טיול מאורגן לאירלנד

4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
9 ימים

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה לטייל עם חברת יעדים לאירלנד?

טיול לאירלנד עם יעדים טיולי תרבות וטבע אירלנד ידועה כאי האזמרגד בשל הנופים המדהימים ,היערות והצמחייה הירוקה והשופעת. באירלנד נפגוש תרבות מדהימה ומגוונת בספרות, מוזיקה, אמנות, וכמובן היסטוריה מרתקת.

אירלנד מיוחדת בעיקר באופי של תושביה החברותיים עם חוש ההומור המיוחד. לצד האקלים הנוח והקריר והיופי הטבעי הניבט מכל פינה, מבקרים באירלנד כל שנה אלפי מטיילים שבאים לפגוש את דבלין התוססת ואת בלפסט, את צוקי מוהר ואת טבעת דינגל. אירלנד הינה יעד נהדר לטיול שלא תשכחו

טיול עומק לאירלנד במסלול יצירתי בדגש תרבות וטבע – טיול הכולל את קילקני ואת סלע קאשל, את צוקי מוהר ואת גלווי התוססת. טיול הכולל את בלפסט, בירת צפון אירלנד ואת דבלין בירת אירלנד.

טיול בקבוצה קטנה ובמלונות טובים, טיסות ישירות ומדריך מוביל מצוות יעדים טיולי תרבות וטבע.

הטיול כולל ביקור חוות כבשים וכלבי רועים, שייט בצוקי מוהר, מופע פולקלור ועוד הפתעות מיוחדות.

 

 

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

ת"א – דבלין

ניפגש בנתב"ג ונצא בטיסה ישירה אל דבלין, בירת אירלנד השוכנת בצפון האוקיינוס האטלנטי. לאחר הנחיתה נתארגן וניסע למלוננו. לינה דבלין

1
קילקני – סלע קאשל

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה אל העיר קילקני, בירתה הימי ביניימית של אירלנד, לה היסטוריה ארוכה ומרשימה. נטייל בסמטאות העיר ונבקר בטירת קילקני המהווה את אחד מסמלי העיר ושימשה כנקודת תצפית ושליטה על צומת דרכים מהעיר וממנה. נמשיך אל סלע קאשל, אחד מהאתרים המרהיבים באירלנד - מכלול של מגדלים, קתדרלה וצלב קלטי מימי הביניים. לינה באחת מהעיירות באזור.

טיול מאורגן לאירלנד
2
טירת בונארטי  - שייט אל צוקי מוהר – גלווי

ניסע אל פארק בונארטי בו נחווה את חיי הכפר באירלנד של המאה ה-19. נבקר בטירת בונארטי המשוחזרת להפליא, נטייל בין בתי החווה הכפריים, נכיר את בית הספר, חנויות הכפר ואת הפאבים המשמרים את האוירה האירית המסורתית. נמשיך בנסיעה לצפות באחד מהנופים היפים של אירלנד - צוקי מוהר הניצבים על שפת האוקיאנוס האטלנטי. נצא לשייט בו נראה את הצוקים מכיוון הים ואולי נפגוש במגוון הטבע הימי של האוקיאנוס כגון דולפינים ותוכי ים. נמשיך לעיר גלוואי, העיר השלישית בגודלה באירלנד השוכנת על גדות נהר הקוריב המאופיינת במבנים המעידים על עברה ההיסטורי העשיר. כיום גלוואי היא עיר מודרנית בעלת חיי לילה תוססים. לינה במחוז גלוואי.

אירלנד
3
בלפסט, בירת צפון אירלנד

נצא מגלוואי בנסיעה אל בלפאסט, בירת צפון אירלנד, השוכנת על גדות נהר לייגן ואגם בלפסט לוק. העיר בלפסט מספרת את ספור הסכסוך הפוליטי - דתי שהתרחש בין שנות ה-60 לשנות ה-90. בלפסט היום היא עיר אופנתית ותוססת ולה מרכז סואן ומשגשג עם מבנים מודרניים לצד ארכיטקטורה ויקטוריאנית. נצא לסיור בין בניין העירייה ועוד אתרים היסטוריים, פארקים, גנים עוד. כל אלו מרכיבים את אחת הערים המרתקות בעולם. לינה בלפסט

4
צפון אירלנד - מסוללת הענק ליער האפל  

יום של טבע נפלא: בבוקר נצא לבקר תופעה טבע גיאולוגית מרשימה ומרהיבה, שנוצרה מפעילות געשית, בה עשרות אלפי סלעי בזלת בצורת משושים ומתומנים המחוברים זה לזה ויוצרים סוללה רחבה הגולשת לתוך הים. פעילות געשית הביאה לקילוחי לבה, שפרצו דרך הסדקים שבסלע ויצרו עשרות אלפי עמודי בזלת בצורת משושים. נמשיך אל "היער האפל" הנמצא בליבה של צפון אירלנד (Dark edge) - שדרת עצי אשור השזורים זה בזה. אם השדרה מוכרת לכם הרי שכנראה צפיתם בסדרה הפופולארית "משחקי הכס". לינה בלפסט.

