודיה

הגעה אל סיאם ריפ, בירתה העתיקה של ממלכת הח’מר, טיול במקדשי אנגקור וואט - קומפלקס המקדשים המופלאים של אנגקור, העיר האגדתית. לצד המקדשים ניפגש עם התושבים המקומיים, נבקר בכפרים ובבתי ספר, נכיר את האומנים המקומיים ואת הופלקלור המיוחד.

טיול לוייטנאם וקמבודיה

טיול מקיף לוויאטנם בתנאים טובים. הטיול כולל את שבטי ההרים – סאפה ושוק המיעטוים הססגוני, האנוי ומפרץ האלונג, הואה – דאנאנג – הוי אן והמשך אל הו צ’י מין סיטי (סייגון) ודלתת נהר המקונג. המשך בטיסה אל מקדשי אנגקור וואט המופלאים שבקמבודיה

רות דואנס – סיור בירושלים – בעקבות העדות הנוצריות בארץ הקודש

שלום דליה, השתתפתי היום בסיור כתות נוצריות בירושלים בהדרכתו המופלאה של עופר. אני משתתפת בסיורים והשתתפתי גם בעבר בסיורים בנושא הנצרות ולא זוכרת שהיה לי כל כך מרתק ומעניין כמו הסיור הנוכחי. עופר שיתף אותנו בידע הרב שהוא שולט בו, הזכיר דקויות ,  ענה לכל שאלה והרחיב בידענות מופלאה. תמיד בסבלנות רבה וברהיטות . אני ובן זוגי לסיור למדנו המון ונהננו מאוד . אשמח אם תשתפי את עופר בחוות דעת זו. אשמח להמשיך לקבל הודעות על הסיורים הבאים עם עופר ואחרים

פרופ’ יצחק פולצ’ק – טיול לנמיביה

לאבי היקר שלום, אני מודה לך בשם הקבוצה על טיול מהנה, מעניין ומקסים מכל הבחינות האפשריות. מומחיותך על יבשת אפריקה עוררה בנו השתאות.
הכל היה בצורה עניינית, מקצועית ומלווה בהומור.כושר הארגון שלך ראוי לציון בפני עצמו.בזכותך המסע בנמיביה היווה עבורנו הנאה צרופה ומהנה ועל כך נאמר בפה מלא , תודה.
אני רוצה להוסיף גם ברכת תודה מיוחדת לחברת יעדים ולאיריס – האחראית על הטיסות

למור שחור, מדגסקר

יהודית רואי – טיול למדגסקר

המסלול תוכנן במדגסקר באופן שראינו, חווינו והרגשנו את המקסימום האפשרי בזמן שהייתנו. הכל היה “מתוקתק” באופן מעולה. תנאי הטיול היו בהחלט מעולים, בהתחשב בארץ מוכת העוני הקיצוני. הלודג’ים, בתי המלון, הטיסות וכל התנאים, כולל אוכל, קביעת הלו”ז, השכמות – הכל היה לטובת המטיילים. כל מה שבקשנו קיבלנו בתיווכו של אבי שפיר. אבי המדריך אדם נדיר, טוב לב, רגיש וחכם, אוהב אנשים וילדים. בעל כרימה ויוכלת בלתי הגיונית ממש להסביר ולהביא להבנת הכרותינו עם המקום באופן כללי ונקודתי. המדריך הכי טוב בעולם שהיה לי בכל נסיעותי הרבות. אין כמו אבי שפיר. האוירה לכל אורך הטיול היתה מפרגנת, נעימה, מתייחסת ומסייעת. חילוקי דיעות נפתרו בסיוע המשתתפים ובהדדיות חיובית.

גפני שליין – טאיוואן טיול צלמים

מסלול הטיול היה מגוון ומעניין – ניכרת השקעה בפרטים, מקטן ועד גדול. תנאי הטיול היו טובים – חשוב לנו אוטובוס מרווח. המדריכים – יובל ואלי – 10 + 10. תמשיכו כך – לעוד יעדים מיוחדים ואטרקטיביים!

