טיול שייט לקוסטה ריקה ופנמה

9CA1F1E0-2257-4AD4-885C-1023BAF5E9BE
בהדרכת נעה רגב
4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
13 ימים
כולל חציית תעלת פנמה

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה כדאי לכם לטייל איתנו בטיול שייט לקוסטה ריקה ופנמה?

טיול שייט בקוסטה ריקה ופנמה – כולל חציית תעלת פנמה בהדרכת נעה רגב אופק

בקוסטה ריקה הופך המיתוס של גן עדן למציאות. ארץ טרופית עם חופים בתוליים, הרי געש, מגוון מרשים של בעלי חיים, ים כחול וסלעי גרניט שחורים.

פנמה שוכנת במרכז אמריקה, לחופי הים הקריבי והאוקיינוס השקט, ארץ טרופית, כ-40 אחוזים משטחה הינם יערות טרופים ובהם מתקיים מגוון של חיות בר וצמחים מרהיבים וחופים עם חול לבן.

נתחיל בטיול יבשתי בן מספר ימים בקוסטה ריקה ואז נעלה על שייט במגה יאכטה מקוסטה ריקה לאורך החופים, מהם נצא לטיולים ביערות הגשם, באתרי הטבע ונפגוש את השבטים המקומיים.

נמשיך עם השייט לפנמה, נחצה עם היאכטה שלנו את תעלת פנמה- נחזה ונחווה את אחד מהפלאים ההנדסיים הגדולים בעולם. תעלת פנמה הידועה הינה תעלה שמקשרת בין שני אוקיינוסים, בין האוקיינוס השקט ובין האטלנטי. התעלה חוצה את כל פנמה ועל מנת להעביר את האניות במפלסים שונים על פני התעלה, הסכרים בתעלה מתמלאים ומתרוקנים במים לסירוגין. לאחר חציית התעלה נמשיך ונקנח בטיולים בפנמה סיטי.

טיול שייט בקוסטה ריקה ופנמה – שייט גיאוגרפי המאפשר לחוות את נופי יערות הגשם והרי הגעש של קוסטה ריקה, עם התרבות, המוסיקה והנופים המדהימים של פנמה.

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

תל אביב – מדריד

נטוס מתל אביב למדריד ועם הנחיתה נועבר לבית המלון שלנו.

לאחר התארגנות קצרה, נצר לסיור במדריד ונהנה ממה שיש לעיר הבירה של ספרד להציע.

לאחר סיור במדריד נצא לארוחת ערב ראשונה משותפת לפתיחת הטיול.

לינה במדריד (ארוחת ערב כלולה)

1
מדריד - סן חוזה, קוסטה ריקה

לאחר ארוחת הבוקר, ניסע לשדה התעופה ונטוס לסן חוזה, עיר הבירה של קוסטה ריקה.

לאחר הנחיתה, ניסע למלון שלנו ולאחר מכן נצא לסיור ערב פנורמי באוטובוס בסן חוזה. בסיורנו נצפה בתיאטרון הלאומי, במוזיאון הלאומי ובקתדרלה המרכזית. נרד מהאוטובוס בכניסה לאצטדיון הלאומי, אחד המבנים החדשים והמרשימים בסן חוזה.

לינה בסן חוזה (ארוחות בוקר וערב כלולות).

2
סן חוזה - הר הגעש פואז וגני לה- פאז

הבוקר ניסע להר הגעש פואז, ההר בעל הלוע הפעיל הגדול ביותר בעולם, אשר קוטרו הינו כ - 1.5 ק”מ ועומקו כ - 300 מטר. לועו של הר הגעש פולט אדים באופן קבוע. בתחתית הלוע ממוקם אגם טורקיז ואליו נשפכים מפלי מים.

לתשומת לבכם, הראות בהר הגעש פואז תלויה במזג האויר ובמצב העננות. יש לקחת זאת בחשבון.

לאחר מכן ניסע למפל לה – פאז, המפל מרהיב עין השוכן באמצע יער הגשם. נטייל בגני הפארק, בגן הסחלבים ובחוות הפרפרים ויונקי הדבש.
לינה בסן חוזה (ארוחות בוקר וערב כלולות).

