רשימת 10 המקומות המובילים בטיול ליפן

רשימת 10 המקומות המובילים בטיול ליפן

נכתב ע"י: גולן לובנוב

תוכן עניינים

אתרי תיירות מומלצים ביפן

לטיול ביפן אי-אפשר להתכונן. הכול בה כל-כך אחר ושונה.

המפגש האמיתי עם יפן ישאיר אתכם מופתעים. הטכנולוגיה המתקדמת, מרכזי העסקים השוקקים, הרכבות המהירות, מרכזי-הקניות עם האסתטיקה המושלמת, ומעל לכל – המפגש עם היפנים עצמם.

על מנת לחוות ולהתרגש מהארץ המופלאה הזאת, ריכזנו עבורכם את  אתרי התיירות החשובים ביפן – רשימת 10 המקומות המובילים בטיול ליפן

נארה

נארה היא עיר הבירה הראשונה של יפן הידועה גם כמרכז בודהיזם חשוב. מומלץ לבקר בפארק האיילים המיוחד – ברחבי הפארק מסתובבים איילים באופן חופשי ואפשר לקנות מזון בדוכנים ולהאכיל אותם. במקדש טודאיג’י בנארה תפגשו את פסל הברונזה הגדול ביותר ביפן שנמצא בתוך מבנה. נארה נמצאת כשעה נסיעת רכבת  מקיוטו ואפשר לטייל בה במסגרת יום טיול מקיוטו וגם ללון בה.

הר קויה

אנו ממליצים לשלב ביקור ולינה בהר קויה הקדוש, ולטייל ביער המיסטי, בין מנזרי ההר ובית הקברות הענק, ובו עצי ארז ענקיים. לינה במנזר היא חווית אירוח יפני אותנטית (הלינה על גבי פוטונים – מזרונים יפניים מסורתיים). בערב ההגעה תאכלו ארוחת ערב יפנית צמחונית ומסורתית והשכם בבוקר תצפו בטקסי הנזירים הבודהיסטיים במנזר, שיאפשרו לכם הצצה מרתקת לעולמם הרוחני.

הר קויה

הירושימה

העיר שהוחרבה ע”י פצצת אטום במלחמת העולם השנייה. הירושימה היא  עיר המוקדשת להפצת מסר של שלום לעולם. הביקור בהירושימה מתחיל באתר ההנצחה ובפארק השלום, הממוקם בדיוק במקום שהיה לב אזור המסחר בעיר טרם ההפצצה. ברחבי הפארק נמצא מגוון רב של אנדרטאות ופסלי זיכרון. לביקור בהירושימה כדאי להוסיף שייט לאי מיאג’ימה, שעל פי האמונה המקומית משמש כמקום משכנם של אלי השינטו. במיאג’ימה תבקרו במקדש איצקושימה, ותחזו ביופי השער הגדול, הטורי, בגאות ובשפל.

קורשיקי

העיר קורשיקי – עיר סוחרים מתקופת אדו, בעלת מורשת אדריכלית מרתקת. העיר קורשיקי הייתה לצומת חשובה במסחר באורז ועל כן הייתה תחת שליטתו של השוגון. כדאי לטייל ברובע העתיק “ביקאן”-  בין חנויות מסורתיות וגלריות לצד תעלות המים הרבות.

קיוטו

העיר קיוטו, שהייתה הבירה העתיקה של יפן נחשבת כיום למרכז התרבות המסורתית – מאות מקדשים נשתמרו בה, בין סמטאות קסומות וגנים יפניים מסורתיים. בקיוטו כדאי לשהות כמה ימים ולבקר באתרים החשובים כמו מקדש הזהב קינקאקוג’י, אשר נשרף כליל בשנת 1950 על-ידי נזיר אחוז דיבוק ונבנה מחדש, כשהוא מצופה עלי זהב. גן הזן המפורסם –’גן האבנים’, שוק האוכל המקורה נישיקי המכונה ‘המטבח של קיוטו’, מקדש קיומיזו הבודהיסטי, המתנשא מעל רובע גיון העתיק, “דרך הפילוסופים” היפה, תחנת הרכבת של קיוטו – התחנה הגדולה ביפן המהווה מוקד עלייה לרגל של אדריכלים ומעצבים מרחבי העולם. בקיוטו מומלץ לטייל ברגל (או בתחבורה ציבורית) בין סמטאות העיר הצרות ובתי העץ המסורתיים.  אחד האתרים החשובים ביותר בקיוטו הוא מקדש השינטו פושימי אינרי בו מאות שערי שינטו כתומים, מראה מרהיב בפני עצמו.

קיוטו

אם אתם נמצאים בקיוטו בתקופת השלכת – בסוף אוקטובר/במחצית הראשונה של נובמבר, כדאי לבקר במקדש   TOFUKU JI- לצפות בשלכת המרהיבה של עצי האדר (מייפל יפני) הנצבעים בצבעים עזים של אדום, בורדו וכתום.

שירקוואה גו

הכפר המסורתי שירקוואה גו, שוכן בלב הרי האלפים היפנים. זהו כפר בעל סגנון בנייה ייחודי של בתים מעץ וקש, חלקם בני יותר מ-250 שנה. כדאי לבקר לבקר בבית וואדה, בית  משפחה בכפר המהווה מוזיאון המתאר את צורת הבנייה ואורח החיים בכפר וסביבתו. הכפר שירקוואה גו הוא אתר מורשת עולמית של אונסק”ו.

