טיול משפחות ליפן

4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
13 ימים

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה לטייל עם יעדים ליפן?

לטיול ביפן אי-אפשר להתכונן. הכל בה כל-כך אחר ושונה, עד שלא משנה איזה ספר תקראו או איזה סרט תראו אודותיה, המפגש האמיתי איתה – ישאיר אתכם מופתעים לבטח.

הרכבות המהירות, מרכזי-הקניות וכמובן המפגש עם היפנים עצמם, מראה הגיישות
היפהפיות, מקדשי הזן הנפלאים, הנופים הגעשיים

כל אלה חוברים יחד לטיול שרשמיו יישארו חקוקים אצלכם עוד תקופה ארוכה לאחר החזרה הביתה.

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

ת”א – טוקיו

ניפגש בנתב”ג בשעות הבוקר ונטוס ליפן דרך יעד הביניים - טיסה לטוקיו.

1
טוקיו

לאחר הנחיתה בטוקיו, נפגוש את הצוות המקומי ונצא לפגוש לראשונה את טוקיו התוססת טוקיו, שהפכה לימים מכפר דייגים קטן לאחת הערים המודרניות בעולם. היומיים הקרובים יוקדשו לעיר זו (באחד הימים נטייל בעיר בתחבורה הציבורית), בה רמת האנרגיה והפעלתנות היא כמעט ייחודית בעולם! נבקר באתריה השונים של העיר, בין השאר במוזיאון אדו, המשחזר בגודל ממשי את תקופת טוקיו העתיקה ובמוזיאון האינטראקטיבי לחדשנות ועתידנות – Miraikan, שם נתפעל בין השאר מרובוטים אנושיים. נסייר גם באזורים השונים של טוקיו, שכונת גינזה, הידועה כאחד מאיזורי הקניות היוקרתיים בעולם. נבקר באי המלאכותי שבמפרץ טוקיו – ‘אודייבה’, שם נתרשם מהמרכז החדשני של רכבי טויוטה. נבקר גם במרכזים ובאיזורים מהמוכרים בטוקיו, ביניהם האראג’וקו – מרכז הבילוי התוסס של צעירי טוקיו, אומוטסאנדו ושיבויה – איזורי האופנה והמותגים, אקיהבארה – איזור הגג’טים, המנגה והאלקטרוניקה של טוקיו. לינה: טוקיו.

יפן
2-3
‘עולם הים של דיסני טוקיו’ (Tokyo Disney Sea)

הבוקר נצא לביקור של יום שלם בפארק ‘עולם המים של דיסני טוקיו’, פארק שעשועים ייחודי, הנמצא רק ביפן! “ברוכים הבאים לעולם בו הדמיון וההרפתקאות יוצאים למסע”, כך אמר מנכ”ל חברת וולט דיסני בעת סיום בניית הפארק בספטמבר 2001 והוא אחד הפארקים הפופולריים ביותר בעולם. בפארק 7 “נמלים” מארצות שונות: נמל הים התיכון, קו החוף האמריקאי, נמל הגילויים, לגונת בנות הים, אי המסתורין והר פרומתאוס. זהו יום של חויה מרגשת לצעירים ולגדולים כאחד! לינה: טוקיו.

טיול משפחות ליפן
4
טוקיו – מוזיאון הקימונו – האקונה – טוקיו

הבוקר נצא ניסע אל אגם קאוואגוצ’י, אחד מחמשת אגמי פוג’י והשני בגודלו מביניהם, שם נבקר במוזיאון הקימונו והאומנות של איצ’יקו קובוטה, אמן הקימונו. נמשיך לכיוון האקונה, עיירת נופש וספא הנמצאת באזור גיאותרמי, המפורסמת בזכות המעיינות החמים שבה. נעלה ברכבל במעלה הר קומאגאטקה שלמרגלות אגם אשי, נצפה בהר פוג’י (במידה ומזג האוויר יאפשר זאת), שגובהו 3,776 מ’ – סימלה של יפן, ולאחר מכן נצא להפלגה קצרה וחווייתית באגם. לינה: טוקיו.

5
טוקיו – נאגויה – טאקייאמה

הבוקר נפרד מטוקיו ונצא בנסיעה על קו החוף ברכבת המהירה, ה-Bullet Train, לנאגויה. נמשיך ברכבת אקספרס, דרך נופים כפריים לעיירה טאקייאמה שבהרי אלפים היפניים. נסייר ברחוב הראשי של טאקייאמה שבעיר העתיקה ונחווה את האווירה המסורתית בין בתי העץ בני מאות השנים. נבקר גם במוזיאון המקומי, המאכלס את מרכבות האומיקושי האדירות – מקום משכנם של רוחות אלי השינטו, אותן דוחפים החוגגים בפסטיבלים המקומיים. הלילה נישן בריוקן, בית הארחה יפני מסורתי ונחווה אירוח יפני אותנטי (הלינה על גבי מזרונים מסורתיים). בערב תוגש לנו ארוחת ערב בסגנון יפני מסורתי. לינה: טאקייאמה.

