טיולים פרטיים לנוסע העצמאי

טיולים בהתאמה אישית לאוזבקיסטן

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

אוזבקיסטן קשורה לדרך המשי בה עברו שיירות הגמלים עמוסי בדי משי, תבלינים ואוצרות אחרים. דרך מסחר חשובה זו, חותכת מדבריות, פסגות הרים גבוהים ומושלגים, ומקשרת מזרח ומערב.

במקום בו פוגש המזרח את המערב מתחיל טיולינו: חיווה, עיר מוזיאון מוקפת חומה שנשתמרה יפה על מסגדיה ומדרסותיה. בוכרה היפה ברוכת השמש, עירו של אמיר טימור. סמרקנד היפה וטשקנט, עיר הבירה. אצלנו ביעדים, טיול לאוזבקיסטן מציע מכלול של דרכים מדבריות עם נאות מדבר, נהרות זכים והרים ירוקים. שווקיה מלאים בכל טוב, קהילה יהודית, מדרסות וארמונות ענק.

 

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

טיול לנוסע העצמאי

מטיילים עם המשפחה או עם קבוצת חברים? אנו נתכנן עבורכם במקצועיות ובקפדנות טיול בהתאם לבקשתכם. אנו נלווה אתכם לפני הטיול ובמהלכו. אנו מקפידים לעבוד רק עם ספקים ברמה הגבוהה ביותר, על מנת לוודא כי טיולכם יהיה חלום מיוחד.

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

המסלולים שלנו

טיול מקיף לאוזבקיסטן

טיול בתנאים טובים עם מדריך מקומי צמוד אל חיווה, עיר מוזיאון מוקפת חומה שנשתמרה יפה על מסגדיה ומדרסותיה. בוכרה היפה ברוכת השמש, עירו של אמיר טימור. סמרקנד היפה וטשקנט, עיר הבירה.

טיול ג'יפים אל אוזבקיסטן הלא מתויירת

טיול ייחודי אל נופי וכפרי הרי הפאן

אסתי מריאן – טיול עצמאי ליוון

הלילה אנחנו חוזרים (3 זוגות חברים) מטיול בצפון יוון שתוכנן ואורגן על ידי חברת “יעדים” על ידי רותם.

מולם לא נתקלנו ברמת שירות שכזו, רמת אכפתיות וודאגה לכל פרט ופרט, תקשורת בכל שעה משעות היממה ובנוסף לכל נחמדות ואדיבות שאין שניים להם.

החלטנו לאמץ אותם כחברת הבית שלנו, הם מעל ומעבר לכל מה שהכרנו קודם.

טיול ספארי בקניה

ציפי סודרי – טיול לקניה

שלום לכולם, חזרנו מטיול מהמם בקניה במהלכו פגשנו ריכוז מדהים של בעלי חיים בטבע הפראי של שמורת סמבורו. גולת הכותרת הייתה שמורת המסאי מרה. עדרי ענק של נדידת הגנו בליווי עדרי זברות, כיסו את רמת העשב הפתוחה מאופק עד אופק. נסענו בתוכם מרחק רב כשהם רצים ומתרוצצים בין וליד הרכבים. תודה לטבע האדיר שזכינו לשהות במחיצתו ותודה ענקית לד”ר אבי שפיר, לגולן מנכ”ל חברת יעדים טיולי תרבות וטבע בע”מ, לדליה, לדוד דבי על האופרציה והדאגה שהכול יתנהל כהלכה, על הצ’ופרים והחגיגה הגדולה בטיול החוויתי לקניה.

כרמלה שפרן – טיול לויאטנם, יונאן וקמבודיה

שלום לכל העוסקים במלאכה – ברק, גולן ולכל שאר אנשי יעדים – אני רוצה להודות לכל מי שאיפשר את הטיול הזה והפך אותו לטיול בלתי נשכח. אני מצפה בקוצר רוח להרפתקאה הבאה.

חני נחמיאס – טיול פרטי להודו

היי גולן, שבנו ממסענו בהודו המרתקת, הצבעונית והלא קלה לטיול כשחיוך גדול ומלאי של זיכרונות מסעירים ומופלאים איתנו. אין לי ספק שההצלחה הגדולה כל כך של הטיול קשורה באופן ישיר לתכנונו. רצינו להודות לך באופן אישי על תכנון המסלול הנהדר שכלל הצצה להודו אמיתית, אותנטית ורבת פנים. ארגנת לנו את החוויה של החיים ואנחנו מודות לך עד כלות ונשמח להמליץ בכל פה עליך ועל משרדך. אה…הכי חשוב, תודה שהתעקשת על ארמיצר ועל מקדש הזהב, מבחינתנו זה היה שיא הטיול.

