טיול 9 ימים לגיאורגיה

9CA1F1E0-2257-4AD4-885C-1023BAF5E9BE
בהדרכת שמעון דיגה
A81664C0-70A7-4CA7-8A97-E1648598A84C
11/07/24 -
03/07/24
4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
9 ימים

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה כדאי לכם לטייל איתנו לגיאורגיה ?

טיול אל הטבע הנפלא של גיאורגיה, בהדרכת שמעון דיגה,

אל הרי הקווקז בהם חבויים מראות מרתקים של פסגות מושלגות ומרהיבות, כפרים ציוריים ושווקים תוססים,

ההופכים אותה לאחת המדינות היפות בעולם.

טיול אל חבל סוואנטי, חבל ארץ של נופים פראיים עם מגדלי
אבן נישאים.

 

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

ת"א – טביליסי

בשעות הערב ניפגש בנתב"ג ונצא בטיסה ישירה אל טיביליסי, בירת גיאורגיה. לאחר הנחיתה (ב-4.7) ניסע לבית המלון ללינה. לינה טיביליסי

1

חבל סוואנטי

זהותה של גיאורגיה קשורה בקשר חזק להרי הקווקז, המתווים את גבולה הצפוני וכן מהווים גבול טבעי בין אירופה לאסיה. חבל סוואנטי הפראי והמסתורי, שהיה מבודד לאורך ההיסטוריה שלו, שמר על אורח חיים מסורתי הכולל שפה ומנהגים ייחודיים לאזור. ייחודו של חבל זה הוא בין השאר במגדלי האבן הציורים ששימשו להגנה, המשתלבים להפליא עם הנוף ההררי, הכפרים העתיקים, הקרחונים ומסלולי הטיול בטבע.

מצ'חטה – גורי – קוטאיסי

לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה מערבה דרך מעבר הרי ריקוטי המיוערים אל קוטאיסי, העיר השנייה בגודלה בגיאורגיה. נעצור לביקור בבירתה העתיקה של גיאורגיה – מצ'חטה, היושבת על מפגש נהרות קורה וארגו ונמשיך לעיר גורי, שידעה פריחה כלכלית בימי הזוהר של דרך המשי המפורסמת והיא גם עיר הולדתו של סטאלין. נבקר באופליציחה, עיר החצובה בסלעי ההרים מהמאה ה-6 לפנה”ס. נמשיך מערבה ונגיע לקוטאיסי, עיר עתיקה על רחובותיה המרוצפים באבן, הבנויה סביב נהר ריוני ובה התגוררה קהילה יהודית ענפה. ארוחת ערב. לינה קוטאיסי / אזור קוטאיסי

בדיקה - ALT - גיאורגיה
2

חבל סוואנטי

זהותה של גיאורגיה קשורה בקשר חזק להרי הקווקז, המתווים את גבולה הצפוני וכן מהווים גבול טבעי בין אירופה לאסיה. חבל סוואנטי הפראי והמסתורי, שהיה מבודד לאורך ההיסטוריה שלו, שמר על אורח חיים מסורתי הכולל שפה ומנהגים ייחודיים לאזור. ייחודו של חבל זה הוא בין השאר במגדלי האבן הציורים ששימשו להגנה, המשתלבים להפליא עם הנוף ההררי, הכפרים העתיקים, הקרחונים ומסלולי הטיול בטבע.

מסטיה, בירת חבל סוואנטי – הקווקז הגבוה

בבוקר נבקר בקוטאיסי, נתחיל בשוק העיר המקורה והססגוני ובו שפע ירקות, תבלינים ועוד תוצרת חקלאית. מהשוק נמשיך ונראה את בית הכנסת המפואר של הקהילה היהודית השנייה בגודלה בגאורגיה. נצא בנסיעה דרך העיר זוגדידי אל המורדות הדרומיים של הרי הקווקז הגדול – חבל סוונאטי, בו נמצאים ההרים הגבוהים ביותר והקרחונים הגדולים ביותר בגיאורגיה. ניסע בדרך הררית במעלה נהר אינגוארי בתוך יערות עבותים לצדי מפלי מים רבים, נבקר בסכר אינגורי וניסע אל העיירה מסטיה השוכנת בגובה 1,400 מ' ומשמשת ככנקודת המוצא  לטיולים בחבל סוואנטי. נערוך ביקור בעיירה מסטיה, בין מגדלי השמירה והבניינים העתיקים.  ארוחת ערב ולינה: מסטיה.

