דף הבית › הנוסע העצמאי › גואטמלה
גואטמלה היא מרכז תרבות המאיה במרכז אמריקה.
בטיולינו לגואטאמלה נבקר בנופי צמחייה טרופית וחופים שטופי שמש, ג’ונגלים עבותים, הרי געש פעילים וערים קולניאליות עם השפעה ספרדית. נבקר בטיקאל, בירת שבטי המאיה הקדומים, בליוינגסטון, לחוף הים הקריבי, בעיירה הקולוניאלית אנטיגואה, נשוט באגם אטיטלן, השוכן בלב שדרת ההרים של גואטמלה ובשוק המפורסם של צ’יצ’יקסטננגו.
לצד אתרי העבר החבויים בנבכי ג’ונגלים חיה בגואטמלה תרבות עכשווית צבעונית, של אינדיאנים וצאצאי הכובשים הספרדיים מהמאות הקודמות.
מטיילים עם המשפחה או עם קבוצת חברים? אנו נתכנן עבורכם במקצועיות ובקפדנות טיול בהתאם לבקשתכם. אנו נלווה אתכם לפני הטיול ובמהלכו. אנו מקפידים לעבוד רק עם ספקים ברמה הגבוהה ביותר, על מנת לוודא כי טיולכם יהיה חלום מיוחד.
שלום גולן,
חזרנו ואני שולחת את כל החברים שלי להתקשר אליכם לטיולים לאינדונזיה.
זה היה הטיול הראשון שיצאנו במאורגן והחוויה היתה מדהימה.
תודה על האירגון, הסדר, החוויות והמדריך.
מסלול הטיול תוכנן בקפידה, אתרים מעניינים ונופים מדהימים. תנאי הטיול היו טובים מאוד, כולל ההסעות ובתי המלון. על יובל – כל מילה מיותרת – מקצוען אמיתי! חוזרים הביתה עייפים אך מרוצים!
מסלול מצוין, מאוד מקיף, שילוב טוב של זמני הליכה ונסיעה. תנאי הטיול היו טובים מאוד לדעתי. נירית היתה מדריכה נהדרת, מקצועית, שלטה בטיול, בסדר הזמנים ובכל הארגון שסביבו. גיבשה מאוד את הקבוצה, שאפו גדול. הנהגין היו אדיבים, שיתפו פעולה מצוין, מעל ומעבר. צוות המשרד – קיבלנו מענה ממש מיידי לכל פניה.
מסלול מגוון שמותאם לצלמים. בתי המלון, האוטובוס והאוכל היו מפנקים ונקיים, חלוקת זמן טובה שמתחשבת בתנאי הצילום. יובל היה קשוב לכל בקשה, עשה הכל כדי לפתור בעיות. המון ידע, מתובל בהומור. נעים, שקט, לא מלחיץ ומשדר מקצועיות ואמינות. טאיוואן היתה הפתעה בשבילי. ציפיתי למדינת עולם שלישי וגילית מדינה יפיפיה ומודרנית.
הי גולן,
היה מעולה. אחד הטיולים הכי טובים שהיו לי ( והיו לא מעט).
גם אני וגם עידו נהננו מאד.
הכל היה כמעט ומושלם. הארגון מצוין , מדריכים טובים מאד וויקרם היה מצוין ומאד מסייע. היה מאד נחמד שנוספו סדנת בישול נוספת וגם ביקורים לא מתוכננים לאורך הדרך.
המון תודה ונשמח להסתייע בשרותיך בעתיד ולהמליץ לחברנו
אחרי עשרת הימים שבילינו ביחד ברצוני לשתף אתכם בדעתי על הטיול .מערכת ההסעות של הטיול עבדה למופת. המלונות היו ברמה גבוהה (לדעתי) והשביעו את רצוני. המסעדות אליהם דניאל לקחה אותנו היו ברמה טובה מאד ובכל אחת מהן היה משהו מיוחד וכולן השביעו את רעבוננו. לא היה לנו שום רגע דל ובכל דקה ודקה היה לנו מה לעשות.דניאל !!!!! מדריכתנו היקרה שבגילה יכלה בקלות להיות הבת של כל אחד מהמטיילים הייתה בעצם האמא שלנו בטיול . הדאגה שלה לכל פרט ופתרון בעיות ( שכמעט ולא נוצרו ) מידי. הידע שלה וההסברים שלה היו מדהימים.