עופרה אור – טיול לקובה, קוסטה ריקה ופנמה

אתמול שבנו מטיול במרכז אמריקה. אין מילים בפי לתאר את שביעות רצוני מטיול זה. כמי שנסעה לעשרות מדינות בעולם, הרוב עצמאית ומעט במאורגן, אני מכירה את החסרונות והיתרונות של כל אחד מהסוגים הללו, ואני חייבת לסכם ולומר שהיה טיול מעולה!דניאל דאגה לנו ותמיד ניסתה לפנק אותנו בכול מה שניתן. זה כלל לא דבר מובן מאליו ולכן ראוי להערכה רבה.בהזדמנות זו אציין שהקשר עם משרדכם, טרם הטיול, אתך, עם דליה ובעיקר עם רותם – היה נעים. תודה לכל מי שהיה לו חלק בארגון וביצוע טיול יפהפה ומהנה זה.

 

סרי לנקה

פרופ’ חיים שלזינגר – טיול לסרי לנקה

המסלול היה מגוון ומעניין ותנאי הטיול היו טובים. עופר הוא מדריך ברמה גבוהה. בעל ידע רב בכל נושאי הטיול. איש מקסים, רגוע ואכפתי. אמליץ בפני כול חברי.

מיכאל סימה – טיול לרוסיה

אני רוצה להביע לחב’ יעדים את מלוא תודתנו והערכתנו עבור החוויה המרגשת בה זכינו במהלך טיול זה, שתלווה אותנו עוד שנים רבות. מבחינתנו זה היה טיול בוטיק שבו התכנון הלוגיסטי היה מצוין. המלונות נבחרו בקפידה במקומות מרכזיים בערים מוסקבה וסנט פטרבורג, תזמון ההסעים ושינוע המזוודות היה מופתי . אך יותר מכל נזכור באהדה מיוחדת את המדריכה המצויינת שלנו ,דניאל גולדנברג, שהיתה ,מבחינתנו, הרוח החיה וגולת הכותרת של הטיול בכללותו. באמצעות מעלותיה המקצועיות, הידע האינסופי והמעמיק שלה בהסטוריה, בתרבות ובאומנות של אמא רוסיה כמו גם ידיעותיה ובקיאותה בסבך הפוליטיקה הרוסית, הספרות והאדריכלות.

מרכז וורשה, פולין

אלה דור און – טיול לפולין

המסלול היה מעניין ומגוון. המלונות היו ברמה טובה. זאביק ואבי מדריכים טובים ומעניינים. ההסברים ניתנו במינון הנכון. התוספות, הפינוקים והתייחסות היו טובים מאוד. תודה מקרב לב.

טיול ספארי לטנזניה

ד”ר מירון לשם – טיול משפחות לטנזניה וזנזיבר

גולן שלום, כותב לך לאחר שלושה ימים של טיול בשמורת סרנגטי. המלון בסרנגטי – מדהים, האוכל – מדהים. הספארי – אין רגע דל, כלום לא חוזר על עצמו כל יום שונה ומיוחד. התכנון מדהים מאלף ועד ת. באמת, פירגון אדיר, תמשיכו כך – ואתה יודע שאני אהיה שגריר מצויין לחברת יעדים

 

בהוטן

כרמלה נהרי – טיול לבהוטן ונפאל

פיקי נתן תמונה מקיפה על נפאל ובהוטן, מבחינה היסטורית, מדינית ותרבותית והיה קשוב ביותר לבקשותי. הצוות המקומי הצליח להנעים את זמננו בכל המובנים. אמשיך בשמחה לטייל עם חברת יעדים.

ויאטנם הסמויה מן העין

טיול לוייטנאם – תמר יוחאי

חזרנו מטיול מופלא. כולנו מאד מאד נהנינו. וייטנאם הלא מתויירת כשמה כן היא והיא יפהפייה ומעניינת. יצאנו לטיול שונה כי חיפשנו את וייטנאם האחרת. טיול לצפון מזרח וייטנאם מתאים למישהו שמחפש משהו אחר ולא טיול תיירותי רגיל – מתאים במיוחד לאנשים סקרניים, שאוהבים לחפש ולטייל כדי ללמוד.

אשר צוקר – טיול לאקוודור וגלפגוס

מסלול הטיול מעולה, במיוחד במקומות האותנטיים באמזונס, קוואנקה אלקחה והגלפגוס. תנאי הטיול הפתיעו לטובה – ראויה לציון האסיינדה באמזונס. משה מנע, מדריך הטיול, פשוט מעולה – ידע רב, אנושי ואכפתי מאוד. ניכר שהשקעתם בכל פרט ויצרתם מסלול ייחודי שבזכותו בחרנו בכם.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

אוזבקיסטן

מה תרצו לחפש?