טיול צלמים לבנין

9CA1F1E0-2257-4AD4-885C-1023BAF5E9BE
בהדרכת אתי דיין
4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
10 ימים

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה לטייל עם יעדים לבנין?

מסע  מרתק אל בנין,  אל ליבה של ארץ הוודו.

וודו (Voodun) היא אחת הדתות המסורתיות המעניינות באפריקה החובקת מיליוני מאמינים. הדת נדדה עם העבדים לדרום אמריקה ולאיים הקריביים, ווריאציות שלה ניתן לראות בהאיטי ובברזיל.

מלכי ממלכת דהומיי  (בנין של היום) היו פעילים בסחר העבדים וצבאם  (ובהם האמזונות) הטיל חיתתו על כל המרחב.  נבקר בווידה, העיר ממנה התנהל ייצוא העבדים, למרות שאינה שוכנת על חוף ים. ומאידך, בכפר שתושביו מצאו פתרון ייחודי בבריחה מסוחרי העבדים: בנו כפר על כלונסאות בלב אגם. צבעים וריחות, שווקים ואומנויות, ומעל הכל טקסים מרתקים, כל אלו יסחררו את ראשינו ואת עין המצלמה.

טיול בהדרכה משותפת של אתי דיין ואלי אטיאס

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

טיסה תל אביב – אדיס אבבה - קוטונו

בהתאם לזמני הטיסות, נפגש בנתב"ג ונטוס בטיסה של אתיופיין דרך אדיס אבבה שתוביל אותנו אל קוטונו (Cotonou) הבירה המסחרית והעיר הגדולה בבנין אשר במערב אפריקה. קוטונו ממוקמת בחלקה הדרומי של המדינה, ונושקת לחוף הים (מפרץ גינאה). העיר היא מרכז החיים הפועם של המדינה. עם הגיענו נצא לסיור ראשוני בכפר דייגים על הסמוך לים. לינה: קוטונו

1
לגונת נוקואה - כפר צף

נסיעה קצרה אל חופי לגונת נוֹקוּאֶה (Nokoue), אליה ברחו תושבים רבים בתקופת סחר העבדים. הם בנו בתי כלונסאות ומאז חייהם מתנהלים על המים, מהמים פרנסתם, ועל המים נמצאים השווקים, בתי הספר וכמובן בתיהם. נשוט אל הכפר גנווייה (Ganvie)  ונבלה כאן את  הלילה. לינה: גנווייה.

בנין
2
אבומיי

שייט בוקר באגם נוקואה, לפני שנחזור אל היבשה וניסע אל העיר אבומיי (Abomey). עד לפני כ- 120 שנים הייתה העיר בירת ממלכה עצומה בשם דהומיי (Dahomey). האימפריה, שניזונה והתעשרה מסחר עבדים, התמוטטה סופית בשלהי המאה-19 לאחר קרבות עזים עם הצרפתים. נבקר בשרידי ארמונות המלכים (אתר מורשת עולם) ונתוודע לעולם הוודו, תוך ביקור במקדשים ייחודיים. לינה: אבומיי

3-4
ווידה – טקסים מקומיים

העיר ווידה (Ouidah), השוכנת לא רחוק מחוף הים, הייתה מרכז גדול לייצוא עבדים לעבר ברזיל. נתמקם בעיר לשלושה ימים במהלכם נשלב בין עבר להווה: נבקר במקדש הפיתון, ביער המקודש, נראה שיטות ייחודיות לכריית מלח, נצעד בנתיב העבדים המוביל – בדרך ש'אין ממנה חזרה' – אל הים.  בימים אלו מתקיים בעיר פסטיבל הוודו השנתי, קודמים לו טקסי הכנה רבים, ואנו נגמע מהם ככל יכולתנו. לינה: ווידה

בנין
5-7
פסטיבל הוודו וחזרה לקוטונו

יום הפסטיבל עצמו, במהלכו נטמע באירועים הססגוניים והמיוחדים של יום זה ולפנות ערב נחזור לקוטונו, ללילה האחרון בטיולינו. לינה: קוטונו

8
קוטונו – אדיס אבבה – תל אביב

עם בוקר נצא לשדה התעופה הבינלאומי של קוטונו לקראת הטיסה אל אדיס אבבה באתיופיה (עם עצירה בלומה השכנה) וממנה לישראל, בה ננחת לפנות בוקר של היום ה-10.

