טיול מאורגן לאזרבייג’ן

9CA1F1E0-2257-4AD4-885C-1023BAF5E9BE
בהדרכת שמעון דיגה
4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
8 ימים

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה לטייל איתנו לאזרבייג'ן?

יעדים טיולים מזמינה אתכם לטיול מאורגן באזרבייג’ן, ארץ הרוחות.

מסע מעמיק ויסודי אל הקווקז חבל ארץ בתולי, קרוב וברובו בלתי נודע.

המדינה שיושבת בלב אחד מסעיפי “דרך המשי” ההיסטורית ספוגה השפעות של מזרח ומערב, של פרס ועמי מרכז אסיה מחד ושל רוסיה ותורכיה מאידך.

זוהי אחת המדינות המוסלמיות החילוניות ביותר בעולם, מדינה של עושר לא יתואר לצד דלות ועוני, של  יערות והרים מוריקים ושל מדבריות ומישורים מאובקים, הכל לצד אנשים חייכנים ומקבלי פנים ומטבח השופע כל טוב.

באזרבייג’אן חיה קהילה יהודית עשירה במספר מרכזים חשובים, בבאקו ובעומק הרי הקווקז, יהודים הרריים אלה המכונים “קווקזים” הם נצר לקהילה עתיקת יומין אשר לה שפה ומנהגים ייחודיים משלה.

בטיול לאזרבייג’ן נפגוש נופים פראיים ומגוונים. מעיר הבירה העשירה באקו ועד להרי הקווקז הציוריים, מאנשי עסקים וחברות נפט ועד הנוודים והרועים של כפרי ההרים, את כל אלו נפגוש בטיולינו לאזרבייג’ן.

טיול מקיף וגדוש בהדרכת שמעון דיגה

טיול בקבוצה קטנה, ואירוח בבתי מלון טובים

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

טיסה לבאקו

טיסה ישירה לבאקו (Baku) בירת אזרבייג'ן בחברת אזרבייג'ן איירליינס.  בהתאם לשעת ההגעה סיור ראשני בבאקו. לינה בבאקו.

1
להיץ, שאקי, גבלה

נצא מבאקו מערבה. אט אט הנוף יהפוך להיות יותר ויותר מדברי. נחליף לרכבים קטנים ונבקר בכפר להיץ (Lahic) כפר אומני נחושת ציורי, מהעתיקים בקווקז, היושב בלב אזור כפרי מרהיב. נחזור לכביש הראשי ונמשיך עם האוטובוס לגבלה (Qabala) שהייתה בעבר בירת ממלכת שירוואן שאה (Shirvan sha). נמשיך לטופנגאג (Tufandag) שם נעלה על רכבל שייקח אותנו לתצפית מהממת על כל רכס הקווקז הגבוה. לינה בגבלה.

טיול מאורגן לאזרבייג'ן
2
שאקי, קיש, אוגוס

עם בוקר נצא בנסיעה לשאקי (Sheky) שהייתה תחנה חשובה בדרך המשי העתיקה ומקום מושבו של הח'אן המקומי במאות ה-18,19. נבקר בארמון הח'אן ששופץ לאחרונה והוכרז כאתר מורשת עולמית ובקרוואן סראי הגדול - אחד היפים בקווקז שהוסב למלון בחלקה העתיק של העיר. נמשיך לביקור בכפר הציורי קיש (Kis) בו נשתמרה כנסייה קווקזית אלבנית (אין קשר לאלבנים של הבלקן) מרשימה ובה התגלו שלדים אנושיים שעל פי אחת התיאוריות הינם אבותיהם של העם הנורבגי. בדרכנו חזרה משאקי נעצור בעיירה אוגוס (Ogus) בה התגוררה קהילה יהודית גדולה שרובה עלתה לארץ ונבקר באחד מבתי הכנסת ששרדו. לינה בגבלה.

