טיולמאורגן למרוקו 12 יום

9CA1F1E0-2257-4AD4-885C-1023BAF5E9BE
בהדרכת שמעון דיגה
4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
12 ימים

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה לטייל עם יעדים למרוקו?

מסע אל הנופים עוצרי הנשימה של מרוקו המשתרעים על שטח נרחב בין האוקיאנוס האטלנטי לבין מדבר הסהרה.

זהו טיול מקסים שמעורבים בו מציאות, דמיון, חלומות, אגדות  וקברי קדושים. מסע אל ארץ של ניגודים בין הירוק המיוער של הרי האטלס אל מול צחיחותו של מדבר סהרה. בין החוף האטלנטי הארוך והסלעי, לבין נאות התמרים וערוגות הבוסתנים.

המולת שווקים, בליל שבטים, תלבושות צבעוניות, ערים גדולות ועתיקות ואווירה חושנית ומסעירה.

טיול בהדרכת שמעון דיגה, מדריך המתמחה במרוקו ובתרבותה

 

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

תל אביב - מרקש

בשעות הצהריים המוקדמות נפגש בנתב"ג ונטוס למרקש. בשעות הערב ננחת במרקש, העיר האדומה וליבה הפועם של מרוקו. העברה לבית מלון לארוחת ערב. לינה מרקש

1
מרקש – קזבלנקה - רבאט

הבוקר נצא בנסיעה צפונה לקזבלנקה (Casablanca), הבירה הכלכלית של מרוקו. נבקר במסגד הגדול והמרשים, מסגד חסן השני ונמשיך לרבאט, בירת מרוקו אליה נגיע אחה"צ. נתחיל ביקורנו ברבאט (Rabat). נתרשם מסגנונות הבניה השונים הפזורים בעיר, שרידים לתקופות קדומות. נתרשם ממגדל (טור) חסן שברחבת המבנה המשקיף על הגשר שחוצה את נהר. נבקר בקסבת אודיה הציורית על סמטאותיה הצבועות בכחול והמשקיפה אל מוצא הנהר והאוקיאנוס. לינה: רבאט

2
רבאט -שפשאוון

הבוקר נמשיך ביקורנו ברבאט. נבקר ברחבת ארמון המלך המפואר, מקום משכנו הקבוע של מלך מרוקו. נמשיך ונצפין אל עבר רכס הרי הריף המרשימים ואל העיירה הציורית שפשאוון (Chefchouen), עיר מחוז מרכזית הממוקמת בשולי רכס הרי הריף. נסייר ונתרשם מן הסמטאות הכחולות ב"מדינה" ומן הבתים הלבנים בסגנון ספרדי. לינה בשפשאוון.

טיולמאורגן למרוקו 12 יום
3
שפשאוון – וולוביליס – מקנס - פס

נצא בנסיעה ארוכה לכיוון פס. לקראת הצהריים נגיע לווליביליס (Volubilis), אתר ארכאולוגי של עיר רומית עתיקה שנוסדה במאה ה-3 לפנה"ס, שם נטייל ונתרשם משרידי העיר, המהווה עדות מרשימה לאימפריה הרומית. נמשיך למקנס (Meknes) עיר בה חיה קהילה יהודית חשובה אשר מאות מבניה עלו ארצה כבר המהלך שנות ה-30 של המאה ה-19. נראה את "באב אל מנסור", השער המהודר, הנחשב ליפה במדינה ונסייר ברחבת השוק ההומה למרגלותיו. נמשיך לפס אליה נגיע לקראת ערב. לינה: פס.

4
פס

היום יוקדש לביקור בבירה הדתית והתרבותית של מרוקו - פס (Fes), אשר השכילה לשמור על צביונה העתיק טוב יותר מיתר ערי מרוקו. נסייר ב"מדינה" הבנויה כרשת רחובות מפותלים היוצרים מבוך בו חיים ועובדים מאות אלפי אנשים. ה"מדינה" מחולקת לשווקים קטנים על פי המקצועות השונים: צבעים, נפחים, בורסקאים, נגרים וכו'. נטייל בין הסמטאות המפותלות נראה את האמנים במלאכתם, נצפה אל ארמון המלך ונבקר ב"מלאח" היהודי: בבית הכנסת ובבית העלמין היהודי השמור היטב. בערב נצא לארוחת ערב במסעדה בליווי מופע מקומי. לינה: פס.

