טיול מאורגן לצפון אלבניה ומונטנגרו

9CA1F1E0-2257-4AD4-885C-1023BAF5E9BE
בהדרכת עופר צבי
4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
9 ימים

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה כדאי לכם לטייל איתנו לצפון אלבניה ומונטנגרו?

טיול יעדים Cool הוא מסע ייחודי אל לב הטבע הנפלא של ארצות הבלקן, נופים הרריים, מפלים ואגמים בגוון טורקיז, כפרים קטנים, חלקם מבודדים, על הכפר טאת’ שמעתם? שמורות טבע קסומות בהם נפגוש את נביעת ה”עין הכחולה”. נטייל באלבניה, הנפתחת בשנים האחרונות למטיילים, נמשיך למונטנגרו, הנחשבת לאחת המדינות הפראיות והיפות בבלקן. אנו מזמינים אתכם לחוויה אחרת, בלתי אמצעית, אל טבע הבלקן, אל מפגשים מרגשים עם התושבים עם נופים וכמובן אל מאכלי הבלקן המעולים.

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

תל אביב - טירנה (אלבניה)

ניפגש בנתב"ג ונטוס אל טירנה, בירתה הססגונית של אלבניה, המשלבת מאפיינים עותומניים, איטלקיים, קומוניסטיים וכמובן עכשוויים. נצא לטייל ונכיר המרכז ההיסטורי העתיק והמרתק, מסגד עותומאני לצד "בלוק" קומוניסטי - אזור יוקרתי ונבדל שהפך למוקד החיים בעיר. בונקר אטומי של הרודן אנוור הוג'ה שהיה לבימה לאמנות בת זמננו, לרגלי הר דייטי, "הריאה הירוקה" של טירנה. נטייל ברחובות וסמטאות העיר ונכיר את חגיגת הצבעים של ראש העיר שהיה לראש ממשלה. נצא לארוחת ערב במסעדה מקומית. לינה בטירנה.

1
טירנה - קרויה - שקודרה

הבוקר ניפרד מהבירה טירנה וניסע צפונה לעיירה קרויה ((Kruja, הממוקמת בנקודה אסטרטגית חשובה ומפורסמת בעיקר בשל מאבקו של סקנדרבק, הגיבור הלאומי האלבני, אשר נלחם בעות'מאניים והגן על אירופה מלחצם. נבקר במצודה ובבזאר הציורי ונמשיך אל שקודה, שם נעלה למצודת רוזפה, החולשת על נווף מרשים, מפגש שלושת הנהרות המרכזיים באלבניה. לינה בשקודרה.

2
צפון אלבניה - טאת' (האלפים האלבניים)

בבוקר נצא צפונה ברכבי שטח אל עומק האלפים האלבניים, אל הכפר האלפיני – טאת' (Theth). הנסיעה לטאת' היא חוויה בפני עצמה. נחלוף על פני שדות הלבנדר, האופיניים לאזור זה ונטפס במעלה הדרך אל אזור ההר, האלפים האלבניים. דרך העפר תוביל אותנו דרך כפרים קטנים ונופים עוצרי נשימה של טבע פראי, כאשר הנקודה הגבוהה ביותר בדרך היא 1700 מטר, שם נוכל להינות מנוף פסגות האלפים האלבניים. לאחר ההגעה לטאת' (הממוקמת בגובה 850 מטר), נצא לסיבוב הליכה ונתרשם מהכפר, מהאזור ומהנופים המרהיבים הנשקפים ממנו, והנחשבים ליפים שבנופי אלבניה. לינה בטאת'.

3
טבע והליכות באזור טאת'

יום של נופים וטבע פראי. נצא ברכב מקומי לאחת מהנקודות היפות באזור, ה"עין הכחולה". נצעד בשביל שבהרים במורד הואדי השוצף מים עד שנגיע למעיין עם מי התכלת – מראה מרהיב! האמיצים שבינינו יוכלו לטבול בבריכות ובמים שמסביב. בהמשך היום נוכל להסתובב רגלית באזור טאת' ולגלות את פינות הכפר היפות, את אורח החיים הפשוט, ובעיקר את הטבע הפראי שסביב. לינה בטאת'.

4
אל מונטנגרו - אגם שקודרה - קולאשין

עם בוקר ניסע לגבול שבין אלבניה למונטנגרו, ונפרד לשלום מאלבניה. נחצה את הגבול למונטנגרו השכנה וניסע לצד שפת אגם שקודרה (אותו גם ראינו בצד האלבני), לכיוון העיירה וירפזר, שם נצא לשייט באגם שקודרה, המהווה בית למגוון רחב של מינים מהחי ומהצומח. לאחר מכן נמשיך לעיירת ההרים קולשין שבמרכז מונטנגרו, המהווה מרכז לתיירות סקי בחורף ובסיס יציאה לטיולי יום בקיץ.
לינה בקולאשין.

