דף הבית › הנוסע העצמאי › אוזבקיסטן
אוזבקיסטן קשורה לדרך המשי בה עברו שיירות הגמלים עמוסי בדי משי, תבלינים ואוצרות אחרים. דרך מסחר חשובה זו, חותכת מדבריות, פסגות הרים גבוהים ומושלגים, ומקשרת מזרח ומערב.
במקום בו פוגש המזרח את המערב מתחיל טיולינו: חיווה, עיר מוזיאון מוקפת חומה שנשתמרה יפה על מסגדיה ומדרסותיה. בוכרה היפה ברוכת השמש, עירו של אמיר טימור. סמרקנד היפה וטשקנט, עיר הבירה. אצלנו ביעדים, טיול לאוזבקיסטן מציע מכלול של דרכים מדבריות עם נאות מדבר, נהרות זכים והרים ירוקים. שווקיה מלאים בכל טוב, קהילה יהודית, מדרסות וארמונות ענק.
מטיילים עם המשפחה או עם קבוצת חברים? אנו נתכנן עבורכם במקצועיות ובקפדנות טיול בהתאם לבקשתכם. אנו נלווה אתכם לפני הטיול ובמהלכו. אנו מקפידים לעבוד רק עם ספקים ברמה הגבוהה ביותר, על מנת לוודא כי טיולכם יהיה חלום מיוחד.
המסלול תוכנן במדגסקר באופן שראינו, חווינו והרגשנו את המקסימום האפשרי בזמן שהייתנו. הכל היה “מתוקתק” באופן מעולה. תנאי הטיול היו בהחלט מעולים, בהתחשב בארץ מוכת העוני הקיצוני. הלודג’ים, בתי המלון, הטיסות וכל התנאים, כולל אוכל, קביעת הלו”ז, השכמות – הכל היה לטובת המטיילים. כל מה שבקשנו קיבלנו בתיווכו של אבי שפיר. אבי המדריך אדם נדיר, טוב לב, רגיש וחכם, אוהב אנשים וילדים. בעל כרימה ויוכלת בלתי הגיונית ממש להסביר ולהביא להבנת הכרותינו עם המקום באופן כללי ונקודתי. המדריך הכי טוב בעולם שהיה לי בכל נסיעותי הרבות. אין כמו אבי שפיר. האוירה לכל אורך הטיול היתה מפרגנת, נעימה, מתייחסת ומסייעת. חילוקי דיעות נפתרו בסיוע המשתתפים ובהדדיות חיובית.
המסלול היה מעניין. אין ספק שקיבלנו את התנאים הטובים ביותר – בתי המלון, האוטובוסים, הטיסות, הכלכלה… מי שעשה את הטיול למעולה זה אלון. הוא השקיע את כולו בטיול. גם המדריך המקומי היה מעולה.
גולן שלום, ברצוני להודות לך על “תפירת” הטיול שלנו לגאורגיה, אין ספק שזאת הייתה תפירה עילית! הקפדה על כול פרט ופרט, לוח זמנים מתוכנן לעילא , אתרים ומקומות מרהיבים ומעניינים, בתי מלון מצוינים, שלא לדבר על גולת הכותרת – מרים המדריכה וגיאה הנהג, צוות לעניין, אנשים שנהנינו במחיצתם לאורך כול הטיול.
היי לצוות יעדים , נהנינו מאוד מהטיול, המדריך עופר צבי משכמו ומעלה, הידע שלו נפלא הוא נעים הליכות, בעל סבלנות רבה ונכון לעזור בכל עת. ראוי גם לציין את צוות המשרד שדאג שטיול זה יתבצע בצורה הטובה ביותר.ובאופן אישי אני מודה לרותם שדאג לי לסידורי קרקע
כאשר הקדמתי את ביקורי בהודו. עד היום נסעתי לטיולי בחברה אחרת (טובה) וזה הוא לי הטיול השני עם יעדים, ומאחר ואני מאוד מרוצה כנראה אמשיך לטייל איתכם.
חזרנו לפני כמה ימים, אשתי ואני מהטיול שארגנת לנו בבורמה, ורציתי להביע את תודתי. הטיול היה מעולה….
הכל דפק כמו שעון שויצרי, הדרכה מצויינת, מלונות מעולים, פרק הזמן שהוקצה לכל מקום היה בדיוק כנדרש. שילוב של עניין והנאה.
בשמי ובשם אשתי אני מודה לך על חוויה נהדרת שהיתה לנו.
