טיול מאורגן לאיחוד האמירויות

4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
7 ימים

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה כדאי לכם לטייל איתנו לאיחוד האמירויות?

החלום הוגשם בטקס חתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות ואנו שמחים להציג את טיולנו אל מדינה מרתקת, שנוצרה מאיחודן של שבע נסיכויות לחופי המפרץ הפרסי.

בטיול לאיחוד האמירויות נבקר בנסיכות אבו-דאבי ובעיר אבו-דאבי, בירתה של המדינה. נמשיך אל העיר אל-עין, השוכנת במרכז המדבר, וממנה יצא השייח’ זאיד, מי שאיחד את שבע האמירויות למדינה אחת.

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

תל אביב - איחוד האמירויות

ניפגש בנתב”ג ונצא בטיסה ישירה אל איחוד האמירויות הערביות. ננחת בדובאי וממנה נצא בנסיעה אל האמירות אבו דאבי, אל עיר הבירה הנושאת את אותו השם ומכונה “אבו דאבי סיטי”. העיר ממוקמת על אי המחובר ליבשת במערכת כבישי גשרים מהמתקדמים בעולם. הגעה למלוננו באבו דאבי ובהתאם לזמן נצא לסיור לאורך הטיילת “הקורניש”. אורכה של הטיילת הוא 8 קילומטרים לאורך החוף והיא משופעת במסעדות, בתי קפה, גנים ואתרי משחק לילדים. מהטיילת נשקף יופייה הרב של העיר. לינה באבו דאב

1

אבו דאבי- עיר הבירה של איחוד האמירויות וגם שמה של האמירות הגדולה ביותר מבין השבע. אבו דאבי נחשבת ל”מרכז התרבות” של האמירויות ולעיר העשירה ביותר בעולם. המסגד הגדול של שייח’ זייד, מוקדש לשיח זייד בין סולטן אל נהיאן. מוזיאונים מעניינים לצד מסגדים מלכותיים, שווקים ססגוניים לצד מרכזי קניות, בשילוב עם אירוח ומיסטיקה ערבית – הופכים את אבו דאבי ליעד מרתק.

אבו דאבי, מפארק המנגרובים למוזיאון הלובר

בשעות הבוקר נצא מהעיר אל האיים הסמוכים המחוברים אליה. תחילה, נבקר באי סעדיאת (Saadiyat) המכונה “הרובע התרבותי” של אבו דאבי, בו מרוכזים גלריות ומוזיאונים רבים בעלי עיצוב ארכיטקטוני מרשים. נבקר במוזיאון הלובר שנפתח ב-2017  ומציג יצירות אומנות חשובות, ובגלריה ‘מינארט אל-סעדיאת’ המארחת יצירות של אומנים מקומיים. נראה את פארק המנגרובים באי ג’ובייל ולאחריו, נצא לבקר במסגד הגדול, אחד מעשרת המסגדים הגדולים בעולם והיקר שבהם, המוקדש לשיח זייד בין סולטן אל נהיאן.  11 שנה עמלו בעלי מקצוע מרחבי העולם על מנת להקים מבנה עצום ומפואר זה. ניסע למרכז העיר העתיקה, אל הארמון הנשיאותי “קסר אל ווטאן”, ואל “קסר אל הוסן”, מבצר הארמון, השריד הקדום ביותר בעיר שנבנה במאה ה-18 כמבצר שמירה והתפתח לארמונם של שליטי העבר המקומיים. לינה באבו דאבי

2

אבו דאבי- עיר הבירה של איחוד האמירויות וגם שמה של האמירות הגדולה ביותר מבין השבע. אבו דאבי נחשבת ל”מרכז התרבות” של האמירויות ולעיר העשירה ביותר בעולם. המסגד הגדול של שייח’ זייד, מוקדש לשיח זייד בין סולטן אל נהיאן. מוזיאונים מעניינים לצד מסגדים מלכותיים, שווקים ססגוניים לצד מרכזי קניות, בשילוב עם אירוח ומיסטיקה ערבית – הופכים את אבו דאבי ליעד מרתק.

