המטיילים שלנו ממליצים
דף הבית › Testimonials
לצמרת היקרה, מדריכה מעולה, אישה נעימה ובקיצור מקסימה! תודה על ההקשבה, שלא שכחת אף שאלה, בחן ובמקצועיות הובלת אותנו בפולין, במזג אויר נפלא, בשמחה ובאוירה טובה. המון תודות לך צמרת!

צמרת יקרה, את מסענו איתך התחלנו בוורשה ובאלף הראשון, יתכן בו קבעו יהודים “פה-לן-יה” והאמינו שזה המקום והתמקמו. המשכנו לעוד אלף שנים במחוזות של יערות עד ירוקים ואגמים כחולים, שם הפגשת אותנו עם היסטוריה מרתקת המערבת את פרוסיה וצפון פולין. כל זה עשית בידע רב, בנועם ובחיוך. אנו מודים לך מאוד על כך.

לצמרת היקרה, תודה על טיול מעולה, הדרכה מדויקת לקבוצה, מעניינת, מרחיבה דעת ולב. תודה על הסבלנות והנינוחות, הארגון והניהול המוקפד, תשומת הלב לפרטים הקטנים ושלא איבדת אותנו בדרך. היית פשוט בצמרת. בתודה והערכה.

בוקר טוב, זה עתה שבנו מטיול שובל לאוזבקיסטאן .מבקש להביע הוקרת אשתי מירית והח״מ לחברת יעדים ולמדריך אלון. זה היה טיול מושלם. אלון נעים הליכות סבלני בעל ידע עצום. הצליח להעביר אלינו את עיקרי ההיסטוריה והתרבות האוזבקית. חברת יעדים היתה שם בשבילנו. הכל עמד בלוחות זמנים ובאיכות מעולה. גם בעת אירוע רפואי שאירע לחברת הקבוצה הראיתם כולכם דאגה ואנושיות בלתי רגילים ולא מובנים מעליהם. חשנו בטוחים בליווי של החברה את הטיול. לסיכום מדריך אחד ויחיד וחברה מעולה ועל כך תודתנו

בועז יקר, לקחת אותנו למסע מרתק, אל עולם קסום מלא בתחושות, טעמים, צלילים ועוצמות. הובלת אותנו בנחת, בחיוך, רוגע ותשומת לב. למדנו את חווית הגדולה שבפרטים הקטנים היוצרים את המכלול המרהיב. כשם שהסמוראי בוחר לו את המורה הטוב ביותר, אנחנו בחרנו בך! תודה גדולה מכולנו

ברצוני להודות למדריך הטיול לדרום קוריאה – בועז חדשי. הייתי כבר בהרבה טיולים בעולם במגוון חברות וטרם נתקלנו במדריך כמוהו. מתנהג בשלווה ומשרה מיד שלווה ושקט על כל הקבוצה ואיש לא בא בטענות וזאת כמובן בהתחשב בממוצע הגילים של משתתפי הטיול שהיה גבוה. לכל אורך הטיול האיש רק חייך וענה על כל שאלה והיו רבות מהן . בכל יום קיבלנו הרצאות על כל אתר שביקרנו או עומדים לבקר ותמיד בליווי דפי עזר שרק אלוהים ובועז יודעים מתי הספיק להכין. הוא הפגין ידע עצום בכל הנעשה בקוריאה אתרים, אירועים , הבחירות בקוריאה , מלחמת קוריאה 1950 וכמובן האוכל הקוריאני.

נטע מדריכה מקצועית ומעולה בעלת ידע רב בהודו. רגישה מאוד לבקשות ולּרווחתם של החברים לקבוצה. קשובה ונעימה. נהנינו מאוד בחברתה.

