טיולים פרטיים לנוסע העצמאי

טיולים בהתאמה אישית לאיחוד האמירויות

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

החלום הוגשם בטקס חתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות ואנו שמחים להציג את טיולנו המקיף אל מדינה מרתקת שנוצרה מאיחודן של שבע נסיכויות לחופי המפרץ הפרסי.

בטיול לאיחוד האמירויות נבקר בנסיכות אבו-דאבי ובעיר אבו-דאבי, בירתה של המדינה. נמשיך אל העיר אל-עין ונבקר בעיר דובאי שבזכות אטרקציות כמו “קניון דובאי” והבניין הגבוה בעולם “בורג’ חליפה”, הפך שמה של העיר כשם נרדף לשם המדינה כולה.

נבקר בנסיכות שארג’ה הקטנה והמפתיעה, נערוך ספארי בדיונות ועוד.

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

טיול לנוסע העצמאי

מטיילים עם המשפחה או עם קבוצת חברים? אנו נתכנן עבורכם במקצועיות ובקפדנות טיול בהתאם לבקשתכם. אנו נלווה אתכם לפני הטיול ובמהלכו. אנו מקפידים לעבוד רק עם ספקים ברמה הגבוהה ביותר, על מנת לוודא כי טיולכם יהיה חלום מיוחד.

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

המסלולים שלנו

טיול מקיף לאיחוד האמירויות

טיול של 8 ימים אל איחוד האמירויות נתחיל ת הטיול באבו דאבי וסביבתה, אל עין – אואזיס בלב המדבר, פוג'יירה והמשך אל דובאי, העיר הגדולה ביותר - גורדי שחקים, נמלים וחופים בתוך מדינה שמרנית

טיול לאיחוד האמירויות ולעומאן

טיול המשלב את הטבע הנפלא של נתחיל ת הטיול באבו דאבי וסביבתה, אל עין והמשך אל דובאי, העיר הגדולה ביותר - גורדי שחקים, נמלים וחופים בתוך מדינה שמרנית. המשך אל עומאן - מוסקט, אתרי טבע וחופים ציוריים.

פרופ’ יצחק פולצ’ק – טיול לנמיביה

לאבי היקר שלום, אני מודה לך בשם הקבוצה על טיול מהנה, מעניין ומקסים מכל הבחינות האפשריות. מומחיותך על יבשת אפריקה עוררה בנו השתאות.
הכל היה בצורה עניינית, מקצועית ומלווה בהומור.כושר הארגון שלך ראוי לציון בפני עצמו.בזכותך המסע בנמיביה היווה עבורנו הנאה צרופה ומהנה ועל כך נאמר בפה מלא , תודה.
אני רוצה להוסיף גם ברכת תודה מיוחדת לחברת יעדים ולאיריס – האחראית על הטיסות

לניאל רונית ונפתלי – טיול לאלבניה

מסלול מוצלח ומגוון. כולל אזור הררי, עירים שונות ואזורי הרביירה. התנאים היו טובים מבחינת הלינה והארוחות. עופר המדריך היה מצוין. בעל ידע רחב מאוד, נעים וסבלני. המדריך המקומי והנהג היו מקצועיים ופעלו כנדרש.

סרי לנקה

אפרת ורונן בודנהיימר – טיול לסרי לנקה והמלדיביים

גולן שלום, נחתנו לפני כמה ימים ורצינו להגיד תודה. הטיול היה נהדר, המלונות מצויינים כולל המלצתך לשדרוג החדרים בהבראנה, בקאנדי ובנוראליה. נראה היה שהמדריך המקומי קיבל תדרוך טוב והשתדל מאוד להפגישנו עם חיי היום יום בעיקר עם השווקים והאנשים בכפרים. טיול האופניים בין מטעי התה היה מרענן וייחודי ונראה שהם התרגשו לא פחות מאיתנו. המלון באיים המלדיביים היה קסום ומפנק – קיבלנו את החדר ביום האחרון עד לערב וזה היה נהדר.