5
שמורת ביוגרדסקה גורה – ז'אבליאק

את הבוקר נתחיל בטיול מרתק בנופיה של שמורת ביוגרדסקה-גורה (Biogradska Gora) הנמצאת מצפון מזרח לעיירה קולשין. בשמורה עשרות מיני ציפורים, צמחים ועצי ענק המעטרים את מדרונות ההרים. נצא להליכות נעימות בטבע הנפלא בין אשוחים ואורנים, נשקיף אל האגם ואל הקניונים העמוקים שחרצו הנהרות בהרים. לאחר הביקור נמשיך לעיירה ז'אבליאק, בדרך העוברת לאורכו של קניון נהר הטארה, הקניון העמוק ביותר במונטנגרו ואחד העמוקים בעולם. מצוקי ענק של מאות מטרים ניצבים זקופים משני עברי הנהר, נוף של יערות רחבי עלים ועצי מחט. נבקר בגשר דורדביצ'ה טארה, פרוייקט אדריכלי מרשים המתנשא לגובה של 365 מטר(!) וחוצה את נהר הטארה. לינה ז'אבליאק, העיירה הגבוהה בבלקן.

6
הפארק הלאומי דורמיטור

הבוקר נצא לטייל בפארק הלאומי דורמיטור,(Durmitor) המקיף את היפים והמרשימים שבהרי מונטנגרו, בכלי רכב קטנים וגם ברגל. אלו הם הנופים הדרמטיים ביותר במונטנגרו עם כמה מהפסגות הגבוהות ביותר במדינה לצד עמקים קרסטיים, אגמים, נחלים, מפלי מים ומעיינות – כל אלו מעטרים את השמורה. ניסע בוואנים בדרכים יפיפיות בין נופים קרחוניים מעל ומתחת לקו היער ונעצור לתצפיות נוף נפלאות. לינה בז’בליאק.

7
מבצר אוסטרוג - פודגוריצה

לאחר ארוחת הבוקר ניסע בדרך נופית מצפון מונטנגרו אל מרכזה, נעצור לביקור בעיירה ניקסיץ ובכפר סבניק, השוכן על ערוץ נהר פרידבוריצה. נעלה (בעיקר ברכב) למנזר אוסטרוג, האתר הקדוש ביותר במונטנגרו, ה”תלוי” על צוקים בנוף מרשים מעל לתהום. לקראת אחר הצהריים נגיע לפודגוריצה, בירת מונטנגרו המתנערת ממורשתה כ”עירו של טיטו”, נצא לסיור הכרות בפודגוריצה. לינה בפודגוריצה

8
פודגוריצה, העיר המתחדשת – תל אביב

פודגוריצה היא העיר הגדולה במונטנגרו ולרוב משמשת כבסיס נוח ליציאה לאתרי הטבע ואתרי התיירות הפזורות סביבה. בהתאם לזמן הטיסה, נשלים את ביקורינו בחלק העתיק של העיר הבנוי בסגון טורקי. העברה לשדה התעופה הבינלאומי וטיסה לתל אביב.

9
טיול מאורגן לצפון אלבניה ומונטנגרו

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

מחיר יפורסם בהמשך
9 ימים
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:

    עופר – הטוב במדריכים שהכרתי, מקצועי ויעיל, מנהל את הטיול בצורה מעוררת התפעלות. עוד על עופר: אישיותו המיוחדת, השקט והשלווה, הסבלנות אין קץ ויחסי האנוש המצוינים משפיעים הרבה טוב על חבורת המטיילים. ידיעותיו הרבות והסבריו אין דומה להם. זה לי טיול שני עם עופר ותמיד יש טעם של עוד.

    חנה אשבול – טיול לאלבניה

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    טיסות בינלאומיות – יפורסם בהמשך.
    מיסי נמל – יפורסם בהמשך.
    לינה בבתי מלון ברמה 3 כוכבים (רשימת בתי מלון לדוגמא בסוף ההצעה). בטאת’ פנסיונים / גסטהאוס ברמה בסיסית (שירותים ומקלחת בחדר).
    אוטובוס תיירים ממוזג לביצוע הטיול (ימים 3+5 – נסיעה לטאת’ וחזרה ברכבי 4X4 מקומיים. מיניואנים בפארק דורמיטור במונטנגרו.
    הטיול מבוסס על בסיס חצי פנסיון לאורך הטיול – כולל ארוחת בוקר צהריים או ערב (במסעדות מקומיות או במלון).
    כניסות לכל האתרים המוזכרים, שייט, סיורים וביקורים במוזיאונים כמפורט בתוכנית הטיול.
    מדריך מקומי דובר אנגלית לכל אורך הטיול.
    מדריך ישראלי מצוות יעדים טיולי תרבות וטבע.
    טיפים לנותני השירות המקומיים לאורך הטיול.
    ערכת שמע אלחוטית לכל מטייל.
    בקבוק מים אחד למטייל / ליום.

    המחיר אינו כולל:

    הוצאות בעלות אופי אישי (טלפון, כביסה, דמי צילום באתרים וכיוצ”ב).
    סבלות בבתי המלון.
    ביטוח בריאות ומטען.
    שתייה וארוחות צהריים.
    תוספת חדר ליחיד.
    כל מה שאינו נזכר במסגרת הסעיף כולל.

    הערות ומידע כללי:

    רשימת המלונות לדוגמא:

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טיול מאורגן לצפון אלבניה ומונטנגרו

    מה תרצו לחפש?