טיולים פרטיים לנוסע העצמאי

טיולים בהתאמה אישית לאוגנדה

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

אוגנדה, מכונה בפי תושביה הפנינה של אפריקה.

הנוף המגוון של הרים גבוהים, אגמים, יערות גשם סבוכים, ומרחבי עמקים ירוקים המלאים עד האופק במטעי תה, קפה ובננות, עוזרים ליצירת אקלים שבמרבית הזמן נוח באופן יוצא דופן למדינה הנחצית על ידי קו המשווה.

שמורות טבע עם מגוון גדול של בעלי חיים, מפלי מים שוצפים ואגמי פיורדים יפהפיים ילוו אותנו אורך הטיול כששיאו של הטיול הוא המפגש, אולי המרגש ביותר שיכול הטבע להעניק לנו.

המפגש המפעים עם משפחת גורילות הרים בשמורות הטבע הירוקות. המפגש עם המקומיים וההדרכה המעולה תעניק לחוויית הטיול מעטפת שתלווה אותנו גם זמן רב אחרי הטיול.

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

טיול לנוסע העצמאי

מטיילים עם המשפחה או עם קבוצת חברים? אנו נתכנן עבורכם במקצועיות ובקפדנות טיול בהתאם לבקשתכם. אנו נלווה אתכם לפני הטיול ובמהלכו. אנו מקפידים לעבוד רק עם ספקים ברמה הגבוהה ביותר, על מנת לוודא כי טיולכם יהיה חלום מיוחד.

צרו קשר והמומחים שלנו לאפריקה יחזרו אליכם

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

המסלולים שלנו

טיול לאוגנדה

טיול עומק לאוגנדה, 13 יום אל הגורילות והשימפנזים המצויים. כולל שמורת מפלי מרצ'יסון ושייט על הנילוס, שמורת המלכה אליזבת – הסוואנה האפריקאית במיטבה, איששה – שמורת בווינדי ( טיול ומפגש עם גורילות ההרים ) טיול מרתק בתנאים טובים ברכבי ספארי חדישים ובלודג'ים טובים

טיול לאוגנדה ולרואנדה

טיול לאוגנדה, אל נוף המגוון של הרים גבוהים, אגמים, יערות גשם סבוכים, ומרחבי עמקים ירוקים המלאים עד האופק במטעי תה, קפה ובננות, עוזרים ליצירת אקלים שבמרבית הזמן נוח באופן יוצא דופן למדינה הנחצית על ידי קו המשווה. שמורות טבע עם מגוון גדול של בעלי חיים, מפלי מים שוצפים ואגמי פיורדים יפהפיים ילוו אותנו לאורך הטיול כששיאו של הטיול הוא המפגש המפעים עם משפחת גורילות הרים בשמורות הטבע הירוקות של רואנדה.

ציפי סודרי – טיול לנמיביה

תם ונישלם מסענו המרתק במרחבי נופיה ובקרב אנשיה של נמיביה. מדינה “ריקה” עם עושר אנושי מדהים, מחברת הציידים לקטים של הבושמן דרך רועי בקר הימבה ונמה, לבנים דוברי גרמנית וחקלאים קיומיים בנטו שחורים.
בין מי אוקינוס קרים למדבר הקלהרי, בין הרי גרניט עתיקה למצוקי סלע משקע אדומים. על כול אלו ניצח, הוביל והנחה מדריכנו ד”ר אבי שפיר.תודה מיוחדת לחברת יעדים, לגולן, רותם ודליה

חיים שלזינגר – שיט סיישל

חברים שלום, תודה לטיול נפלא, במקום קסום עם אנשים נהדרים ומדריכה מושלמת. אכן היינו בגן עדן, הטבע השופע והבתול, ים וחופים מהאגדות, הספינה ,התאים והתנאים עליה ממש טובים ולהשלמת התמונה הפסטורלית הזאת המדריכה נירית גפני, מדריכה מזן אחר, ידע בלי גבולות, אישיות כובשת, איפתית ואימהית ומוכנה לעשות הכל כדי שכל אחד ואחד יהנה בכל רגע ממה שהוא אוהב.

 

עדנה רונן – סיור ברמלה – שלוש הדתות

שווה שווה לטייל, לפגוש מטיילות ומטיילים, לראות מראות חדשים-ישנים ולהקשיב לידע הרב שעופר מעריף על כל המטיילות והמטיילים. שמחנו לפגוש אותך גולן ‘בשטח’, נהנה מידיעותיו והדרכתו המרתקת של עופר בחברתנו, ומשתף אותנו בתמונות של מראות רמלה, כאן ועכשיו על רקע גדולתה של אז.

 

אוגנדה

ברוריה ויחיעם יפה – טיול לאוגנדה ורואנדה

מסלול עם ייחודיות וחוויות יוצאות דופן, תנאי הטיול – טובים מאוד, כך גם הנהגים המקומיים – ציון 10! מדריך הטיול ד”ר אבי שפיר – מהטובים שיש – ידע, אירגון, יחס שקשה למצוא!!