3
מסטיה – אושגולי, הכפר הגבוה באירופה

לאחר ארוחת הבוקר ניסע ברכבי שטח אל ישוב הקבע, ככול הנראה הגבוה ביותר באירופה – אושגולי, הנמצא בגובה 2200 מ'. האזור כולו הוכר כאתר מורשת עולם של אונסק"ו וכולל מקבץ ציורי של מספר כפרים בהם מגדלי שמירה הצמודים לבתים וממוקמים מתחת לפסגתו המושלגת של ההר הגבוה ביותר בגיאורגיה - הר שחארה, המתנשא לגובה 5068 מ'. נצא לטיול הליכה רגלית בנופי האזור המדהימים ולאחריו נחזור למסטיה לארוחת ערב. לינה: מסטיה.

טיול 9 ימים לגיאורגיה
4
מסטיה – מערת הנטיפים פרומתאוס – קוטאיסי

לאחר ארוחת הבוקר נשלים את ביקורינו בחבל סוואנטי, ניפרד מנופי הקווקז הגבוה ונצא בנסיעה אל עבר קוטאיסי. בדרך נערוך סיור הליכה בתוך מערת נטיפים, מערת פרומתאוס אשר נתגלתה ב 1984 ונפתחה לאחרונה לסיורים. לינה וארוחת ערב בקוטאיסי/ אזור קוטאיסי

5
אל הרי הקווקז התחתון, בקוריאני – טיול אל אגם טבצקורי

ניסע אל  בקוריאני, עיירת סקי היושבת באזור של יערות, המכסים חלקים גדולים של הרי הקווקז התחתון. נמשיך בכביש מתפתל אל העיירה בקוריאני, היושבת בלב ההרים ומשמשת כנקודת מוצא לטיולי טבע וסקי (בחורף). לאחר שנתארגן נצא ברכבי שטח לטיול אל אגם טבצקורי והכפרים הארמנים הציוריים השוכנים מעל מעבר ההרים צחראצ’חארו (שמונת המעיינות) ארוחת ערב ולינה בבקוריאני.

יום טיול ג'יפים - מעבר הרים בדרך לטבצקורי, גיאורגיה
6
וורדזיה והמלכה תמרה

בבוקר נצא בנסיעה דרומה אל העיירה אחליציחה. נמשיך בנסיעה בנוף של טבע פראי לעבר הגבול עם תורכיה אל אחד האתרים החשובים בגיאורגיה – עיר המערות וורדזיה, קומפלקס מרהיב של אלפי מערות חצובות בסלע מתקופת שלטונה של המלכה תמרה. בכנסייה נראה פרסקאות בצבעים נהדרים המספרים על תמר ואביה, המלך גיורגי השלישי, מערכות של בורות מים, מנהרות ועוד. נחזור לארוחת ערב ולינה בבקוריאני.

7
טיביליסי

ניסע אל טביליסי, בירתם של הגיאורגים ונצא לביקור בעיר: נתחיל מהעיר העתיקה של טיביליסי, היושבת על גדות נהר הקורה ונטפס דרך הסמטאות אל מבצר נאריקאלה שנבנה במאה ה- 4. נבקר בקתדרלת ציון שנבנתה כהעתק לכנסיית "ציון" בירושלים, בשדרות שותה-רוסטוולי המפוארות. לאחר ארוחת הערב ניסע אל שדה התעופה לטיסה לת"א. ננחת בתל אביב בשעות הלילה של היום ה-9 (11.7).

טיול 9 ימים לגיאורגיה
8-9
טיול 9 ימים לגיאורגיה

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

$
2,490
9 ימים
נטייל בין הכפרים ההרריים וניפגש עם התושבים הגיאורגים המשמרים מסורת הכנסת אורחים ומאמינים "השמש עולה כשאורח מגיע, ענן מופיע כשהאורח נעלם".
טיול 9 ימים לגיאורגיה
שמעון דיגה
מדריך גיאורגיה וארצות הקווקז
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:

    מסלול הטיול לגיאורגיה היה תערובת של טבע, ערים ואתרים הסטוריים. אין לי מילים על שמעון מלבד “מצוין”. שופע ידע ומסביר פנים. ברצוני להוסיף את הערכתי הרבה לסיכום הנפלא לטיול, ששמעון הכין ושלח בתוך שעות ספורות. כל הכבוד וישר כוחו של שמעון ושלכם.

    אבישי אמיתי – טיול לגיאורגיה

    המקומות שבקרנו בהם שלבו היסטוריה, ארכיאולוגיה, טבע, תרבות ואוכל. היה מעניין ומהנה.ערב הפולקלור במסטייה היה מאוד מעניין ומהנה.נהננו במיוחד מכל המאפים המיוחדים של גיאורגיה שאכלנו. שמעון דיגה הוא מדריך מעולה!! המסלול שהכין היה טוב מאוד, ידע לשנות את התוכנית בהתאם לתנאי מזג האוויר, מצב הקבוצה, ומגבלות הקורונה. רמת הידע שלו מרשים ביותר והעמיק בכל הנושאים.