אל עין – אואזיס בלב המדבר

לאחר ארוחת הבוקר, נצא מהעיר אבו דאבי מזרחה, לכיוון הגבול של האמירות עם שכנתה עומן. זהו גם מעבר חד מהעיר השוקקת אל הנוף המדברי. בסמוך לגבול נמצאת העיר אל עין, משופעת באתרי מורשת עולמית. אתרי העיר הם הבסיס ממנה נוצרה במהלך השנים המדינה המאוחדת כיום. בזכות מערכת ההשקיה, קיימת באזור חקלאות משגשגת, בעיקר גידול וייצוא תמרים. נבקר במרכז להכרות ופיתוח המדבר, בו נלמד על החי והצומח במדינה. נמשיך למוזיאון הארמון המרשים של שייח זייד הנמצא מצידו המערבי של נווה המדבר אל עין. נבקר בשוק הירקות של העיר ובמבצר אל ג’אהילי.  היות ונאת המדבר משופעת במים, הוקמו בעיר גנים ופארקים רחבי ידים, המשווים לה מראה ירוק וצבעוני. לאחר הביקור נמשיך בנסיעה לדובאי, אליה נגיע בשעות הערב. לינה בדובאי.

3

דובאי היא העיר הגדולה ביותר של איחוד האמירויות, גורדי שחקים, נמלים וחופים, בצידם של תיירות ומסחר בינלאומי. דובאי בולטת בעיצוב המודרני שלה בתוך מדינה שמרנית.  המסחר בדובאי משפיע על עושרה של המדינה יותר ממרבצי הנפט. העיר מהווה אבן שואבת לתיירים ולעובדים זרים ויש תחושה של “כור היתוך”. כנסיות ומקדשים מתקיימים במקביל למסגדים של דובאי. 13 מתוך 70 הבניינים הגבוהים בעולם נמצאים בדובאי, לצד המגדל הגבוה בעולם – בורג’ ח’ליפה. בתי מלון, מרכזי קניות, אטרקציות ואיים מלאכותיים, לצד ובאזארים ססגוניים.

דובאי – מהעיר ההיסטורית אל עיר העתיד

לאחר ארוחת הבוקר נצא לטיולנו בדובאי, השוכנת לחופי המפרץ הפרסי. גורדי שחקים, נמלים, איים מלאכותיים וחופים זהובים, בצידם של אתרי תיירות ומסחר בינלאומי. את סיורנו נתחיל בנקודת הציון המפורסמת של דובאי, מגדל בורג’ ח’ליפה, המגדל הגבוה ביותר בעולם (828 מ’). נעלה לתצפית ונשקיף מלמעלה על העיר המרשימה והמפרץ הפרסי הנפרשים למרגלותינו. נמשיך אל שווקיה הססגוניים של דובאי – נבקר בשוק הזהב והתבלינים ולאחר מכן נשוט בסירה מקומית אל הגדה הדרומית של ה”קריק”, התעלה של דובאי, ונגיע ל”אל פאחידי”, הרובע ההיסטורי של העיר, בו נמצאים מבנים היסטוריים, מוזיאונים, גלריות ושווקים. נבקר במוזיאון דובאי הנמצא במבצר אל פאחידי ונערוך סיור בשכונה העתיקה. מכאן נקפוץ קדימה בזמן וניסע אל  האזור החדש של העיר. תחילה נבקר ב’מסגרת של דובאי’ – מבנה המשמש כנקודת תצפית ייחודית על העיר ומרכז מידע מתקדם לתיירים. את טיולינו נסיים בקניון של דובאי. זהו הקניון הגדול בעולם ופרט לחניות ומסעדות נמצאים בו שוק זהב ותכשיטים, האקווריום הגדול בעולם ופארק שעשועים. בשעות הערב נחזה במופע המרהיב של ה”מזרקות הרוקדות”. לינה בדובאי.