ומה אנו אומרים ביעדים טיולי תרבות וטבע? תודה לדליה על האכפתיות הרבה והדאגה למטיילים, לציפי – ראש הקבוצה וכמובן לד”ר אבי שפיר – אוהבים אותך!!

איתי שרמן – טיול משפחות לרג’סטאן הודו

הי גולן,
היה מעולה. אחד הטיולים הכי טובים שהיו לי ( והיו לא מעט).
גם אני וגם עידו נהננו מאד.
הכל היה כמעט ומושלם. הארגון מצוין , מדריכים טובים מאד וויקרם היה מצוין ומאד מסייע. היה מאד נחמד שנוספו סדנת בישול נוספת וגם ביקורים לא מתוכננים לאורך הדרך.
המון תודה ונשמח להסתייע בשרותיך בעתיד ולהמליץ לחברנו

טיול למרוקו

מסלול מעניין, שילוב טוב בין טבע, תרבות והיסטוריה. תנאי הטיול היו מעולים. יובל, מדריך הטיול, מעולה, ברמה מאוד גבוהה, בעל ידע, רצון ויכולת להפוך את הטיול לחוויה אמיתית. זכינו למדריך מצויין, מזג אויר מושלם וקבוצה מגובשת. תודה על החוייה המוצלחת.

ציפי סודרי – טיול לפרו

לחברת “יעדים”, גולן, רותם ודליה ,לסוכן/סוכנים המקומיים בפרו שהשתדלו כל הזמן דאגו ופינקו….לד”ר דיצה קמפלר שהדריכה בצורה מושלמת והשאירה את קבוצת המטיילים מוקסמת.
בשם כל חברי הקבוצה אני מברכת ומודה, שלכם ציפי

אורנה גלבוע – טיול לרג’סטאן הודו

לעופר היקר,עדיין מרגישה כמו בחלום שקשה להתעורר ממנו.יצאתי לטיול עם צפיות גדולות. התרגשתי וקיוויתי לטיול שונה, אך חוויה כמו שחוויתי, עלתה על כל הציפיות ואף יותר.
בזכותך עופר, הרגשתי את רג’סטאן בכל החושים. אתה באר של ידע שאין לו סוף. לכל זה מתווספת אישיותך המיוחדת. סבלנות אין קץ, דאגה לפרטים הקטנים כגדולים והכל באהבה גדולה. מקווה לחזור ולטייל איתך.

אמה ויורם – טיול לפולין

ביום ראשון שבנו מטיול מושלם לפולין. הבטחת שהטיול יהיה מוצלח ואכן קיימת. לטיול מוצלח צריכים מדריך טוב, קבוצה טובה ומסלול מתאים כל זה היה בטיול.
הוספנו גם את האוכל הטעים, המלונות המפנקים ומזג האוויר המעולה והרי לך טיול 10 +++
זאביק הוביל אותנו בבטחה ובידע רב כל כך במסלולים .
יש לחברת “יעדים” עכשיו 14 מליצי יושר שימליצו לטייל אתכם וזוהי כמובן המטרה הסופית של כל חברת טיולים.

צביקה לשם – טיול לאתיופיה

תכנון מוצלח המשלב תרבות ונופים בסדר ומינון חכם. הבחירה בלליבלה כמקום שבו נחווה את הטימקט הייתה מוצלחת מאוד. הירידה משם לדנקיל ומשם להרי הסימיון וסיום הטיול בגונדר יצר, לטעמי, מסע שלם שנתן התייחסות מאוזנת בין התרבות לנוף. תנאי הטיול טובים מעבר למצופה באתיופיה.דיצה המדריכה, חכמה, אסרטיבית, ידענית, עם זאת לא מתנשאת, יצרה אוירה של יחד אפשרה לכל אחד למצוא את מקומו בתוך הקבוצה ולתרום מידיעותיו. דאגה לתת למשתתפים תחושה של שותפות. תודה רבה לצוות יעדים ובראש ובראשונה לדיצה! הטיול היה מעבר לציפיותיי…

כרמלה נהרי – טיול לאלבניה

מסלול מעניין הכולל טבע עוצמתי, מבנים הסטורים, מבני דת ומבצרים המגדירים את אלבניה. בתי המלון היו ברמה טובה מאוד!
הנאה צרופה היתה ליהיות מודרכת ע”י דיצה וגם המדריך המקומי, אלייה, הפליא באופן העברת החומר

ראג'סטן

שרון זלצמן – טיול משפחות להודו

הטיול היה מצוין!!! אנחנו והילדים מאד נהנינו, היתה חוויה מושלמת!!! עמוסה אמנם (זה כי אני ביקשתי ממך להעמיס אבל בהחלט חוויית חיים.
תודה רבה לך על הכל, אנחנו מעריכים מאד את המקצועיות, ההקשבה, האכפתיות והיחס האישי שלך והיכולת שלך להבין מה בדיוק אנחנו מחפשים, לקלוע למטרה ולתפור עבורנו טיול מדהים. כבר התחלנו להמליץ עליך לכולם
שוב תודה רבה רבה מכל הלב.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

אוגנדה

מה תרצו לחפש?