טיול מאורגן לעריה הגדולות של רוסיה

9CA1F1E0-2257-4AD4-885C-1023BAF5E9BE
בהדרכת דניאל גולדנברג
4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
10 ימים

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה כדאי לכם לטייל איתנו לרוסיה?

נדמה לנו שאנחנו מכירים אותה, את רוסיה. קווי המתאר הגיאוגרפיים שלה ברורים,היא המדינה הגדולה בעולם,השפה שלה לא זרה לאוזן הישראלית שלנו, כל אדם שלישי ברחוב מדבר בשפתה.

טיול שהוא טעימה קטנה אך ממצה בהדרכת דניאל גולדנברג

קבוצה קטנה ואירוח בבתי מלון טובים

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

תל אביב - מוסקבה

נפגש בנתב”ג ונצא בטיסת ערב למוסקבה עם חברת התעופה איירופלוט. ננחת במוסקבה  ועם ההגעה העברה למלון, ולאחר התמקמות נצא לארוחת ערב במסעדה כפתיח של הטיול. לינה: מוסקבה.

1
דיוקן “האם הגדולה”

נתחיל את הסיור המקיף במוסקבה בכנסיית ישוע המושיע, אחת מזירות ההתרחשות הדתית המרכזיות של מוסקבה. נגיע למרכז מוסקבה ונבקר באתריה המרכזיים, ביניהם הכיכר האדומה הנודעת, מבנה הGUM- ופארק ZARADIYE המרשים. נמשיך אל מתחם הקרמלין המרהיב, הכולל את פארק אלכסנדר, את מוזיאון הנשקייה ואוצרות הצארים ונבקר גם בכיכר הקתדראלות – המתחם הדתי החשוב ביותר בשטח הקרמלין. לקראת ערב, נקנח בארוחת ערב ססגונית במסעדה מקומית ביתית ואחריה נצא למופע אנסמבל ווקאלי, המשלב ביטוי מודרני לקלאסיקה רוסית. נקנח בסיור לילה במוסקבה המוארת. לינה: מוסקבה.

2
רוסיה במכחול ומעשה – מי הם בוניה של האומה?

את הבוקר נפתח בסיור במתחם גן הפסלים האבודים – תזכורת לתקופותיה של רוסיה דרך מיצג סביבתי ופיסול. נבקר בבית עלמין נובודביצי לגדולי האומה, שם נוכל ללמוד על חייהם של אושיות התרבות והפוליטיקה הרוסים. נקיים תצפיות נפלאות על נהר מוסקבה ונמשיך לביקור בגלריה הלאומית טטרייקוב, הנחשבת למוזיאון המוביל בעולם בתחום האומנות הרוסית הקלאסית. ארוחת ערב במסעדה במרכז העיר. לינה: מוסקבה.

3
בשם האם! רב תרבויות ותקופות קיצון כאלמנטים לעיצוב הזהות הסובייטית.

את הבוקר נפתח בביקור בבית הכנסת המוסקבאי, שם נתמקד בהיסטוריה הייחודית של יהודי ברית-המועצות ותרומתם לבניית האומה הרוסית לדורותיה. נמשיך לביקור במטרו המוסקבאי, הפרויקט ההנדסי הגדול של תחילת המאה העשרים שנמשך ומתרחב עד עצם היום הזה. נטייל ברגל ברחוב ארבט, רחוב שהיווה את שביל מחאת החופש התודעתי של אומנים ופעילים אזרחיים רבים בשנות הקומוניזם האדום. נמשיך ונבקר בהר ההשתחוות – מתחם מורשת לניצחונותיהם של הצבאות הרוסים לאורך ההיסטוריה. במוזיאון הניצחון ושימור הזיכרון של מלחמת עולם השנייה, נבין את המשמעויות של מורשת המלחמה והשפעתה המודרנית על החברה הרוסית. נקנח בארוחת ערב במסעדה של הפסל רוקבישניקוב – מתחם שהוא גלריית אומנות ומסעדת שף – מוסד אשר מדגים את הקוסמופוליטיות של מוסקבה התוססת. לינה במוסקבה.

