טיול ספארי 9 ימים בטנזניה

9CA1F1E0-2257-4AD4-885C-1023BAF5E9BE
בהדרכת ד”ר אבי שפיר
4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
9 ימים

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה לטייל עם יעדים לספארי בטנזניה?

טיול לטנזיה בתקופת הנדידה הגדולה – טיול במסלול מיוחד אל לב הנדידה בצפונה של טנזניה, ארבעה לילות בשמורת הסרנגטי.

מדריך הטיול, ד”ר אבי שפיר – איש אפריקה המכיר היטב את טנזניה.

תאריך הטיול נבחר בקפידה על מנת להימנע מהנהירה ״ההמונית״ של טיולי חג הפסח. אנחנו נהייה כמעט לבד במרחבי הסוונה המזרח אפריקאית. זה בהחלט מעצים את גודל החוויה.

מסלול הטיול מתחיל בסרנגטי ומבלה ארבעה וחצי ימים נטו בלב ליבה של חווית הספארי האפריקאי.

בתוכנית כלולה טיסת פנים לסרנגטי ומשם הטיול מתגלגל לכיוון החזרה לנקודת ההתחלה בארושה. חוץ מתוספת הנטו של יום וחצי ספארי, הטיסה גם חוסכת זמן רב של נסיעה בהלוך ובחזור.

שמורת אגם מניארה – שממנה מתחיל טיול רגיל בעונה זו של השנה- מוצפת כמעט לחלוטין בארבע השנים האחרונות. כתוצאה מזה מאוד קשה עד בלתי אפשרי ליצפות בה בריכוזי בעלי חיים. הטיסה לסרנגטי מאפשרת לנו לוותר על ביקור בשמורת מניארה ולהוסיף עוד יום במקומה במישורי הסרנגטי.

רכבי ספארי חדישים  ונוחים הכוללים : מקרר, שקעי חשמל להטענה וחיבור ווי פיי במהלך הספארי.

נהגי הספארי שלנו הם למעשה מדריכים מקומיים עם ניסיון רב בשטח. לצד אופיים הנעים ורצונם לסייע ככול יכולתם הם מכירים מעולה את עולם החי והצומח במהלך הספארי.

לודג’ים טובים וברמה גבוהה !

 

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

ת"א – אדיס אבבה - קילימנג'רו - ארושה

ניפגש בנתב"ג ונצא בטיסת לילה דרך אדיס אבבה אל טנזניה, וננחת למרגלות הר קילימנג'רו. נעלה על רכבי הספארי וניסע אל מלוננו להתארגנות. לאחר ארוחת הערב ניפגש לשיחה והסברים על ימי הספארי הבאים שלנו. לינה במלון כפרי הממוקם בטבע בין מטעי קפה.

1
שמורת טרנגירי

לאחר ארוחת הבוקר נצא אל שמורת הטבע טרנגירי המשתרעת מדרום מזרח לאגם מניארה על שטח גדול בצפונה של טנזניה. נהר הטרנגירי העובר בשמורה, הוא מקור המים העיקרי, מושך אליו את בעלי החיים בכל ימות השנה. בין הגבעות והסוואנות הפתוחות, לצד עמק הנהר וביצות עונתיות נפגוש יערות של עצי באובב מרשימים ועצי שיטים, בהם מתגוררים רבבות של בעלי חיים, עדרי פילים, טורפים ומגוון גדול של ציפורים. לינה – באיזור טרנגירה.

טיול סאפרי לטנזניה
2
אגם מניארה ורמות הנגורוגורו

הבוקר נצא לעבר שמורת מניארה ונחצה אותה מדרום צפונה לכול אורכה. יער שיטים מתחלף ביער צפוף ירוק עד כתוצאה מכמות המעיינות האדירה שזורמת ממצוק הבזלת לעבר האגם. בדרכנו נפגוש חבורות ענקיות של בבונים ולעיתים גם גינונים כחולים וגינונים שחורי פנים. בתום החצייה נעלה מעל מצוק הבזלת לעבר העיר קראטו. נלון בלודג כפרי על מדרונות יער הגשם של מכתש הנגורוגורו.

