ספארי מקיף בטנזניה בעונת הנדידה

9CA1F1E0-2257-4AD4-885C-1023BAF5E9BE
בהדרכת ד”ר אבי שפיר
A81664C0-70A7-4CA7-8A97-E1648598A84C
26/08/24 -
18/08/24
4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
9 ימים

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה לטייל עם יעדים לטנזניה ?

טיול ספארי לטנזניה במסלול מקיף של 9 ימים ( 7 לילות ) אל לב הנדידה בצפונה של טנזניה, בשמורת הסרנגטי

יחודו של טיול זה היא בהתמקדות בשמורות החשובות של טנזניה – שמורת טרנגירי השופעת בעלי חיים בעונה זו של השנה, מכתש הנגורוגורו, בשמורת הסרנגטי נטייל ארבעה ימים מלאים בה נדידת הגנו הגדולה נמצאת בתקופה זו בחלקים הצפוניים של הסרנגטי, אחר החיפוש האינסופי שלהם לעשב טרי.

לודג’ים ברמה גבוהה במהלך הספארי – מצורפת רשימה לדוגמא!

צפייה בחזיון המדהים של עדרי הגנו החוצים את נהר המרה הלוך וחזור מהווה את שיא ההתרגשות ואנחנו נעשה כול מאמץ לאתרו.

הטיול בהדרכת ד”ר אבי שפיר , המתמחה ביבשת אפריקה!  זיכרונות הספארי עם אבי נצרבים עמוק בלב לשנים רבות.

טיסת פנים – מסלול ייחודי הכולל טיסת פנים מצפון הסרנגטי לקלימנג’רו, מאפשר לנו לטייל ארבעה ימים בסרנגטי ובתור שכזאת היא ערך מוסף משמעותי לאיכות הטיול.

לצד רכבים חדישים, נהגי הספארי שלנו הם למעשה מדריכים מקומיים עם ניסיון רב בשטח. במהלך הספארי אנו מספקים מים מינרלים לצד הפסקות תה וקפה.

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

ת"א – אדיס אבבה - קילימנג'רו - ארושה

ניפגש בנתב"ג ונצא בטיסת לילה דרך אדיס אבבה אל טנזניה. נחיתה למרגלות הר קילימנג'רו. ניפגש עם הצוות המקומי, נעלה על רכבי הספארי ונצא בנסיעה לטעימה ראשונה של טבע אפריקאי. לאחר ארוחת הערב ניפגש לשיחה והסברים על ימי הספארי הבאים שלנו. לינה במלון כפרי הממוקם בטבע נפלא

1
שמורת טרנגירי

לאחר ארוחת הבוקר נצא אל שמורת הטבע טרנגירי המשתרעת מדרום מזרח לאגם מניארה על שטח גדול בצפונה של טנזניה ושופעת בעלי חיים בעונה זו של השנה. נהר הטרנגירי העובר בשמורה, הוא מקור המים העיקרי, מושך אליו את בעלי החיים בכל ימות השנה. בין הגבעות והסוואנות הפתוחות, לצד עמק הנהר וביצות עונתיות נפגוש יערות של עצי באובב מרשימים ועצי שיטים, בהם מתגוררים רבבות של בעלי חיים, עדרי פילים, טורפים ומגוון גדול של ציפורים. נמשיך ללינה ברמות הנגורוגורו

טיול ספארי לטנזניה, שמורת טרנגירי
2
מכתש נגורונגורו

לאחר ארוחת הבוקר המוקדמת ניסע אל מכתש נגורונגורו. המכתש נוצר מהתמוטטות הר געש (קלדרה) והוכרז כאתר מורשת עולמית. בתוכו - אגמי סודה ומים מתוקים, נחלים, ביצות, סוואנות פתוחות, חורש, יער שיטים ויער גשם הררי – כל אלה סגורים בין קירותיו התלולים של מכתש געשי מושלם זה. במכתש שוכנים אלפי בעלי חיים המייצגים חתך של רוב בתי הגידול ומיני החיות הקיימים במזרח אפריקה. לינה – אזור מכתש הנגורונגורו

