טיול מאורגן לאלבניה

9CA1F1E0-2257-4AD4-885C-1023BAF5E9BE
בהדרכת יובל כלב
4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
10 ימים

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה לטייל עם יעדים לאלבניה?

טיול מיוחד אל אלבניה וקוסובו השכנה, במפגש שבין יוון לבלקן, בין רומי לביזנטיון, בין העות’מנים לאירופאים, בין האלבנים עצמם לאיטלקים, בין הקומוניסטים לשאר העולם וכיום בין מרכז אירופה לחוף הים.

במהלך הטיול נפגש המון אתרי טבע נפלאים לצד תרבות אנושית בלקנית. נטייל ברכב, בכלי שיט ומעט אף ברגל; נסייר בין אגמים טבעיים ומלאכותיים; נבקר במנזרים, בונקרים, ערים עתיקות וכפרים מרוחקים, נכיר את האופן בו נקבעו הדת, השפה, האלף-בית והזהות האישית בבלקן;

זהו טיול בקבוצה קטנה – 15-24 מטיילים, בתנאים טובים של לינה ותעופה, ובעיקר – בהדרכת יובל כלב, מדריך מעולה עם יחסי אנוש מצוינים, ידע רב ולמעלה מעשרים שנות התמחות באזור הבלקן.

קבוצה קטנה ואיכותית.

יציאה יום לאחר ליל הסדר.

אזור האלפים האלבניים הפראי.

עיר “אלף החלונות” בראט וקברו המשוער של משחי השקר שבתאי צבי.

לילה בקוסובו וביקור במנזר סרבי עתיק.

הדרום הרחוק – סרנדה, ג’ירוקסטרה וה”עין הכחולה”.

חצי פנסיון (חלק מהארוחות במסעדות).

מלונות טובים.

מדריך מקומי דובר אנגלית צמוד לאורך כל הטיול.

הדרכה איכותית של יובל כלב המתמחה בבלקן.

 

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

תל אביב – טירנה

נפגש בשדה התעופה לטיסה לא ישירה לטירנה (Tirana) בירת אלבניה. בהתאם לשעת ההגעה נצא לסיור ראשוני בעיר. לינה וארוחת ערב בטירנה.

1
מצודות נישאות, גיבור לאומי וקבר ריק

בבוקר נמשיך ונטייל בטירנה. נבקר במרכז העיר ונראה את אחד המסגדים המצוירים מהבודדים ששרדו מהתקופה העות'מאנית.  לאחר מכן נצא צפונה ונבקר בקרויה (Kruja) המתחרה על התואר "העיר היפה באלבניה". קרויה ממוקמת בנקודה אסטרטגית חשובה ומפורסמת בעיקר בשל מאבקו של הגיבור הלאומי האלבני מן המאה ה-15, סקנדרבק (Skanderbeg), אשר נלחם בעות'מאנים בעשרות קרבות והגן על אירופה מלחצם. נבקר במצודה ובבזאר הציורי. נעצור בעיר לז'ה ונבקר בקבר של  סקנדרבק, ונסביר מדוע קברו ריק ומשם לשקודרה (Shkodra) שם נעלה למצודת רוזפה האדירה החולשת על מפגש שלוש הנהרות והים האדריאטי. לינה בעיירה שקודרה, בקרבת אגם סקאדאר.

פסלו של גרג סקנדרבג וקסדת העז קרויה אלבניה
2
אל האלפים האלבניים

נתחיל את היום בנסיעה לאורך נהר הדריני (Drini).  נגיע אל רציף המעבורת בקומאני (Komani) ונשוט על הנהר במעבורת שירות המעבירה אנשים וסחורות במעלה עד לעיירה  פיירזה (Fierza) . משם נעלה עד ביירם צורי (Bajram Curri) עיירת המחוז של האלפים הדינארים באלבניה. ניסע לאורך ערוץ הוולבונה (Valbone)  וננצל את הזמן העומד לרשותנו לסיורים ברגל בנופים האלפיניים הנפלאים. לינה באזור וולבונה/ביירם צורי.

3
הרים מושלגים, יערות סבוכים, מים והרבה הרבה ירוק

יום זה יוקדש לוולבונה וסביבתה. ניסע בדרכי עפר ונעלה לסטן - ישוב ארעי בלב ההרים. נשלב מסלולי הליכה ביערות המרשימים בינות פלגי מים. נבקר באגם הנסתר ואמיצים שבינינו יקפצו למי הקפואים. לינה באזור וולבונה.