5
פס – איפרן - ארפוד

יום נסיעה ארוך ומרשים לפנינו במהלכו נחצה את רכס הרי האטלס התיכון ואת רכס הרי האטלס הגבוה בואכה מדבר סהרה. הנופים ישתנו לעינינו במהלך יום זה מדי כמה שעות. מנופי יערות אלונים וארזים אל נופי מדבר חשופים, רמות גבוהות ונאות מדבר ודקלים. נעצור להפסקת צהריים בעיירת הקיט איפרן Ifran)) ונמשיך לכיוון ארפוד. נחצה את הרמות הגבוהות וניסע לאורכו של קניון עמק הזיז (Ziz) בנופים פראיים של שברים גיאולוגיים ושטחים חקלאיים. נחלוף על פני קסבות הבנויות מלבני בוץ ולעת ערב נגיע לארפוד ((Erfoud, נאת המדבר הענקית של עמק הזיז. לינה בארפוד.

6
טיול ג'יפים במדבר הסהרה

יום טיול בג'יפים במדבר סהרה. נבקר במחצבת מאובנים, ננסה לפגוש נוודי מדבר המקיימים אורח חיים עתיק ומיוחד, נעלה על דיונות החול המפורסמות של מרזוגה (Merzuga), נטייל רגלית בנאת המדבר ונתוודע לאופי החיים המיוחד של תושבי המדבר. נמשיך בנסיעה אל העיירה ריסאני (Risani) הנקודה הדרומית ביותר של סחר השיירות במרוקו. נבקר בריסאני (לשעבר סיג'יל מסה sijil Mesa), עיר השיירות האדירה ומקום מוצאם של המשפחה העלווית השולטת במרוקו ומשפחת אבוחצירה היהודית. לינה בארפוד

טיולמאורגן למרוקו 12 יום
7
ארפוד - טודרה – דדס

עם בוקר ניסע צפון מערבה דרך אתר החט'ארות (פוגארות), עשרות קילומטרים של תעלות מים תת קרקעיות שסיפקו מים ליישובי הסהרה. נגיע אל קניון הטודרה (Todra) נתרשם מגובה קירותיו האבן זקופים, תצורות סלע מרשימות ומהמים הזורמים. נמשיך לעיירה דאדס, שם נתמקם ללילה הקרוב. לינה: דאדס.

8
דאדס - ווארזאזאת – קסבת אית בן-האדו  - מרקש

נמשיך מערבה דרך "אלף הקסבות" המפורסמת אשר נסללה על ידי הפרוטקטורט הצרפתי, לאורך מדרונותיהם הדרומיים של הרי האטלס הגבוהים. ניסע לאורך עמק הדאדס ונראה את בתי הבוץ המתפוררים, קסבות עתיקות וגם את הבניה החדשה. נעבור דרך העיר וורזאזאת, השער למדבר הסהרה וכיום "עיר הסרטים" של מרוקו. נמשיך וניסע לאחת הקסבות השמורות והיפות ביותר במרוקו, אית-בן-האדו (Ait Ben Hadu). זוהי קסבה שהוכרזה כאתר מורשת עולמי על ידי אונסק"ו, הבתים העשויים מבוץ שוקמו, הרחובות נבנו מחדש והתושבים מנסים להתפרנס מן התיירות העוברת במקום. נמשיך למרקש, העיר האדומה וליבה הפועם של מרוקו. לינה: מרקש.