לרותם שלום רב, חזרנו בשעה טובה מהטיול לדרום הודו. על עופר המדריך- לא נרבה במילים בשבחו של עופר ונסתפק במילים קצרות: זכינו למסע חוויָתי ומלמד בדרום הודו, ובטעימה מדלהי, בזכותו של עופר מדריכנו עם ידענותו העמוקה והרחבה מני ים, עם אישיותו המיוחדת והאכפתיות הגדולה שלו ודאגתו לכל אחת ואחד בקבוצה. שירותי הקרקע – אנו יודעים להעריך את המקצוענות, הידע, הרצון הטוב, האכפתיות והדאגה שהכול יתנהל בדייקנות ועל הצד הטוב ביותר. תודות שלוחות לך רותם, למנכ”ל גולן ולדליה על האופרציה המדוקדקת לטיול המתוכנן, וגם לפועלכם כשנקלענו למצב החריג. אנו מודעים לדאגה של גולן ושל כל צוות יעדים לרווחת המטיילים שלכם, ולרצון הכן שלכם שמכל טיול נחזור מרוצים, עם הרגשה טובה ומלאי חוויות טובות. תודתנו שלוחה לכולכם.

לחברת יעדים, תודה על טיול נהדר. המסלול היה מרתק – שילוב מושלם בין טבע פתוח לערים עתיקות עם אופי מיוחד. המלונות היו ברמה גבוהה ותרמו מאוד לחוויה. צמרת בלטה באכפתיות, תשומת הלב וההשקעה במטיילים הורגשו בכל פרט קטן. תודה גם לאבי שסייע – צוות מצוין, שעובד יחד בהרמוניה ובמינון הנכון, וזה בהחלט השפיע על האווירה והחוויה. התוספות, הפינוקים והיחס האישי היו מעל ומעבר. תודה גדולה

טיול מגוון ועשיר, תנאי טיול מצויינים – רמה מעולה של בתי מלון. מדריכת הטיול ליהי – מעולה! מעולה!
צמרת יקרה, רצינו לומר תודה על טיול קסום לצפון פולין, טיול שהפתיע אותנו מאוד, גם בנופים הירוקים וגם בעומק התרבותי שבו. ההדרכה שלך הייתה רגישה ומלאת ידע, והורגשה לאורך כל הדרך. תודה גם על תשומת הלב לפרטים הקטנים, על האכפתיות ועל הפינוקים שהוסיפו המון לחוויה כולה. ותודה לדליה מחברת יעדים על הליווי והלב הרחב. בשם כל חברי הקבוצה

היי לצוות יעדים , נהנינו מאוד מהטיול, המדריך עופר צבי משכמו ומעלה, הידע שלו נפלא הוא נעים הליכות, בעל סבלנות רבה ונכון לעזור בכל עת. ראוי גם לציין את צוות המשרד שדאג שטיול זה יתבצע בצורה הטובה ביותר.ובאופן אישי אני מודה לרותם שדאג לי לסידורי קרקע
כאשר הקדמתי את ביקורי בהודו. עד היום נסעתי לטיולי בחברה אחרת (טובה) וזה הוא לי הטיול השני עם יעדים, ומאחר ואני מאוד מרוצה כנראה אמשיך לטייל איתכם.

היי רותם, הטיול היה מוצלח מאוד. עופר מדריך בעל ידע רב, רצון לעזור למשתתפי הטיול ולהיענות גם לבקשות “פרטיות” ככל שהדבר מתאפשר והישרה אווירה נעימה וטובה על הקבוצה במהלך כל הטיול. הצוות המקומי- המדריך המקומי , נהג באוטובוס ועוזרו עשו, כל אחד בתחומו, את עבודתם בנעימות וחיוך. המדריך המקומי סייע לאישתי מספר פעמים וכל זאת בסבלנות ובחיוך. הארגון שלכם- מאחורי הקלעים מבחינתנו- הוכיח את עצמו וגם הקשר איתכם ואיתך במשרדי יעדים היה טוב ומהיר.
תודה רבה על טיול מהנה וזורם ללא תקלות.
לחברת יעדים ולכל העוסקים במלאכה. מבקשים להודות לכם על הטיול הנפלא שלקחנו בו חלק בהדרכת עופר צבי. ההדרכה של עופר הייתה מעולה. עופר הוא איש אשכולות ואיש ארגון למופת. נהנינו מהדרכתו, מיושרו ,מסבלנותו ורצונו לפתור כל בעיה והקטנה ביותר. תודה לחברה על יכולת הארגון שלה ועל בחירת המלווים המקומיים הנפלאים שהיו לנו. תודה על כל הצ׳ופרים שאפשרתם לעופר להעניק לנו. נהנינו מכל אחד מהם. תודה רבה לעובדי המשרד כולם ולרותם במיוחד על התמיכה והמענה לכל בעיה ושאלה.