משושי בזלת, חוף קוזווי, צפון אירלנד
5
בלפסט – דבלין

נשלים את ביקורינו בבלפסט, נבקר במוזיאון בו שכנה בעבר המספנה הישנה של הרלנד וולף,  המקום שבו הורכבה אוניית האוקיינוס ​​המפורסמת טיטאניק. נבקר גם בכלא קרומלין ונשמע את הסיפורים על ניסיונות הבריחה של המחתרת. בצהריים ניסע אל דבלין ולאחר שנתארגן במלוננו נצא למרכז העיר אל סמטאות ורחובות העיר התוססות. לינה בדבלין.

 

מוזיאון הטיטאניק, בלפסט, אירלנד
6
דבלין, מהמוזיאון הלאומי למבשלת גינס

יום בו נבלה בדבלין הצבעונית והמסקרנת: נבקר במוזיאון הלאומי לארכיאולוגיה הכולל אוסף מרשים של כלי זהב פרה-היסטוריים, וכן תכשיטים מרהיבים מימי הביניים ואוספים מרשימים מתקופות הויקינגים. נמשיך למבשלת גינס, מבנה זכוכית ענק מלא במדרגות נעות אשר בא לדמות כוס בירה. מבשלת הבירה גינס מעבירה בצורה מרתקת כיצד קורה הבלתי יאומן כמעט כאשר משעורה, שמרים, סוכר וכשות מתקבל בסוף המשקה האהוב והפופולארי. נמשיך ונכיר את אתריה של העיר היפה. בערב נצא לארוחת ערב הכוללת מופע ריקודים אירי מסורתי. לינה בדבלין

7
מחוז וויקלו – חוות כבשים וכלבי רועים

בבוקר נצא אל עבר מחוז וויקלו, "הגן של אירלנד", אזור של יערות גבוהים, נהרות ואגמים לצד בתי אחוזה עם גנים מפוארים. ניסע אל עמק גלאנדלוך  הנמצא בתוך הפארק הלאומי של הרי ויקלו ונבקר ב"עיר הנזירים" – חורבות של יישוב עתיק, בו התגוררו בעבר נזירים.
נמשיך למחוז קילדר הוא אחד ממחוזות הציוריים של אירלנד, אל חווה מקומית ונהנה מהדגמת כלבי רועים וכבשים. בשעות אחרי הצהריים המאוחרות, העברה לשדה התעופה הבינלאומי של דבלין לטיסה חזרה לת"א. נחיתה בארץ לפנות בוקר של יום 9.

חוות כבשים, אירלנד, צילום - גולן לובנוב
8-9
טיול מאורגן לאירלנד

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

$
0
9 ימים
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:

    לגולן –מחברת “יעדים”, אתמול שבתי מטיול ברוסיה שהתמקד במוסקבה, סנט פטרבורג וסביבתן. אין מילים בפי לתאר את שביעות רצוני מטיול זה. כמי שנסעה לעשרות מדינות בעולם, אני חייבת לסכם ולומר שהיה טיול מעולה !!! בהזדמנות זו אציין שהקשר עם משרדכם, טרם הטיול, אתך, עם דליה ובעיקר עם רותם – היה נעים וענייני. תודה לכל מי שהיה לו חלק בארגון וביצוע טיול יפהפה ומהנה זה.מי ייתן ודניאל גולדנברג תרחיב את מגוון הארצות שהיא מתמחה בהדרכה בהן ואוכל שוב להנות מכול מה שהיא מעניקה בחום אנושי רב לנוסעים עמה. בהחלט אמליץ לחברי. עלו והצליחו והמשיכו לשמור על רמה הכי גבוהה שניתן.

    אורה קרן – טיול לרוסיה

    דליה שלום,
    תודה על הטיול הנפלא ובפרט לציין את נעמה וילוז’ני.
    אציין גם את הההתיחסות לבקשותינו; כל הכבוד!
    בתודה מראש, ושנה טובה,

    אהוד רכבי – טיול לסיציליה

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    המחיר אינו כולל:

    הערות ומידע כללי:

    רשימת המלונות לדוגמא:

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טיול מאורגן לאירלנד

    מה תרצו לחפש?