3
חזרה לבאקו וסיור בעיר

נצא חזרה מזרחה לעבר באקו. בשעת צהריים נגיע חזרה לבאקו ונתחיל את סיורינו שם - נבקר בפארק המריטירים שם קבורים חלק מהרוגי מלחמת נגורנו קרבך שהתרחשה ב-1991 בין ארמניה ואזרביג'אן. נמשיך אל העיר העתיקה ונבקר בארמון השירוואן שאה (Shirvan Shaa's) המרשים ובכמה מהקרוואן סראי (Karavan Saray) המפורסמים של העיר – שרידי לימיה כתחנה חשובה בדרך המשי. נטפס למגדל הבתולה (Kiz Kalasi) לתצפית על העיר והמפרץ. נתרשם גם מהבנייה המפוארת של סוף המאה ה-19 ותחילת המאה העשרים אז נחשבה באקו ליצואנית הנפט הגדולה בעולם. נבקר במוזיאון השטיחים המרהיב ונטייל בטיילת המטופחת - הנחשבת לאחת הגדולות והיפות בעולם. לינה בבאקו.

מגדלי הלהבה, עיר הבירה באקו, אזרבייג'ן
4
קובה, קרסנה סלובודה

נתחיל את היום בנסיעה צפונה לקובה (Quba) מרכז חשוב לגידול תפוחים ואריגת שטיחים. נעלה על רכבים קטנים ונעפיל לבשברמאג (Beshbermag), שן סלע גבוה היושבת מעל הים הכספי בה ע"פ האמונה נקבר אחד מהנביאים הפרו-אסלאמים הקדומים. נמשיך לקרסנה-סלובודה (Krasnaya Sloboda) – עיירה יהודית פעילה, אולי האחרונה בעולם שנותרה כעיירה יהודית לחלוטין, נסייר ברחובות העיירה ונבקר בבתי הכנסת המקומיים. לינה באזור קובה.

5
הקווקז הגבוה, חינליק

אחד הימים המיוחדים בטיול. נצא ברכבים קטנים אל עומק הרי הקווקז, הנופים עוצרי נשימה ובתוליים ברובם. נבקר בכפר הציורי חינליק (Xinaliq) ונתוודע לקבוצות האתניות השונות המתגוררות בו ובסביבתו ונשלב הליכות רגליות בטבע העוצר נשימה. לקראת ערב נחזור ללינה בקובה.

6
באקו, גובוסטן , חצי האי אבשרון

עם בוקר נצא דרומה לשמורת גובוסטן (Gobustan) המפורסמת במאות ציורי הקיר החקוקים בסלע בהם מתוארים סצנות מחיי יום יום כשחלקן מתוארכות לאלף השמיני לפנה"ס. לקראת אחר הצהריים נחזור לבאקו ונצא לחצי האי אבשרון (Absheron). נבקר במקדש האש המפורסם, אתר פולחן קדום שהוכרז כאתר מורשת עולמית. נתרשם מתעשיית הנפט העצומה של אזרביגאן. נמשיך ליאנאר דאג (Yanar Dag) אתר אש טבעית הבוקעת ממעמקי האדמה. נחזור לבאקו ובערב נצא לארוחת ערב עם מופע פולקלור לחגוג את סיום הטיול. לינה בבאקו.

טיול מאורגן לאזרבייג'ן
7
טיסה לתל אביב

בהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה ישירה לת"א.

8
טיול מאורגן לאזרבייג'ן

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

מחיר יפורסם בהמשך
8 ימים
המדינה שיושבת בלב אחד מסעיפי "דרך המשי" ההיסטורית ספוגה השפעות של מזרח ומערב, של פרס ועמי מרכז אסיה מחד ושל רוסיה ותורכיה מאידך
טיול מאורגן לאזרבייג'ן
שמעון דיגה
אל לב הקווקז והים הכספי - טיול מקיף לאזרבייג'אן, טבע פראי ויהודי ההרים (הקווקזים)
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:

    מסלול הטיול היה מעולה – מקיף מאוד ומעמיק את ההיכרות עם מגוון אזורי מרוקו. תנאי הטיול היו מיטיביים מכל האספקטים. שמעון דיגה מדריך בעל ידע מקיף מאוד, אשיות מרתקת, מעביר את הידע הרב בנועם ובסבלנות. תודה רבה גם לציפי על הארגון.