טיול משפחות ליפן
6
טאקייאמה – שירקוואהגו – קנזאווה

בשעות הבוקר נצא לטיול רגלי במהלכו נבקר בשוק הבוקר, הממוקם לצד הנהר, בו מוכרים מדי בוקר איכרי האזור את תוצרתם החקלאית. נמשיך לכיוון הכפר המסורתי שירקוואה גו, השוכן בלב הרי האלפים, כפר בעל סגנון בנייה ייחודי של בתים מעץ וקש, חלקם בני יותר מ-250 שנה. נמשיך לקנזאווה המכונה על ידי היפנים “קיוטו הקטנה”. קנזאווה התפתחה מכפר קטן במאה ה-16, לעיר תרבותית בזכות אמנים שהגיעו מקיוטו ופיתחו סגנונות חדשים של אמנות. נבקר בגן קנרוקואן הנחשב לאחד משלושת הגנים היפים ביפן, פירוש השם הוא “הגן בעל שש התכונות הטובות”. נמשיך לשכונת הסמוראים האצילית והאלגנטית, נבקר בבית משפחת נומורה – שם נתוודע ונכיר את חיי היום יום של הסמוראים. לינה: קנזאווה.

יפן
7
קנזאווה – קיוטו

הבוקר נבקר בשוק האוכל הגדול של קנזאווה ונסייר בין הדוכנים והחנויות. נמשיך לתחנת הרכבת וניסע לעיר שהייתה הבירה העתיקה של יפן, וכיום נחשבת למרכז התרבות המסורתית – קיוטו! כבר בהגיענו, נבקר אחד המבנים המרשימים בעיר, בתחנת הרכבת הגדולה של קיוטו, מבנה מודרני וייחודי בפני עצמו, פרי תכנונו של האדריכל הארה הירושי. לקראת ערב נסייר ב’רובע הגיישות’, רובע גיון העתיק והמקסים, שם נטייל בין סמטאות צרות ובתי עץ מסורתיים. לינה: קיוטו.

8
קיוטו

הבוקר נתחיל בביקור במקדש הבודהיסטי, ‘קיומיזו’, המוכרז כאתר מורשת עולמית של אונסק”ו, בעל מרפסת המשקיפה על העיר קיוטו כולה. נרד בין סמטאות צרות עמוסות חנויות, גלריות ובתי קפה ונצפה בטקס תה מסורתי. בצהריים נצא לסדנה של הכנת המאכל היפני הפופולארי – סושי. נלמד להכין סושי, נגלגל ונטעם ולבסוף גם נאכל את אשר עמלנו. אחה”צ נבקר במקדש השינטו פושימי אינרי בעל אלף שערי הטורי הכתומים המעוטרים קליגרפיות ונהלך בשבילים בין שערים אלו. לינה: קיוטו.

9
קיוטו

הבוקר נצא לאזור אראשיאמה בקרבת קיוטו, שם נטייל ביער הבמבוקים המרשים. נבקר במקדש קינקאקוג’י (‘מקדש הזהב’) אשר נשרף כליל בשנת 1950 על-ידי נזיר אחוז דיבוק ונבנה מחדש, כשהוא מצופה עלי זהב. נבקר בגן הזן המפורסם – ‘גן האבנים’, שבמקדש ריואן-ג’י. נמשיך לשוק האוכל המקומי נישיקי, המכונה “המטבח של קיוטו”. לינה: קיוטו.

10
קיוטו – נארה – אוסקה

הבוקר נפרד מקיוטו היפה ונצא בנסיעה לכיוון אוסקה. בדרך נעצור לביקור בעיר נארה, הבירה הראשונה של יפן ומרכז בודהיזם חשוב. נבקר במקדש טודאיגי, “המקדש הגדול של המזרח”, אחד המקדשים הבודהיסטיים המפורסמים והחשובים בנארה, שם נצפה בהיכל הבודהה – מבנה העץ ופסל הארד דמוי הבודהה הגדולים בעולם. נמשיך לפארק האיילים הסמוך, בו חיים מאות איילים, שהפכו לסימלה של העיר. נבקר גם ברובע הסוחרים של העיר, בו נשתמרו בתים מסורתיים עתיקים. נמשיך לאוסקה, העיר ה-3 בגודלה ביפן, מרכזה הפיננסי של יפן. נבקר ב”מוזיאון החי” Nifrel הייחודי, שם נתרשם מהחיות באופן בלתי אמצעי. לעת ערב, נסייר באזורי הקניות הפופלאריים של העיר לצד תעלת המים ונתרשם מהאווירה היפנית התוססת. לינה: אוסקה.