טיול שייט לקוסטה ריקה ופנמה
3
סן חוזה - ארנאל (Arenal), קוסטה ריקה

לאחר ארוחת הבוקר, נבקר במוזיאון הזהב (Museo de Banco Central) המנהל ומשמר את אוספי הפריטים הארכיאולוגיים, זהב, פרטי קרמיקה, אבני חן ואוסף המטבעות של הבנק המרכזי של קוסטה ריקה. לאחר הביקור, ניסע מסן חוזה להר הגעש הפעיל ארנל. הר הגעש ארנל  הוא הפעיל והציורי ביותר מבין הרי הגעש של קוסטה ריקה מאז התפרצותו הגדולה ב-1968. נמשיך לביקור ורחצה במעיינות חמים הטובלים בצמחייה טרופית שופעת, אדים חמים ומפלים. נהנה מארוחת ערב ואז נשוב למלון.

לינה בארנל (ארוחת בוקר וערב כלולות).

טיול שייט לקוסטה ריקה ופנמה
4
סן חוזה - הר הגעש פואז וגני לה- פאז, ועלייה ליאכטה

את הבוקר נתחיל בביקור במפלים  La Fortuna Waterfalבהם נצא לטיול רגלי באיזור הטרופי. מלבד המפלים המרהיבים, נוכל לצפות בקופים ובחיות נוספות. אחה"צ נגיע לנמל פוארטו קלדרה ונעלה ליאכטה שלנו לתחילת השייט. לינה ביאכטה (ארוחת בוקר וערב כלולות).

טיול שייט לקוסטה ריקה ופנמה
5
מנואל אנטוניו, קוסטה ריקה

הבוקר נצא לביקור בפארק הלאומי מנואל אנטוניו (Manuel Antonia): פארק זה הוא הפנינה של חוף האוקיינוס השקט, שילוב מקסים בין יער גשם לבין חופים ושוניות אלמוגים.

נצא לסיור יפהפה בפארק הלאומי מנואל אנטוניו. היער הוא בית גידול לאיגואנות, לקופי הסנאי הנדירים, לפרפרים ולמיליוני סרטנים קטנים בשלל צבעים.

נצא למסלולי הליכה ביער הגשם החופי, במפרצים הקטנים ובמצוקים. נפגוש בבעלי החיים, מעצלנים ואיגואנות, ציפורים וקופים שונים כמו קופי הקפוצ'ין ועוד.

הפארק מורכב מארבעה חופים, שלכל אחד מאפיינים מיוחדים. החופים הם היפים ביותר במדינה ומעוטרים בצמחיית יער עשירה.

לאחר הביקור נחזור ליאכטה לארוחת צהריים.

האמיצים שבינינו יוכלו ליהנות מחוויה מדהימה של אומגה (Forest Canopy) בין צמרות העצים הכוללת 14 פלטפורמות עצים, 6 גשרים תלויים ושלושה קטעי הליכה בטבע.

נשוב ליאכטה לארוחת ערב. בשעות הערב המאוחרות נפליג ל .Drake Bay  לינה ביאכטה (ארוחת בוקר צהריים וערב כלולות).

טיול שייט לקוסטה ריקה ופנמה
6
הפארק הלאומי קורקובדו (Corcovado), קוסטה ריקה

מגזין נשיונל ג’יאוגרפיק כינה את פארק קורקובדו "המקום האקולוגי האינטנסיבי ביותר על פני האדמה". המקום מציג למבקרים מגוון ביולוגי של צמחייה וחיות בר. הפארק משמר יער ראשוני לצד האוקינוס הפאסיפי ושטח גדול של יער גשם טרופי, בין האחרונים שנותרו בעולם.

הסיור מתחיל בשייט של 40 דקות בסירה ממפרץ דרייק לתחנת סן פדרילו. תחנת סן פדרילו ריינג'ר מוקפת במים בתוליים של האוקיינוס השקט ויער גשם טרופי שופע. זהו אזור יער גשם ראשוני עם עצים בני מאה שנים (אם לא מבוגרים יותר) וצמחים ייחודיים, ובו נוכל ללמוד המון על המערכת האקולוגית בפארק. הפארק הוא ביתם של אלפי מינים כאלה המקיימים מגוון גדול של חיות בר: קופים, טוקנים, ציפורים, מפלים מדהימים ועצי ענק של היער הראשוני.

לקראת סיומו של הביקור המרתק, נוכל לשחות ליד המפל המרהיב. חוויה יוצאת דופן. לאחר הביקור נחזור ליאכטה ואחה"צ נפליג אל גולפיטו (Golfito) לשם נגיע בחצות הלילה.