    יהודית לפינסקי וחיים ויינברגר – טיול למרוקו

    המקומות שבקרנו בהם שלבו היסטוריה, ארכיאולוגיה, טבע, תרבות ואוכל. היה מעניין ומהנה.ערב הפולקלור במסטייה היה מאוד מעניין ומהנה.נהננו במיוחד מכל המאפים המיוחדים של גיאורגיה שאכלנו. שמעון דיגה הוא מדריך מעולה!! המסלול שהכין היה טוב מאוד, ידע לשנות את התוכנית בהתאם לתנאי מזג האוויר, מצב הקבוצה, ומגבלות הקורונה. רמת הידע שלו מרשים ביותר והעמיק בכל הנושאים.

     

    מורי ואלינור שניידר – טיול לגיאורגיה

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    טיסה בינ”ל ישירה בקו תל אביב – באקו – תל אביב.

    מיסי נמל והיטל ביטחון.

    לינה במלונות בדרגת תיירות מעולה (4- 5*) לכל אורך הטיול.

    כלכלה מלאה .

    ארוחת ערב עם מוסיקת פולקלור בבאקו.

    תחבורה: אוטובוס תיירים ממוזג, צמוד.

    שימוש בכלי רכב קטנים במקומות שאליהם האוטובוס אינו מגיע.

    תשר לנותני שירותים.

    מדריך מצוות חברת יעדים – שמעון דיגה.

    מדריך מקומי צמוד לאורך כל הטיול דובר אנגלית.

    המחיר אינו כולל:

    ויזה לאזרביג’ן (אותה ניתן להוציא דרך משרדנו בעלות של 280 שח).

    הוצאת דרכון או הארכת תוקפו.

    ביטוח בריאות ומטען.

    שינוי ממועד הטיסה הקבוצתית.

    הוצאות בעלות אופי אישי (שתייה, כביסה, טלפון וכיו”ב).

    תוספת ליחיד בחדר: 495$

    הערות ומידע כללי:

    יש לוודא קיומם של לפחות 2 דפים ריקים וללא חותמות בדרכון, בתוקף של חצי שנה לפחות.

    תכנית היום הראשון והיום האחרון עשויה להשתנות על פי לוח זמני הטיסות.

    בטיולינו אנו עושים שימוש במלונות טובים בהם נעשה שימוש בטיולים רבים שלנו בעבר ועומדים בסטנדרט המקובל בטיול מעין זה (שירותים צמודים, מים חמים, מסודרים ונקיים). רמת הדרכים משתנה בהתאם לאזורים השונים. חלקן במצב מצוין וחלקן פחות. בכל מקרה הטיול מתבצע במיניבוס\אוטובוס נוח ומרווח.

    בטיסות קבוצתיות אין החברה יכולה לקבוע את שירותי התעופה השונים כגון: סוגי ארוחות, ו/או מקומות הישיבה במטוס (גם אם הוזמנו על ידנו לבקשת המטיילים) מיקום הנוסעים נקבע על ידי חברת התעופה ובאחריותה.

    הטיול מבוסס על מינ’ 15 מטיילים בקבוצה.

    ייתכנו שינויים במסלול הטיול ובסדר הביקורים באתרים, במידה ואתר מסוים יהיה סגור במהלך הטיול– אנו נדאג לביקור באתר אחר. יש לקחת בחשבון שהטיול נערך בתקופת הקורונה וייתכן ויהיו שינויים שלא נדע עליהם מראש.

