טיול מאורגן 11 ימים למדגסקר

9CA1F1E0-2257-4AD4-885C-1023BAF5E9BE
בהדרכת ד”ר אבי שפיר
4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
17 ימים

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה כדאי לכם לטייל איתנו למדגסקר?

טיול למדגסקר, מדינה המתוארת ע”י אקולוגים כשווה בערכה ל”יבשת השמינית בעולם” במגוון החי והצומח

מדגסקר הוא האי הרביעי בגודלו בעולם, הוא המעבדה הגדולה ביותר של התהליך האבולוציוני

במדגסקר נמצא מעל 50 סוגים שונים של לאמורים ושני שליש מכל מיני הזיקיות

מעל 800 סוגים שונים של סחלבים וכ 150 סוגי דקלים צומחים רק במדגסקר

טיול במסלול ייחודי ובקבוצה קטנה ואיכותית

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

תל אביב – אנטננריבו – שמורת אנדסיב

בשעות הערב של ה 19 ביולי נפגש בשדה התעופה ונצא בטיסה לאיסטנבול, ממנה נצא בטיסת לילה לאנטננריבו (Antananarivo), בירת מדגסקר. נגיע בשעת צהרים ולאחר התארגנות בשדה התעופה, נצא מאנטננריבו בנסיעה מזרחה לשמורת אנדסיבה (Andasibe). כבר בדרך נחשף מצד אחד לאורח החיים האפריקאי הכפרי, ומאידך לצמחיה שונה בשל היותו של האי מנותק מהיבשת מיליוני שנים. לפנות ערב נגיע ללינה באזור השמורה.

1-2
מאנדסיב לשמורת פלמריום – למור האיי איי

לאחר שנת לילה הגונה נצא לסיור בשמורת אנדסיב. בשמורת יער גשם זו מינים אנדמיים רבים של יונקים זוחלים וציפורים. בין המינים המיוחדים לשמורה ניתן למצוא את הזיקית הגדולה ביותר בעולם, והאינדרי אינדרי, הגדול במיני הלמורים. בממלכת הצומח נקווה לפגוש בסחלבים. נמשיך מזרחה לדרך הים ונצא לשייט ל”קן החלומות” (Akanin’ny Nofy) ששמו לקוח מהשלווה המקומית: חופים לבנים, אגמים קטנים ויערות מנגרובים המזמינים מבקרים רבים לנפוש במקום. לינה בקרבת שמורת פלמריום בה נבקר למחרת.

3
שמורת פלמריום וממנה לאנטננריבו

לרשותנו יום מלא (ערב ולילה) לבקר את המינים הייחודיים שבאו לנפוש בשמורה. כ 10 מיני למורים מתגוררים בשמורה, כגון האינדרי אינדרי, סיפאקה ולמור הכתר. עיקר הביקור הינו בשל הסיכוי הגבוה לפגוש את למור האיי איי הנדיר אשר עיקר פעילותו בלילה. למחרת בצהרי היום נצא בשייט לממבאטו (Mambato) וממנה נצא בנסיעה לעיר המרכזית באיזור, טמטבה (Tamatave), וממנה בטיסה של כשעה לעיר הבירה אנטננריבו אליה נגיע לעת ערב. לינה באנטננריבו.

4-5
אנטננריבו – מורונדבה

טיסת בוקר מאוחרת מאנטננריבו למורונדבה (Morondava), עיר נופש ודיג במערב מדגסקר, השוכנת לחופי תעלת מוזמביק, המפרידה בכמה מאות קילומטרים בין מדגסקר ליבשת אפריקה הגדולה. לאחר התארגנות נצא לסיור בעיקר נראה את אחד המראות היפים באי, שדרת עצי הבאובב, העצים ההפוכים, אלה “עם השורשים בשמיים”, בתאורת השקיעה המרהיבה. לינה במורונדבה

6
שמורת טסינגי דה במרהה

נפתח את הבוקר בנסיעה ברכבי 4X4 לבוקופקה Bokopaka, נקודת המוצא לשמורת הטסינגי. נתור במשך יומיים בשמורה הגדולה במדגסקר (Tsingy de Bemaraha), אשר עד קבלת חסות מארגון אונסק”ו הייתה בלתי נגישה. ייחודה של השמורה הוא בתצורות עמודים גיריות שנוצרו מבליה, ביניהם נחבא עולם עשיר של בע”ח וציפורים. נשוט בקאנו לאורך קניון Manambolo Gorge. לינה בבוקופאקה

7-8
שמורת טסינגי – מורונדבה

נצא בדרך חזרה לעיר הצבעונית מורונדבה, בדרך נבקר בשמורת יער קירינדי (Kirindi). קירינדי, המכונה גם “היער השווייצרי”,היא שמורה גדולה מאוד של יער בשטח של כ-100 אלף דונם ובה יש ריכוז גדול של מינים של למורים, זיקיות, עופות צבעוניים ועוד…לרבות הטורף העיקרי הקיים במדגסקר – הפוסה. נגיע בשעת ערב מאוחרת למורונדבה ללינה.