9
טיול צלמים לבנין

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

מחיר יפורסם בהמשך
10 ימים
על שרידיה של ממלכת העבר, מתקיימת תרבות אפריקאית מסורתית - מסע  מרתק אל בנין,  אל ליבה של ארץ הוודו. 
טיול צלמים לבנין
אתי דיין
טיול צלמים לבנין
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:

    חזרנו מטיול נפלא לאתיופיה אל חגיגות המסקל בלליבלה/ חגיגה כפולה – טיול נהדר והדרכה של אתי דיין. אירגון מצויין של חברת יעדים – קבוצת ציפי וחברים

    טיול לאתיופיה

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    לינה בבתי מלון ברמה סבירה (נקי ומסודר), למעט לילה אחד בגנווייה (לינה ברמה בסיסית).

    תשר לנותני השירות המקומיים (נהגים, סבלים, ומדריכים מקומיים).

    מיניבוס תיירים לכל אורך המסלול.

    כלכלה: פנסיון מלא לאורך הטיול.

    כניסות לכל האתרים במהלך הטיול.

    מדריכה ישראלית מומחית למערב אפריקה מצוות יעדים טיולי תרבות וטבע – אתי דיין.

    מדריך צילום מומחה – אלי אטיאס.

    מים מינרליים לאורך הטיול.

    המחיר אינו כולל:

    טיסות בינלאומיות בחברת אתיופיאן איירלנייס בקו ת”א-אדיס אבבה-קוטונו וחזרה.
    אשרת כניסה (ויזה) לבנין (ראו הסבר בהמשך).
    הוצאות בעלות אופי אישי (טלפון, כביסה, דמי צילום באתרים וכיוצ”ב).
    ביטוח בריאות ומטען.
    תוספת חדר ליחיד: 300 אירו.
    כל מה שאינו נזכר במסגרת הסעיף כולל.
    בדיקות קורונה בארץ ובבנין.

    הערות ומידע כללי:

    אשרת כניסה (ויזה) לבנין:
    באמצעות קונסול כבוד של בנין בירושלים – בעלות של 500 ₪. במידה ויהיו מספיק אנשים, יעשה באופן מרוכז. או ויזה און ליין – בעלות של כ-50 יורו.

    תרופות וחיסונים – חברתנו אינה גוף רפואי ולפיכך אינה מוסמכת לתת מידע בנושא זה. אנא פנו ללשכות הבריאות או למרפאות המטיילים הסמוכות למקום מגוריכם לקבלת הנחיות.
    הנחיות הקורונה בזמן הטיול הן באחריות המדינה בה אנו מטיילים בלבד ועל המטייל/ת לדעת כי גם חברת יעדים כפופה להנחיות אלו. לקראת יציאת הטיול אנו נעדכן אתכם בנהלים ובהנחיות של ממשלת בנין, משרד החוץ הישראלי וחברת התעופה בכל מה שקשור לכניסה למדינה זו וטיול בה בזמן הקורונה.
    באחריות המטיילים לרכוש ביטוח נסיעות מקיף הכולל התייחסות לנושא הקורונה, הוצאות בעת בידוד ואשפוז. חברת יעדים לא תישא בעלויות הכרוכות בבידוד / הארכת השהייה וכל הקשור לכך.
    רמת הלינה בבנין נמוכה מהמוכר לנו במערב, ובכלל לעומת טיולים אחרים – מדריכי הטיול יוכלו להרחיב לכם על כך.
    טיול מסוג זה במדינה זו צפוי לשינויים הנובעים משינויי מזג האוויר או תקלות שונות הקשורות לאזור מרוחק (כבישים סגורים וכיוצ”ב). אף שאנו עובדים עם ספקים איכותיים, על מטייל היוצא לטיול שכזה לקבל את השינויים בהבנה וחיוך כחלק מהחוויה. מדריכנו יערוך שינויים (לטובת ורווחת הנוסעים) וזאת רק ע”מ לשפר את מסלול הטיול להביא להצלחתו המלאה.

    רשימת המלונות לדוגמא:

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טיול צלמים לבנין

    מה תרצו לחפש?