עמק וולבונה, האלפים האלבניים, אלבניה
4
קוסובו

בשעות הבוקר המוקדמות ניסע לגבול שבין אלבניה לקוסובו, אזור אשר נרגע בשנים האחרונות ומאפשר הצצה ייחודית ומפתיעה. נעבור דרך העיירה ג'קובה (Gjakova) שהופצצה קשות במלחמת האזרחים ושוקמה מחדש בעזרת אונסקו. נמשיך ונבקר (במידה ויתאפשר) במנזר דצ'אני (Decani) המרשים, בו קבור אחד ממלכיה החשובים של סרביה. המנזר הוכרז כאתר מורשת עולמית בעיקר בשל הפרסקאות המרהיבות שבו. אחר הצהריים נגיע לעיר פריזרן (Prizren) נעלה לרכס השארה דרך קניון מרשים ודרך מרהיבה אל קו פרשת המים. נחזור לעיר ונבקר במרכז העותמאני העתיק שלה. לינה בפריזרן.

5
חזרה לאלבניה לעיר אלף החלונות

היום נסיעה ארוכה לפנינו כאשר נחצה חזרה את הגבול לאלבניה. ניסע בדרך המהירה-חדשה, המקשרת בין קוסובו לאלבניה. אחר הצהרים נגיע לעיר בראט (Berat), הידועה בשם "עיר 1,000 החלונות", אחת הערים העתיקות של אלבניה ומהיפות שבהן. נבקר במצודה אשר בתחומה עדיין מתגוררות משפחות רבות ונערוך תצפית מראש המצודה. נטייל בין רבעיה השונים של העיר, בין הבתים העות'מאניים ולאורך הנהר המרכזי ונחצה את גשר האבן העתיק שחיבר בן שני חלקי הנהר. לינה בבראט או בפייר (Fier).

מצודת בראט, "עיר אלף החלונות", אלבניה
6
בירה עתיקה, מצודה עם סיפור והדרום הרחוק

בבוקר ניסע דרך כביש החוף הידוע גם כ"ריביירה האלבנית". נגיע אל וולורה (Vlore) הידועה כבירה הראשונה של אלבניה. נסייר בכיכר המרכזית ונעלה לפארק הלאומי לוגורה (Llogora), העטור בצמחייה ההררית, ונעלה רגלית לתצפית מרשימה על האזור. ניסע לאורך הים האדריאטי ונבקר במצודת פורטו פלרמו (Porto Palermo). נסיים את היום בביקור בסרנדה (Sarande), העיר הדרומית ביותר באלבניה. לינה בסרנדה.

7
העין הכחולה, בית כנסת עתיק ועוד מבצר אחד אחרון

את שעות הבוקר נקדיש לשרידי בית הכנסת בלב עיר החוף סרנדה. נטייל לאורך המרינה ונצפה על קורפו שממול. נמשיך לעיירה הרומאית הדרומית בוטרינט (Butrint), שאתריה מתחרים רק בנופיה הקסומים. ניסע דרך חורש נפלא אל  ה"עין הכחולה", מעיין צלול ועמוק בלב עמק ירוק.  אחר הצהריים נגיע לג'ירוקסטרה (Gjirokaster). נקדיש זמן לסמטאות הכפר ההררי נעלה למבצר המרשים של עלי פאשה החולש על הרי זאגוריה נבקר במבצר המרשים ובמוזיאון האתנוגרפי. בערב נצא למסעדה לחגוג את סוף הטיול. לינה בג'ירוקסטרה.

הפארק הלאומי בוטרינט, מעיין העין הכחולה, אלבניה
8
עוד מסיפורי עלי פאשה והביתה

נצא צפונה לטירנה הבירה דרך טפלנה עיר הולדתו של עלי פאשה ששלט בדרום אלבניה וצפון יוון בסוף המאה ה-18. נבקר את פסלו במרכז העיירה. לקראת צהריים נגיע לטירנה ונצא לסיור פנורמי בעיר הססגונית. נבקר במרכז העיר ונראה את אחד המסגדים המצוירים, מהבודדים ששרדו מהתקופה העות'מאנית. נסיעה לשדה התעופה של טירנה וטיסה לא ישירה הביתה. נחיתה ביום 10.

9
טיול מאורגן לאלבניה

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

מחיר יפורסם בהמשך
10 ימים
נופי הבלקן ההרריים, המיוערים ושופעי המים, בין כפרים קטנים ומבודדים ושמורות טבע מקסימות, הרים פראיים, יערות חופים בתוליים ואתרים ארכיאולוגיים מרשימים.
טיול מאורגן לאלבניה
יובל כלב
טיול לאלבניה ומקדוניה
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:

    מסלול יפה ומהנה. תניא הטיול היו סבירים. יובל מדריך בעל ידע רב, דואג שהכל יזרום ללא תקלות. הנהג היה מעולה.

