טרק להרי ההימאליה אל עמק ספיטי וקינור

4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
16 ימים

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה לצאת לטרק עם יעדים להימלאיה?

Y trek טיולי הטרקים שלנו הם מסעות רגליים מרתקים המשלבים ניסיון ומקצועיות רבה של צוות החברה.
ניתן לבצע את הטרקים בהתאמה אישית, בזוגות ובקבוצות קטנות בלווית מדריך אלפיניסטי איתו יש לנו הכרות אישית, או בקבוצה מלווה במדריך טרקים ישראלי. טיולי הטרקים שלנו מתבססים על סוכנים מקומיים איכותיים, ציוד חדיש, והכרות רבה עם המסלולים.

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

תל אביב – דלהי

ניפגש בנתב”ג ונצא בטיסה דרך יעד ביניים אל דלהי, בירת הודו.

1
דלהי – צ’אנדיגר – שימלה CHANDIGARH –SHIMLA

בשעות הבוקר המוקדמות ננחת בדלהי ולאחר הנחיתה ניסע אל תחנת הרכבת ממנה נצא ברכבת אל צ’אנדיגאר הנחשבת לאחת הערים היפות בהודו. נמשיך בנסיעה אל שימלה “בירת הקיץ” של הודו, השוכנת בגובה של כ -2,100 מ’, בדרום מדינת הימאצ’אל פראדש. נארגן את האישורים לטרק  בעמק ספיטי ונתארגן במלוננו. בערב נצא לרחוב הראשי המפורסם – המול (The Mall)!  לינה שימלה.

2
שימלה – שאראהאן – SARAHAN

בבוקר נערוך ביקור קצר בשימלה, “ההיל סטיישן” החשובה ביותר בהודו לפני הכרזת העצמאות. לאחר מכן נצא בנסיעה על הדרך הישנה שחיברה בין הודו לטיבט אל הכפר הקטן והקסום שאראהאן הממוקם בנוף מדהים ומשקיף על עמק קינור.  בכפר נבקר במקדש “בהימאקאלי” מקדש עתיק ויפיפה העשוי עץ ואבן, על שם האלה קאלי. לאחר שנתארגן נערוך סיור בשוק שבמקום. לינה שאראהאן

3
שאראהאן – קאפנו – Kafnu

לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה של כ 5 שעות בנוף יפיפה של עמק קינור אל הכפר קאפנו, נקודת ההתחלה של הטרק. נתארגן לקראת הטרק ונצא להליכה קצרה באזור . ( 3220 מ’)

4
מקאפנו למולינג Mulling

היום מתחיל הטרק שלנו מעמק ספיטי לקינור – חלק הראשון של היום הוא הליכה לאורך נהר באבה (Bhaba). השביל מטפס דרך יערות של עצי מחט  אל מעבר לקו היער אל אחו ובו שלל פריחות הקיץ של פרחים אלפיניים.  לינה במחנה אוהלים. (כ 5 שעות הליכה – 3279 מ’)

5
מולינג – קהארה – Kahra

נתחיל את הליכתינו בנוף אלפיני של אחו ובו פרחים אלפיניים מסביב. נמשיך בשביל עד למפגש נהרות ונעלה לשטחי המרעה הפתוחים של אזור קהארה . לינה במחנה אוהלים (4 שעות הליכה 3559 מ’)

6
מקהארה לפוסטרינג Pustring

לאחר ארוחת הבוקר נטפס בהדרגה לכיוון הפס. הנוף שילווה אותנו הוא מהיפה באזור – פרחים אלפיניים ומפלי מים על הגבעות הסמוכות. הלינה תיהיה במחנה אוהלים למרגלות הפס ואם יתמזל המזל ולא יהיו עננים – נצפה בנוף מהמם של קרחונים.  (3 שעות הליכה 3940 מ’)

7
חציית מעבר ההרים באבא אל פלדר Phaldar – Bhaba Pass

היום זה היום בו נחצה את מעבר באבא הנמצא בגובה 4198 מ’ (הטרק ידוע גם בכינויו  BHABHA PASS TREK )  ) נצא בשעות הבוקר ונטפס אל עבר הפס. במהלך העליה נעצור לתצפיות קצרות ומרהיבות אל עבר רכסי הילמשאל פאראדש. פסגת הפס מציעה שינוי מהותי בנוף – הידועה כתופעה מדבר בצל גשם. הנוף לכיוון ספיטי, מציע נוף של הרים צחיחים בצבע שוקולד ולצד של קינור הכול ירוק והנוף אלפיניסטי. נחצה את הפס ונגיע אל אחד העמקים היפים בהרי ההימאליה – עמק פין. נמשיך בהליכה קצרה בנוף  יפה של עמק ציורי ומוקף הרים אל מחנה האוהלים הנמצא בפלדר.( 7-8 שעות הליכה 4198 מ’)