9
מורונדבה – אנטננריבו

לאחר תלאות רבות וחוויות בדרכים נבלה את חציו הראשון של היום בנינוחות במורונדבה. נצא לשייט בקאנו בינות מנגרובים וכפרי דייגים. טיסת אחר הצהרים לבירת מדגסקר, אנטננריבו, בה גם התחלנו את הטיול. לאחר ההגעה ובהתאם לשעת ההגעה נסייר בשווקיה ובאתריה. העיר השוכנת על גבעות בגובה ממוצע של 1400מ’ והנקודה הגבוהה ביותר מעל 2600 מ’. נערוך סיור רכוב בהמולה אפריקאית עירונית טיפוסית: אנשים הולכים לכאן ולשם (וגם באמצע הכביש), שווקים בהם ניתן להשיג כל דבר העולה על הדעת, היסטוריה בת מאות שנים ניבטת ממקומות רבים בעיר. ארוחת ערב ולינה באנטננריבו.

10
אנטננריבו – פורט דופין – שמורת ברנטי

עם בוקר נטוס מאנטננריבו, הפעם לקצה הדרומי של האי, לעיירה פורט דופין, או בשמה המקומי Taulagnaro. עם רכס הרים מצפון ומי אוקיינוס טרופי המקיפים את לשון היבשה הזו משאר הכיוונים, יש לעיירה מיקום נהדר. נצא בדרך מעט משובשת, אך עם זאת מרתקת, לכיוון שמורת ברנטי (Berenty), שמורה פרטית הידועה במספר מיני למורים החיים בה, ביניהם למור קטה ולמור חום, הסיפקה Sifaka– היא הלמור המקפץ, וכן שפע מיני ציפורים, צבים ועטלפים. נצא גם לסיור לילה לצפות בחיות הבר הפעילות בלילה ובהתנהגותם. שמורה זו היא אחד משיאי הביקור במדגסקר. לינה 2 לילות בשמורה ובתום יום 13 נחזור לפורט דופין ללינה

11-13
מפרץ לוקארו

נצא לעבר מפרץ לוקארו (Lokaro Bay), ובו, תלוי מזג האויר, נראה כיצד שוכנים זה לצד זה היער הטרופי המאפיין את הדרום, מי הטורקיז של האוקיינוס ההודי, והרי הגרניט העצומים. תחת כיפת שמיים כחולים נערוך שייט וסיורים במפרץ עוצר נשימה זה. נשוט בין כפרי דייגים ונאכל ארוחת פיקניק בחיק הטבע. אחר הצהרים נחזור ללינה בפורט דופין. 

14
פורט דופין – אנטננריבו

הבוקר נצא לסיור ונבקר בגן הבוטני של פורט דופין, שם נמצא עוד כמה מינים ממשפחת הלמורים. בצהרים נטוס מפורט דופין בדרום, לאנטננריבו. בהתאם לשעה נבקר באחד מאתרי העיר, ובערב נחגוג את סיום הטיול בארוחה חגיגית. לינה באנטננריבו.

15
אנטננריבו – תל אביב

הבוקר נצא מחוץ לעיר לבקר בבירה המלכותית העתיקה אמבוהימנגה (Ambohimanga), השוכנת בלב אזור ירוק. במקום, ארמון עץ ששימש את שושלת מרינה ששלטה במקום עד הפלישה הצרפתית בסוף המאה ה-19. המקום הוכרז אתר מורשת עולמי על ידי אונסק”ו. לאחר סעודת פרידה באנטננריבו, נעזוב את העיר בצהרי היום לקראת טיסת אחה”צ אל תוך הלילה לאיסטנבול. קונקשן באיסטנבול וטיסת בוקר קצרה תביאנו לתל אביב ב 09:30.

16-17
טיול מאורגן 11 ימים למדגסקר

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

מחיר יפורסם בהמשך
17 ימים
טיול מאורגן 11 ימים למדגסקר
ד"ר אבי שפיר
טיול למדגסקר
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:

    המסלול תוכנן במדגסקר באופן שראינו, חווינו והרגשנו את המקסימום האפשרי בזמן שהייתנו. הכל היה “מתוקתק” באופן מעולה. תנאי הטיול היו בהחלט מעולים, בהתחשב בארץ מוכת העוני הקיצוני. הלודג’ים, בתי המלון, הטיסות וכל התנאים, כולל אוכל, קביעת הלו”ז, השכמות – הכל היה לטובת המטיילים. כל מה שבקשנו קיבלנו בתיווכו של אבי שפיר. אבי המדריך אדם נדיר, טוב לב, רגיש וחכם, אוהב אנשים וילדים. בעל כרימה ויוכלת בלתי הגיונית ממש להסביר ולהביא להבנת הכרותינו עם המקום באופן כללי ונקודתי. המדריך הכי טוב בעולם שהיה לי בכל נסיעותי הרבות. אין כמו אבי שפיר. האוירה לכל אורך הטיול היתה מפרגנת, נעימה, מתייחסת ומסייעת. חילוקי דיעות נפתרו בסיוע המשתתפים ובהדדיות חיובית.