נילי מס – טיול לנמיביה

מסלול מעניין ומאוד מגוון. אבי שפיר, מדריך הטיול – מצוין. צוות המרד – מצוין. נקודות לשיפור – שלא תתקלקלו! תודה גדולה על טיול מיוחד

קבוצת שושנה – טיול לקרואטיה, סלובניה, בוסניה ומונטנגרו

גולן שלום, הטיול היה מצויין, בתי המלון נהדרים והכל עבד בצורה מדהימה. רמי היה מעולה וכולם מאוד נהנו. תודה לך ולצוות על הכל. קבוצת ירון גולן (קבוצת שושנה)

מרכז וורשה, פולין

אלה דור און – טיול לפולין

המסלול היה מעניין ומגוון. המלונות היו ברמה טובה. זאביק ואבי מדריכים טובים ומעניינים. ההסברים ניתנו במינון הנכון. התוספות, הפינוקים והתייחסות היו טובים מאוד. תודה מקרב לב.

סלובקיה

אהרון ואיבט בן אפרים – טיול הליכה לסלובקיה

מסלולי ההליכה היו מעולים. המסלול בקניון סוחה בלה “גן העדן הסלובקי” היה מיוחד במינו! תנאי הטיול היו טובים ועונים על הציפיות. ראובן, מדריך הטיול – מעולה כרגיל!. הצוות המקומי – פטרה המדריכה – היה סופר מעולה. עזרה רבות איפה שצריך ובנוסף נחמדה וחיונית.

פנינה אנגלמן – טיול לסרי לנקה

מסלול הטיול היה מצוין שהקיף את כל האטרקציות של סרי לנקה. מלונות נפלאים, ארוחות צהרים במקומות קסומים, אוטובוס נוח מאוד. עופר צבי הוא תופעה ייחודית. ידע רב, דאגה לכל מטייל, ארגון ולוגיסטיקה מצויינים. אין מילים שיכולות לתאר כמה אתם נהדרים! אל תשתנו!.

אבי רהב – טיול ליונאן, וייטנאם וקמבודיה

מסלול הטיול: מעולה! מסלול טוב מאוד, מגוון ומרשים ביותר. תנאי הטיול היו טובים מאוד – אוטובוס, מלונות, אספקת מייל, טיסות וכל השאר
דור חג’בי – אחד יחיד ומיוחד. כל המרבה גורע – מדריך משכמו ומעלה בכל ההבטים, מומלץ ביותר. ראוי לציון מיוחד, הן ברמת הידע וההבנה של הגיאוגרפיה, ההיסטוריה והמציאות והן ביחסי אנוש מעולים ודאגה ואחריות לכל אחד מחברי הקבוצה

גרמניה

דפנה ויוסי ריינברג – טיול לגרמניה

מסלול הטיול היה מגוון וממצה, כפי שתוכנן מראש. מדריכת הטיול, דיצה, מצויינת! מהטובים ביותר שהיו לנו.

ויאטנם הסמויה מן העין

טיול לוייטנאם – תמר יוחאי

חזרנו מטיול מופלא. כולנו מאד מאד נהנינו. וייטנאם הלא מתויירת כשמה כן היא והיא יפהפייה ומעניינת. יצאנו לטיול שונה כי חיפשנו את וייטנאם האחרת. טיול לצפון מזרח וייטנאם מתאים למישהו שמחפש משהו אחר ולא טיול תיירותי רגיל – מתאים במיוחד לאנשים סקרניים, שאוהבים לחפש ולטייל כדי ללמוד.

סרי לנקה

אתי קריסטל – טיול לקובה, קוסטה ריקה ופנמה

מסלול הטיול היה מרתק ביותר, ניכר שהושקעה מחשבה רבה בתכנון. היה זה טיול שלא ישכח. דיצה- אין כמוה, ידע חובק עולם, מעשירה אותנו בהרצאות מעמיקות. בעלת יחסי אנוש נדירים, תקשורת בין אישית עם כל אדם ותשומת לב ויחס אישי לכל אחד מהקבוצה. תודה לך, גולן, על תשומת הלב האישית על המעקב והעזרה מרחוק. נהניתי מכל דקה לכל אורך הדרך. תודה מעומק לב. אתי קריסטל. ינואר 2014

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

איחוד האמירויות

מה תרצו לחפש?