המסע הוא נדיר באיכותו: הנופים, המידע ההיסטורי על אנטארקטיקה, ההרצאות והסיורים על היבשת עצמה, הכרת היבשת, בעלי החיים על היבשת והאוקיינוסים הסובבים אותה. ראינו עשרות ליוויתנים, הרבה כלבי ואריות ים עשרות אלפי פינגווינים ואלבטרוסים בלי סוף. מעבר לכך על האוניה עצמה צוות המטפל בכל דבר בעניין במסירות יוצאת דופן. הצוות רוצה להעניק לנוסע הרבה יותר ממה שאתה יכול לקבל. המטבח והארוחות ברמה מאוד גבוהה, כבר יצאתי למספר הפלגות בחיי אבל רמת האוכל ממש יוצאת דופן באיכותה. חזרנו הביתה מלאי רשמים מתוך חוויה של פעם בחיים. אני ממליץ על המסע הזה מאוד לכל מי שאוהב טבע יוצא דופן ייחודי ומהמם.
אקוודור מסלול מעולה מלא טבע נוף ובגלפגוס טבע איגואנות ציפורים צבים דגים וכרישים. תנאי הטיול מעולים. בתי מלון ברמה טובה מאד כולל התא באונייה. נירית מעולה מדריכה עם לב ונשמה. ההדרכה של המדריך המקומי באנגלית היתה מעבר לדרוש. צוות המשרד מעולה בעיקר בתפעול שהטיסה ממדריד בוטלה ומצאו טיסות חלופיות מידית לאותו יום. תודה מכל הלב על היחס של המדריכה וצוות התפעול של יעדים.

הטיול היה מאוד מגוון ומרתק ולמדנו המון בהמון תחומים.התנאים היו מעולים והאוכל מדהים! נירית היתה מקסימה! היא היתה רהוטה בהסבריה והקרינה בטחון ושמחה שדבקה בכל הקבוצה! קשובה לכל אחד , תמיד עם חיוך ובמצב רוח מעולה שהקרין לנו בטחון ושמחה. הצוות היה מעל ומעבר למצופה, הרגשתי שהם יוצאים מגדרם כדי שנלמד על אקוודור בכל התחומים. הם היו חביבים והרגשתי שהם רוצים לעזור לנו בכל!
מסלול מצוין, מאוד מקיף, שילוב טוב של זמני הליכה ונסיעה. תנאי הטיול היו טובים מאוד לדעתי. נירית היתה מדריכה נהדרת, מקצועית, שלטה בטיול, בסדר הזמנים ובכל הארגון שסביבו. גיבשה מאוד את הקבוצה, שאפו גדול. הנהגין היו אדיבים, שיתפו פעולה מצוין, מעל ומעבר. צוות המשרד – קיבלנו מענה ממש מיידי לכל פניה.

מסלול מעולה בו הוצגו איתני הטבע במלוא תפארתם. נהניתי מכול רגע. לטעמי היה מעניין ומרהיב. התנאים באוניה היו מפנקים ביותר. בתי המלון שנבחרו היו בסדר מכל הבחינות. האוטובוסים היו גם טובים. נירית מדריכה מעולה. מסבירה בצורה פשוטה ומובנת לכל. מנגישה כל מידע לכולם. אנושית, רגישה, בעלת חוש הומור וסבלנות אין קץ. תרמה רבות לגיבוש הקבוצה ולשמירה על רמת אנרגיה גבוהה. התברכתם במדריכה מעולה. טלי ודליה, שדאגו לתת מענה על כל שאלה או בקשה באופן מעולה, תמיד ברוח טובה ורצון לסייע. רק מחמאות לכן. המשיכו להיות כפי שאתם. תמיד שמחה לצאת לטיולים שאתם מתכננים.
