טיולים בהתאמה אישית לוייטנאם

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

טיול לוייטנאם, הוא מסע מרתק אל נופים מגוונים. נופי הרים וטרסות בצפון מערב וייטנאם, ביתם של שבטי ההרים הססגוניים. דֶלתת נהר המקונג, מהגדולים בנהרות אסיה – תרבות אותנטית של חיים על המים.

הנוף הקרסטי הייחודי של מפרץ האלונג והמבנים המלכותיים המרשימים שבאזור הואה, אזור עם השפעה סינית וחופים זהובים. הערים האנוי וסייגון, בהם סמטאות ושווקים לצד מגוון בילויים וחגיגות קולינריים.

הטיול לוייטנאם מתקיים בתנאים טובים של לינה ונסיעה והוא כולל מפגשים בלתי אמצעיים עם וייטנאם ואנשיה.

ניתן לשלב טיול לוייטנאם עם קמבודיה, לאוס, שייט על המקונג או חצייה יבשתית אל חבל יונאן שבסין

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

טיול לנוסע העצמאי

מטיילים עם המשפחה או עם קבוצת חברים? אנו נתכנן עבורכם במקצועיות ובקפדנות טיול בהתאם לבקשתכם. אנו נלווה אתכם לפני הטיול ובמהלכו. אנו מקפידים לעבוד רק עם ספקים ברמה הגבוהה ביותר, על מנת לוודא כי טיולכם יהיה חלום מיוחד.

צרו קשר והמומחים שלנו לוייטנאם יחזרו אליכם

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

המסלולים שלנו

טיול לוייטנאם וקמבודיה

טיול מקיף לוויאטנם בתנאים טובים. הטיול כולל את שבטי ההרים – סאפה ושוק המיעטוים הססגוני, האנוי ומפרץ האלונג, הואה – דאנאנג – הוי אן והמשך אל הו צ’י מין סיטי (סייגון) ודלתת נהר המקונג. המשך בטיסה אל מקדשי אנגקור וואט המופלאים שבקמבודיה.

טיול משפחות לוייטנאם

טיולי משפחות במסלול חדשני לחוויה מגבשת וקסומה אל צפון וייטנאם, אל סמטאות ושווקי האנוי – סיור ריקשות, מסורת ויאטנמית וסיור אופניים בכפר קיי סון, שמורת הטבע טאם קוק – הואה לו. מערות ונקרות במפרץ הלונג ביי והמשך צפונה אל סאפה – שווקים, טרסות אורז, גשרים וכפרים מקומיים.

טיול לוייטנאם הסמויה מהעין

טיול מיוחד אל וייטנאם הסמויה מהעין, מערות נטיפים, טראסות וכפרים טיול אל הצפון הרחוק - אח ארץ של טרסות אורז, שבטי מיעוטים צבעוניים, והנופים המרהיבים אשר הינם פניה האמיתיות של דרום-מזרח אסיה. טיול ומפגשים מרתקים עם ווייטנאם הפחות מוכרת לתיירים מן המערב.

ציפי סודרי – טיול לדרום קוריאה

בא לסיומו מסענו המופלא לקוריאה. זו היתה חוויה מרתקת ולמידה מעמיקה. שוטטנו בנתיבי תרבות מיוחדת, חווינו את עוצמת הטבע ונופיו המקסימים, ספגנו אמנות מקומית עכשווית וקדומה, התהלכנו בארמונות מלכים והתבשמנו מן ההוד וההדר המלכותי. פגשנו מקומיים והתפעלנו מן העוצמה הגלומה בנשות הים האמיצות. צנחנו אל נפלאות הטכנולוגיה הוירטואלית של המאה ה21 ובעיקר, מעל לכל הסתחררנו כהלומי שיכרון מן השלכת על גווניה, צבעיה ושלהבותיה המרקדות. תודה לד”ר דיצה קמפלר על ההדרכה.לחברת יעדים, לדליה, לרותם ולגולן.

כרמלה נהרי – טיול לאלבניה

מסלול מעניין הכולל טבע עוצמתי, מבנים הסטורים, מבני דת ומבצרים המגדירים את אלבניה. בתי המלון היו ברמה טובה מאוד!
הנאה צרופה היתה ליהיות מודרכת ע”י דיצה וגם המדריך המקומי, אלייה, הפליא באופן העברת החומר

טיול ליפן

ליהי,נולדת וגדלת ביפן ואת חיה את יפן על כל רבדיה.
בפגישתנו הראשונה, סיפרת לנו שאת 100% ישראלית ו – 100% יפנית.ראשית, לא יכולנו לבקש יותר !!! שילבת את ניסיונך האישי, בנדיבות, במסירות, בלבביות ובאנרגיה שלא נגמרת, כבת יפן עם ידע על כל נושא שצף. שיתפת אותנו בחוויות מילדותך, מחיי משפחתך, ושיקפת לנו ממקור ראשון את התרבות היפנית – ידע ששווה משקלו בזהב!
ליהי יקירתנו, בשם כל חברי הקבוצה, אנו מודים ומעריכים את שעשית עבורנו. מודים לך על מי שאת!

