טיול מאורגן למערב הקווקז

9CA1F1E0-2257-4AD4-885C-1023BAF5E9BE
בהדרכת יובל כלב
4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
11 ימים

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה לטייל איתנו למערב הקווקז?

טיול טבע עוצמתי לרכס הקצ’קר וחבל סוונטי

טיול אל הרי הקצ’קר הוא בראש וראשונה מסע אל ארץ בראשית תיירותית, כפרים חקלאיים במקומות מרוחקים, נהרות שוצפים, אגמים מקסימים ופינות חמד בחיק הטבע.

מעברי הרים גבוהים בין יערות סבוכים של אשורים ואשוחים, וניסע לחופו של הים השחור בין מטעים של תה ואגוזי פונדוק (לוז).

מטורקיה נעבור לגיאורגיה (גרוזיה) שעל פי תושביה נחשבת לפיסת האדמה שהאל שמר לעצמו. נעלה לחבל סוונטי שנפתח לא מזמן למערב על נופיו הפראים ואנשיו המשמרים תרבות עתיקה של כבוד ואומץ לב.

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

טיסה מתל אביב לטרבזון

אחר הצהרים נצא בטיסה סדירה (לא ישירה) מתל אביב לטרבזון. עם הנחיתה ניסע לטרבזון ((Trabzon ונטייל בעיר ובאתריה. לינה בסביבת טרבזון.

טיול מאורגן למערב הקווקז
1
טרבזון, מנזר סומילה, אוזונגול

עם בוקר ניסע לכיוון מנזר סומלה ((Sumela התלוי על צוק זקוף בלבו של יער פונטי יפה. נעפיל ברגל אל המנזר (באם יתאפשר) ונצפה ממנו אל הים השחור. נמשיך לכיוון אוזונגול (Uzungol) עיירת נופש שלווה היושב לחופי אגם ציורי בלב הרי הקצ'קר. לינה בסביבת אוזונגול.

2
אוזונגול

נצא עם רכבים קטנים ליום מלא בסביבת אוזונגול. נטפס ליאיילות (Yayla - ישוב רועים עונתי( במרומי הרכס ונתוודע לאופי החיים המיוחד של הקבוצות האתניות החיות בהן. נמשיך ונעלה לכיוון אגמים קרחונים ונצפה על פסגות הקצ'קר. לקראת ערב נחזור למלונינו ללינה.

3
מאוזונגול לאיידר

עם בוקר נרד חזרה אל כביש החוף של הים השחור נתחיל להעפיל שוב אל רכס הקצ'קר. ניסע לאורכו של נהר פירטינה Firtina)) השוצף. נמשיך אל העמקים היפים של המשין (Hemsin), נעבור לרכבים קטנים וניסע דרך הכפר היפה צ'מליהמשין (Camlihemsin) ומצודת זילקלה (Zilkale). נמשיך לצ'אט ((Cat ישוב רועים ובו מספר בתי קיץ.  נשלב הליכות רגליות בטבע בראשיתי ומרהיב. לקראת אחר הצהריים, נגיע לעיירה איידר ((Ayder אשר שוכנת למרגלות הפסגות הגבוהות של רכס הקצ'קר. לינה באיידר.

טיול מאורגן למערב הקווקז
4
איידר ורכס הקצ'קר

בבוקר נצא מאיידר ברכבים קטנים ונתחיל לטפס במעלה רכס הקצ'קר. ניסע בדרכי עפר מיוערות, נעפיל לאורכו של נהר שוצף, תוך חציית שאריות קרחונים אל הכפר יוקארי קברון ((Yukari Kavron יאיילה נפלאה הממוקמת למרגלות פסגות הקצ'קר המשוננות. נטייל ברגל סמוך לישוב ונסעד צהרים בארוחת פיקניק. לקראת ערב נשוב ללינה באיידר ונצא לחוויית חמאם בבית מרחץ מקומי.

5
חצייה לגיאורגיה, באטומי

עם בוקר נצא חזרה לכיוון החוף ונמשיך לגבול הגיאורגי. נעבור לאוטובוס ונבקר במבצר גוניו (Gonio), מבצר רומאי מהמאה הראשונה לספירה היושב בסמיכות לגבול התורכי. לקראת אחר הצהריים נגיע לבאטומי (Batumi) הנחשבת לבירת הנופש של המדינה ועיר בירתה של מחוז אג'ריה החצי אוטונומי. בהתאם לזמן העומד לרשותנו נערוך סיור קצר בעיר. לינה בבאטומי.

