טיולים פרטיים לנוסע העצמאי

טיולים בהתאמה אישית לגואטמלה

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

גואטמלה היא מרכז תרבות המאיה במרכז אמריקה.

בטיולינו לגואטאמלה נבקר בנופי צמחייה טרופית וחופים שטופי שמש, ג’ונגלים עבותים, הרי געש פעילים וערים קולניאליות עם השפעה ספרדית. נבקר בטיקאל, בירת שבטי המאיה הקדומים, בליוינגסטון, לחוף הים הקריבי, בעיירה הקולוניאלית אנטיגואה, נשוט באגם אטיטלן, השוכן בלב שדרת ההרים של גואטמלה ובשוק המפורסם של צ’יצ’יקסטננגו.

לצד אתרי העבר החבויים בנבכי ג’ונגלים חיה בגואטמלה תרבות עכשווית צבעונית, של אינדיאנים וצאצאי הכובשים הספרדיים מהמאות הקודמות.

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

טיול לנוסע העצמאי

מטיילים עם המשפחה או עם קבוצת חברים? אנו נתכנן עבורכם במקצועיות ובקפדנות טיול בהתאם לבקשתכם. אנו נלווה אתכם לפני הטיול ובמהלכו. אנו מקפידים לעבוד רק עם ספקים ברמה הגבוהה ביותר, על מנת לוודא כי טיולכם יהיה חלום מיוחד.

צרו קשר והמומחים שלנו ללאמריקה הלטינית יחזרו אליכם

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

המסלולים שלנו

טיול עומק לגואטמלה

טיול לגואטאמלה אל ג’ונגלים עבותים, הרי געש פעילים וערים קולניאליות עם השפעה ספרדית. נבקר בטיקאל, בירת שבטי המאיה הקדומים, בליוינגסטון, לחוף הים הקריבי, בעיירה הקולוניאלית אנטיגואה, נשוט באגם אטיטלן, השוכן בלב שדרת ההרים של גואטמלה ובשוק המפורסם של צ’יצ’יקסטננגו.

טיול לגואטמלה בחגיגות הסמנטה סנטה

טיול המבקר באנטיגואה – הבירה העתיקה, במהלך אירועי השבוע הקדוש. בין האירועים הדתיים לבין שטיחי הפרחים המעוצבים לקראת התהלוכות.

טיול למשפחות בגואטמלה

אומגות בבאתר הארכיאולוגי המרשים של גואטמלה - טיקאל, שייט אל שבעת המעיינות בליווינגסטון. השוק הגדול והמרשים – שוק צ’יצ’יקסטננגו. טיול לגואטמלה הוא יעד מרתק למשפחות המחפשות הרפתקאות תרבות וטבע
ההימאליה ההודית

אלונה אבט – טיול משפחתי לצפון הודו

שלום גולן, ברצוני להודות לך על ארגון טיול המשפחה שלנו לצפון הודו. למרות הזמן הקצר מאד (פחות משלושה שבועות!) הצלחת לתאם תוכנית עשירה ומגוונת שענתה על תחומי ענין מגוונים של בני גילאים שונים: בשבועיים של טיול דחוס במראות טעמים וחוויות , זכינו לראות נופים מרהיבים ולפגוש את פניה מעוררי הכבוד והתפעלות של הודו וזאת באמצעות מדריך מצוין שליווה אותנו, מפגשים אנושים מעניינים ומעוררי השראה, חווית של ספורט אתגרי, מלונת שנבחרו בקפידה ונהגים טובים. אנא העבר תודותינו גם לסוכן בהודו ודרכו – למדריך וחברת ההסעות- והנהגים ולדליה שסייעה עם הפקת הויזות.

ציפי סודרי – טיול לסין

חזרנו מטיול מיוחד ומרתק בסין. תודות למדריך שלנו אהד נבו שעשה עבודה נאמנה במקצועיות וחן רב.
כפי שכתבה ניצה “אהד דאג יחד עם המדריכים המקומיים לכל פרטי ארגון הטיול, היה קשוב לבקשותינו וצרכינו”. כול מילה בסלע!!! ישר כוח.
הייתם קבוצה שהיה כיף לטייל אתכם יום יום ושעה טובה. תודות לאלו שעבדו מאחורי הקלעים והרימו את הפרוייט המיוחד, גולן – מנכ”ל “יעדים” דליה ורותם

קוריאה

רינה פינקלמן – טיול לדרום קוריאה

תנאי הטיול היו מצויינים – מלונות, אוטובוס, ארוחות ערב מגוונות וטעימות. ליהי המדריכה, באישיותה המקסימה הנחתה הרגשת בטחון ורוגע בנוסף לידע מדהים ובסבלנות אין קץ. נסעתי הרבה בעולם והטיול לדרום קוריאה בהדרכתה של ליהי היה מהטובים, הנעימים והמעניינים ביותר. בקיצור, שבועיים קסומים.