4

דובאי היא העיר הגדולה ביותר של איחוד האמירויות, גורדי שחקים, נמלים וחופים, בצידם של תיירות ומסחר בינלאומי. דובאי בולטת בעיצוב המודרני שלה בתוך מדינה שמרנית.  המסחר בדובאי משפיע על עושרה של המדינה יותר ממרבצי הנפט. העיר מהווה אבן שואבת לתיירים ולעובדים זרים ויש תחושה של “כור היתוך”. כנסיות ומקדשים מתקיימים במקביל למסגדים של דובאי. 13 מתוך 70 הבניינים הגבוהים בעולם נמצאים בדובאי, לצד המגדל הגבוה בעולם – בורג’ ח’ליפה. בתי מלון, מרכזי קניות, אטרקציות ואיים מלאכותיים, לצד ובאזארים ססגוניים.

אמירות שארג’ה – תרבות ערבית וספארי דיונות במדבר

שארג’ה היא האמירות היחידה שחולקת את גבולותיה עם כל ששת האמירות במדינה ותרגום שמה בשפה המקומית הוא “השמש העולה”. בשנת 1998 מונתה האמירות שארג’ה על ידי אונסק”ו כבירת התרבות הערבית, ב-2014 נבחרה לבירת התרבות האסלאמית ולאחר מכן הוכתרה לבירת התיירות הערבית. בעיר ישנם יותר מ -22 מוזיאונים ואזורי מורשת מרשימים המציגים את המלאכות והאומנויות המסורתיות והחשובות של האסלאם ואת אורחות החיים של התושבים. נבקר במוזיאון המרשים לתרבות האסלאם ובאתרים נוספים. נמשיך ונבקר בשוק “אל ארזה” – שוק החצר הפנימית, אחד השווקים העתיקים ביותר באמירויות. בשעות אחר הצהרים נצא משארג’ה לספארי מדברי ברכבי 44X – ניסע לעומק המדבר, נחצה את הדיונות בדרכינו אל ‘קרוואן סראיי’, מתחם אירוח מסורתי ובו שוק ערבי, תצוגת בזים ואירוח כמיטב המסורת הכולל ארוחת ערב ועוד הפתעות במדבר! חזרה למלון. לינה בדובאי

5
אזור ג’ומיירה, איי התמרים וגן הפרחים הקסום

לאחר ארוחת הבוקר ניסע לאזור ג’ומיירה, נראה את מסגד ג’ומיירה. נבקר בשוק המקומי, באזאר ערבי, מלא בשכיות חמדה ומציאות נפלאות, מסעדות ובתי קפה. מכאן נוכל לצפות היטב במלון המפואר ביותר בעולם (7*), בורג’ אל-ערב.  נמשיך לביקור במרינה של דובאי ובאחד משלושת איי התמרים המלאכותיים המעוצבים בצורת עצי דקל. האיים הינם פרויקט הנדסי ייחודי (שניתן אף להבחין בו בתמונות לווין) המאוכלסים בבתי יוקרה ומלונות פאר. ניסע ברכבת ה’מונורייל’ מעל האי, ונערוך תצפית על האי ועל מלון ‘אטלנטיס דה-פאלם’ האייקוני. נמשיך בנסיעה דרך האי ‘Blue water’, אל ‘קניון האמירויות’, המעוצב בסגנון ערבי וים תיכוני ושטחו העצום מכיל מאות מסעדות, רשתות אופנה, חנויות יוקרה, ואת האטרקציה יוצאת הדופן  – “סקי דובאי”, פארק השלג המקורה. מכאן נצא לביקור בגן הקסום והמרשים של דובאי (Dubai Miracle Garden), זהו הגן הגדול בעולם ויש בו למעלה מ-50 מיליון פרחים, גן פרפרים, פסלים ותצוגות שובות עין אשר מתחלפות מדי שנה. בשעות הערב נצא לשייט וארוחת ערב על סירת עץ מסורתית אל מול המראה היפה של העיר המתגלה בשעות הלילה. לינה בדובאי

