טיולים פרטיים לנוסע העצמאי

טיולים בהתאמה אישית לצ’ילה

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

טיול לצ’ילה הוא טיול לארץ מרתקת, רב גוונית, יפה עד להדהים שניתן למצוא בה כמעט הכל. היא המדינה הדרומית ביותר באמריקה הדרומית והיא בעלת מבנה מיוחד וצר. בטיול לצ’ילה נפגוש בפסגות הרי האנדים המכוסים שלג נצחי, עמקים מרהיבים, מדבריות, פיורדים וקרחונים, אגמים ללא ספור וחופים ארוכים, כולם בעלי יופי עוצר נשימה. צ’ילה היא מדינה עם אטרקציות מדהימות כמו הטורס דל פיינה וארץ האש, טיירה דל פואגו, אחת האטרקציות היותר פופולריות ביבשת דרום אמריקה. סנטיאגו דה צ’ילה היא עיר הבירה ומרכז חיי הכלכלה והתרבות שלה והיא ממוקמת בלב העמק המרכזי של צ’ילה.

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

טיול לנוסע העצמאי

מטיילים עם המשפחה או עם קבוצת חברים? אנו נתכנן עבורכם במקצועיות ובקפדנות טיול בהתאם לבקשתכם. אנו נלווה אתכם לפני הטיול ובמהלכו. אנו מקפידים לעבוד רק עם ספקים ברמה הגבוהה ביותר, על מנת לוודא כי טיולכם יהיה חלום מיוחד.

צרו קשר והמומחים שלנו לצ'ילה יחזרו אליכם

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

המסלולים שלנו

טיול kצ'ילה, ארגנטינה וברזיל

טיול לפטגוניה, בדרום צ'ילה וארגנטינה, הוא חבל ארץ בראשיתי הצופן בתוכו אחדים מן הנופים והמראות היפים והמרשימים ביותר בעולמנו. אלפי קילומטרים של נופי פרא של הרי געש קסומים, אשדות זורמים ללא הרף, מפלים שוצפים, קרחונים גולשים ושפע של מיני צמחים ובעלי חיים ייחודיים. טיול בתנאים טובים המתוכנן בקפדנות אל שמורות הטבע היפות ביותר ביבשת: אזור האגמים שבצפון פטגוניה, שמורות הקרחונים המשתרעות בדרום בשיפולי האנדים, הפיורדים של חוף צ'ילה, שמורות ימיות ועוד. טיולנו יבקר בפטגוניה, ימשיך אל מפלי האיגואסו בארגנטינה ובברזיל, ויקנח בריו דה ז'נרו ו"מצעד המנצחות".
בהוטן

ענת שריג – טיול לנפאל ובהוטן

טיול מאתגר. רב המלונות היו טובים. המדריך, עופר צבי, משגע. תותח על. פנומן. טיול חויה מסוג אחר.

איילה צדיק – טיול לאוזבקיסטאן וקירגיזסטאן

היי רותם , בהמשך לשיחתנו לגבי הטיול שלנו לאוזבקיסטן וקירגיסטן רציתי להודות לכם על ארגון מצוין של הטיול החל מבחירת המסלול שהתאים לנו , הפגישה עם אלון לפני צאתנו לטיול, מינון הפעילות היומיות, הנסיעות ברכבת באוזבקיסטן, המלונות.כול יום במהלך הטיול היו לנו חוויות נהדרות ובלתי נשכחות, המלצתי למשפחתי ולחבריי על טיול כזה !!!
מצאתי לי כתובת לחברה שאשמח לטייל אתכם שוב.

מיכאל ורות שרון – טיול ליפן

לזיוה החביבה! זכינו שאת היא זו שהדרכת אותנו ותיווכת את יפן המרתקת לנו. בדקויות שרק מקומיים מכירים, ברזי התרבות שלנו היו זרים: קידות, מילים כתב וסיומות מכבדות, מקדשים, שווקים, טעמים ועוד – שחפת אותנו בהתרגשות שלך. את דוגמא ומופת ומושב ה אומוטנאצ’י. ועל כל אלה ועל כל מה שהניך – תודה מכל הלב!

גרמניה

שרה ומנחם רובינשטיין – טיול לגרמניה

מסלול הטיול תואם מראש עם חברי הקבוצה והיה מוצלח מאוד. דיצה מדריכה פנומנלית.

ד”ר מירון לשם – טיול לקוסטה ריקה

חזרנו מטיול בן 12 יום בקוסטה ריקה. הטיול תוכנן ואורגן על ידי גולן מחברת יעדים. הטיול היה מדהים.כלל ביקור בשמורות העיקריות. הטיול דפק כמו שעון שוייצרי ללא תקלות. כל האטרקציות הוזמנו ותואמו מראש. התוכנית מולאה באופן מדויק כמתוכנן. הטיול היה שילוב של טיול עצמאי בנהיגה עצמית עם הדרכה בחלק מהמקומות.הטיול נערך בחודש אוגוסט ( בתקופה הגשומה ), ולמרות הגשם שירד מדי פעם,לא נפגעה הנאתנו.ממליץ על גולן מחברת יעדים בתכנון טיול משפחתי בקוסטה ריקה

 