נעבור את הליך הכניסה לפנמה, נקבל אישור לכניסה למימיה, ונמשיך בהפלגה לילית.

לינה ביאכטה (ארוחת בוקר, א. צהריים ארוזה וארוחת ערב כלולות).

טיול שייט לקוסטה ריקה ופנמה
7
קויבה, פנמה

בשעות  הצהריים נגיע לגרניטו דה אורו לשחייה ושנורקלינג בסביבה בתולית. נהנה מארוחת ברביקיו ולאחריה נשוט לאי קויבה הסמוך, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו והאי הגדול ביותר במרכז אמריקה.

אחר הצהריים נצא לסיור רגלי בקויבה, נגלה את היער ובעלי החיים המקומיים.

נהנה משחייה ושנורקלינג גם בקויבה לפני שנשוב ליאכטה.

לינה ביאכטה, ארוחת בוקר, צהריים וערב כלולות.

טיול שייט לקוסטה ריקה ופנמה
8
אי האיגואנה, פנמה

הבוקר נגיע לאי האיגואנה, טריטוריה עשירה בחיות בר, גן עדן לצפייה בציפורים, ובייחוד ציפורי הפריגטות. מקלט חיות הבר של איסלה איגואנה נוסד בשנת 1981 וכולל למעלה מ-50 דונם של אדמה ומים. באי מאות סרטנים ואיגואנות. נצא לסיור רגלי מהפנט.

האי הוא גם גן עדן לשנורקלינג וצלילה שכן יש בו את האזור הגדול ביותר בפנמה של שוניות אלמוגים עם כ-17 מיני אלמוגים שונים, יותר מ-350 דגים טרופיים ולמעלה מ-200 מינים של חסרי חוליות. נוכל גם לשנרקל בשוניות הרדודות לראות הרבה דגים טרופיים צבעוניים, צלופחים ואפילו צבי ים השוחים במימי האוקיינוס השקט החמים.

לינה ביאכטה (ארוחת בוקר, צהריים וערב כלולות).

טיול שייט לקוסטה ריקה ופנמה
9
הפארק הלאומי דריין, פנמה

מוקדם בבוקר, נשוט בסירה לחוף פונדדרו, ונלך דרך החוף לפלאיה מוארטו, אל בני שבט אמברה (Embera), אחת הקבוצות האתניות הילידיות בפנמה.

בקהילה יש אוכלוסייה של 300 תושבים בקירוב, המשמרת את תרבותם היטב. עם ההגעה, נחזה בקבלת הפנים של בני השבט הידידותיים והידועים בעבודות היד היפהפיות שלהם. נלמד על חיי התרבות של בני אמברה, על עברם, על אמנויותיהם ומלאכותיהם השונות ועל אורח חייהם. הם יציגו למכירה את עבודות היד שלהם וגם תהיה לנו הזדמנות להיצבע עם היגואה המסורתית, צבע טבעי שהאמברה משתמשים בהם כדי לקשט את גופם. נצא לטיול קצר בפארק הלאומי ונוכל לטבול באחד מהמפלים הטבעיים הנמצאים בסמוך למגורי השבט.

נחזור לארוחת צהרים ביאכטה.

לאחר מכן, נפליג לכיוון פנמה סיטי אל מרינה "פלמנקו", אליה נגיע לקראת ערב.

לינה ביאכטה (ארוחת בוקר, צהריים וערב כלולות).

טיול שייט לקוסטה ריקה ופנמה
10
פנמה סיטי וחציית תעלת פנמה

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בעיר העתיקה של פנמה סיטי, חורבות פנמה הישנה, והעיר הקולוניאלית קסקו ויאחו ונהנה מסיור ברחובות הצרים, בכיכרות ובפארקים שעודם משמרים חלק ניכר מעברה של המדינה.

נבקר ב-Miraflores Locks (סכרי מירה-פלורס), בתצפית על תעלת פנמה, אחד מהפלאים ההנדסיים הגדולים בעולם. זוהי תעלה שמקשרת בין שני אוקיינוסים, בין האוקיינוס השקט ובין האטלנטי וחוצה את כל פנמה. נצפה בסכרים על פני תעלת פנמה הידועה. אותם סכרים מתמלאים ומתרוקנים במים לסירוגין, על מנת להעביר את האניות במפלסים שונים על פני התעלה. התעלה נבנתה במשך עשרות שנים בידי מאות אלפי פועלים שעשרות אלפים מהם מתו במהלך מגיפה שפשטה בעת הבנייה.