4
היכן לבלבו אגס וגם תפוח? אל עבר דמותה של רוסיה ששרו עליה החלוצים…

הבוקר נצא לכיוון העיר ולדימיר, אחת מעיירות “טבעת הזהב”- אזור הפריפריה הציורי הרוסי. טבעת הזהב של רוסיה הוא כינוי ל-8 ערים עתיקות הערוכות כטבעת סביב מוסקבה, ומשמשות כמעין מרכזי תרבות למורשת והיסטוריה. בטיול זה נבקר ב-3 ערים, מתוכן 2 הוכרו כאתרי מורשת של אונסק”ו. ראשית תעמוד מולנו – ולדימיר העתיקה, בירתה הראשונה של האומה הרוסית, ערש לידת הנצרות בקרב העמים הסלאבים והתבוססותו של הכוח הריכוזי ברוסיה של ימי הביניים. לאחר ביקור בשער הזהב והעיר העתיקה של ולדימיר, נצא לכיוון העיירה השכנה, בוגולובובו, מהאתרים המשמעותיים ביותר של עלייה לרגל באזור הכפרי. נערוך טיול רגלי בטבע הרוסי המישורי ונדבר על מסורות עתיקות – מוזיקה מקומית ומפגשים יזומים יעמיקו את הבנתנו במקום האדם בתרבות המקומית. לקראת הערב, ניסע לכיוון העיירה סוזדאל. את ארוחת הערב נסעד בבית משפחה מקומית. לינה: סוזדאל.

5
קדושה ואמת – סוזדאל כראי לנפש הרוסית.

הבוקר נטייל ברגל בעיירה המיוחדת סוזדאל, הנראית כלקוחה מתקופת ימי הביניים. נכנס לחצרות הבתים ונכיר את תושביה המקומיים. נבקר במוזיאון האתנוגרפי ובכנסיית הפעמונים, נטעם את משקאות הדבש ופירות היער האופייניים למקום. בשעות הצהריים המאוחרים, נצא ברכבת מהירה חזרה למוסקבה, שם נשלים את ביקורינו בעיר (במידה והזמן יאפשר זאת) ונצא לארוחת הערב במסעדה מקומית. לינה: מוסקבה.

6
רוחות צפוניות, לידתה של האימפריה הרוסית.

מוקדם בבוקר נעלה על רכבת מהירה לסנט פטרסבורג (הנסיעה עורכת כ-4 שעות בלבד) ונצא לסיור פנורמי ראשוני בעיר. נסייר בכיכר הסנאט המעוטרת באחד מן הסמלים הידועים של העיר – פרש הברונזה. נכיר את שדרת נייבסקי העמוסה, נבקר באי השפנים המרוחק, המציג את אחת הפנורמות היפות של העיר ונכנס למתחם מבצר פטר ופול, מקום קבורתם של שושלת הצארים הרוסים. נסייר רגלית בגן הקיץ הנודע של העיר, גן שחזר לחייהם של תושבי העיר לאחר למעלה מ-40 שנות שיקום ושחזור. ארוחת ערב במסעדה מקומית בעיר. לינה: סנט פטרסבורג.

7
סנט פטרסבורג – תיבת האוצרות של מזרח אירופה.

היום נבקר במוזיאון האומנות הגדול בעולם – ההרמיטאז’. נקיים סיור מקיף בהיכלי הארמון ונתמקד באוסף האומנות האירופאית ותולדותיה. לאחר ארוחת צהריים נצא לשייט בתעלות העיר על נהר נבה ונמשיך לביקור בקתדרלת סנט אייזיק, הקתדרלה הגדולה בעיר, המהווה את אידיאל הארכיטקטורה המערבי ברוסיה. ארוחת הערב במסעדה מקומית ולאחריה מופע מוזיקת ג’אז נהדרת. לינה: סנט פטרסבורג.

8
הכתר של הבירה הצפונית – מחוז לנינגרד.

הבוקר נצא אל מחוץ לעיר לביקור בעיירה פטרהוף, השוכנת על גדות מפרץ פינלנד והיוותה בעבר את המוצב הצבאי החשוב ברוסיה הצפונית. נסייר בגנים המרהיבים בין המזרקות המהודרות, נחווה את תקופות העבר ונהנה מהטבע הצפוני המלא בעצי אשוח, סנאים ושחפים. עם חזרתנו לעיר, נבקר במוזיאון ייחודי מסוגו – ביתו של התכשיטן הידוע מכל – קארל פברזה, שם נראה אוסף של ביצי פברזה ותכשיטים מכל סוג. בערב נצא לאכול במסעדה מקומית נפלאה, ולאחריה נצא לסיור לילי בסנט פטרבורג המוארת, כשבמרכז סיור הלילה שלנו תעמוד הפלגה לילית חגיגית במהלכה נוכל  לצפות בטקס פתיחת הגשרים המיוחדים על נהר נבה. לינה: סנט פטרסבורג.