מרכז וורשה, פולין

מירה הרצברג – טיול לפולין

זאב ואבי, מדריכנו הידענים והחביבים, הובלתם אותנו משך 8 ימים בדרכים טובות ומעניינות , תוך הקניית ידע היסטורי וגיאוגרפי, בהתנהלות מופתית , גם בתחום יחסי האנוש, גיליתם דאגה כינה לקבוצה כולה, ולכל פרט בתוכה. גם על כך מגיעה לכם תודה מיוחדת. הקלף המנצח שלכם כצוות הוא לא רק אכפתיות אמיתית אלא גם הומור נדיר. זכינו בידע נרחב של זאב ואבי, בהדרכה של כיף אמיתי, זורם ותורם..תודה רבה רבה לשניכם מקרב הלב , זאב ואבי, מאחלים לכם שנה טובה , בריאות , אושר והרבה טיולים שמחים. באותה הזדמנות גם מביעה תודה גדולה לכל חברי הקבוצה , כולכם יחד וכל אחד מכם תרם לאווירה הטובה והמפרגנת.  הוכחתם שעוד נשארו “אנשים טובים” בעולם  שנה טובה לכולנו.

אוגנדה

ברוריה ויחיעם יפה – טיול לאוגנדה ורואנדה

מסלול עם ייחודיות וחוויות יוצאות דופן, תנאי הטיול – טובים מאוד, כך גם הנהגים המקומיים – ציון 10! מדריך הטיול ד”ר אבי שפיר – מהטובים שיש – ידע, אירגון, יחס שקשה למצוא!!

ומה אנו אומרים ביעדים טיולי תרבות וטבע? תודה לדליה על האכפתיות הרבה והדאגה למטיילים, לציפי – ראש הקבוצה וכמובן לד”ר אבי שפיר – אוהבים אותך!!

בהוטן

כרמלה נהרי – טיול לבהוטן ונפאל

פיקי נתן תמונה מקיפה על נפאל ובהוטן, מבחינה היסטורית, מדינית ותרבותית והיה קשוב ביותר לבקשותי. הצוות המקומי הצליח להנעים את זמננו בכל המובנים. אמשיך בשמחה לטייל עם חברת יעדים.

רות שרר – טיול לסרי לנקה

המסלול תוכן לעילא ולעילא – גיוון, נסיעות סבירות, הכרות עם כל סוגי הנופים הגיאוגרפיים, האנושיים והתרבותיים. עופר אחד ומיוחד, עתיד ידע במגוון תחומים, נעים הליכות ומאיר פנים. מגלה התעניינות והתחשבות בכל אחד ואחת מחברי הקבוצה. המשיכו בדרך בה אתם הולכים, שכל כך לא אופיינית, בכל הקשור להקפדה על פרטים, גדולים כקטנים, מכוונות מלאה ללקוחות, עד לרמה האישית. יישר כוח!

ההימאליה ההודית

ארנה ויורם קרין – טיול עצמאי לצפון הודו

גולן שלום, היה לנו טיול נהדר, מאוד נהנינו מהמסלולים, מהמדריך והנהג בהרים, מהאווירה, מהתוכן, מהמלונות ומהארגון הכללי שהיה מתוקתק. מסלולים נהדרים בשילוב של נופים וכפרים כמו שאנחנו אוהבים, בעיקר הרשימה אותנו הרגישות לטעם שלנו. סיכום כללי – המסלול, התוכן, המלונות, המדריך קובי והאווירה היו מצוינים, נשמח להמליץ לחברים!

אשר קולה – טרק לאנאפורנה, נפאל

רותם וגולן יקרים מאוד, בזכות המקצועיות שלכם ,הסבלנות שלכם והרצון הטוב שלכם , עמדנו ביעדים אשר הצבנו לעצמינו.
אין מילים בפינו כדי להודות לכם.המלונות והגסטהאוסים במרבית המקומות היו מעל ומעבר לציפיות שלנו…סיכומם של דברים שבזכותכם ,אנחנו אנשים מבוגרים ….יחסית…הגשמנו חלום.
הרגשנו שבאמת איכפת לכם מהלקוח, ושאתם רוצים כמונו בהצלחה מלאה של המסע…ישר כוחכם, עלו והצליחו

בהוטן

ענת שריג – טיול לנפאל ובהוטן

טיול מאתגר. רב המלונות היו טובים. המדריך, עופר צבי, משגע. תותח על. פנומן. טיול חויה מסוג אחר.

אוזבקיסטן

פניטה רוזנבאום – טיול לאוזבקיסטן

המסלול תוכן באופן הגיוני וזורם. הלוגיסטיקה נוהלת היטב – הארגון והביצוע. רוב בתי המלון היו טובים מאוד. אלון ויינר – שופע ידע, מעביר באופן הומוריסיטי, איכפתי, אמפאטי ודואג לכל נוסע באופן אישי. שאפו לארגון ולביצוע. ההמלצות שהפנו אליכם מוצדקות.

משה שי – טיול לגיאורגיה

הגענו חזרה לטיביליסי,
הטיול היה מקסים – אזורי הקווקז הגבוה- חבל סוואנטי ואזור קזבגי מדהימים ביופים תודה על הטיפים הקטנים ועל האירגון – הכל הלך מצויין .תודה. טיול צלמים לגיאורגיה

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

וייטנאם

מה תרצו לחפש?