6
באטומי, חבל סוונטי

נצא צפונה לאורך החוף. נטפס במעלה רכס הקווקז הגבוה וניכנס אל עמק נהר אנגורי (Anguri) שבו סכר גדל מימדים ותחנת כח הידרואלקטרית מרשימה. נמשיך בנופי יער גשם על גבול חבל אבחזיה, שניתק את עצמו מגיאורגיה. כאן, בנוף של הפסגות הגבוהות בקווקז, פרחה תרבות סוואן (Sevan) - מן העתיקות והמיוחדות בגיאורגיה. מעל הנוף מזדקרים מגדלי שמירה המיוחדים, המהווים את תו ההיכר הבולט של התרבות המקומית. נלון בבירת חבל סואנטי מסטיה (Mestia), בגסטהאוס צנוע.

מגדלי אבן, חבל סוונטי, גיאורגיה
7
חבל סוואנטי

יומיים המוקדשים לחבל סוואנטי (Svaneti) המרהיב. נצא ברכבים קטנים ממסטיה לכיוון הכפר אושגולי (Ushguli), הנחשב ליישוב הקבע הגבוה באירופה. הכפר הוכרז כאתר מורשת עולם בידי אונסק"ו. נבקר בכנסיית למריה (Lamaria). נצפה אל פסגות הקווקז הגבוהות ובראשן הר שחארה (Shkhara) מהגבוהים שבהרי הקווקז. נטייל בסמטאות הכפר הנראה כאילו לא הגיעה אליו הציביליזציה מעולם. נערוך סיורים רגליים בהרי הקווקז הגבוהים ונהנה מהחוויה המיוחדת של אזור בתולי וטבעי. לינה במסטיה.

8-9
סוואנטי, פוטי, אגם פאליאסטומי, באטומי

נפגוש באוטובוס ונצא לנסיעה ארוכה לכיוון חוף הים השחור. נעבור בפוטי (Poti) עיר הנמל הגדולה והחשובה של גיאורגיה ונערוך שייט קצר בשמורת הטבע פאליאסטומי (Paliastomi). לקראת ערב נגיע חזרה לבאטומי ונצא לחגוג את סוף הטיול במסעדה מקומית. לינה בבאטומי.

10
באטומי, תל אביב

בהתאם לשעת הטיסה נמשיך את ביקורנו בבאטומי (Batumi) וסביבתה. העברה לשדה התעופה לטיסה דרך איסטנבול לתל אביב.

11
טיול מאורגן למערב הקווקז

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

מחיר יפורסם בהמשך
11 ימים
טיול מסעיר ומיוחד המתמקד בשני אזורים עוצרי נשימה - רכס הקצ'קר בצפון מזרחה של תורכיה וחבל סוונטי בצפון מערבה של גיאורגיה.
טיול מאורגן למערב הקווקז
יובל כלב
טיול טיול טבע עוצמתי למערב הקווקז - רכס הקצ'קר וחבל סוונטי
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:
    No data was found

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    טיסת בינלאומיות ומקומיות עם חברת טרקיש ארליינס בקו: ת”א – איסטנבול – טרבזון,  באטומי – איסטנבול – ת”א.

    מיסי נמל והיטלי ביטחון בארץ ובחו”ל.
    לינה בבתי מלון מדרגת תיירות טובה ובפנסיונים כפריים בחדרים זוגיים עם שירותים צמודים.

    כלכלה על בסיס פנסיון מלא (ארוחות בוקר, צהריים וערב – בחלק מהימים פיקניק בצהריים).

    תחבורה: אוטובוס תיירות נוח, מיניבוסים מקומיים (דולומוש) בקצ’קר. בגיאורגיה – אוטובוס ורכבי שטח קטנים במקומות אליהם האוטובוס אינו מגיע.

    דמי כניסה לאתרים, כמפורט בתוכנית.

    דמי שתייה (טיפים).

    דמי רישום ואפשרות ביטול.

    מדריך מצוות “יעדים” – יובל כלב.

    מדריך מקומי צמוד לאורך כל הטיול.

    המחיר אינו כולל:

    ביטוח נסיעות ומטען.

    הוצאות אישיות שאינן מופיעות בסעיף כולל.

    ארוחות צהריים שאינן כלולות בתוכנית.

