יתרונות של טיול מאורגן לנוסע העצמאי בחו

יתרונות של טיול מאורגן לנוסע העצמאי בחו”ל – “למי זה מתאים”

נכתב ע"י: צוות חברת יעדים

תוכן עניינים

טיול מאורגן פרטי יעניק לכם את הגמישות ואת האפשרות לטייל בקצב שלכם. לחוות את החוויות בצורה שמתאימה לכם ולהתאים אישית את מסלול הטיול ואת רמת בתי המלון המתאימים לכם ולתקציב שלכם. כל טיולי חברת יעדים טיולי תרבות וטבע יכולים להוות בסיס ולהיות מותאמים לטיולים מאורגנים לנוסע העצמאי – אנו נוכל להתאים את הטיולים באופן אישי לבקשות שלכם. טיולים מאורגנים פרטיים יאפשרו לכם לטייל ולהפיק את המרב מהזמן בהתאם להעדפות, לזמן ולתקציב שלכם.
טוקאן קוסטה ריקה, טיולים מאורגנים פרטיים

להלן כמה יתרונות לטיולים מאורגנים לנוסע העצמאי:

בחירת החברים בטיול:

אתם רוצים לטייל עם חברים קרובים בלבד, בחיק המשפחה, עם בן/בת הזוג? בטיול מאורגן פרטי אתם קובעים את מספר המטיילים ואנו בוחרים את סוג הרכב שיתאים לכם, שיהיה מרווח ונעים עם מספיק מקום למזוודות ובטיולים כמו טיול ספארי – חלון לכל מטייל.
טיול שיהיה מותאם לכם אישית בהתאם להעדפות שלכם:
מסלולי הטיולים נבנים ע”י צוות מומחי חברת יעדים, אופרייטורים ומדריכי טיולים בעלי ניסיון רב שנים ומקצועיות ללא פשרות לצד הבקשות והעדפות האישיות שלכם. אנו מכירים היטב את היעדים להם אנחנו מתכננים טיולים ובתהליך העבודה אנו משלבים את הידע והנסיון שלנו עם הבקשות שלכם ו”תופרים” עבורכם במחשבה רבה את מסלול הטיול האופטימלי לכם. כמה כללים עליהם אנו מקפידים בעת “תפירת” טיולים פרטיים:

  • הצעת המחיר נבנית רק לאחר פגישה איתכם – רק לאחר שהבנו את הבקשות שלכם במהותן. במערכת השיקולים כמובן שנכללים מזג האויר ועונות השנה, ביקור בפסטיבלים מקומיים ומפגשים עם התושבים, הליכות טבע נעימות ומפגש עם נופים מדהימים, זמן ומשך הטיול, איכות ורמת בתי מלון, רכב , מדריכים מקומיים וכיוצ”ב.
  • אנו רואים את עצמינו אחראים עליכם מרגע הנחיתה ביעד ועד רגע ההמראה  – אנו מלווים אתכם לפני הטיול ובמהלכו.
  • חשוב לנו להדגיש כי אנו עובדים רק עם ספקים מעולים וקבועים איתם יש לנו ניסיון ארוך שנים.

קצב הטיול הפרטי:

תמיד אפשר להישאר עוד יום ביעד ולהנות ממנו עוד קצת. בניית טיול הינה אומנות לשמה – לנסול ולהבין את הרצונות שלכם ובהתאם לבנות את המסלול. לדוגמא- לעיר ג’איפור שבראג’סטן, הודו לרוב מספיקים שני ימי טיול – לעיתים אנו מציעים עוד יום טיול בשביל עוד קצת לשוטט בסימטאות ובשווקים ואפילו להפוגה קלה בה תהנו עוד כחצי יום במלון הבוטיק המעולה בו אתם שוהים.

גמישות בתאריכי הטיול:

בטיול מאורגן לנוסע העצמאי אתם בוחרים את תאריכי הטיול הנוחים לכם. זהו טיול עם גמישות יום יומית ואפשרות להתאים את ימי הטיול לימי החופשה המתאימה לכם. כך אפשר גם להתאים טיול לפריחת הדובדבן ביפן או לפסטיבל מעניין בהודו.

מלונות בוטיק או מלונות 5 כוכבים?

כאשר אתם מזמינים את הטיול שלכם – אתם בוחרים באילו מלונות אתם רוצים לשהות? מלונות 4 כוכבים טובים או מלונות 5 כוכבים, מלונות בHeritage  או מלונות בוטיק ? ככלל אנו ממליצים לשלב בין מלונות בוטיק ומלונות 4/5 כוכבים בלבד. אנו ממליצים לשהות רק במלונות שמקבלים ציונים גבוהים באתרים הגדולים המדרגים את בתי המלון – כמובן ניתן לשלב גם את ההכרות שלנו עם בתי המלון בארצות היעד.
סלובקיה, מלון בוטיק בלב טבע נפלא

מדריכים מקומיים בטיולים מאורגנים פרטיים:

בטיול מאורגן לנוסע העצמאי החשיבות של איכות המדריכים המקומיים היא חשובה וקריטית. חשוב להכיר באופן אישי את המדריכים המקומיים ולדעת שהם מכירים את דרישותיכם. אנו עובדים רק עם מדריכים המשלבים יחסי אנוש טובים ונעימים לצד מקצועיות ללא פשרות. אנו עורכים סינון למדריכים ומוודאים שהם מבינים שהם הנציגים של חברת יעדים ביעדים השונים. אנו מכירים באופן אישי את המדריכים המקומיים איתם אנו עובדים. המדריכים המקומיים שלנו הינם בעלי אנגלית טובה (ומובנת), מומחים בתרבות, בהיסטוריה ובחיי היום יום. הם מחויבים להעניק לכם את מלוא תשומת הלב.