3
מכתש הנגורונגורו

לאחר ארוחת הבוקר המוקדמת ניסע אל מכתש נגורונגורו. המכתש נוצר מהתמוטטות הר געש (קלדרה) והוכרז כאתר מורשת עולמית. בתוכו - אגמי סודה ומים מתוקים, נחלים, ביצות, סוואנות פתוחות, חורש, יער שיטים ויער גשם הררי – כל אלה סגורים בין קירותיו התלולים של מכתש געשי מושלם זה. במכתש שוכנים אלפי בעלי חיים המייצגים חתך של רוב בתי הגידול ומיני החיות הקיימים במזרח אפריקה. לינה רמת נגורונגורו

טיול ספארי 9 ימים בטנזניה
4
מרכז הסרנגטי

בשעות הבוקר ניסע לביקור בכפר של שבט המסאי (מנייאטה) למפגש עם בני המסאי המרשימים בגלימותיהם האדומות. נכיר את אורחות חייהם של בני השבט. נמשיך בנסיעה לשמורת סרנגטי, משמעות השם בשפת המסאים מישורים אין סופיים. במרכז הסרנגטי נתמקד באיתור מגוון רחב של אוכלי עשב וטורפים החיים באזור ולא נודדים. פילים, ג’ירפות, אנטילופות למינהן, אריות, נמרים צבועים ועוד. נראה את בריכות המים בהם היפופוטמים ועופות מים, את עדרי הבאפלו ומשפחות של חזירי יבלות. עופות דורסים, ציפורי שיר ויצורים קטנים נוספים, חלקם נעלמים מהעין - כולם מהווים חלק מהאקוסיסטם (בית גידול) המורכב של השמורה הנפלאה. לינה במרכז שמורת סרנגטי.

5-6
אל צפון הסרנגטי

בעונה זו של השנה, נדידת הגנו הגדולה נמצאת בחלקים הצפוניים של הסרנגטי. את היומיים הקרובים נקדיש למעקב אחרי תנועת העדרים הרועים בשטחים הפתוחים. מדי פעם מתרכזות קבוצות גדולות שלהם על גדות הנהר על מנת לחצותו לכרי המרעה שמעברו השני. חציית הנהר - במידה ונצליח לצפות בה- הינה חווית טבע עוצמתית ביותר. חגיגה לעיניים וללב כמו גם לתנינים ולטורפים רבים אחרים באזור. ביומיים האלו נשתכן בלודג אוהלים שהתנאים בו בסיסיים יותר.

טנזניה
7-8
ארושה - תל אביב

הבוקר נערוך ספארי אחרון באזור הנהר ומשם נמשיך לעבר המנחת המקומי, ממנו נמריא לכיוון ארושה. טיסת סיכום נפלאה מעל כול מסלול הספארי שלנו. אחרי ארוחת צהרים בלודג על מדרונות הר הגעש מרו, נמשיך לשדה התעופה ממנו נמריא חזרה ארצה.

9
טיול ספארי 9 ימים בטנזניה

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

מחיר יפורסם בהמשך
9 ימים
טיול במסלול מיוחד לשמורות בצפונה של טנזניה, כולל טיסת פנים מהסרנגטי לארושה
טיול ספארי 9 ימים בטנזניה
אבי שפיר
טיול ספארי לטנזניה
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:

    מסלול הטיול היה מצויין, ציון לשבח למדריך אבי שפיר שהכניס את שמורת  ishasha national park למרות שלא היתה בתכנית. האוכל והמלונות היו ברמה גבוהה, הצוות המקומי היה מצויין וכמובן אבי שפיר.

    ד”ר קרינה טייכנר – טיול לאוגנדה ורואנדה

    מסלול מעניין ומאוד מגוון. אבי שפיר, מדריך הטיול – מצוין. צוות המרד – מצוין. נקודות לשיפור – שלא תתקלקלו! תודה גדולה על טיול מיוחד

    נילי מס – טיול לנמיביה

    טיול למדגסקר – ברצוני להביע תודה ענקית למדריכינו ד”ר אבי שפיר שאת דרכינו האיר בארץ פלאות טיול בגן עדן בסוף העולם. טרסות אורז בכל פינה ואנשים מחייכים בעלי עיניים נוצצות בלבן בוהק מתוך פנים כהות כלילה, שאנו בעלי צבע העור הלבן נקראים בפיהם קלופי עור. הבימה בטיול ניתנה לכל אחד שביקש לתרום מידיעותיו ולהרחיב את אופקינו. גדולתו של מדריך מתבטאת בשביעות רצון של כלל חברה הקבוצה. אבי שפיר המדריך יודע להעניק לכל אחד ואחד מתשומת ליבו במינון המדויק. בנוסף רמת הידע שלו עושה אותו למדריך מהשורה הראשונה.