    גבריאל וולף – טיול לצפון יוון

    המסלול היה מגוון, יפה ומעניין. תנאי הטיול מצויינים ומפנקים. יובל – מדריך הטיול – מעולה. שופע ידע, מלא סבלנות. הצוות המשרד “אין עליו” (תודה על הזומים בתקופת הקורונה). דליה מקסימה. תודה רבה

    רותי צוראל – טיול למונטנגרו

    טיול באזור יוון ההררית ויואנינה. תנאי הטיול היו טובים. יובל מדריך הטיול מעולה. הצוות המקומי היה יעיל, אדיב ומסביר פנים. תודה ליובל על הליווי המקצועי והרגיש. אין כמוך!

    דיטה שנער – טיול ליוון

    מסלול מעניין, שילוב טוב בין טבע, תרבות והיסטוריה. תנאי הטיול היו מעולים. יובל, מדריך הטיול, מעולה, ברמה מאוד גבוהה, בעל ידע, רצון ויכולת להפוך את הטיול לחוויה אמיתית. זכינו למדריך מצויין, מזג אויר מושלם וקבוצה מגובשת. תודה על החוייה המוצלחת.

    טיול למרוקו

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    טיסות בינלאומיות לא ישירות.

    לינה בבתי מלון ברמה טובה (רשימה בסוף ההצעה).

    אוטובוס תיירים ממוזג לביצוע הטיול.

    הטיול מבוסס על בסיס חצי פנסיון לאורך הטיול – ארוחת בוקר וערב (ביום ההגעה א. ערב בלבד).

    כניסות לכל האתרים המוזכרים, שייט, סיורים וביקורים במוזיאונים כמפורט בתוכנית הטיול.

    מדריך ישראלי בכיר מצוות יעדים  טיולי תרבות וטבע – יובל כלב.

    מדריך מקומי דובר אנגלית לאורך הטיול.

    טיפים לנותני השירות המקומיים לאורך הטיול.

    ערכת שמע אלחוטית לכל מטייל.

    בקבוק מים למטייל/ליום.

    המחיר אינו כולל:

    הוצאות בעלות אופי אישי (טלפון, כביסה, דמי צילום באתרים וכיוצ”ב).

    ביטוח בריאות ומטען.

    שתייה וארוחות צהריים.

    סבלות בבתי המלון.

    תוספת ליחיד בחדר

    כל מה שאינו נזכר במסגרת הסעיף כולל.

    בדיקות קורונה בארץ ובחו”ל.

    הערות ומידע כללי:

    מחיר הטיול מבוסס על מינימום 15 מטיילים בקבוצה. בקבוצה קטנה יותר תהיה תוספת למחיר הטיול.

    מיסי הנמל והדלק נכונים ליום פרסום הטיול. במידה ויחול שינוי, המחיר ישתנה בהתאם והתוספת תחול על הנוסעים.

    תרופות וחיסונים – חברתנו אינה גוף רפואי ולפיכך אינה מוסמכת לתת מידע בנושא זה. אנא פנו ללשכות הבריאות או למרפאות המטיילים הסמוכות למקום מגוריכם לקבלת הנחיות.

    הנחיות הקורונה בזמן הטיול הן באחריות המדינה בה אנו מטיילים בלבד ועל המטייל/ת לדעת כי גם חברת יעדים כפופה להנחיות אלו. לקראת יציאת הטיול אנו נעדכן אתכם בנהלים ובהנחיות של ממשלת אלבניה וקוסובו, משרד החוץ הישראלי וחברת התעופה בכל מה שקשור לכניסה למדינות אלו וטיול בהן בזמן הקורונה.

    טיול מסוג זה במדינות אלו עלול להיות נתון לשינויים הנובעים משינויי מזג האוויר או תקלות שונות הקשורות לאזור מרוחק (כבישים סגורים, מפולות וכיוצ”ב). אף שאנו עובדים עם ספקים איכותיים, על מטייל היוצא לטיול שכזה לקבל את השינויים בהבנה וחיוך כחלק מהחוויה. כמו כן, תוכנית הטיול עלולה להשתנות בשל שינויים במועדי פתיחת האתרים במדינות היעד. מדריכנו יערוך שינויים (לטובת ורווחת הנוסעים) וזאת רק ע”מ לשפר את מסלול הטיול להביא להצלחתו המלאה.

    על המטייל לדעת כי לא נוכל להחזיר מקדמות ותשלומים שהועברו לחברת התעופה ו/או לסוכן חו”ל שלא מוחזרים לנו גם אם מדובר במצב חירום\מלחמה\מחלה או\ו גורם בלתי ידוע. יש לרכוש ביטוח נסיעות מקיף מיד עם ההרשמה לטיול.

    רשימת המלונות לדוגמא:

    Tirana: Hotel Opera Tirana

    Shkodra: Hotel Rozafa

    Valbone: Hotel Vila Dini

    Prizren: Hotel Centrum

    Fier: Hotel Fieri

    Saranda: Hotel Nertili

    Gjirokaster: Hotel Kalemi

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טיול מאורגן לאלבניה

    מה תרצו לחפש?