9
מרקש ואתריה

יום זה יוקדש לעיר מרקש (Marakesh), אחת מהערים הססגוניות והמרשימות במרוקו. העיר שוכנת למרגלות רכס הרי האטלס והיא נקראית גם "העיר האדומה" בשל צבע האדמה שמאפיין את הבנייה בה. נטייל בין שווקים, מסגדים, ארמונות, מוזיאונים ותעלות השקיה מהמאה האחד עשרה. נגיע אל מסגד הכותובייה, מסגד מרשים שנבנה כדי לפאר את שלטונם של המואחידון. נראה את המינרט המפואר המתנשא לגובה 77 מ' הנשקף מכל עבר - דוגמתו נבנו מסגדי פאר ברבאט ובסביליה שבספרד (החירלדה). נבקר במלאח היהודי ובבית הכנסת המקומי, בארמון הבהייה והגן האנדלוסי היפה שבו. נבקר בשווקיה הססגוניים של מרקש ונסייר בכיכר המרכזית "גמע אל פנע", כאן מתקבצים במשך היום רוכלים שונים, מאלפי נחשים, קוסמים, קוראות בקפה ובקלפים, מספרי סיפורים ולהטוטנים. לינה מרקש

 

טיולמאורגן למרוקו 12 יום
10
הרי האטלס הגבוה – מרקש – תל אביב

בבוקר נצא  ממרקש לעבר האטלס הגבוה. נסיעה נופית יפה דרך עמק האוריקה בין סלעי משקע וסלעי אבן חול אדומה הצובעים את המדרונות. נעלה לתצפית מהר אוקמידן אל רכס הרי האטלס ואל פסגתו הגבוהה, פסגת ג'בל טובקל (Tobkal). בתום הביקור נחזור למרקש בשעות אחר הצהריים המאוחרות בה נמשיך לסייר ככל שהזמן יאפשר לנו. נסע לשדה התעופה של מרקש לטיסתנו חזרה ארצה. נטוס ממרקש לתל אביב וננחת בתל אביב לפנות בוקר של היום למחרת (יום 12, ה-27.3).

 

11-12
טיולמאורגן למרוקו 12 יום

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

מחיר יפורסם בהמשך
12 ימים
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:

    מסלול הטיול היה יוצא מהכלל. טיול הג’יפים במדבר היה חוויה מהנה. טיול ממצא. תנאי הטיול היו יותר מטובים – בתי מלון, ואוטובוס מרווח וגדול לקבוצה של עשרה. שמעון מדריך בעל ידע טוב. מכיר היטב את השטח והפתיע אותנו כל פעם מחדש.

    רחל רבה – טיול למרוקו

    מסלול הטיול היה מרתק. אוטובוס מרוחח, מלונות טובים ומסעדות טובות מאוד. שמעון המדריך היה מעולה. בעל ידע רב, מעביר את המידע בצורה מעניינת. יחס אישי ומיכל עם רגישות גבוהה לכל מטייל. תודה רבה שאפשרתם לנו לצאת לטיול המרתק למרות הקבוצה הקטנה. זכינו.

    שרה צלאח – טיול למרוקו

    מסלול מקיף, מתוכנן בצורה ממצה ומעניין. הופתענו לטובה ממרוקו. שמעון המדריך – מקצועי, יסודי, סוחף ועושה את הכל על הצד הטוב ביותר. היה כיף, הכרנו עוד פינה בעולם בצורה יסודית ומעניינת, בחברה נעימה וההרגשה שתמיד יש מי שיעזור כשצריך.

    שרה ויגאל אשד – טיול למרוקו

    מסלול הטיול היה מעולה – מקיף מאוד ומעמיק את ההיכרות עם מגוון אזורי מרוקו. תנאי הטיול היו מיטיביים מכל האספקטים. שמעון דיגה מדריך בעל ידע מקיף מאוד, אשיות מרתקת, מעביר את הידע הרב בנועם ובסבלנות. תודה רבה גם לציפי על הארגון.

    יהודית לפינסקי וחיים ויינברגר – טיול למרוקו

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    טיסות בינלאומיות ישירות בחברת אל על במסלול ת”א-מרקש וחזרה.

    מיסי נמל והיטלי דלק. יעודכן ביום הכירטוס.

    לינה בבתי מלון טובים (רשימה בסוף ההצעה).

    תחבורה: אוטובוס תיירים ממוזג + יום טיול מלא בג’יפים בסהרה.