    יהודית רואי – טיול למדגסקר

    חויות מטיול במדגסקר. ברצוני להביע תודה ענקית למדריכינו אבי שפיר שאת דרכינו האיר בארץ פלאות טיול בגן עדן בסוף העולם. אבי המדריך יודע להעניק לכל אחד ואחד מתשומת ליבו במינון המדויק. בנוסף רמת הידע שלו עושה אותו למדריך מהשורה הראשונה. מגיעה תודה גם לגולן וחברת יעדים שדאגו לאופרציה בטיול. לא נשכח שמדובר ביבשת אפריקה שבה אין דבר המובן מאליו. לסיכום אני רוצה להודות לכל אחד ואחד מכם על טיול מדהים בנופים אקזוטיים שעברנו יחדיו.

    תמי שיבר – טיול למדגסקר

    חזרנו ממסע קסום במדגסקר – האי שמרבית החי והצומח המיוחד שבו נמצא רק בו. האי שהוא בית לאומה האפרואסיינית היחידה בעולם. מדריך הטיול – ד״ר אבי שפיר – הוביל אותנו בין יערות גשם ולמורים , לשוניות אלמוגים ויערות קוצניים הזויים במופעם. ראינו עצי באובב נישאים וזיקיות בשלל צבעים, ״יער״ סלעי אבן ומפרצי טורקיז קסומים. טעמנו ממטעמי המקום בכפרי דייגים, על חופים צחורי חול וירוק של יערות עד.חווינו חווית טבע ואדם מיוחדת וייחודית ועל זה יבואו על הברכה: גולן לבונוב וחברת יעדים אשר במסגרתה ובחסותה טיילנו. דליה, רותם, דויד דבי וד”ר אבי שפיר שהוביל אותנו בשטח, נוכחותו כמדריך ואדם מיוחד הביא את הטיול לחוויה יוצאת דופן.

    ציפי סודרי – טיול למדגסקר

    טיול למדגסקר – ברצוני להביע תודה ענקית למדריכינו ד”ר אבי שפיר שאת דרכינו האיר בארץ פלאות טיול בגן עדן בסוף העולם. טרסות אורז בכל פינה ואנשים מחייכים בעלי עיניים נוצצות בלבן בוהק מתוך פנים כהות כלילה, שאנו בעלי צבע העור הלבן נקראים בפיהם קלופי עור. הבימה בטיול ניתנה לכל אחד שביקש לתרום מידיעותיו ולהרחיב את אופקינו. גדולתו של מדריך מתבטאת בשביעות רצון של כלל חברה הקבוצה. אבי שפיר המדריך יודע להעניק לכל אחד ואחד מתשומת ליבו במינון המדויק. בנוסף רמת הידע שלו עושה אותו למדריך מהשורה הראשונה.

    טיול למדגסקר

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    טיסות בינ”ל במסלול תל אביב – איסטנבול – אנטננריבו – איסטנבול – תל אביב
    5 טיסות פנים
    לינה בבתי מלון מדרגת 3 ו 4 כוכבים וברוב המקרים אלה הטובים בנמצא
    כלכלה על בסיס פנסיון מלא במשך הטיול למדגסקר
    תחבורה: אוטובוס ממוזג התאם לכמות המשתתפים, רכב רב מינוע ל 3 משתתפים ברכב, היכן שנדרש.
    דמי כניסה לאתרים ולשמורות.
    אשרת כניסה למדגסקר
    מדריכים מקומיים מומחים בשמורות והיכן שנדרש דוברי אנגלית
    מדריך ישראלי מצוות יעדים טיולי תרבות וטבע בע”מ – ד”ר אבי שפיר

    המחיר אינו כולל:

    תוספת לחדר יחיד
    ארוחות שאינן כלולות
    הוצאות אישיות
    ביטוח רפואי ומטען
    כל מה שאיננו נזכר במסגרת הסעיף כולל.
    תשר למדריך הישראלי – מקובל כ 5 דולר לאדם ליום.

    הערות ומידע כללי:

    מיסי הנמל והדלק נכונים ליום פרסום הטיול. במידה ויחול שינוי, המחיר ישתנה בהתאם.

    מחיר הטיול חושב לפי יחס של EUR 1 = 1.07 USD היורו לדולר. במידה ושער היורו ימשיך להיחלש יעודכן מחיר הטיול ( ע”פ החלק היחסי של הטיסות הבין לאומיות מת”א למדגסקר וחזרה).

    אזהרהבמדגסקר, כקולוניה צרפתית לשעבר, נהוג בתחילת מפגש לנשק כל אחד 3 פעמים על הלחיים (גם בנות וגם בנים). זה יכול להיות נחמד וחברותי בהתחלה, אך ככל שהזמן עובר, העניין נהיה יותר ויותר “מורכב”. תארו לעצמכם – בעת מפגש חברתי, שקורה לעתים קרובות, יש בממוצע 50 לחיים לנשק!

    רשימת המלונות לדוגמא:

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טיול מאורגן 11 ימים למדגסקר

    מה תרצו לחפש?