טיול מאורגן לנוסע העצמאי – להגיע יותר רחוק

כשמחליטים לארגן טיול מאורגן לנוסע העצמאי אפשר להגיע למקומות שמעבר! תמיד חלמתם לבקר בכפר או בעיירה בה נולד בן משפחה בעיירה הקרפטים? חלמתם לפגוש שבטים לא מתויירים בצפון מזרח ווייטנאם? לבקר בשמורת קורקובדו בקוסטה ריקה או לישון בלודג’ אוהלים בין בעלי חיים בצפונה של טנזניה? זאת בדיוק המטרה של טיול מאורגן פרטי – אפשר לתכנן את החלומות שלכם ולהפוך אותם למציאות.
טיול מאורגן לנוסע העצמאי, בהוטן

האם המחיר יקר יותר בטיולים מאורגנים פרטיים?

עכשיו כמובן, לומר “כמה זה עולה” או “כמה זה יותר יקר מטיול מאורגן”? קצת קשה לענות אבל לא בהכרח זה יותר יקר שכן המחירים יכולים להשתנות מאוד בהתאם לבחירת בתי המלון, טיסות הפנים וכיוצ”ב. בשביל לקבל מחיר מעודכן צריך להיפגש – לאפיין נכון את הטיול ולאחר מכן לעבוד ולתפור את הצעת המחיר.

חוות דעת – טיול מאורגן פרטי

גולן שלום,
תודה על טיול נהדר. המדריך המקומי היה באמת מדהים. מקושר , מכירים אותו והוא דואג לכל הפרטים הקטנים. גם הנהג היה נהדר. בכלל כל ההודים יצאו מגדרם לארח תיירים.היה טיול מדהים, והמלונות , אין מה לומר, מושלם, תודה! ד”ר מרון לשם
לאנשי חברת יעדים רותם וגולן,
ראשית תודה מקרב לב שאפשרתם לחבורתנו להגשים חלום, ולעשות את טרק סובב אנאפורנה. ההחלטה הטובה ביותר שלנו היתה עצם הבחירה בכם, בחברת יעדים. הבחירה היתה מול חלופות נוספות שבדקנו ביסודיות. ראינו זאת גם בטיפול השגרתי – בדיוק בשביל זה אתה לוקח חברה!! הופתענו להפגש בסוף הטרק בקטמנדו עם קבוצה אחרת ולערוך השואות של עלות תועלת – 2:0 לטובת חברת יעדים.
יישר כוח גדול ותודה רבה, יהודה מאלי
מוזמנים ליצור קשר –  המומחים שלנו ישמחו לפגוש אתכם ולתכנן עבורכם חוויה נעימה, בלתי מתפשרת, מיוחדת ומרתקת
צוות יעדים טיולי תרבות וטבע

טיילו איתנו

יתרונות של טיול מאורגן לנוסע העצמאי בחו
ההרשמה בעיצומה
בהדרכת אהד נבו
04.12 -
16.11
יתרונות של טיול מאורגן לנוסע העצמאי בחו
יציאה מובטחת
יתרונות של טיול מאורגן לנוסע העצמאי בחו
ההרשמה בעיצומה
יתרונות של טיול מאורגן לנוסע העצמאי בחו
ההרשמה בעיצומה
בהדרכת עופר צבי
14 ימים
17.11 -
04.11
יתרונות של טיול מאורגן לנוסע העצמאי בחו"ל – "למי זה מתאים"
הרשמו לרשימת הדיוור של ״יעדים״

הצטרפו לקהילה של אוהבי טיולים, מגלי ארצות ותרבויות, מטיילים הרוצים לחוות ולגעת בעולמות אחרים, מופלאים.

למה להרשם לדיוור שלנו?

כתבות נוספות

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

יש לנו מספר טיולים בלתי נשכחים

  • כחברה המאמינה כי רק מטיילים מרוצים הם מטיילים שחוזרים, “אנו כאן בשבילכם” עם חיוך לכל שאלה ובקשה.
  • אנו מאמינים שמקצועיות ומצוינות הם הבסיס להצלחת הטיול. אנו מוציאים טיולים רק ליעדים בהם יש לנו הכרות מעמיקה.
  • הטיולים שלנו מושקעים ואיכותיים – הם יגשימו את החלומות שלכם.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

יתרונות של טיול מאורגן לנוסע העצמאי בחו"ל – "למי זה מתאים"

מה תרצו לחפש?