עדנה ומנחם רונן – טיול פרטי לסנט פטרבורג

לרותם קלמר, האופריטור ביעדים טיולי תרבות וטבע, לדליה, ולגולן לובנוב, שלום רב, רצינו שתדע… ארגון לוח הזמנים האינטנסיבי בפרק הזמן הקצר, התאים לנו…ונהנינו מכל מה שראינו וחוינו… מראות העיר הנפלאה הזו, על בניניה המפוארים, רחובותיה הנקיים, המוזיאונים רבי העוצמה, הכנסיות המרשימות והנהר על ספינותיו, וכן אנשיה ותייריה, נחרטו בזכרוננו וילוו אותנו לאורך זמן….
אנו מודים לך בפרט ולחברת ‘יעדים’ בכלל על הארגון, ההקפדה על הפרטים, והביצוע של טיול נפלא בעיר נפלאה בחברה טובה !
מקוים להמשיך ולטייל אתכם עוד שנים רבות וטובות

תמי שיבר – טיול למדגסקר

חויות מטיול במדגסקר. ברצוני להביע תודה ענקית למדריכינו אבי שפיר שאת דרכינו האיר בארץ פלאות טיול בגן עדן בסוף העולם. אבי המדריך יודע להעניק לכל אחד ואחד מתשומת ליבו במינון המדויק. בנוסף רמת הידע שלו עושה אותו למדריך מהשורה הראשונה. מגיעה תודה גם לגולן וחברת יעדים שדאגו לאופרציה בטיול. לא נשכח שמדובר ביבשת אפריקה שבה אין דבר המובן מאליו. לסיכום אני רוצה להודות לכל אחד ואחד מכם על טיול מדהים בנופים אקזוטיים שעברנו יחדיו.

אריאלה קלדרון – טיול לקירגיזסטן

המסלול היה מגוון – נופים מגוונים, שילוב של טבע, אורבניות בתולית, עמקים, נהרות והרים. כל יום היה שונה מקודמו ולווה בהתפלאות. תנאי הטיול היו מעולים. הליכות מותאמות, קושי בהתאם לקבוצה, תנאי השינה, הארוחות, האוטובוס והמדריכה המקומית – אין מה לאמר. היה מעולה. על שמעון דיגה נותר רק לאמר – מדריך מעולה, רב ידע, אדם משכמו ומעלה. אני רואה את עצמי מצטרפת אליו לטיולים נוספים. לא נתקלתי מימי בצוות משרד שכזה. הרגשה של משפחתיות. תודה לדליה ורותם. צוות מעולה שבזכות אמשיך לנסוע עם חברתכם.

מירי ששון – טיול לקובה וקולומביה

תרבות מרתקת וקסומה, סלסה וקומביה בערבוביה, צבעים שובי עין, קפה, טבק ורום לחיים! ובסך כך צועדים מטיילי יעדים. ובראש המנווט משה מנע במסע מרתק.
תקצר היריעה מלהכיל את כל הנפלא. אי אפשר לפסוח על קרנבל “מלחמת הפרחים” בברנקייה. נשאר לומר תודה ענקית לך משה על כל מה שלנו נתת. על המר והמתוק על הכיף ורוב הטוב.
תודה ענקית בחום ואהבה לציפי שלנו. תמשיכי לארגן לנו חוויות בעוד מסעות. ואחרון אחרון חביב לצוות יעדים, גולן, דליה לילי על המסלול הנפלא והארגון המוצלח. יישר כוח!!!!!

כרמלה נהרי – טיול לאלבניה

מסלול מעניין הכולל טבע עוצמתי, מבנים הסטורים, מבני דת ומבצרים המגדירים את אלבניה. בתי המלון היו ברמה טובה מאוד!
הנאה צרופה היתה ליהיות מודרכת ע”י דיצה וגם המדריך המקומי, אלייה, הפליא באופן העברת החומר

גבעות השוקולד, האי בוהול, פיליפינים

ד”ר תמר ברוש – טיול פרטי לפיליפינים

זו לא הפעם הראשונה שאנו יוצאים עם חברת יעדים לטיולינו במזרח. אנו מרגישים בידים טובות, אנשי מקצוע! רותם – היה מקסים, נענה לכל גחמותינו וזרם איתנו אף אם שינינו במהלך התכנון דברים. רגישותו ויחסו לכל מה שקרה איתנו לאורך המסלול ראויים לציון! גולן – מעורב ולוקח אחריות. נהדר! מסלול הטיול היה מגוון וענה על כל הציפיות. ההקפדה על בטיחות – מעולה! תנאי הלינה והארוחות היו טובים מאד. צוות המדריכים והנהגים היו מקצועיים  כולם נעימים ועדינים, מלאי סבלנות, לא נלחצים ונותני שירות מעולים. תודה על תרומתכם לחופשה המהנה!

 

אשר צוקר – טיול לאקוודור וגלפגוס

מסלול הטיול מעולה, במיוחד במקומות האותנטיים באמזונס, קוואנקה אלקחה והגלפגוס. תנאי הטיול הפתיעו לטובה – ראויה לציון האסיינדה באמזונס. משה מנע, מדריך הטיול, פשוט מעולה – ידע רב, אנושי ואכפתי מאוד. ניכר שהשקעתם בכל פרט ויצרתם מסלול ייחודי שבזכותו בחרנו בכם.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

צ'ילה

מה תרצו לחפש?