טיולים בהתאמה אישית לסין

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

טיול לסין הוא מסע מרתק אל ארץ אדירת מימדים עם היסטוריה ותרבות רבות פנים ומלאות תהפוכות.

טיולינו לסין מתקיים בתנאים טובים,  אל האתרים המיוחדים והלא מתויירים של סין.

מפגש עם אנשים, כפרים קטנים, אמונות, מנהגים, טקסים, מופעי אומנות וארכיטקטורה מסורתיים.

נבקר בבייג’ינג – עיר הבירה, שיאן – מוצא דרך המשי האגדית, שנחאי וערי התעלה הגדולה, גווילין ונהר הלי, נבקר בחבל יונאן בו נופים מדהימים ומיעוטים ססגוניים, עיירת שנגרילה והמשך למחוז גוויז’ו המשמר את סין המסורתית.

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

טיול לנוסע העצמאי

מטיילים עם המשפחה או עם קבוצת חברים? אנו נתכנן עבורכם במקצועיות ובקפדנות טיול בהתאם לבקשתכם. אנו נלווה אתכם לפני הטיול ובמהלכו. אנו מקפידים לעבוד רק עם ספקים ברמה הגבוהה ביותר, על מנת לוודא כי טיולכם יהיה חלום מיוחד.

צרו קשר והמומחים שלנו לסין יחזרו אליכם

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

המסלולים שלנו

טיול לסין בדגש חבל יונאן כולל חבל גואיז’ו

טיול מקיף לסין אל בייג’ינג, מקדש השמיים – העיר האסורה, החומה הגדולה, העיר שיאן וחבל יונאן, המחוז שמדרום לעננים כולל ליג’יאנג- ז’ונגדיאן הנקראית גם שנגרילה. הטיול כולל את מחוז גויז’ואו. אמרה סינית ידועה גורסת שאדם לא ימצא במחוז גויז’ואו שלושה קילומטרים של כביש ללא פיתול, שלושה ימים ללא גשם, ושלוש מעות בכיסו של אדם. כולל גווילין ושנחאי

טיול לסין וחבל יונאן ומעבר יבשתי לוויטנאם

טיול במסלול מיוחד אל חבל יונאן הציורי ( מומלץ - לתכנן טיול זה לזמן פריחת הקנולה ) - מקומות ציוריים כמו יואן יאנג – ג’יאן שוואיי (JianShui), שילין – לואו פינג (LUO PING) ליג’יאנג – שאש’י (Shaxi) ומעבר יבשתי אל סאפה בצפון וייטנאם.

טיול לסין מסלול מקוצר לאנשי עסקים

טיול אל בייג’ינג – העיר ואתריה, כולל החומה הגדולה. חיילי הטרקוטה בשיאן ושייו בנוף הקרסטי הנפלא של גווילין,סיום בשנגחאי, הבירה הכלכלית של סין טיול בתנאים טובים הכולל מפגשים, מסעדות מומלצות ותכנון מדוייק

טיול לסין בדגש שמורות הטבע של סיצ'ואן

טיול אל הערים הנפלאות בייג'ינג ושיאן והמשך אל שמורות הטבע של חבל סיצ'ואן, שמורת ג'יוג'איגואו (Jiuzhaigou), פנינת טבע מהיפות בעולם, והמשך אל שמורת הטבע חואנגלונג - טיול שהוא מסע בין נופים מרתקים

גליה דורון – טיול להודו

הייתה לי הזכות להשתתף בטיול להודו בהדרכת עפר צבי,
אין לי מילים לתאר את התפעלותי מן הידע המעמיק שלו בתולדות הודו, הפילוסופיות ההודיות השונות והתובנות לגבי אורח החיים, ממעבר לידע וליכולת העברת ידע זה, עפר מצטיין ביחסי אנוש מופלאים – סבלנות אין קץ, חיוך שאינו סר מפניו, תשומת לב לכל אחד מן המטיילים וצרכיהם, נעם הליכות ורוגע מדבק. נראה לי שכל מי שיטייל עם עפר בעתיד יזכה הן בחוויה אינטלקטואלית והן בחוויה אישית מרגשת.

פיליפינים

טלי ארלוק – טיול לפיליפינים

הטיול לפיליפינים הוא חוויה מאוד מיוחדת: היעד עצמו, המסלול שתוכנן היטב ומיצה בצורה טובה מאוד את 14 ימי הטיול, המדריכה – דיצה -מדריכה מעולה, מקצועית, אנושית, יכולת הכלה וסבלנות ראויה לציון. בכל מקום התרוצצנו סביבנו כל הזמן וענו לבעיות עוד לפני שצצו. קיבלנו פינוקים מדהימים לאורך כל הדרך, מים כל הזמן ובטיחות בכל מקום.