8
פארקה – קאזה – kaza Pharka

לאחר ארוחת הבוקר נצא בהליכה כאשר אנו חוצים את עמק פין המוגדר כפארק הלאומי הראשי בלב הרי ההימאליה ומוגדר כחלק מאזור ספיטי. זהו איזור וייחודי בנופיו- מדבר ובו סלעים וגבעות חול בצבעים שונים, כפרים קטנים טובלים בירוק. בפארק ניתן לפגוש בעלי חיים נדירים כגון איילי מושק. נמשיך בהליכה דרך הכפר העתיק מוד שהינו הכפר המרוחק ביותר בעמק פין אליו ניתן להגיע ברכב. בכפר נבקר בגומפה בודהיסטית היושבת על צוק בין שני נהרות. מכאן נמשיך בנסיעה אל קאזה, העיירה המשמשת כמרכז המסחרי והאדמניסרטיבי של האזור. לינה בקאזה.

9
קאזה – עמק ספיטי – מנזרים וכפרים במרומי ההרים

נתעורר בקאזה, השוכנת בגובה 3640 מטר. נצא ברכבי שטח להכיר את הכפרים ואת תושבי עמק ספיטי. ניסע לגומפת קי העתיקה והיפה ביותר בספיטי השוכנת בגובה 4116 מ’. הגומפה ידועה בציורי הטאנגקה העתיקים שלה. נמשיך עם  הכביש המוביל לקיבר, השוכן בגובה 4205 מטר (!) ונחשב בעבר לכפר המיושב הגבוה בעולם. נערוך טיולי הליכה בכפרים ובשטחי המרעה האלפיני שלידם, נעפיל גם לכפר קומיק הנחשב לכפר הגבוה ביותר בהימלאיה. נחזור לקאזה ונבקר בשווקי העיירה. לינה קאזה

10
מעבר ההרים קונזום לה – מנאלי

ניפרד מעמק ספיטי וניסע אל מנאלי דרך מעבר ההרים קונזום לה (Konzum La) בגובה 4551 מ’,זהו מעבר הרים חשוב ומרכזי לתושבי האזור, המחבר בין העולם הצחיח והמדברי אל האזור הירוק שוקק החיים של עמק קולו ומנאלי. הנוף יתחלף בהדרגה ויהפוך ירוק ומיוער.  נגיע לעיירת הנופש מנאלי השוכנת בגובה 2200 מטרים. נגיע למנאלי ולאחר שנתארגן נצא לבקר בשווקיה. לינה מנאלי

11
מנאלי וסביבותיה

בין הרים נישאים, יערות עד ונהרות גועשים חבויה לה מנאלי. עיירה קטנה יפהפייה, סביבה כפרים ציוריים ומעיינות חמים. נערוך סיור הליכה בחלק העתיק של מנאלי, במערת “האלה הדימבה”, מקדש מעניין במיוחד ובמקדש האל ‘מנו’, “אבי האנושות” על פי המיתולוגיה ההודית. נוסיף ונטייל ביערות הסביבה ובנופים הקסומים של עמק נהר הביאס Bias)). לינה מנלי

12
מטעי תה בהרי ההימאליה – המרכז הטיבטי בדרמסאלה

ניסע דרך מטעי תה היפים של הרי ההימאליה וננסה לפגוש את קוטפות התה בעבודתן. נבקר במפעל לייצור תה הודי ונמשיך אל נורבולינגקה – המרכז לשימור האומנויות הטיבטיות המסורתיות. אחר הצהריים נגיע  לדראמסאלה להתארגנות במלון. נצא לסייר בשווקי העיירה הציורית. לינה דראמסלה

13
דרמסאלה – אמריצר – מקדש הזהב

לאחר ארוחת הבוקר נצא  לסיור ולמפגש עם התרבות הטיבטית- הליכה למקדש הדאלאי-לאמה, תוך השלמת סיבוב הליכה סביב ה”קורה”, המקדש. דרך שהטיבטים נוהגים לעבור תוך שינון מנטרות וגלגול גלגלי תפילה. נחזה בטכסיהם ונקשיב לשירתם. בצהריים נרד מרכס ההימלאיה אל העמקים הפוריים של מדינת פאנג’ב (Punjab) ארץ חמשת הנהרות. העיר אמריצר, “בריכת הנקטר” ומקדש הזהב בתוכה, מכילים יחדיו את המרכז הרוחני והמנהיגותי של מאמיני “הדת הסיקהית”. נסייר בעיר ולעת ערב נצא למקדש הזהב, נתבונן ביופיו המרשים של המקדש בלילה. לינה אמריצר

14
אמריצר – דלהי

בבוקר נבקר במקדש המוזהב המהווה את ליבה הרוחני והתרבותי של אמריצר. נשוטט סביבו ובתוכו, נפגוש בעולי רגל “סיקהים” הבאים להיטהר במימי הבריכה ונשתתף עימם בסחיבת המרכבה ובה ספר תורתם הקדוש.  פשוט נהיה שם ונחווה את אווירת הקדושה האופפת את המקום המיוחד הזה. נמשיך לביקור בג’אליאן וואלה באג (Jalianwalla Bagh), מונומנט היסטורי המסמל את תחילת המאבק ההודי לעצמאות. נמשיך לשווקי העיר ונטייל בין הסמטאות. רכבת מהירה אל דלהי. הגעה והעברה למלוננו ללינה.