טיול ספארי לטנזניה, מכתש נגורונגורו
3
שבט המסאי - שמורת סרנגטי

בשעות הבוקר ניסע לביקור בכפר של שבט המסאי (מנייאטה) למפגש עם בני המסאי המרשימים בגלימותיהם האדומות. נכיר את אורחות חייהם של בני השבט. נמשיך בנסיעה לשמורת סרנגטי, משמעות השם בשפת המסאים מישורים אין סופיים. נערוך ספארי בין חיות השמורה שגודלה כמעט כגודל מדינת ישראל ובה מערכת אקולוגית מגוונת ומרתקת. נלון בסרנגטי בלודג' שבלב השמורה

Hero
4
ספארי בשמורת הסרנגטי

נצא לספארי במרחבי הסרנגטי ונפגוש את קבוצות סלעי הקופיס המרשימים הנראים כמו ראשים הבולטים מעל האדמה. אלו הם קבוצות של סלעי גרניט עליהם נמצא צמחיה ובעלי חיים כמו טורפים המטפסים עליהם הרבה פעמים כדי להתבונן למרחקים ולחפש טרף. ניסע בשמורת הסרנגטי ובהתאם להנחיות הרייג'רים ננסה לפגוש את עדרי הגנו והזברות בשמורה המרתקת. לינה שמורת הסרנגטי

טיול ספארי לטנזניה
5
אל צפון הסרנגטי

נצא לספארי נוסף באזור לפגוש ולהכיר את הסרנגטי, אחת משמורות הטבע העשירות בעולם, תצפית מרתקת על מעגלי החיים של חיות הבר. נמשיך בנסיעה ליומיים אל צפון שמורת סרנגטי אדירת הממדים. השמורה מהווה בית לאוכלוסיית הפרסתנים הגדולה בעולם. אוכלוסיית טורפים עשירה אורבת לעדרים בדרכם האינסופית: להקות של אריות, צבועים מנומרים, נמרים וברדלסים. נלמד להכיר את האקולוגיה המורכבת של השמורה ואת מארג המזון שלה וננסה לראות את עדרי הגנו המונים אלפים רבים, שרובם כבר עבר את מכשולי המים בדרכם אל שטחי מרעה חדשים. לינה בצפון סרנגטי

ספארי מקיף בטנזניה בעונת הנדידה
6-7
קילימנג'רו – תל אביב

לאחר ארוחת הבוקר (בהתאם לזמן הטיסה הפנימית) נצא לספארי בו נמשיך ונפגוש את חיות הבר.  ניסע לשדה התעופה ונטוס משמורת סרנגטי לארושה ובהתאם לשעת הטיסה הבינלאומית ניסע לשדה התעופה לטיסה ארצה. טיסת לילה דרך אדיס אל ת"א, נחיתה ביום 9 לפנות בוקר.

8-9
ספארי מקיף בטנזניה בעונת הנדידה

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

$
6,195
9 ימים
זברות, אריות ופילים, טורפים ואנטילופות בחגיגה גדולה אחת בטיול שהוא כולו אפריקה
ספארי מקיף בטנזניה בעונת הנדידה
ד"ר אבי שפיר
טיול לטנזניה
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:

    לאבי שפיר, אנו קבוצה קטנה אך מרגישים שזכינו בגדול! לא יכולנו לבקש מדריך טוב ממך. שופע ידע כרימון, רגוע ובעל חוש הומור נהדר. מנהל את העניינים ברוגע, חש לעזרת כל אחד, רגיש להלכי הרוח בקבוצה, וליחידים בתוכה, בקיצור מאנטש! תודה ענקית מהקבוצה. טיול ספארי חברת יעדים לטנזניה 1-8/4/2024

    טיול ספארי לטנזניה- אפריל 2024

    טיול מקיף ומעניין. חוויה אמיתית ושונה. השכלנו והתוודענו ליבשת אפריקה. בתי מלון טובים עד מעולים. אוטובוסים חדישים ומרווחים. מסעדות ברמה טובה מאוד. שירותי סבלות מעולים. ד”ר אבי שפיר מדריך מהטובים שיש. מנסיון של עשרות טיולים מאורגנים שהשתתפתי בהם. חוויה אמיתית ומושכלת. תנאים של בית הבראה מבלי צורך לדאוג למזוודות ולסידורים. אבי תקתק את הטיול בנועם הליכות ודאגה אישית ויחס אישי לכל משתתף.