גרמניה

דפנה ויוסי ריינברג – טיול לגרמניה

מסלול הטיול היה מגוון וממצה, כפי שתוכנן מראש. מדריכת הטיול, דיצה, מצויינת! מהטובים ביותר שהיו לנו.

חנה הייזלר – טיול לפולין

גולן יקר, חזרנו מהטיול לפולין מלאי רשמים ותוכן. התמהיל היה נכון: חלק מורשת יהודית וזיכרון והחלק השני ערי חוף יפות ועליזות.
ההדרכה של זאב ואבי השלימו זו את זו והאנשים קיבלו מלוא הטנא ידע.
תודה ענקית לך, לדליה ולכל הצוות על הכל
בתקווה להמשך שיתוף פעולה,

חיים שלזינגר – שיט סיישל

חברים שלום, תודה לטיול נפלא, במקום קסום עם אנשים נהדרים ומדריכה מושלמת. אכן היינו בגן עדן, הטבע השופע והבתול, ים וחופים מהאגדות, הספינה ,התאים והתנאים עליה ממש טובים ולהשלמת התמונה הפסטורלית הזאת המדריכה נירית גפני, מדריכה מזן אחר, ידע בלי גבולות, אישיות כובשת, איפתית ואימהית ומוכנה לעשות הכל כדי שכל אחד ואחד יהנה בכל רגע ממה שהוא אוהב.

 

גינה ורון זוהר – טיול ליפן

טיול מתוכנן ומבוצע היטב. ליהי מדריכה נפלאה עם יכולות תקשורת ומנהיגות גבוהה! רוצים להודות לכולם על האכפתיות וההתייחסות האישית.

 

 

יהודית לפינסקי וחיים ויינברגר – טיול למרוקו

מסלול הטיול היה מעולה – מקיף מאוד ומעמיק את ההיכרות עם מגוון אזורי מרוקו. תנאי הטיול היו מיטיביים מכל האספקטים. שמעון דיגה מדריך בעל ידע מקיף מאוד, אשיות מרתקת, מעביר את הידע הרב בנועם ובסבלנות. תודה רבה גם לציפי על הארגון.

רון שני – טיול לצפון פולין

לזאב, מה נאמר, ומה נגיד…..
לקחת קבוצת מטיילים, שראו דבר אחד או שניים בחייהם, ולגרום להם בזכות הכישרון הנדיר שלך, להבין את פולין.
הפה נפתח, המידע קולח ואנחנו יושבים פיעורי פה ומתמלאים התפעלות מהאיש הרגיש עם הידע העצום. גיליתי פולין אחרת שונה תכלית השינוי מכל הציפיות.
לסיכום זאב, אתה האדם היחיד, שמאתגר אותי מבחינה אינטלקטואלית, ידע, שכל ישר, רגישות כאדם, ובקיצור “מנטש”.

אהוד רכבי – טיול לסיציליה

דליה שלום,
תודה על הטיול הנפלא ובפרט לציין את נעמה וילוז’ני.
אציין גם את הההתיחסות לבקשותינו; כל הכבוד!
בתודה מראש, ושנה טובה,

ד”ר מירון לשם – טיול לקוסטה ריקה

חזרנו מטיול בן 12 יום בקוסטה ריקה. הטיול תוכנן ואורגן על ידי גולן מחברת יעדים. הטיול היה מדהים.כלל ביקור בשמורות העיקריות. הטיול דפק כמו שעון שוייצרי ללא תקלות. כל האטרקציות הוזמנו ותואמו מראש. התוכנית מולאה באופן מדויק כמתוכנן. הטיול היה שילוב של טיול עצמאי בנהיגה עצמית עם הדרכה בחלק מהמקומות.הטיול נערך בחודש אוגוסט ( בתקופה הגשומה ), ולמרות הגשם שירד מדי פעם,לא נפגעה הנאתנו.ממליץ על גולן מחברת יעדים בתכנון טיול משפחתי בקוסטה ריקה

 

אינדונזיה

אבנר חן – טיול לאינדונזיה

הי גולן, היה טיול מעולה ומדהים, וחברי הקבוצה נהנו מאד מהטיול וציינו לשבח את התנאים, ההדרכה של פיקי דיין ורמת הביצוע בכל הפרטים.  תודה רבה

צפון פולין

שרה שכטר – טיול לפולין

המסלול היה מעניין מאוד. מבחינת תנאי הטיול – פינוק אחד גדול. זאביק הוא הנפלא במדריכים. מעולם לא נתקלתי במדריך עם ידע כה רב. מעביר את החומר בצורה מעניינת, בחוש הומור ובסלבנות רבה. אבי, המדריך המקומי בעל ידע רב, נעים וסבלני.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

סין

מה תרצו לחפש?