6
דובאי - תל אביב

לאחר ארוחת הבוקר נמשיך לטייל ולהשלים את סיורינו בעיר ואתריה. בהתאם לזמן הטיסה ניסע אל שדה התעופה, ממנו נמריא בטיסה ישירה אל תל אביב

7
טיול מאורגן לאיחוד האמירויות

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

מחיר יפורסם בהמשך
7 ימים
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:

    למדריך שלנו אלון, תודה על מסע מרתק באיחוד האמירויות!  תודה על הידע שלך, המקצועיות ודרך העברת הנושאים השונים. על שמונה ימים מרתקים, מעניינים ונעימים – הרבה מאוד תודה! יישר כוח!

    טיול לאמירויות – צביה לניר

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    טיסות בינלאומיות ישירות בין ת”א לדובאי
    בתי מלון ברמת 5 כוכבים. שני לילות באבו-דאבי וארבעה לילות בדובאי
    הדרכה של מדריכ/ה ישראלי/ת מומחה מחברת ‘יעדים – טיולי תרבות וטבע’
    סיורים וביקורים, כולל דמי כניסה כמפורט בתוכנית.
    אוטובוס תיירים ממוזג ברמה גבוהה.
    כלכלה: ע”ב חצי פנסיון. ארוחות בוקר וערב לאורך כל הטיול.
    סיור ספארי במדבר ברכבי 44X כולל מופע פולקלור
    תשר לאנשי הצוות המקומי
    מערכות שמע אלחוטיות לכל מטייל.
    מדריך מקומי מלווה דובר אנגלית לאורך הטיול.
    בקבוק מים מינרלים למטייל ליום.
    מפגש הכנה בארץ טרם יציאת הטיול.

    המחיר אינו כולל:

    ביטוח נסיעות ומטען.
    הוצאות אישיות שאינן מופיעות בסעיף כולל.
    ארוחות שאינן כלולות בתוכנית.
    תוספת חדר ליחיד
    המחיר לא כולל ויזה ( באם יהיה צורך )
    עלות בדיקת קורונה במדינה היעד (עד 72 שעות לפני ההמראה לישראל).

    הערות ומידע כללי:

    הטיולים מבוססים על מינ’ 20 מטיילים בקבוצה
    מיסי הנמל והדלק נכונים ליום פרסום הטיול. יעודכן כחודש לפני הטיול.
    תנאי תשלום ודמי ביטול – כמופיע בדף הרישום המצורף.
    ייתכנו שינויים במסלול הטיול ובסדר הביקורים באתרים, כתוצאה משינוים בלוח הטיסות הבינ”ל. מדריך הטיול רשאי לערוך שינויים בשטח בהתאם לשיקול דעתו ולטובת איכות הטיול.
    חברתנו אינה גוף רפואי ולפיכך אינה מוסמכת לתת מידע בנושא זה. אנא פנו ללשכות הבריאות או למרפאות המטיילים הסמוכות לאזוריכם.
    היציאה לטיול כפופה לאישורי משרד החוץ, חברות התעופה ואיחוד האמירויות לגבי הכניסה למדינה וטיול בה בזמן קורונה.
    באחריות המטיילים לרכוש ביטוח נסיעות מקיף הכולל כיסוי לנושא הקורונה. חברת יעדים איננה אחראית על הנהלים בשדות התעופה ובמדינות בהם מבקרים ולא תישא בעלויות הכרוכות בהארכת השהייה / בידוד / סגירת השמיים ו/או כל השלכות אחרות, הקשורות לקורונה בארץ ובעולם.

    רשימת המלונות לדוגמא:

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טיול מאורגן לאיחוד האמירויות

    מה תרצו לחפש?