המסלול תוכנן במדגסקר באופן שראינו, חווינו והרגשנו את המקסימום האפשרי בזמן שהייתנו. הכל היה “מתוקתק” באופן מעולה. תנאי הטיול היו בהחלט מעולים, בהתחשב בארץ מוכת העוני הקיצוני. הלודג’ים, בתי המלון, הטיסות וכל התנאים, כולל אוכל, קביעת הלו”ז, השכמות – הכל היה לטובת המטיילים. כל מה שבקשנו קיבלנו בתיווכו של אבי שפיר. אבי המדריך אדם נדיר, טוב לב, רגיש וחכם, אוהב אנשים וילדים. בעל כרימה ויוכלת בלתי הגיונית ממש להסביר ולהביא להבנת הכרותינו עם המקום באופן כללי ונקודתי. המדריך הכי טוב בעולם שהיה לי בכל נסיעותי הרבות. אין כמו אבי שפיר. האוירה לכל אורך הטיול היתה מפרגנת, נעימה, מתייחסת ומסייעת. חילוקי דיעות נפתרו בסיוע המשתתפים ובהדדיות חיובית.
לגולן –מחברת “יעדים”, אתמול שבתי מטיול ברוסיה שהתמקד במוסקבה, סנט פטרבורג וסביבתן. אין מילים בפי לתאר את שביעות רצוני מטיול זה. כמי שנסעה לעשרות מדינות בעולם, אני חייבת לסכם ולומר שהיה טיול מעולה !!! בהזדמנות זו אציין שהקשר עם משרדכם, טרם הטיול, אתך, עם דליה ובעיקר עם רותם – היה נעים וענייני. תודה לכל מי שהיה לו חלק בארגון וביצוע טיול יפהפה ומהנה זה.מי ייתן ודניאל גולדנברג תרחיב את מגוון הארצות שהיא מתמחה בהדרכה בהן ואוכל שוב להנות מכול מה שהיא מעניקה בחום אנושי רב לנוסעים עמה. בהחלט אמליץ לחברי. עלו והצליחו והמשיכו לשמור על רמה הכי גבוהה שניתן.
המסלול ממחיש את הודו ורג’סטן בכל האספקטים – אדריכלות, תרבות, היבטוריה, דת, פילוסופיה, אנשים, שווקים, ארמונות וכפרים. עופר מדריך הטיול – מצוין – הן בהיכרותו האינטימית והאישית של הודו – אנשים ותרבות והן בניהול נעים ומשרה שלווה לאורך כל הטיול. רותם ודליה היו יעילים, ענו על כל שאלה, כך שהציפיות שלנו מהטיול התגשמו פלוס.
המסלול מתוכנן מעולה, שילוב של ימים עירוניים וטבע עוצמתי. משה המדריך – בעל ידע רב, מאוד אנושי וחם. אחד המדריכים הטובים שאני מכירה. תודה על השירות המסור והקשוב. אתם מעולים. נהנתי לנסוע דרככם, יודעת שיש על מי לסמוך ואתם קשובים ומכונים לעזור. בתקווה לימים טובים ולעוד הרבה טיולים.
מסלול הטיול היה מגוון, מעניין ומלא חוויות והפתעות. תנאי הטיול היו טובים בגדר האפשרויות הקיימות. עופר – מריך הטיול, מהטובים שהכרנו. מטיילים איתו בכל הזדמנות אפשרית. אוהבים אתכם וסומכים עליכם. נמשיך לטייל אתכם ועם עופר בכל הזדמנות.
כדי להעניק את החוויה הטובה ביותר, אנו משתמשים בטכנולוגיות כגון עוגיות (Cookies) לשם אחסון ו/או גישה למידע במכשיר שלך. הסכמה לשימוש בטכנולוגיות אלו תאפשר לנו לעבד נתונים כגון התנהגות גלישה או מזהים ייחודיים באתר זה. אי־הסכמה או ביטול הסכמה עלולים להשפיע לרעה על תפקוד מסוים של האתר או על חלק מהמאפיינים בו.