    היה כיף אמיתי.

    עוזי שדה – טיול לדרום אפריקה

    מסלול הטיול היה מצויין, ציון לשבח למדריך אבי שפיר שהכניס את שמורת  ishasha national park למרות שלא היתה בתכנית. האוכל והמלונות היו ברמה גבוהה, הצוות המקומי היה מצויין וכמובן אבי שפיר.

    ד”ר קרינה טייכנר – טיול לאוגנדה ורואנדה

    שלום רב,
    הטיול היה מעולה מכל הבחינות!!
    טיילתי הרבה בעולם והטיול הזה התעלה על כולם.
    התנאים היו מצוינים: החל מאוטובוס מרווח עם שתי יציאות וכניסות, מים לכל זמן הטיול, איסוף ופיזור מזוודות נפלא, מלונות ברמה גבוהה.
    המדריך – אבי שפיר – היה מעל ומעבר. מצוין! הסברים מדויקים בכל התחומים. דואג לכל מחסור, לכל גחמה. מתוכנן עד הפרט האחרון בטיול.
    כל הכבוד לכל אלו שעשו להצלחתו!!
    רחל אביעד

    רחל אביעד – טיול לדרום אפריקה

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    טיסות סדירות דרך אדיס אבבה במסלול ת”א – אדיס אבבה/ קילימנג’רו/ אדיס אבבה/ ת”א (מסי נמל יעודכנו בזמן הכירטוס – כחודש לפני יציאת הטיול)

    טיסה פנימית צפון סרנגטי – ארושה

    לינה: בבתי מלון ובלודג’ים ברמה גבוהה.

    כלכלה: שלוש ארוחות ביום בימי הספארי ( חלקן ארוחות פיקניק ארוזות )

    מים מינרלים ברכבים במהלך הספארי

    תחבורה: ג’יפ ספארי מיוחד שגגו נפתח ( רכב שטח מיוחד – עד 6 מטיילים ברכב ספארי )

    נהגים דוברי אנגלית, בעלי ניסיון והכרות המשמשים גם כמדריכים מקומיים.

    דמי כניסה לשמורות

    מדריך ישראלי מומחה לטנזניה – ד”ר אבי שפיר

    מפגש מטיילים לפני יציאת הטיול בו יינתן מידע על ההכנות לטיול.

    ביקור בכפר מסאי

    תשר לנותני השירותים

     

    המחיר אינו כולל:

    ביטוח רפואי ומטען.

    הוצאות בעלות אופי אישי כגון שתייה, כביסה, קניות וכדומה.

    אשרת כניסה לטנזניה

    בדיקות קורונה בארץ ובחו”ל.

    תוספת חדר ליחיד: 800 $

     

    הערות ומידע כללי:

    הטיול מבוסס על מינ’ 12 – מקס’ 24 מטיילים בקבוצה

    תנאי תשלום ודמי ביטול –  כמופיע בדף הרישום המצורף.

    מיסי הנמל והדלק נכונים ליום פרסום הטיול. במידה והמחיר ישתנה בעת הנפקת הכרטיסים תחול התוספת על הנוסע.

    ייתכנו שינויים במסלול הטיול ובסדר הביקורים באתרים, כתוצאה משינוים בלוח הטיסות הבינ”ל. מדריך הטיול רשאי לערוך שינויים בשטח בהתאם לשיקול דעתו ולטובת איכות הטיול.

    חברתנו אינה גוף רפואי ולפיכך אינה מוסמכת לתת מידע בנושא זה. אנא פנו ללשכות הבריאות או למרפאות המטיילים הסמוכות לאזוריכם.

    הנחיות הקורונה בזמן הטיול הן באחריות המדינה בה אנו מטיילים בלבד ובהתאם לנהלים של חברות התעופה איתם אנו טסים, על המטייל/ת לדעת כי גם חברת יעדים כפופה להנחיות אלו.

    באחריות המטיילים לרכוש ביטוח נסיעות מקיף הכולל ביטוח ביטול/ ספורט אתגרי / קורונה.

     

     

    רשימת המלונות לדוגמא:

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    ספארי מקיף בטנזניה בעונת הנדידה

    מה תרצו לחפש?