9
יומנו המסכם בטיול – שדרות וחוויות עם טעם של עוד.

יומנו זה יתחיל במתחם הבילוי והפנאי – הולנד החדשה. נמשיך ל– GRAND MAKET RUSSIA, פרויקט מרשים במיוחד- דגם מוקטן של כל רוסיה, עליו עמלו למעלה מ-500 יוצרים. נשלים ביקורנו בעיר בהתאם לזמן שנותר וכארוחת סיום מוקדמת, נאכל בבית עץ כפרי בליווי שירה, וודקה ומצב רוח מרומם. משם נמשיך לשדה התעופה לטיסת ערב למוסקבה וממנה לתל אביב. ננחת בתל אביב לפנות בוקר של היום למחרת

10
טיול מאורגן לעריה הגדולות של רוסיה

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

מחיר יפורסם בהמשך
10 ימים
טיול מאורגן לעריה הגדולות של רוסיה
דניאל גולדנברג
טיול לעריה הגדולות של רוסיה
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:

    בשובנו מטיול למוסקבה וסנט פטרבורג ברצוננו לציין את הרמה והאיכות הגבוהים של המסע. הטיול היה מלמד, מעניין, מסקרן, מעשיר ומעורר חשיבה. המסלול זימן מגוון שפתח צוהר לעוד ועוד היבטים רבים ושונים.
    ראויה לשבח ההדרכה של דניאל גולדנברג, שבזכות שפע ידיעותיה וכישוריה, הצטיינה בשזירת שפע הסיפורים לכדי נרטיב רוסי מורכב ורב-מימדי, שמגלם היסטוריה, תרבות, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה.
    תודה מיוחדת ל”יעדים”

    טיול לרוסיה – מוסקבה וסנט פטרבורג

    אחרי עשרת הימים שבילינו ביחד ברצוני לשתף אתכם בדעתי על הטיול .מערכת ההסעות של הטיול עבדה למופת. המלונות היו ברמה גבוהה (לדעתי) והשביעו את רצוני. המסעדות אליהם דניאל לקחה אותנו היו ברמה טובה מאד ובכל אחת מהן היה משהו מיוחד וכולן השביעו את רעבוננו. לא היה לנו שום רגע דל ובכל דקה ודקה היה לנו מה לעשות.דניאל !!!!! מדריכתנו היקרה שבגילה יכלה בקלות להיות הבת של כל אחד מהמטיילים הייתה בעצם האמא שלנו בטיול . הדאגה שלה לכל פרט ופתרון בעיות ( שכמעט ולא נוצרו ) מידי. הידע שלה וההסברים שלה היו מדהימים.

    גרשון ברומברג – טיול לרוסיה

    לחברת יעדים שלום, הצלחה של טיול תלויה במספר גורמים: אוטובוס, מלונות חברי הקבוצה ומזג האויר אך בעיקר בהולך בראש הנושא על גבו את המעמסה, זהו מדריך הקבוצה. כמטיילים ותיקים כולל בטיולים מאורגנים מצאנו לנכון להודות לחברתכם על הארגון, הטיפול, והשרותים הנלווים. מגילנו המתקדם ולאחר טיולים רבים ברחבי העולם, חלקם טיולים מאורגנים, כאשר החלטנו להצטרף לטיול לרוסיה קבלנו המלצה חמה מחבר שאף הוא בתחום הדרכת טיולים שאמר באלו המילים “לרוסיה רק עם דניאל”. אכן זכינו בכל הקופה, פגשנו עלמה שהעניקה יחס אישי לכל בקשה ופניה. התנהלות בסובלנות וסבלנות אין קץ. בעלת ידע רב. על כך אנו מבקשים להודות לך מקרב לב.

