טיולים מאורגנים

יעדים טיולי תרבות וטבע

טיולים מאורגנים

טיולי איכות לעולם הרחב בקבוצות קטנות, במסלולים יצירתיים עם מיטב המדריכים. חוויה אחרת, מרתקת ומיוחדת
זברות שותות בסוואנה, טנזניה

אפריקה

מרכז וורשה, פולין

אירופה

טיולים מאורגנים

אמריקה הלטינית

דייג באגם אינלה, בורמה

המזרח הרחוק והפסיפיק

מסגד שייח' זאיד, אבו דאבי, איחוד האמירויות

מרכז אסיה והאמירויות

טיולים מאורגנים

מזרח תיכון

chinstrap penguin פינגווין רצועת הסנטר אנטארקטיקה

קטבים

טיולים מאורגנים

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

גבעות השוקולד, האי בוהול, פיליפינים

ד”ר תמר ברוש – טיול פרטי לפיליפינים

טיולים מאורגנים

זו לא הפעם הראשונה שאנו יוצאים עם חברת יעדים לטיולינו במזרח. אנו מרגישים בידים טובות, אנשי מקצוע! רותם – היה מקסים, נענה לכל גחמותינו וזרם איתנו אף אם שינינו במהלך התכנון דברים. רגישותו ויחסו לכל מה שקרה איתנו לאורך המסלול ראויים לציון! גולן – מעורב ולוקח אחריות. נהדר! מסלול הטיול היה מגוון וענה על כל הציפיות. ההקפדה על בטיחות – מעולה! תנאי הלינה והארוחות היו טובים מאד. צוות המדריכים והנהגים היו מקצועיים  כולם נעימים ועדינים, מלאי סבלנות, לא נלחצים ונותני שירות מעולים. תודה על תרומתכם לחופשה המהנה!

 

טיולים מאורגנים

טיול ליפן – אוקטובר 2022

טיולים מאורגנים

המסלול היה בנוי באופן נפלא ותנאי הטיול היו יוצאים מהכלל. ליהי המדריכה הכי טובה שהקבוצה יכלה לזכורת בה. מלווה ותומכת, תמיד שמחה ונעימה. טיול של פעם בחיים. חוויה יוצאת דופן בזכות יעדים, הליווי של הצוות המקומי וההדרכה של ליהי. כל החבילה הזו היא שהפכה את הביקור ביפן ןמצלוח ביותר בכל רגע ורגע.

מרכז וורשה, פולין

מירה הרצברג – טיול לפולין

טיולים מאורגנים

זאב ואבי, מדריכנו הידענים והחביבים, הובלתם אותנו משך 8 ימים בדרכים טובות ומעניינות , תוך הקניית ידע היסטורי וגיאוגרפי, בהתנהלות מופתית , גם בתחום יחסי האנוש, גיליתם דאגה כינה לקבוצה כולה, ולכל פרט בתוכה. גם על כך מגיעה לכם תודה מיוחדת. הקלף המנצח שלכם כצוות הוא לא רק אכפתיות אמיתית אלא גם הומור נדיר. זכינו בידע נרחב של זאב ואבי, בהדרכה של כיף אמיתי, זורם ותורם..תודה רבה רבה לשניכם מקרב הלב , זאב ואבי, מאחלים לכם שנה טובה , בריאות , אושר והרבה טיולים שמחים. באותה הזדמנות גם מביעה תודה גדולה לכל חברי הקבוצה , כולכם יחד וכל אחד מכם תרם לאווירה הטובה והמפרגנת.  הוכחתם שעוד נשארו “אנשים טובים” בעולם  שנה טובה לכולנו.

טיולים מאורגנים

אבי רהב – טיול ליונאן, וייטנאם וקמבודיה

טיולים מאורגנים

מסלול הטיול: מעולה! מסלול טוב מאוד, מגוון ומרשים ביותר. תנאי הטיול היו טובים מאוד – אוטובוס, מלונות, אספקת מייל, טיסות וכל השאר
דור חג’בי – אחד יחיד ומיוחד. כל המרבה גורע – מדריך משכמו ומעלה בכל ההבטים, מומלץ ביותר. ראוי לציון מיוחד, הן ברמת הידע וההבנה של הגיאוגרפיה, ההיסטוריה והמציאות והן ביחסי אנוש מעולים ודאגה ואחריות לכל אחד מחברי הקבוצה

אמירויות

ירון גולן – טיול לאיחוד האמירויות

טיולים מאורגנים

מסלול הטיול הקיף את העבר המקומי, ההווה והתוכניות לעתיד של האמירויות. מדריך הטיול ניר בומס – מדהים!!! ידע, כושר הבעה והעברת החומר יוצא מהכלל.