    טיול למדגסקר

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    טיסות סדירות דרך אדיס אבבה במסלול ת”א-אדיס אבבה-קילימנג’רו וחזרה (לוח הטיסות בסוף ההצעה)

    מסי נמל והיטלי דלק – יעודכנו בזמן הכירטוס כחודש לפני יציאת הטיול

    טיסה פנימית אל צפון הסרנגטי – ארושה

    לינה: בבתי מלון ובלודג’ים ברמה גבוהה.

    כלכלה: שלוש ארוחות ביום בימי הספארי (חלקן ארוחות פיקניק ארוזות)

    תחבורה: ג’יפ ספארי מיוחד שגגו נפתח (רכב שטח מיוחד) – עד 6 מטיילים ברכב.

    נהגים דוברי אנגלית, בעלי ניסיון והכרות המשמשים גם כמדריכים מקומיים.

    דמי כניסה לשמורות

    מדריך ישראלי מטעם חברת “יעדים” מומחה לטנזניה – ד”ר אבי שפיר

    ביקור בכפר מסאי

    תשר לנותני השירותים המקומיים

    אשרת כניסה לטנזניה (נעשה בכניסה לטנזניה)

    מים מינרלים ברכבים במהלך הספארי

    המחיר אינו כולל:

    ביטוח רפואי ומטען.

    תוספת חדר ליחיד.

    הוצאות בעלות אופי אישי כגון שתייה, כביסה, קניות וכדומה.

    בדיקות קורונה בארץ ובטנזניה.

    הערות ומידע כללי:

    בדיקות קורונה בארץ ובטנזניה.

    הטיולים מבוססים על מינימום 12 מטיילים – מקס’ 18 מטיילים בקבוצה.

    תנאי תשלום ודמי ביטול –  כמופיע בדף הרישום המצורף.

    ייתכנו שינויים במסלול הטיול ובסדר הביקורים באתרים, כתוצאה משינוים בלוח הטיסות הבינ”ל. מדריך הטיול רשאי לערוך שינויים בשטח בהתאם לשיקול דעתו ולטובת איכות הטיול.

    חברתנו אינה גוף רפואי ולפיכך אינה מוסמכת לתת מידע בנושא זה. אנא פנו ללשכות הבריאות או למרפאות המטיילים הסמוכות לאזוריכם.

    הנחיות הקורונה בזמן הטיול הן באחריות המדינה בה אנו מטיילים בלבד ובהתאם לנהלים של חברות התעופה איתם אנו טסים, על המטייל/ת לדעת כי גם חברת יעדים כפופה להנחיות אלו.

    במידה וחברת יעדים תאלץ לבטל (או לדחות) את הטיול מצידה כתוצאה מהשלכות הקורונה (עלייה בתחלואה, ביטול מטיילים וכיוצ”ב) – לא יוחזרו דמי רישום ומקדמות (תשלומים) שהועברו לחברות התעופה ולסוכן בחו”ל. על המטייל לדעת כי לא נוכל להחזיר מקדמות ותשלומים שלא מוחזרים לנו גם באם חברתנו תאלץ לבטל את הטיול מצידה בשל וריאנטים חדשים/ עליה בתחלואה והשלכות נוספות של הקורונה על הטיול. על כן, יש לרכוש ביטוח נסיעות מקיף מיד עם ההרשמה לטיול.

    באחריות המטיילים לרכוש ביטוח נסיעות מקיף הכולל התייחסות וכיסוי לנושא הקורונה. חברת יעדים איננה אחראית על הנהלים בשדות התעופה ובמדינות בהם מבקרים ולא תישא בעלויות הכרוכות בבידוד / הארכת השהייה / מילוי טפסים ו/או כל השלכות אחרות, הקשורות לקורונה בארץ ובעולם.

     

    פרטי הטיסות לטיול זה באתיופיאן איירליינס:  

     1 ET 405 01APR M TLVADD*18 0100  0520  /E

    2 ET 815 01APR M ADDJRO*18 1035  1310  /E

    3 ET 814 08APR M JROADD*18 1735  2005  /E

    4 ET 404 08APR M ADDTLV*18 2355  0400   09APR T /E

     

    רשימת המלונות לדוגמא:

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טיול ספארי 9 ימים בטנזניה

    מה תרצו לחפש?