חנה הייזלר – טיול לפולין

גולן יקר, חזרנו מהטיול לפולין מלאי רשמים ותוכן. התמהיל היה נכון: חלק מורשת יהודית וזיכרון והחלק השני ערי חוף יפות ועליזות.
ההדרכה של זאב ואבי השלימו זו את זו והאנשים קיבלו מלוא הטנא ידע.
תודה ענקית לך, לדליה ולכל הצוות על הכל
בתקווה להמשך שיתוף פעולה,

דפנה פייר – טיול לצ’ילה, ארגנטינה וברזיל

הטיול היה מדהים. המדריך, משה מנע, אין כמוהו. איש אשכולות, נעים הליכות, נהנה לגרום לנו להנות ולחוות את הטוב ביותר. נקווה לימים טובים יותר שנוכל להמשיך ולטייל בעולם. המשיכו לתכנן לנו טיולים לידעים מעניינים.

פרומית ארגוב – סיור בירושלים – בעקבות העדות הנוצריות בארץ הקודש

תודה ענקית לחברת יעדים ובמיוחד לעופר צבי על הסיור המרתק בעקבות העדות הנוצריות בארץ הקודש. עופר הינו מדריך מוביל ומיוחד המוכר לנו מטיולים קודמים בחו”ל והיום עברנו יום מרתק עם חוויות בלתי נשכחות, סיירנו במקומות בלתי מוכרים ונפגשנו עם אנשים מיוחדים ומעניינים. יום שכולו חוויה מהממת.

 

רות אקר – טיול לרג’סטאן

מסלול הטיול היה מוצלח ומגוון. עופר מדריך 10. סובלני, ידען גדול, קשוב לצרכי הקבוצה, תמיד חושב איך לתת יותר. נותן מעצמו מעל ומעבר. ההרצאות של עופר במהלך הטיול היו מקיפות ביותר.

חיים שלזינגר – שיט סיישל

חברים שלום, תודה לטיול נפלא, במקום קסום עם אנשים נהדרים ומדריכה מושלמת. אכן היינו בגן עדן, הטבע השופע והבתול, ים וחופים מהאגדות, הספינה ,התאים והתנאים עליה ממש טובים ולהשלמת התמונה הפסטורלית הזאת המדריכה נירית גפני, מדריכה מזן אחר, ידע בלי גבולות, אישיות כובשת, איפתית ואימהית ומוכנה לעשות הכל כדי שכל אחד ואחד יהנה בכל רגע ממה שהוא אוהב.

 

מרכז וורשה, פולין

אלה דור און – טיול לפולין

המסלול היה מעניין ומגוון. המלונות היו ברמה טובה. זאביק ואבי מדריכים טובים ומעניינים. ההסברים ניתנו במינון הנכון. התוספות, הפינוקים והתייחסות היו טובים מאוד. תודה מקרב לב.

טיול ליפן – אוקטובר 2022

המסלול היה בנוי באופן נפלא ותנאי הטיול היו יוצאים מהכלל. ליהי המדריכה הכי טובה שהקבוצה יכלה לזכורת בה. מלווה ותומכת, תמיד שמחה ונעימה. טיול של פעם בחיים. חוויה יוצאת דופן בזכות יעדים, הליווי של הצוות המקומי וההדרכה של ליהי. כל החבילה הזו היא שהפכה את הביקור ביפן ןמצלוח ביותר בכל רגע ורגע.

מורי ואלינור שניידר – טיול לגיאורגיה

המקומות שבקרנו בהם שלבו היסטוריה, ארכיאולוגיה, טבע, תרבות ואוכל. היה מעניין ומהנה.ערב הפולקלור במסטייה היה מאוד מעניין ומהנה.נהננו במיוחד מכל המאפים המיוחדים של גיאורגיה שאכלנו. שמעון דיגה הוא מדריך מעולה!! המסלול שהכין היה טוב מאוד, ידע לשנות את התוכנית בהתאם לתנאי מזג האוויר, מצב הקבוצה, ומגבלות הקורונה. רמת הידע שלו מרשים ביותר והעמיק בכל הנושאים.

 

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

קמבודיה

מה תרצו לחפש?