טיול מאורגן להודו – טיול משפחות

4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
10 ימים

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה לטייל עם יעדים להודו?

טיול משפחות אל מדינת ראג’סטאן הוא טיול מרתק אל תמציתה של הודו כולה!

טיול שנבנה במיוחד למשפחות הרוצות לחוות את הודו בשיאה.

מלונות מפנקים, ספארי ג’יפים, סדנאות מהנות וחויות משפחתיות מרתקות

כל זאת לצד ביקורים ומפגשים עם הודו ואנשיה!

 

.

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

ת”א – דלהי

ניפגש בנתב”ג ונצא בטיסת לילה אל דלהי המשלבת מיזוג מיוחד במינו בין עיר עתיקה ודחוסה לבין כרך מודרני, עשיר ומטופח.

1
דלהי – סיור ריקשות לצ’אנדני צ’וק

בבוקר נחיתה בדלהי, ארוחת בוקר והתרעננות ולאחר מכן נצא לסייר בעיר הבירה של הודו, אשר במבט ראשון נראית צפופה ורועשת, אבל מבט שני מגלה עיר מרשימה, בעלת אדריכלות ייחודית, בזארים צבעוניים, עושר אגדי לצד עוני, ישן וחדש, מסורת מול מודרניות. נבקר באזור שער הודו, אנדרטת-אבן בגובה 40 מטרים, בארמון הנשיאות ובבית הפרלמנט. נצא לסיור ריקשות כייפי אל צ’אנדני צ’וק, נקודת המוצא לטיול בשווקי הענק שהם בעצם סבך סמטאות אינסופי. ארוחת ערב. לינה: דלהי

ראג'סטן הודו
2
 אגרה  -  עירו של הטאג’ מהאל 

לאחר ארוחת הבוקר ניסע אל אגרה, עיר על הנהר יאמונה במדינת אוטר פרדש ואחד היעדים החשובים בהודו. נצא לבקר במבנה הקבר המפואר שנבנה בשם האהבה – הטאג' מאהאל. משמעות השם בהינדית היא: "כתר הארמון". הטאג' מאהאל נבנה ע"י הקיסר המוגולי שאה ג'האן כאחוזת קבר לאשתו ואהובתו מומטאז.  נמשיך אל המבצר האדום של אגרה הבנוי אבן חול אדומה ומוקף בחומות ענק. המבצר נבנה על ידי השליט המוגולי "אכבר" ומספרים כי שאה ג'האן, בונה הטאג' מאהל, נכלא בו עד סוף ימיו כשהוא צופה על המוזולאום שבנה לזכר אשתו. ארוחת ערב. לינה אגרה

טאג' מהאל, אגרה, הודו
3
שמורת קאולדאו - ג’איפור, בירת חבל רג’סטאן

בבוקר נצא אל ג'איפור. בדרך נבקר בפארק הלאומי קאולדאו גאנה (Keoladeo Ghana), שמורת טבע שמהווה גם עדן לצפרים והוכרה כאתר מורשת עולמי. ניסע באמצעות ריקשות אופניים אל תוך השמורה ונתצפת על מגוון הציפורים הרחב שיש בשמורה הזו כולל אנפות, חסידות, עגורים ועוד. נמשיך בנסיעה אל ג’איפור, “העיר הורודה” ובירת חבל רג’סטאן. במסורת הראג’פוטית מסמל הצבע הורוד הכנסת אורחים. ככול שיאפשר הזמן נטייל בסמטאות הציוריות של העיר. ארוחת ערב.  לינה ג’איפור.

4
ג׳איפור, העיר הורודה

את היום כולו נקדיש לג’איפור, עיר של שדרות רחבות ושל הרמוניה אדריכלית ראויה לציון. נפתח את היום בביקור במבצר אמבר, אליו נטפס על- גבי פילים, ולאחר מכן נשוב אל העיר, ונסייר בין אתריה החשובים: האווה מאהאל - ארמון הרוחות, מבנה אמנות בן חמש קומות. מתחם הסיטי פאלאס, שבלב העיר העתיקה. עוד נגיע אל הג’אנטאר מאנטאר, מצפה כוכבים שהוקם על ידי המהרג’ה ג’אי סינג ובתוכו שעון שמש ענק. נמשיך אל אזור הבאזארים הידוע של העיר ונפגוש שלל בדים ומבחר בגדי סארי, תכשיטי כסף ומבחר אבנים טובות. בערב נצא לקולנוע ההודי המפואר ראג' מאנדיר עם אווירת  "בוליווד" בעיקר לצפות בקהל ההופך חלק מן עלילת הסרט.  ארוחת ערב והדגמה של הכנת אוכל הודי עם משפחה ראג'פוטית. לינה ג’איפור.