שירקוואה גו

טקאיאמה

טקאיאמה, העיירה הציורית בלב הרי האלפים היפנים, המפורסמת במבני העץ השמורים שבה. מומלץ לטייל במרכז העתיק של טאקייאמה, בין המקדשים והגשרים הציוריים, מעל הנהר החוצה את העיר ולבקר במוזיאון הכרכרות המסורתי של העיירה.

מצומוטו ושמורת קמיקוצ’י

העיר מצומוטו היא העיר השנייה בגודלה במחוז נאגאנו, היושבת בלב האלפים היפניים. בדרך למצומוטו נמצאית שמורת הטבע קמיקוצ’י, בה תפגשו מסלולי הליכה בטבע העוברים בנופים אלפיניים ובצבעים אופיניים לעונת האביב או הסתיו – טבע יפני במלוא הדרו. בעיר מצומוטו מומלץ לבקר בטירת מצומוטו העתיקה, הידועה גם כ”טירת העורב”, זאת בשל צבעה השחור וגגות הרעפים הנראים ככנפיים.

טקאיאמה

האקונה והר פוג’י

העיירה האקונה נמצאת בקרבת הר פוג’י המתנשא לגובה 3,776 מ’. בעיירה האקונה מומלץ לבקר במוזיאון הפתוח והמרתק, המשתרע על פני שטח נרחב ובו גן פסלים יחודיים ויצירות אומנות פרי ידם של אמנים יפנים ושל אמנים מרחבי העולם. כדאי גם לצאת לשייט באגם אשי הסמוך ממנו ניתן לצפות בהר פוג’י –  ההר הגבוה ביותר ביפן וסמלה של יפן. הר פוג’י הוא הר “ביישן” אשר לעיתים קרובות מכוסה עננים.

טוקיו

טוקיו היא עיר הבירה של יפן והיא מהווה את המרכז התרבותי והכלכלי של המדינה.  טוקיו הפכה לימים מכפר דייגים קטן לאחת הערים המודרניות בעולם. בטוקיו מומלץ לטייל מספר ימים ולחוות את  רמת האנרגיה והפעלתנות שהינה כמעט ייחודית בעולם. טוקיו מחולקת לאזורים ומגון האתרים בה הוא עשיר –  שכונת גינזה, הידועה כאחד מאיזורי הקניות היוקרתיים בעולם, המשופע בבתי כלבו, חנויות אופנה, מסעדות ובתי קפה מערביים, מפרץ טוקיו והאי המלאכותי אודייבה. איזור אסקוסה והמקדש סנסוג’י המרשים, בשוק אמייוקו הצבעוני בין דוכנים וחנויות, מקדש השינטו הגדול ביותר בטוקיו – מייג’י, הממוקם במרכז העיר בלב פארק-יער בשכונת שיבויה. וכמובן כדאי לבקר גם במרכזים ובאיזורים מהמוכרים בטוקיו, ביניהם האראג’וקו – מרכז הבילוי התוסס של צעירי טוקיו, אומוטסאנדו ושיבויה – איזורי האופנה והמותגים.

מטוקיו כדאי לצאת ליום טיול לניקו, השוכנת כ 140 ק”מ צפונית לטוקיו וממוקמת בגובה של כ-500 מ’ בהרים. ניקו הינה יעד תיירות הודות למעיינות החמים המקיפים אותה. מומלץ לבקר במפל הנפלא של ניקו ובמוזוליאום של השוגון טוקוגאווה וקומפלקס המקדשים שלו, שהוכרו ע”י ארגון אונסק”ו כאתר מורשת עולמי.

טוקיו  

טיסות ליפן:

העיר אוסקה יכולה להוות עבורכם את שער הכניסה ליפן. בחלק מחברות התעופה ניתן לטוס ולהתחיל את הטיול באוסקה ולחזור מטוקיו הביתה. ניתן גם לטוס לטוקיו הלוך וחזור ולקחת רכבת שינקנסן לאוסקה או לנארה.

טיילו איתנו

רשימת 10 המקומות המובילים בטיול ליפן
ללא תאריך יציאה
בהדרכת עדי ענבר
16 ימים
רשימת 10 המקומות המובילים בטיול ליפן
ללא תאריך יציאה
בהדרכת ליהי קימורה
16 ימים
רשימת 10 המקומות המובילים בטיול ליפן
ללא תאריך יציאה
בהדרכת זיוה קימורה
16 ימים
רשימת 10 המקומות המובילים בטיול ליפן
הרשמו לרשימת הדיוור של ״יעדים״

הצטרפו לקהילה של אוהבי טיולים, מגלי ארצות ותרבויות, מטיילים הרוצים לחוות ולגעת בעולמות אחרים, מופלאים.

למה להרשם לדיוור שלנו?

כתבות נוספות

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

יש לנו מספר טיולים בלתי נשכחים

  • כחברה המאמינה כי רק מטיילים מרוצים הם מטיילים שחוזרים, “אנו כאן בשבילכם” עם חיוך לכל שאלה ובקשה.
  • אנו מאמינים שמקצועיות ומצוינות הם הבסיס להצלחת הטיול. אנו מוציאים טיולים רק ליעדים בהם יש לנו הכרות מעמיקה.
  • הטיולים שלנו מושקעים ואיכותיים – הם יגשימו את החלומות שלכם.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

רשימת 10 המקומות המובילים בטיול ליפן

מה תרצו לחפש?