טיולים פרטיים לנוסע העצמאי

טיולים בהתאמה אישית לרומניה

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

טיול לרומניה הינו מסע מרתק בזמן לערים עתיקות מגרמניה של ימי הביניים כמו קלוז’ נפוקה, ברשוב וסיביו, מעברי הרים לצד אגמים מדהימים, ביקור במחוז מרמורש הגובל עם אוקראינה בצפון, אזור של כפרי איכרים המפורסמים בשערי העץ המגולפים להפליא ובכנסיות העץ הגבוהות שבהם.

בטיולנו נשלב ביקורים וטיולים רגליים באתרי טבע ובמחוזות שהמילה קידמה אינה מוכרת, נטעם ממטעמי המטבח הרומני, נבקר בבתי כנסת ונלמד על עברה המרשים של הקהילה היהודית.

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

טיול לנוסע העצמאי

מטיילים עם המשפחה או עם קבוצת חברים? אנו נתכנן עבורכם במקצועיות ובקפדנות טיול בהתאם לבקשתכם. אנו נלווה אתכם לפני הטיול ובמהלכו. אנו מקפידים לעבוד רק עם ספקים ברמה הגבוהה ביותר, על מנת לוודא כי טיולכם יהיה חלום מיוחד.

צרו קשר והמומחים שלנו לרומניה יחזרו אליכם

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

המסלולים שלנו

טיול לטרנסילבניה ומרמורש

נחיתה בבוקרשט ונסיעה אל סיביו, קלוז' נאפוקה והמשך אל חבל מאמורש המרתק. הביקור בעמקים ובעיירות של מחוז מאראמורש דומה למסע בזמן. חזרה לטרנסילבניה אל ברשוב והרי הקרפטים.

רומניה למשפחות

טיול אל הרי הקרפטים, אל כפרים קטני וציוריים ואל פנסיונים ציוריים בנוף הרים אלפיני ויערות עד. ביקור בטירות עם ואגדות מרתקות פעילויות משפחתיות וחויות בחיק הטבע,
בהוטן

ענת שריג – טיול לנפאל ובהוטן

טיול מאתגר. רב המלונות היו טובים. המדריך, עופר צבי, משגע. תותח על. פנומן. טיול חויה מסוג אחר.

קוריאה

רינה פינקלמן – טיול לדרום קוריאה

תנאי הטיול היו מצויינים – מלונות, אוטובוס, ארוחות ערב מגוונות וטעימות. ליהי המדריכה, באישיותה המקסימה הנחתה הרגשת בטחון ורוגע בנוסף לידע מדהים ובסבלנות אין קץ. נסעתי הרבה בעולם והטיול לדרום קוריאה בהדרכתה של ליהי היה מהטובים, הנעימים והמעניינים ביותר. בקיצור, שבועיים קסומים.

טיול ליפן

ליהי,נולדת וגדלת ביפן ואת חיה את יפן על כל רבדיה.
בפגישתנו הראשונה, סיפרת לנו שאת 100% ישראלית ו – 100% יפנית.ראשית, לא יכולנו לבקש יותר !!! שילבת את ניסיונך האישי, בנדיבות, במסירות, בלבביות ובאנרגיה שלא נגמרת, כבת יפן עם ידע על כל נושא שצף. שיתפת אותנו בחוויות מילדותך, מחיי משפחתך, ושיקפת לנו ממקור ראשון את התרבות היפנית – ידע ששווה משקלו בזהב!
ליהי יקירתנו, בשם כל חברי הקבוצה, אנו מודים ומעריכים את שעשית עבורנו. מודים לך על מי שאת!

רות אקר – טיול לרג’סטאן

מסלול הטיול היה מוצלח ומגוון. עופר מדריך 10. סובלני, ידען גדול, קשוב לצרכי הקבוצה, תמיד חושב איך לתת יותר. נותן מעצמו מעל ומעבר. ההרצאות של עופר במהלך הטיול היו מקיפות ביותר.

שושנה אמירויות 11.22

קבוצת שושנה – טיול לאמירויות

תודה לחברת יעדים שהרימה פרויקט מדהים של שיתוף פעולה מדהים עם ד”ר ניר בומס והצוות המקומי שנתן גיבוי מדהים לטיול כה מורכב ומוצלח, חוויה בלתי נשכחת של טיול כל כך מיוחד, מלא וגדוש שזור בחוויותיו האישיות של ניר, טיול מדהים, עם חברים מדהימים. תודה לך ניר על שעשית את ההבדל בין טיול סטנדרטי לטיול איכותי ועשיר בידע והארה. ישר כוח.