    תשר למדריך הישראלי – מקובל כ 5 דולר ליום.

    בדיקות קורונה בארץ ובחו’ל.

    תוספת ליחיד בחדר 395$

    הערות ומידע כללי:

    הטיול מבוסס על מינ’ 15 מטיילים בקבוצה.

    ייתכנו שינויים במסלול הטיול ובסדר הביקורים באתרים, במידה ואתר מסוים יהיה סגור במהלך הטיול– אנו נדאג לביקור באתר אחר. יש לקחת בחשבון שהטיול נערך בתקופת הקורונה וייתכן ויהיו שינויים שלא נדע עליהם מראש.

    חברתנו אינה גוף רפואי ולפיכך אינה מוסמכת לתת מידע בנושא זה. אנא פנו ללשכות הבריאות או למרפאות המטיילים הסמוכות לאזוריכם.

    בטיול יש שימוש ברכבים קטנים דולומושים\ג’יפים 4X על כן יש לוודא שהביטוח שלכם מכסה פעילות אתגרית.

    הושבה בטיסות –  לצערנו מדיניות חברות התעופה לגבי הושבת קבוצות היא לא לאפשר הושבה מראש בטיסות קבוצתיות. אנו מודעים לחשיבות ומנסים לעשות ככל הניתן, אך אנו מדגישים כי לא נוכל להתחייב למקום הושבה.

    אי הגעה לטיסה -(non-show) חברות התעופה גובות קנסות מן הנוסעים שלא יודיעו על אי הגעה לטיסה. חשוב מאוד לעדכן אותנו לפחות 3 ימי עבודה טרם יציאת הטיול על מנת שלא ייווצר מצב זה של non show ותשלום קנס.

    על הדרכון להיות בתוקף לחצי שנה לפחות מיום החזרה לישראל, ובתוכו לפחות שני דפים ריקים. על המטיילים לעשות ביטוח בריאות ומטען.

    תורכיה וגיאורגיה מופיעות באזהרת מסע מטעם המטה ללוחמה בטרור.

    מחיר הטיסות נקבע ברגע התשלום ואישור ההזמנה.

    לתשומת ליבכם – במידה וחברת יעדים תאלץ לבטל את הטיול מצידה כתוצאה מהשלכות הקורונה ( עלייה בתחלואה, ביטול מטיילים וכיוצ”ב) – לא יוחזרו דמי רישום ומקדמות (תשלומים) שהועברו לחברות התעופה ולסוכן בחו”ל. על המטייל לדעת כי לא נוכל להחזיר מקדמות ותשלומים שלא מוחזרים לנו גם באם חברתינו תאלץ לבטל את הטיול מצידה בשל וריאנטים חדשים/ עליה בתחלואה / ביטול משל מטיילים והשלכות נוספות של הקורונה על הטיול.

    הנחיות קורונה:

    הנחיות הקורונה בזמן הטיול הן באחריות המדינה בה אנו מטיילים בלבד ובהתאם לנהלים של חברות התעופה איתם אנו טסים, ועל המטייל/ת לדעת כי גם חברת ‘יעדים’ כפופה להנחיות אלו.

    לקראת יציאת הטיול אנו נעדכן אתכם בנהלים ובהנחיות ממשלת מרוקו, משרד הבריאות הישראלי בכל מה שקשור לכניסה למדינה וטיול בה בזמן הקורונה.

    באחריות המטיילים לרכוש ביטוח נסיעות מקיף הכולל התייחסות וכיסוי לנושא הקורונה. חברת יעדים איננה אחראית על הנהלים בשדות התעופה ובמדינות בהם מבקרים ולא תישא בעלויות הכרוכות בהארכת השהייה / בידוד ואישפוז / סגירת השמיים/ מילוא טפסים ו/או כל השלכות אחרות, הקשורות לקורונה בארץ ובעולם.

    לאורך הטיול חלה חובת עטיית מסיכה בזמן הנסיעות, הסיורים והביקורים באתרים השונים. ריחוק חברתי נהוג במקומות הבילוי, בתי הקפה והמסעדות.

    במידה ומצב ה’קורונה’ ישפיע על ביקורים באתרים מסוימים במהלך הטיול, נערוך שינויים במסלול בהתאם.

    רשימת המלונות לדוגמא:

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טיול מאורגן למערב הקווקז

    מה תרצו לחפש?