    הטיול מבוסס על חצי פנסיון (ארוחת בוקר וערב).

    כניסות לכל האתרים כמפורט בתוכנית הטיול.

    מדריכים מקומיים בערים הגדולות, היכן שצריך.

    מדריך ישראלי מטעם חברת “יעדים – טיולי תרבות וטבע” – שמעון דיגה.

    תשר לנותני השירות המקומיים לאורך הטיול.

    בקבוק מים מינרלים לאדם ליום.

    ערכת שמע אישית.

    אשרת כניסה (ויזה) למרוקו.

    מפגש הכנה עם מדריך הטיול טרם היציאה לטיול.

    המחיר אינו כולל:

    הוצאות בעלות אופי אישי (טלפון, כביסה, דמי צילום באתרים וכיוצ”ב).

    ביטוח בריאות ומטען.

    שתייה וארוחות צהריים.

    תוספת לחדר יחיד: 520 דולר

    כל מה שאינו נזכר במסגרת הסעיף כולל.

    תשר למדריך הישראלי – מקובל 5 דולר ליום.

    בדיקות קורונה בארץ ובמרוקו.

    הערות ומידע כללי:

    מחיר הטיול מבוסס על מינימום 20 מטיילים.

    בטיול כלול טיול בג’יפ 4X4 – יש לוודא כי הביטוח מכסה גם פעילות אתגרית.

    ייתכנו שינויים במסלול הטיול ובסדר הביקורים באתרים, במידה ואתר מסוים יהיה סגור במהלך הטיול אנו  נדאג לביקור באתר אחר. יש לקחת בחשבון שהטיול נערך בתקופת הקורונה וייתכן ויהיו שינויים שלא נדע עליהם מראש.

    תרופות וחיסונים – חברתנו אינה גוף רפואי ולפיכך אינה מוסמכת לתת מידע בנושא זה. אנא פנו ללשכות הבריאות או למרפאות המטיילים הסמוכות למקום מגוריכם לקבלת הנחיות.

    הנחיות הקורונה בזמן הטיול הן באחריות המדינה בה אנו מטיילים בלבד ועל המטייל/ת לדעת כי גם חברת יעדים כפופה להנחיות אלו. לקראת יציאת הטיול אנו נעדכן אתכם בנהלים ובהנחיות של ממשלת מרוקו, משרד החוץ הישראלי וחברת התעופה בכל מה שקשור לכניסה למדינה זו וטיול בה בזמן הקורונה.

    באחריות המטיילים לרכוש ביטוח נסיעות מקיף הכולל התייחסות לנושא הקורונה, הוצאות בעת בידוד ואשפוז. חברת יעדים לא תישא בעלויות הכרוכות בבידוד / הארכת השהייה וכל הקשור לכך.

    טיול במדינה זו עלול להיות כרוך בשינויים הנובעים משינויי מזג האוויר או תקלות שונות הקשורות לאזור מרוחק (כבישים סגורים, מפולות וכיוצ”ב). אף שאנו עובדים עם ספקים איכותיים, על מטייל היוצא לטיול שכזה לקבל את השינויים בהבנה וחיוך כחלק מהחוויה. במקרה כזה, חברת יעדים תערוך שינויים לטובת ורווחת הנוסעים וזאת רק ע”מ לשפר את מסלול הטיול להביא להצלחתו המלאה.

    על המטייל לדעת כי לא נוכל להחזיר מקדמות ותשלומים שלא מוחזרים לנו גם באם חברתנו תאלץ לבטל את הטיול מצידה בשל וריאנטים חדשים/ עליה בתחלואה והשלכות נוספות של הקורונה על הטיול. על כן, יש לרכוש ביטוח נסיעות מקיף (כולל סעיף קורונה) מיד עם ההרשמה לטיול.

     

    טיסות בינלאומיות ישירות בחברת אל על:

    LY 0553 16MAR  TLV RAK 1525 2045

    LY 0554 26MAR  RAK TLV 2245 0620 (27MAR)

     

    רשימת המלונות לדוגמא:

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טיולמאורגן למרוקו 12 יום

    מה תרצו לחפש?