נבקר במרכז המבקרים, שיאפשר לנו להתרשם מעברו ומתפקודו של המבנה ההנדסי, שנחשב אחד הגדולים שהוקמו במאה שעברה ו"פלא עולם שמיני". התעלה הורחבה מאז הקמתה ב-26 ביוני, 2016, ומספר כלי השייט המסוגלים לעבור דרכה עולה כל הזמן בהתאם לביקוש.

נחזור ליאכטה בשעות הצהריים ובעודנו על הסיפון נשתתף בחוויה המיוחדת של חציית התעלה באמצעות היאכטה שלנו.

לינה ביאכטה (ארוחת בוקר, צהריים וערב כלולות).

טיול שייט לקוסטה ריקה ופנמה
11
פרידה מהיאכטה, מצודת סן לורנסו והביתה

לאחר ארוחת הבוקר, ניפרד מהיאכטה ונצא לביקור בהריסותיה של מצודת סן לורנסו (San Lorenzo), שהוכרזה "אתר מורשת עולמית" על ידי אונסק"ו. זוהי המצודה הספרדית הראשונה שהוקמה ביבשת אמריקה והגנה על שפך נהר הצ'אגרס (Chagres), שממנו הפליגו כל האוניות נושאות הסחורות לספרד. במצודת סן לורנסו נמצאים שרידי הביצורים המרשימים ביותר בפנמה. המצודה מהווה תזכורת לעברה הסוער של פנמה תחת שלטון ספרד. סיפורו של ויליאם מורגן (William Morgan), שהגיע לכאן מהים, מושך היסטוריונים ומטיילים כאחד. מורגן ואנשיו, שמספרם היה זעום ביחס לכוחות שניצבו נגדם, פשטו על המצודה והמשיכו ממנה רגלית לפנמה סיטי, אותה בזזו והחריבו לפני שחזרו למצודה בסן לורנסו.

נראה את כל שחזורי התותחים העתיקים המשקפים גם כיום את חשיבות ההגנה על המצודה, שהייתה יעד לכמה התקפות פיראטים, לרבות זו של הנרי מורגן. עוד נתרשם מסביבת המצודה ומנופו היפהפה של הים הקריבי הנשקף ממנה.

בצהריים ניסע לשדה התעופה לטיסתנו חזרה לתל אביב דרך מדריד (ארוחת בוקר כלולה).

12
תל אביב

בשעת לילה ננחת בתל אביב.

 

מחירים:

המחיר נקבע בהתאם לחדר הנבחר ביאכטה.

הנחת הרשמה מוקדמת לנרשמים עד 10.12.22

חדר מקטגוריה B (מחיר לאדם בחדר זוגי):

לנרשמים עד 10.12.22:  $5,999 לאדם במקום $6,200 לאדם.

שדרוג לחדר מקטגוריה A – תוספת של $663  לאדם.

תוספת לתפוסת יחיד (סינגל) בחדר  B היא $3000.

 

המחיר לפי קבוצה בת 16 מטיילים ומעלה.
לקבוצה בת 12-15 מטיילים יש תוספת תשלום של $217 לאדם.

 

  • פנו אלינו לקבלת קובץ עם פרטי היאכטה, החדרים ותמונות של היאכטה והחדרים
13
טיול שייט לקוסטה ריקה ופנמה

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

מחיר יפורסם בהמשך
13 ימים
טיול שייט למרכז אמריקה - קוסטה ריקה ופנמה
טיול שייט לקוסטה ריקה ופנמה
נעה רגב
טיול שייט לקוסטה ריקה ופנמה כולל חציית תעלת פנמה
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:

    אתמול שבנו מטיול במרכז אמריקה. אין מילים בפי לתאר את שביעות רצוני מטיול זה. כמי שנסעה לעשרות מדינות בעולם, הרוב עצמאית ומעט במאורגן, אני מכירה את החסרונות והיתרונות של כל אחד מהסוגים הללו, ואני חייבת לסכם ולומר שהיה טיול מעולה!דניאל דאגה לנו ותמיד ניסתה לפנק אותנו בכול מה שניתן. זה כלל לא דבר מובן מאליו ולכן ראוי להערכה רבה.בהזדמנות זו אציין שהקשר עם משרדכם, טרם הטיול, אתך, עם דליה ובעיקר עם רותם – היה נעים. תודה לכל מי שהיה לו חלק בארגון וביצוע טיול יפהפה ומהנה זה.