ארמון הרוחות, ג'יאפור, רג'סטאן הודו
5
פושקר, פולקלור מסביב לאגם

בבוקר ניסע אל עבר העיירה פושקר. ע”פ האגדה האל ברהמה עף בשמיים וכאשר ראה את האנשים מתפללים לגשם במדבר, השליך לעברם פרח שהפך לאגם, סביבו נבנתה עיירה מקודשת וציורית. עולי רגל פוקדים את המקום ובאים לבקר במקדשים הרבים. נצפה במבקרים הלבושים בשלל צבעים ובמאמינים הטובלים במימי האגם הקדוש. בפושקר נערוך “שיעור, יוגה, טַאבְּלָה-תוף הודי ועוד הפתעות. לעת ערב נצא לצפות בשקיעה מדברית יפיפייה. ארוחת ערב. לינה : פושקר

6
טיול במדבר אל אזור נרלאי

ניסע דרומה אל תוככי המדבר אל עבר נרלאי, כפר קדוש הנמצא באזור של  מישורי סלע היוצרים מראה ציורי. נצא לטיול ג'יפים ונבקר בכפרים היפים של המדבר בהם עצר הזמן מלכת, שם נפגוש את הודו הלא מתויירת. לינה במלון "מורשת" מיוחד. לינה נרלאי.

טיול מאורגן להודו - טיול משפחות
7
ראנקפור – אודייפור           

נצא לטיול בוקר לתוככי העיירה נרלאי, נפגוש את התושבים המקומיים החיים בהרמוניה עם הטבע שמסביב.  ניסע אל עבר אודייפור ובדרך נבקר בקומפלקס מקדשי רנאקפור הג’איניסטים מהיפים בהודו, המקדשים הינם עבודת אומנות מדהימה של חריטה ופיסול בשיש, המתארים את סיפורי המיתולוגיה ההודית. לקראת אחר הצהריים נגיע לאודייפור, “העיר הלבנה”. נצא לסיור הכרות עם סמטאות ושווקי העיר . לינה אודייפור

טיול מאורגן להודו - טיול משפחות
8
אודייפור, העיר הלבנה

העיר אודייפור נחשבת לאחת הערים היפות והרומנטיות ביותר בהודו. העיר ממוקמת על גדות אגם פיצ’ולה וכוללת בתוכה מגוון של מקדשים וארמונות מתקופות שונות. נצא לבקר בארמון המהרג’ה ובגן נשות המלוכה. אחר הצהריים נשוטט בסמטאות העיר ליטול חלק באווירת העיר הצבעונית  והחיה. נצא לשייט באגם פיצ'ולה ובערב נצפה במופע פולקלור ראג'סטאני טיפוסי. לינה אודייפור

9
דלהי  - ת"א

ניסע אל שדה התעופה ונטוס אל דלהי, עיר שהינה ערב רב של תרבות, אטרקציות, קניות ואוכל טעים. סיור קצר בעיר ולאחר מכן ניסע אל שדה התעופה ונטוס דרך יעד ביניים אל תל אביב.