טיולים מאורגנים

מלכי ומיקי דמשק – טיול לרג’סטאן הודו

טיולים מאורגנים

עופר שלום, חזרנו מטיול יוצא דופן במדינת רג’סטאן בהודו. מדובר בטיול עומק לא שיגרתי, ידיעותיך הבלתי נדלות בתחומים השונים, היסטוריה, מדיניות,פוליטיקה, מנהגים, שפות, דתות, מיתולוגיה, אוכלוסיה, אומנות וגאוגרפיה, הפכו את הטיול ליוצא דופן כזה שקורה לך פעם בחיים. נועם הליכותיך, התחשבותך בחברים ובתנאים, נתת מענה לכל פניה בחפץ לב וברוח טובה, שליטתך בשפת ההינדו, יכולתך ליצור יחסי עבודה מצוינים עם נותני שירותים ומקומיים שאירחו אותנו תרמו רבות, כל אילו גרמו להצלחת הטיול והבאתו לרמה שנראית רק לעתים רחוקות, על כך אנו מודים לך

טיולים מאורגנים

משפחת גנות – טיול משפחתי לוייטנאם

טיולים מאורגנים

רצינו לשתף ולהודות על החוויה המדהימה בטיול בווייטנאם שבזכותכם יכולנו לחוות.
מהרגע הראשון התאמתם את הטיול לאופי המשפחתי שלנו ודאגתם לכוון אותנו ולהתגמש בהתאם.
ברק היה פשוט מדהים בארגון, מחשבה, גמישות, יצירתיות ואכפתיות לאורך כל הדרך.
המון תודה,

טיולים מאורגנים

ד”ר רוזלי בר – טיול לרומניה

טיולים מאורגנים

שלום גולן וחברת יעדים,
חזרתי השבוע מטיול יפה מאד ברומניה עם קבוצת פנינה בהדרכתו המעולה של עופר צבי יחד עם המדריך הרומני אדריאן, וברצוני לברך אתכם על הארגון של הטיול המוצלח הזה.
תודה רבה ואני אשמח להמליץ בחום עליכם ועל המדריכים.
בידידות

טיולים מאורגנים

נורית ואלדד מרחב – טיול לרוסיה

טיולים מאורגנים

לחברת יעדים שלום, הצלחה של טיול תלויה במספר גורמים: אוטובוס, מלונות חברי הקבוצה ומזג האויר אך בעיקר בהולך בראש הנושא על גבו את המעמסה, זהו מדריך הקבוצה. כמטיילים ותיקים כולל בטיולים מאורגנים מצאנו לנכון להודות לחברתכם על הארגון, הטיפול, והשרותים הנלווים. מגילנו המתקדם ולאחר טיולים רבים ברחבי העולם, חלקם טיולים מאורגנים, כאשר החלטנו להצטרף לטיול לרוסיה קבלנו המלצה חמה מחבר שאף הוא בתחום הדרכת טיולים שאמר באלו המילים “לרוסיה רק עם דניאל”. אכן זכינו בכל הקופה, פגשנו עלמה שהעניקה יחס אישי לכל בקשה ופניה. התנהלות בסובלנות וסבלנות אין קץ. בעלת ידע רב. על כך אנו מבקשים להודות לך מקרב לב.

סין

אלי ומיכל קרומבי – טיול לסין – יונאן וחבל גוויז’ו

טיולים מאורגנים

היה ממש ממש אחלה. נהנינו מאוד!
הכל דפק כמו שעון. המדריכות היו אחלה, ואפילו גמישות ויצירתיות. תודה רבה לך.
אפילו מזג האויר האיר פניו אליונו בכל מקום. למעט כ-10 דקות טיפטוף ב-ליג’יאנג, לא ירד גשם בכלל. השמש האירה לנו פנים כמעט בכל מקום. קיבלנו נגיעה קטנה, אך מאוד מהנה ומשמעותית, והרבה טעימות, מסין ומהסינים. אנא תודה לכולם בשמנו.

טיולים מאורגנים

ד”ר אבינוח עירוני – טרק משפחות לגיאורגיה

טיולים מאורגנים

גולן שלום,
היה מדהים ואתגרי. המשפחה הופתעה מהאתגר שניצב בפניה – החוויה הייתה נפלאה
הנופים היו מדהימים פריחה עשירה שלא ראינו בשום מקום והמדריך בשם אלקו עשה עבודה מצוינת והיה נחמד ביותר
שמחתי על התוכנית העשירה ובמיוחד על הטרק של סבנטי
תודה מקרב לב
ד”ר אבינוח עירוני

טיולים מאורגנים

פרומית ארגוב – סיור בירושלים – בעקבות העדות הנוצריות בארץ הקודש

טיולים מאורגנים

תודה ענקית לחברת יעדים ובמיוחד לעופר צבי על הסיור המרתק בעקבות העדות הנוצריות בארץ הקודש. עופר הינו מדריך מוביל ומיוחד המוכר לנו מטיולים קודמים בחו”ל והיום עברנו יום מרתק עם חוויות בלתי נשכחות, סיירנו במקומות בלתי מוכרים ונפגשנו עם אנשים מיוחדים ומעניינים. יום שכולו חוויה מהממת.

 

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

טיולים מאורגנים

מה תרצו לחפש?