    נורית ואלדד מרחב – טיול לרוסיה

    לגולן –מחברת “יעדים”, אתמול שבתי מטיול ברוסיה שהתמקד במוסקבה, סנט פטרבורג וסביבתן. אין מילים בפי לתאר את שביעות רצוני מטיול זה. כמי שנסעה לעשרות מדינות בעולם, אני חייבת לסכם ולומר שהיה טיול מעולה !!! בהזדמנות זו אציין שהקשר עם משרדכם, טרם הטיול, אתך, עם דליה ובעיקר עם רותם – היה נעים וענייני. תודה לכל מי שהיה לו חלק בארגון וביצוע טיול יפהפה ומהנה זה.מי ייתן ודניאל גולדנברג תרחיב את מגוון הארצות שהיא מתמחה בהדרכה בהן ואוכל שוב להנות מכול מה שהיא מעניקה בחום אנושי רב לנוסעים עמה. בהחלט אמליץ לחברי. עלו והצליחו והמשיכו לשמור על רמה הכי גבוהה שניתן.

    אורה קרן – טיול לרוסיה

    אנו מבקשים להביע את הערכתנו ותודתנו הרבה לחב’ יעדים – לגולן ודליה, וכמובן למדריכתנו המופלאה דניאל גולדנברג, על החוויה הנפלאה שזכינו בה במסגרת טיולנו לרוסיה. תחילה, על הלוגיסטיקה והארגון המוקפדים – בתי המלון ומיקומם, המסעדות, המוזיאונים, המופעים, ואפילו מקומות הישיבה המיוחדים ברכבת לסט’ פטרסבורג …הכל היה פשוט מושלם ( וזה כידוע לא קורה מעצמו …). אין ספק שאת הצלחת הטיול הנפלא הזה אנו חייבים לדניאל שחשפה בפנינו את צפונות רוסיה. הידע המעמיק והמופלא שלה – בהיסטוריה, פוליטיקה, אמנות, ספרות, תרבות, רחשי הלב של העם בתקופות השונות ומה לא – העשירו אותנו וילוו אותנו עוד תקופה ארוכה.

    צביה וצביקה פרנס – טיול לרוסיה

    אני רוצה להביע לחב’ יעדים את מלוא תודתנו והערכתנו עבור החוויה המרגשת בה זכינו במהלך טיול זה, שתלווה אותנו עוד שנים רבות. מבחינתנו זה היה טיול בוטיק שבו התכנון הלוגיסטי היה מצוין. המלונות נבחרו בקפידה במקומות מרכזיים בערים מוסקבה וסנט פטרבורג, תזמון ההסעים ושינוע המזוודות היה מופתי . אך יותר מכל נזכור באהדה מיוחדת את המדריכה המצויינת שלנו ,דניאל גולדנברג, שהיתה ,מבחינתנו, הרוח החיה וגולת הכותרת של הטיול בכללותו. באמצעות מעלותיה המקצועיות, הידע האינסופי והמעמיק שלה בהסטוריה, בתרבות ובאומנות של אמא רוסיה כמו גם ידיעותיה ובקיאותה בסבך הפוליטיקה הרוסית, הספרות והאדריכלות.

    מיכאל סימה – טיול לרוסיה

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    טיסות בינלאומיות בחברת התעופה הרוסית איירופלוט (במסלול ת”א-מוסקבה / סנט פטרסבורג-מוסקבה-ת”א).
    נסיעה ברכבת חדישה ומהירה ממוסקבה לסנט פטרסבורג.
    בתי מלון ברמה טובה (4 כוכבים). רשימה בסוף ההצעה.
    סיורים וביקורים, כולל דמי כניסה כמפורט בתוכנית.
    אוטובוס תיירים ממוזג ברמה טובה.
    כלכלה: חצי פנסיון + 2 ארוחות צהריים במסעדות מקומיות.
    2 סיורי לילה ו-2 מופעי פולקלור ותרבות כמפורט בתכנית.
    סבלות במלונות ומתן טיפים לצוותים המקומיים.
    ערכות שמע אלחוטיות לכל מטייל.
    מדריך מקומי דובר אנגלית.
    הדרכה של מדריכה ישראלית מטעם חברת ‘יעדים’ – דניאל גולדנברג.
    בקבוק מים למטייל ליום.
    מפגש הכנה בארץ עם המדריכה, טרם יציאת הטיול.

    המחיר אינו כולל:

    ביטוח נסיעות ומטען.
    הוצאות אישיות.
    ארוחות צהריים שאינן כלולות בתוכנית.
    תוספת חדר ליחיד: 590 דולר.

    הערות ומידע כללי:

    רשימת המלונות לדוגמא:

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טיול מאורגן לעריה הגדולות של רוסיה

    מה תרצו לחפש?