10
טיול מאורגן להודו - טיול משפחות

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

מחיר יפורסם בהמשך
10 ימים
טיול בנבכי סיפורי אלף הלילה ולילה של הודו - ארמונות רג'סטאן, הטאג' מאהל וסמטאות דלהי
טיול משפחות להודו
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:

    שלום גולן, ברצוני להודות לך על ארגון טיול המשפחה שלנו לצפון הודו. למרות הזמן הקצר מאד (פחות משלושה שבועות!) הצלחת לתאם תוכנית עשירה ומגוונת שענתה על תחומי ענין מגוונים של בני גילאים שונים: בשבועיים של טיול דחוס במראות טעמים וחוויות , זכינו לראות נופים מרהיבים ולפגוש את פניה מעוררי הכבוד והתפעלות של הודו וזאת באמצעות מדריך מצוין שליווה אותנו, מפגשים אנושים מעניינים ומעוררי השראה, חווית של ספורט אתגרי, מלונת שנבחרו בקפידה ונהגים טובים. אנא העבר תודותינו גם לסוכן בהודו ודרכו – למדריך וחברת ההסעות- והנהגים ולדליה שסייעה עם הפקת הויזות.

    אלונה אבט – טיול משפחתי לצפון הודו

    לעופר היקר,עדיין מרגישה כמו בחלום שקשה להתעורר ממנו.יצאתי לטיול עם צפיות גדולות. התרגשתי וקיוויתי לטיול שונה, אך חוויה כמו שחוויתי, עלתה על כל הציפיות ואף יותר.
    בזכותך עופר, הרגשתי את רג’סטאן בכל החושים. אתה באר של ידע שאין לו סוף. לכל זה מתווספת אישיותך המיוחדת. סבלנות אין קץ, דאגה לפרטים הקטנים כגדולים והכל באהבה גדולה. מקווה לחזור ולטייל איתך.

    אורנה גלבוע – טיול לרג’סטאן הודו

    הי גולן,
    היה מעולה. אחד הטיולים הכי טובים שהיו לי ( והיו לא מעט).
    גם אני וגם עידו נהננו מאד.
    הכל היה כמעט ומושלם. הארגון מצוין , מדריכים טובים מאד וויקרם היה מצוין ומאד מסייע. היה מאד נחמד שנוספו סדנת בישול נוספת וגם ביקורים לא מתוכננים לאורך הדרך.
    המון תודה ונשמח להסתייע בשרותיך בעתיד ולהמליץ לחברנו

    איתי שרמן – טיול משפחות לרג’סטאן הודו

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    טיסת פנים בחברת התעופה ההודית.

    רכב תיירים ממוזג לביצוע לסיורים והעברות.

    לינה במלונות המפורטים בהצעה או במלונות דומים.

    כלכלה: חצי פנסיון – ארוחות בוקר וארוחות ערב  לאורך כל הטיול.

    מדריכים מקומיים.

    כניסות לאתרים.

    טיפים לנותני השירותים בהודו .

    מים מינרלים – 2 בקבוקים לאדם ליום.

    מפגש הכנה לפני יציאת הטיול.

     

    המחיר אינו כולל:

    טיסות בינלאומיות.

    מיסי נמל דולר והיטלי דלק.

    ארוחות צהריים, שתייה בארוחות.

    אשרת כניסה ( ויזה ) להודו.

    ביטוח רפואי ומטען.

    הוצאות אישיות (כביסה, תשלום עבור צילום באתרים וכו’)  וכל מה שאינו מופיע בסעיף “כולל”.

    הערות ומידע כללי:

    תרופות וחיסונים. – חברתנו אינה גוף רפואי ולפיכך אינה מוסמכת לתת מידע בנושא זה. אנא פנו ללשכות הבריאות או למרפאות המטיילים הסמוכות למקום מגוריכם.
    טיול מסוג זה ובאזור כזה צפוי לשינויים הנובעים משינויי מזג האוויר או תקלות שונות הקשורות לאזור מרוחק (כבישים סגורים, מפולות וכיוצ”ב). אף שאנו עובדים עם ספקים איכותיים, על מטייל היוצא לטיול שכזה לקבל את השינויים בהבנה וחיוך כחלק מהחוויה. מדריכנו יערוך שינויים (לטובת ורווחת הנוסעים) וזאת רק ע”מ לשפר את מסלול הטיול להביא להצלחתו המלאה.

    על הדרכון להיות בתוקף לחצי שנה לפחות מיום החזרה לישראל, ובתוכו לפחות שני דפים ריקים. על המטיילים לעשות ביטוח בריאות ומטען.

    רשימת המלונות לדוגמא:

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טיול מאורגן להודו - טיול משפחות

    מה תרצו לחפש?