15
טיסה לת”א

בבוקר העברה לשדה התעופה וטיסה אל ת”א.

16
טרק להרי ההימאליה אל עמק ספיטי וקינור

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

מחיר יפורסם בהמשך
16 ימים
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:

    לאנשי חברת יעדים רותם וגולן- ראשית תודה מקרב לב שאפשרתם לחבורתנו להגשים חלום, ולעשות את טרק סובב אנאפורנה.
    ההחלטה הטובה ביותר שלנו היתה עצם הבחירה בכם, בחברת יעדים. הבחירה היתה מול חלופות נוספות שבדקנו ביסודיות. ראינו זאת גם בטיפול השגרתי – בדיוק בשביל זה אתה לוקח חברה!! הופתענו להפגש בסוף הטרק בקטמנדו עם קבוצה אחרת ולערוך השואות של עלות תועלת – 2:0 לטובת חברת יעדים.
    יישר כוח גדול ותודה רבה

    יהודה מלי – טרק אנאפורנה, נפאל

    רותם וגולן יקרים מאוד, בזכות המקצועיות שלכם ,הסבלנות שלכם והרצון הטוב שלכם , עמדנו ביעדים אשר הצבנו לעצמינו.
    אין מילים בפינו כדי להודות לכם.המלונות והגסטהאוסים במרבית המקומות היו מעל ומעבר לציפיות שלנו…סיכומם של דברים שבזכותכם ,אנחנו אנשים מבוגרים ….יחסית…הגשמנו חלום.
    הרגשנו שבאמת איכפת לכם מהלקוח, ושאתם רוצים כמונו בהצלחה מלאה של המסע…ישר כוחכם, עלו והצליחו

    אשר קולה – טרק לאנאפורנה, נפאל

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    טיסות בינלאומיות בחברת רויאל ג’ורדניאן.
    מסי נמל בטיסות הבין לאומיות (461 $) – יעודכן ביום הכירטוס.
    תחבורה בטרק לצפון הודו: אוטובוס תיירים ממוזג בדלהי, רכבי שטח בצפון הודו , רכבת שאטבדי מהירה.
    לינה בטרק לצפון הודו במלונות / אוהלים על פי המפורט בטבלה בהמשך.
    כלכלה בטרק לצפון הודו: במהלך הטרק פנסיון מלא ( ימים 4-8) , בשאר הימים – חצי פנסיון – ארוחת בוקר וארוחת ערב כלולות).
    צוות סבלים , עוזרים וג’יפ לציוד במהלך ימי הטרק.
    כניסות לכל האתרים במהלך הטיול.
    אשרה להודו בסך 75 $
    טיפים לנותני השירותים בחול.

    המחיר אינו כולל:

    הוצאות אישיות כגון כביסה ,
    ביטוח רפואי ומטען, תרופות וחיסונים,
    ארוחות צהריים (למעט בימי הטרק).
    כל מה שאיננו מוזכר במסגרת הסעיף כולל

    הערות ומידע כללי:

    ימי הטרק: הטרק אורך כ 5 ימים והוא עובר באזורים ירוקים ויפים של עמק קינור, דרך מעבר ההרים אל עמק ספיטי עם נופי המדבר הגבוה. מסלול הטרק מפורט בתוכנית הטיול. בימים אלה ילוונו מחנה נודד הכולל אוהלים לכל-2, מטבח וציוד לשטח, סבלים ו/או סוסים לציוד , גם לציוד האישי ומלווים. בימי הטרק – כל הארוחות כלולות, כמו גם הפסקות תה/ קפה וכו’.
    טיול מסוג זה ובאזור כזה צפוי לשינויים הנובעים משינויי מזג האוויר או תקלות שונות הקשורות לאזור מרוחק. אף שאנו עובדים עם ספק טוב בהודו על מטייל היוצא לטיול שכזה לקבל את השינויים בהבנה וחיוך כחלק מהחוויה.
    חיסונים : יש לבדוק בלשכת הבריאות המחוזית אילו חיסונים יש לעשות לפני הטרק לצפון הודו.

    רשימת המלונות לדוגמא:

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טרק להרי ההימאליה אל עמק ספיטי וקינור

    מה תרצו לחפש?