מירי ששון – טיול לקובה וקולומביה

תרבות מרתקת וקסומה, סלסה וקומביה בערבוביה, צבעים שובי עין, קפה, טבק ורום לחיים! ובסך כך צועדים מטיילי יעדים. ובראש המנווט משה מנע במסע מרתק.
תקצר היריעה מלהכיל את כל הנפלא. אי אפשר לפסוח על קרנבל “מלחמת הפרחים” בברנקייה. נשאר לומר תודה ענקית לך משה על כל מה שלנו נתת. על המר והמתוק על הכיף ורוב הטוב.
תודה ענקית בחום ואהבה לציפי שלנו. תמשיכי לארגן לנו חוויות בעוד מסעות. ואחרון אחרון חביב לצוות יעדים, גולן, דליה לילי על המסלול הנפלא והארגון המוצלח. יישר כוח!!!!!

דרום הודו

מירי ששון – טיול לדרום הודו

לפיקי מדריכנו, הנחית אותנו בשבילי האגדה והפילוסופיה ההודית, הצגת בפנינו את הודו רבת הפנים ומאירת העיניים. התוודענו לאוכלסייה החיה בצנעה, מסתפקת במועט ושמחה בחלקה. פותחת דלתות גם לשירותים, שלא לדבר על זרי הפרחים הריחניים שהונחו על הצוואר בקבלת הפנים, בשווקים המרובים שמה חיים תוססים מוכרים קונים ירקות פירות פרחים ובעלי חיים. ניסינו להתחבר למאכלים המתובלים ולטאלי במגוון נוסחים. אלים אלים ועוד אלים, למי שמתפללים?! . פיקי השקעת את מרצך והידע שבך העשרת אותנו. בטננו מלאה טעמים, פינו מלא שירה והמזוודה בחוויות ומזכרות מלאה. אז מכולנו תודה ענקית על הדרכה מעניינת יחס חברי ונעים

אסתר ספקטור ואברהם בוים – טיול לאוזבקיסטן

ליעדים שלום, חזרנו מטיול באוזבקיסטן בהדרכת אלון ויינר – הציפייה לטיול מוצלח התעוררה אצלי בזכות טיפולו המסודר של רותם.אכן, נהננו מעל ומעבר למצופה, לטובה! אלון הוא אוצר בלום של ידע בלתי נדלה. הוא אדם שליו במיוחד ומעניק מכול הלב. שמחתי להכיר את חברת יעדים שהתגלתה כחברה אמינה ויותר מזה.

ניצה אבירם – טיול לרג’סטאן

המלונות היו נעימים וטובים. עופר מדריך הטיול יוצא מן הכלל! ידע, שופע תובנות והבנות – לאורך ולרוחב. הסטוריה, תרבות, אמנות ושפה. תענוג של אדם – נעים, אכפתי ודואג. זה המקום לאמר תודה לכולכם על טיול מנה, נעים מלמד ומעשיר.

פנינה אנגלמן – טיול לסרי לנקה

מסלול הטיול היה מצוין שהקיף את כל האטרקציות של סרי לנקה. מלונות נפלאים, ארוחות צהרים במקומות קסומים, אוטובוס נוח מאוד. עופר צבי הוא תופעה ייחודית. ידע רב, דאגה לכל מטייל, ארגון ולוגיסטיקה מצויינים. אין מילים שיכולות לתאר כמה אתם נהדרים! אל תשתנו!.

עדנה רונן – סיור ברמלה – שלוש הדתות

שווה שווה לטייל, לפגוש מטיילות ומטיילים, לראות מראות חדשים-ישנים ולהקשיב לידע הרב שעופר מעריף על כל המטיילות והמטיילים. שמחנו לפגוש אותך גולן ‘בשטח’, נהנה מידיעותיו והדרכתו המרתקת של עופר בחברתנו, ומשתף אותנו בתמונות של מראות רמלה, כאן ועכשיו על רקע גדולתה של אז.

 

אינדונזיה

צביה פרנס – טיול לאינדונזיה

רותם  שלום, תודה על הטיול הנפלא שהיה לנו עם פיקי דיין . תודה גדולה לך ולצוות על ארגון טיול מושקע ומוצלח ; הטיסות , המלונות המדריך והמדריכים המקומיים היו נפלאים ובהחלט עמדו בכל הציפיות האפשריות, תודה רבה !!!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

רומניה

מה תרצו לחפש?