     

    מורי ואלינור שניידר – טיול לגיאורגיה

    המסלול ותנאי הטיול היו מצויינים. מגוונים, טעמנו מכל מה שהיה לגיאורגיה להציע. שמעון מקצוען, במלוא מובן המילה, בעל ידע נרחב, נעים הליכות ומלכד את הקבוצה. עשה הכל למען הצלחת הטיול. צוות המשרד עמד לרשותנו בכל רגע ולכל הנדרש. עושים את מלאכתכם באהבה ובמסירות.

    פרומית ושלמה ארגוב – טיול לגיאורגיה

    שלום גולן, הטיול היה נהדר מכל הבחינות. מיותר לאמר ש”אין עליך”. תודה על הכל. בריאות טובה ובשורות טובות. בהערכה רבה.

    בלהה סמורז’יק – טיול לגיאורגיה

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    טיסות בין לאומיות ישירות בחברת אל על במסלול ת”א – טיביליסי – ת”א.

    מיסי נמל והיטלי דלק – יעודכנו ביום הכירטוס.

    לינה בבתי מלון ברמה טובה – מצורפת רשימת מלונות לדוגמא.

    כלכלה: ארוחות בוקר וארוחות ערב לאורך כל הטיול.

    אוטובוס תיירים ממוזג לביצוע הסיורים וההעברות עפ”י המסלול.

    רכבי שטח /מיני-וואנים באזור סוונאטי (אושגולי) ובבקוריאני (טבצקורי) .

    מדריך איכותי מצוות יעדים המתמחה בגאורגיה ובתרבותה – שמעון דיגה.

    כל הפעילויות המוזכרים בפירוט המסלול וכניסות לאתרים.

    מדריכים מקומיים דוברי אנגלית.

    טיפים לנותני השירותים בחו”ל.

    מים מינרלים – בקבוק לאדם ליום.

    המחיר אינו כולל:

    ביטוח בריאות ומטען.

    ארוחות שאינן כלולות, שתייה בארוחות.

    בדיקות קורונה במידת הצורך.

    הוצאות אישיות וכל מה שאינו מופיע בסעיף “כולל”.

    תוספת חדר ליחיד: 350 דולר.

    הערות ומידע כללי:

    מיסי הנמל והדלק נכונים ליום פרסום הטיול. יעודכן כחודש לפני הטיול.

    תנאי תשלום ודמי ביטול – כמופיע בדף הרישום המצורף.

    תרופות וחיסונים – חברתנו אינה גוף רפואי ולפיכך אינה מוסמכת לתת מידע בנושא זה. אנא פנו ללשכות הבריאות או למרפאות המטיילים הסמוכות למקום מגוריכם.

    הושבה בטיסות – לצערנו בהתאם למדיניות חברות התעופה לא ניתן לעשות הושבה מראש במקרה של הזמנה קבוצתית. אנו מודעים לחשיבות ומנסים לעשות ככל הניתן, אך אנו מדגישים כי לא נוכל להתחייב למקום הושבה. ניתן לעשות הושבה מראש בתשלום.

    על הדרכון להיות בתוקף לחצי שנה לפחות מיום החזרה לישראל, ובתוכו לפחות שני דפים ריקים.

    באחריות המטיילים לרכוש ביטוח נסיעות מקיף מיד עם ההרשמה לטיול, ביטוח הכולל ביטוח ביטול, ספורט אתגרי, קורונה וכיוצ”ב.

    טיול מסוג זה במדינה זו צפוי לשינויים הנובעים משינויי מזג האוויר או תקלות שונות הקשורות לאזור מרוחק (כבישים סגורים וכיוצ”ב). אף שאנו עובדים עם ספקים איכותיים, על מטייל היוצא לטיול שכזה לקבל את השינויים בהבנה וחיוך כחלק מהחוויה. מדריכנו יערוך שינויים (לטובת ורווחת הנוסעים) וזאת רק ע”מ לשפר את מסלול הטיול להביא להצלחתו המלאה.

     

    לוח טיסות אל על לטיול זה:

    LY5109  03JUL  TLVTBS  2100 0035

    LY5110  11JUL  TBSTLV  0140 0315

    רשימת המלונות לדוגמא:

    Tbilisi: Hotel Courtyard Marriott

    Kutaisi: Hotel Grand Opera

    Bahuriani: Hotel Crystal

    Mestia: Hotel Gistola or Suntower Hotel

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טיול 9 ימים לגיאורגיה

    מה תרצו לחפש?