    חברתנו אינה גוף רפואי ולפיכך אינה מוסמכת לתת מידע בנושא זה. אנא פנו ללשכות הבריאות או למרפאות המטיילים הסמוכות לאזוריכם.

    בטיול כלול טיול עם דולומושים\ג’יפים. על כן יש לוודא שהביטוח שלכם מכסה פעילות אתגרית.

    הושבה בטיסות –  לצערנו מדיניות חברות התעופה לגבי הושבת קבוצות היא לא לאפשר הושבה מראש בטיסות קבוצתיות. אנו מודעים לחשיבות ומנסים לעשות ככל הניתן, אך אנו מדגישים כי לא נוכל להתחייב למקום הושבה.

    אי הגעה לטיסה -(non-show) חברות התעופה גובות קנסות מן הנוסעים שלא יודיעו על אי הגעה לטיסה. חשוב מאוד לעדכן אותנו לפחות 3 ימי עבודה טרם יציאת הטיול על מנת שלא ייווצר מצב זה של non show ותשלום קנס.

    על הדרכון להיות בתוקף לחצי שנה לפחות מיום החזרה לישראל, ובתוכו לפחות שני דפים ריקים. על המטיילים לעשות ביטוח בריאות ומטען.

    אזרביג’אן מופיעה באזהרת מסע מטעם המטה ללוחמה בטרור (רמה 2).

    מחיר הטיסות נקבע ברגע התשלום ואישור ההזמנה.

    הנחיות קורונה:

     

    לתשומת ליבכם – במידה וחברת יעדים תאלץ לבטל או לדחות את הטיול מצידה כתוצאה מהשלכות הקורונה , עלייה בתחלואה, ביטול מטיילים וכיוצ”ב – לא יוחזרו דמי רישום
    ומקדמות \תשלומים שהועברו לחברות התעופה ולסוכן בחו”ל. על המטייל לדעת כי לא נוכל להחזיר מקדמות ותשלומים שלא מוחזרים לנו גם באם חברתנו תאלץ לבטל את הטיול
    מצידה בשל וריאנטים חדשים/ עליה בתחלואה והשלכות נוספות של הקורונה על הטיול.

    הנחיות הקורונה בזמן הטיול הן באחריות המדינה בה אנו מטיילים בלבד ובהתאם לנהלים של חברות התעופה איתם אנו טסים, ועל המטייל/ת לדעת כי גם חברת ‘יעדים’ כפופה להנחיות אלו.

    לקראת יציאת הטיול אנו נעדכן אתכם בנהלים ובהנחיות ממשלת אזרבייג’ן, משרד הבריאות הישראלי בכל מה שקשור לכניסה למדינה וטיול בה בזמן הקורונה.

    באחריות המטיילים לרכוש ביטוח נסיעות מקיף הכולל התייחסות וכיסוי לנושא הקורונה. חברת יעדים איננה אחראית על הנהלים בשדות התעופה ובמדינות בהם מבקרים ולא תישא בעלויות הכרוכות בהארכת השהייה / בידוד ואשפוז / סגירת השמיים/ מילוא טפסים ו/או כל השלכות אחרות, הקשורות לקורונה בארץ ובעולם.

    לאורך הטיול חלה חובת עטיית מסיכה בזמן הנסיעות, הסיורים והביקורים באתרים השונים. ריחוק חברתי נהוג במקומות הבילוי, בתי הקפה והמסעדות.

    במידה ומצב ה’קורונה’ ישפיע על ביקורים באתרים מסוימים במהלך הטיול, נערוך שינויים במסלול בהתאם.

     

    J2 022  13SEP  TLVGYD  1155 1600  13SEP 

    J2 021  20SEP  GYDTLV   0835 1100  20SEP 

    רשימת המלונות לדוגמא:

    Baku – COURTYARD BY MARRIOTT

    Guba – GUBA PALACE

    Gabala – QAFQAZ RESORT/RIVERSIDE

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טיול מאורגן לאזרבייג'ן

    מה תרצו לחפש?