     

    עופרה אור – טיול לקובה, קוסטה ריקה ופנמה

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    טיסות בינלאומיות המפורטות במסלול.

    7 לילות ביאכטה פנורמה בחדר כפ”י בחירתכם.

    4 לילות לפני השייט במלונות 4 כוכבים.

    פנסיון מלא על היאכטה, חצי פנסיון לפני השייט.

    תחבורה וצוות כמפורט במסלול הטיול.

    דמי כניסה לאתרים וסיורים כמפורט במסלול הטיול.

    מסי נמל ודלק בטיסות בינלאומיות.

    טיפים לנותני השירותים המקומיים בסיורים היבשתיים.

    דמי רישום וטיפול.

    קפה רגיל (פילטר), תה ומי שתייה ללא עלות בכל שעות היום ביאכטה.

    המחיר אינו כולל:

    מיסי נמל בסך $700 לאדם (מיסי נמל בגין כל העגינות כולל חציית תעלת פנמה).

    תשר לצוות היאכטה – המלצה בלבד של כ-15 $ לאדם ליום.

    משקאות (למעט המצוינים לעיל תחת “כולל”).

    הוצאות אישיות של הנוסע, לרבות ביטוח רפואי ומטען; שתייה וארוחות שאינן כלולות; הוצאות בעלות אופי אישי.

    חיבור Wi-Fi (זמין בתשלום ביאכטה).

    כל מה שאינו מופיע בסעיף  “המחיר כולל”.

    הערות ומידע כללי:

    קבוצה וצוות: 12-20 מטיילים, הדרכה ישראלית מצוות החברה. מדריכים מקומיים דוברי אנגלית.

    התוכנית מתארת את האתרים בהם נבקר, אך לא בהכרח את סדר הביקורים לאורך הימים. תכנית הטיול כפופה לשינויים בהתאם לשיקול דעתו של קפטן היאכטה, של המדריך/כה, ושל החברה. שיקול דעת זה יופעל בהתאם לתנאי מזג אוויר, להנחיות רשויות הנמלים ולנסיבות יוצאות דופן נוספות.

    ביטוח נסיעות  – באחריות המטיילים לרכוש ביטוח נסיעות מקיף הכולל שייט בסירות זודיאק והתייחסות וכיסוי לנושא הקורונה.

    התמונות להמחשה בלבד, צולמו על ידי טלי גפן ו/ או באדיבות הספק.

    תרופות וחיסונים – חברתנו אינה גוף רפואי ולפיכך אינה מוסמכת לתת מידע בנושא זה. אנא פנו ללשכות הבריאות או למרפאות המטיילים הסמוכות למקום מגוריכם.

    הנחיות הקורונה בזמן הטיול הן באחריות המדינה בה אנו מטיילים בלבד ובהתאם לנהלים של חברות התעופה איתם אנו טסים, על המטייל/ת לדעת כי גם חברת יעדים כפופה להנחיות אלו.

    באחריות המטיילים לרכוש ביטוח נסיעות מקיף הכולל התייחסות וכיסוי לנושא הקורונה. חברת יעדים איננה אחראית על הנהלים בשדות התעופה ובמדינות בהם מבקרים ולא תישא בעלויות הכרוכות בהארכת השהייה / מילוי טפסים / סגירת השמיים ו/או כל השלכות אחרות, הקשורות לקורונה בארץ ובעולם. הוצאות אלו יחולו על הנוסעים.

    על המטייל לדעת כי לא נוכל להחזיר מקדמות ותשלומים שהועברו לחברת השייט ו/או לסוכן בחו”ל שלא מוחזרים לנו – יש לרכוש ביטוח נסיעות מקיף מיד עם ההרשמה לטיול.

    תנאי תשלום ודמי ביטול – כמופיע בדף הרישום לטיול.

    על הדרכון להיות בתוקף לחצי שנה לפחות מיום החזרה לישראל, ובתוכו לפחות שני דפים ריקים.

    רשימת המלונות לדוגמא:

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טיול שייט לקוסטה ריקה ופנמה

    מה תרצו לחפש?