יצאתי לטיול לאוזבקיסטן,מלאת חששות ,מה יהיה אם….מה עם הטיסות ?….חזרתי הביתה…מלאת חוויות טובות ,מהטיסה ומההגעה ,ששם פגשנו..מדריךךךך שאין שני לו – אלון! קודם כל אדם עם שקט נפשי,ידע דאגה, קול רדיופוני, הכל מסתדר ובשקט ולכן לדעתי הקבוצה היתה מופלאה – לא ריבים, חברות והנאה, ראינו המון וכל יום היתה מתנה בשבילנו. הוא פשוט אוצר ושווה לנסוע איתו לעוד טיולים. שמרו עליו זה לא מובן מאליו. ממני שנוסעת הרבה ,אבל הפעם ….מעל ומעבר. 💚💙🩵יהודית .ס .קיבוץ כנרת
המסלול היה מגוון, יפה ומעניין. תנאי הטיול מצויינים ומפנקים. יובל – מדריך הטיול – מעולה. שופע ידע, מלא סבלנות. הצוות המשרד “אין עליו” (תודה על הזומים בתקופת הקורונה). דליה מקסימה. תודה רבה
אבי היקר שלום
ברצוני להודות לך על הטיול המקסים והמרתק לנמיביה. ארץ מעניינת ומרתקת , בהרכב האנושי , ובטבע המיוחד .
הטיול תפס אותי חזק מאוד , וניצרב עמוק בליבי ,ובזיכרוני. האזנתי בקשב רב לכל ההסברים והתיאורים שלך , גם כשכולם נימנמו באוטובוס .
זכיתי לטיול מוצלח בזכותך , בזכות הידע הרב שלך , הנסיון העשיר שלך , האמפטייה למקומיים ולמטיילים .על כל זה תודה רבה .
מסלול הטיול היה מצוין. אזור לדאק משופע בטבע – ההליכות והטיולים בטבע היו השלמה מצויינת לכל התרבות, המורשת וההיכרות עם הצפון. גם המעבר לדהרמסלה ודלהי היה נהדר והיו חוויה משלימה וטובה לטבע ולשקט הלדאקי. תנאי הטיול היו מצויינים. אוכל מגוון וטעים במלונות, במסעדות ובכל מקום בו היינו. אין מספיק מילים לתאם את עופר, מדריך הטיול: יסודי, מעמיק, מלא ידע כרימון ועוד יותר. מכיר ויודע את השטח היטב ובעיקר הוביל את הקבוצה שהתגבשה בשקט, בנעימות, בעדינות ורגישות ותמיד בחיוך
תודה על ההזדמנות להתוודע לטאיוואן, בעיקר, אך לא רק דרך המצלמה. תודה למי שיזם ואפשר ולכל השותפים למסע על אהבת הצילום, הרוח הטובה והצעירה, על החמימות וההומור, על העזרה ואורך הרוח. חזרתי מלאת התרגשות וחוויות שיישארו אתי …לתמיד בעצם. אוהבת את כולכם
מסלול הטיול בבהוטן היה מסודר מאוד ומובנה נכון. תנאי הטיול היו מצויינים – המלון בקטמנדו היה מעולה. יובל מדהים! כל הקומפלימנטים – אדם מיוחד במינו, עוזר, תומך, מארגן הכול בצורה מעולה. 5 כוכבים. אחד הטיולים המופלאים, בזכות יובל המדריך ובזכות בהוטן המהממת.
צמרת יקרה, את מסענו איתך התחלנו בוורשה ובאלף הראשון, יתכן בו קבעו יהודים “פה-לן-יה” והאמינו שזה המקום והתמקמו. המשכנו לעוד אלף שנים במחוזות של יערות עד ירוקים ואגמים כחולים, שם הפגשת אותנו עם היסטוריה מרתקת המערבת את פרוסיה וצפון פולין. כל זה עשית בידע רב, בנועם ובחיוך. אנו מודים לך מאוד על כך.
כדי להעניק את החוויה הטובה ביותר, אנו משתמשים בטכנולוגיות כגון עוגיות (Cookies) לשם אחסון ו/או גישה למידע במכשיר שלך. הסכמה לשימוש בטכנולוגיות אלו תאפשר לנו לעבד נתונים כגון התנהגות גלישה או מזהים ייחודיים באתר זה. אי־הסכמה או ביטול הסכמה עלולים להשפיע לרעה על תפקוד מסוים של האתר או על חלק מהמאפיינים בו.