פרופ’ שחל עבו – טיול לגיאורגיה וארמניה

לגולן שלום רב,
אני מבקש במכתב זה להודות לך על האירגון ללא הדופי של הנסיעה שלי לגאורגיה ולארמניה. היו לי הרבה חששות לקראת הנסיעה לארצות לא מוכרות אלו, וביחוד העניין של מעבר הגבול בין שתי המדינות לתוך ארמניה, החלפת נהג ומדריך, וחזרה רק כמה שעות לפני הטיסה הביתה מטביליסי. המסלול, ומקומות הלינה, גם בבתי מלון וגם בפנסיונים היו מצוינים.
מודה לך מקרב לב על הסיוע והארגון ומקווה שאוכל גם בעתיד להסתייע בשרותיך המצוינים

חיה גדות – טיול לקזחסטאן

ברצוני להודות לכולכם על הטיול הנהדר לקזחסטן אלון וינר היה זה, שבזכותו הטיול כל כך הצליח. החל מהידע שלו, שזרם גם כתשובה לכל שאלה שעלתה, בכל נושא. ההתמצאות שלו בחיים, בהיסטוריה ובפוליטיקה של ארצות מרכז אסיה, האישיות הנינוחה והבוטחת של אלון השרתה עלינו אווירה מאוד נעימה לאורך כל הדרך. הנדיבות האינסופית !!! באף טיול מאורגן, ואני מטיילת המון בטיולים מאורגנים, לא נתקלתי בכזו “יד פתוחה”.
יש לקזחסטאן פוטנציאל להפוך ליעד חדש לישראלים ול”יעדים” יש הפוטנציאל להפוך את המסלול של המדינה הזו למסלול הדגל הייחודי שלה

איחוד האמירויות

טיול לאמירויות – צביה לניר

למדריך שלנו אלון, תודה על מסע מרתק באיחוד האמירויות!  תודה על הידע שלך, המקצועיות ודרך העברת הנושאים השונים. על שמונה ימים מרתקים, מעניינים ונעימים – הרבה מאוד תודה! יישר כוח!

יפן

חנה מר חיים – טיול ליפן

תמהיל טוב של תרבות עתיקה וחיים מודרניים. תנאים טובים מאוד. מלונות טובים טובים, אוטובוסים טובים, חברת תעופה טובה. היה נהדר, אחד הטיולים הטובים שעשינו!

רג'סטאן צפון הודו

פלד חני – טיול לרג’סטאן הודו

המסלול היה מדהים, מרתק ועוצמתי. מאוד מאוד מהנה. מבחינתי – היה התגשמות חלומותי לגבי הודו. התנאים היו מעל ומעבר למצופה. מלונות מעולים. עופר – המדריך הטיב ביותר בו נתקלתי מעולם. עלה על כולם. מעניין, מרתק, ידען הועיקר – הרוגע בו התנהל לאורך כל הטיול. הכל בנעימות ובנחת, עם תשומת לב לכל אחד ואחת. תודות למדריך, לצוות ולחברה על חוויה מרגשת ביותר. טיול שהוא חווית חיים.

אסתי מריאן – טיול עצמאי ליוון

הלילה אנחנו חוזרים (3 זוגות חברים) מטיול בצפון יוון שתוכנן ואורגן על ידי חברת “יעדים” על ידי רותם.

מולם לא נתקלנו ברמת שירות שכזו, רמת אכפתיות וודאגה לכל פרט ופרט, תקשורת בכל שעה משעות היממה ובנוסף לכל נחמדות ואדיבות שאין שניים להם.

החלטנו לאמץ אותם כחברת הבית שלנו, הם מעל ומעבר לכל מה שהכרנו קודם.

טיול לפרו

לגולן וכל צוות יעדים.
חזרנו לפנות בוקר מטיול בפרו. טיול מהחלומות. רצינו להודות לך אופן אישי על כל הטוב והפינוק שקיבלנו ממך ומהצוות שלך. החל באיכפתיות והדאגה שלכם במשרד בארץ ובהמשך הטיפול המפנק שקיבלנו בפרו. המדריכים המקומיים צוות המלווים כולל טבח ואנשי המטבח שליוו אותנו במחנה האוהלים. הרגשנו כל דקה את המסירות והרצינות שלכם בטיפול בנו.
תודה מיוחדת לדיצה המדריכה שהכינה לנו טיול מדהים והדרכה מעניינת ומעמיקה .

חנה אקרון – טיול לסרדיניה וקורסיקה

תודה רבה על טיול מאוד מוצלח, לסרדיניה קורסיקה. וכמובן תודה רבה על כל הצ’ופרים, קפה וגלידה הרגשנו כמו ביום כיף.
כרגיל דיצה קמפלר הייתה מדהימה !! הידע, ההסברים, הדאגה לכולם. הארגון, היכולת להשיג עבורינו מנותני השירות הכל בדרכי נעם. עוברת באוטובוס עם מפה ומסבירה לכל כמה מטיילים לחוד.
המסלול מעניין והנופים באמת עוצרי נשימה.

נשים יפניות בלבוש מסורתי, יפן

עמית ויאיר – טיול ליפן

לזיוה, חזרנו מיפן- טיול מאורגן בהובלתך, ולמרות רצוני המיידי לשבת ולהודות לך על שבועיים מדהימים- מענגים- מרתקים, מתקשה גם עכשיו לרכז לעצמי את התחושות והחויות שהצלחת למלא אותנו בהן בנדיבות.
ראשית זיוה, זכינו בזכותך לטיול מרתק בעל אופי מיוחד במינו. הצלחת להעביר לנו את יפן מזוויות מיוחדות נוספות –  בזכות העובדה שהינך ״שילוב מיוחד במינו של ישראל יפן״- בתפיסה בהוויה ברגש ובידע.
הצלחת לתת לנו טעימה אחרת( שהשאירה חשק רב לטעימות נוספות), מכל אותן ערים יפיפיות ( קיוטו, הירושימה, מיאגימה, טוקיו ועוד).זכינו באמצעותך  לטיול מרתק באוירה מיוחדת

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

גואטמלה

מה תרצו לחפש?