טיול משפחות ליפן
11
אוסקה – טוקיו

הבוקר נתחיל את טיולינו במבצר אוסקה, הממוקם בפארק במרכז העיר, ואוצר בתוכו היסטוריה של מאות שנים. נמשיך לביקור בגורד השחקים המתנשא לגובה של כ-300 מטר, הביניין הגבוה ביפן כולה! נעלה לתצפית מרשימה על העיר ולקראת הצהריים נעלה על הרכבת המהירה חזרה לטוקיו. בטוקיו נהנה מהשלמת הביקורים והקניות עם המדריכה ומהערב האחרון שלנו ביפן. לינה: טוקיו.

12
טוקיו – תל אביב

בשעות הבוקר העברה לשדה התעופה בטוקיו לטיסה חזרה ארצה, דרך מוסקבה ונחיתה בארץ בשעות הערב (של אותו היום).

13
טיול משפחות ליפן

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

$
0
13 ימים
לטיול ביפן אי-אפשר להתכונן. הכל בה כל-כך אחר ושונה, המפגש האמיתי איתה - ישאיר אתכם מופתעים לבטח
טיול משפחות ליפן
ליהי קימורה
טיול משפחות ליפן
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:

    טיול מגוון ועשיר, תנאי טיול מצויינים – רמה מעולה של בתי מלון. מדריכת הטיול ליהי – מעולה! מעולה!

     

     

    איה ולד הכט – טיול ליפן

    תמהיל טוב של תרבות עתיקה וחיים מודרניים. תנאים טובים מאוד. מלונות טובים טובים, אוטובוסים טובים, חברת תעופה טובה. היה נהדר, אחד הטיולים הטובים שעשינו!

    חנה מר חיים – טיול ליפן

    טיול מתוכנן ומבוצע היטב. ליהי מדריכה נפלאה עם יכולות תקשורת ומנהיגות גבוהה! רוצים להודות לכולם על האכפתיות וההתייחסות האישית.

     

     

    גינה ורון זוהר – טיול ליפן

    ליהי,נולדת וגדלת ביפן ואת חיה את יפן על כל רבדיה.
    בפגישתנו הראשונה, סיפרת לנו שאת 100% ישראלית ו – 100% יפנית.ראשית, לא יכולנו לבקש יותר !!! שילבת את ניסיונך האישי, בנדיבות, במסירות, בלבביות ובאנרגיה שלא נגמרת, כבת יפן עם ידע על כל נושא שצף. שיתפת אותנו בחוויות מילדותך, מחיי משפחתך, ושיקפת לנו ממקור ראשון את התרבות היפנית – ידע ששווה משקלו בזהב!
    ליהי יקירתנו, בשם כל חברי הקבוצה, אנו מודים ומעריכים את שעשית עבורנו. מודים לך על מי שאת!

    טיול ליפן

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    טיסות בינלאומיות בחברת איירופלוט הרוסית במסלול: ת”א-מוסקבה-טוקיו / טוקיו-מוסקבה-ת”א.
    מיסי נמל – 445 דולר. יעודכן ביום הכירטוס. במידה ויחול שינוי, התוספת תחול על המטיילים.
    לינה:  בבתי מלון ברמה של 3-4 כוכבים (בטאקייאמה לינה בריוקן בסגנון יפני מסורתי על גבי פוטונים).
    כלכלה: ארוחות בוקר בבתי המלון + 2 ארוחות נוספות (צהריים וערב).
    תחבורה: אוטובוס תיירים נוח וממוזג, 2 נסיעות ברכבות מהירות, שייט, תחבורה ציבורית.
    מדריכה ישראלית מצוות ‘יעדים – טיולי תרבות וטבע’ – גברת ליהי קימורה.
    מדריך מקומי דובר אנגלית צמוד לאורך הטיול.
    כניסות לאתרים, פארקים ומוזיאונים כמפורט בתכנית.
    תשר לנותני השירותים השונים.
    מכשירי שמע.

    המחיר אינו כולל:

    שתייה וארוחות שאינן כלולים בתכנית.
    שינוי במיסי דלק שיחול מיום הגשת ההצעה לתאריך הכרטוס.
    שינויים בשער החליפין של היין היפני והדולר האמריקאי.
    תוספת לחדר יחיד: 650 דולר.
    ביטוח רפואי ומטען.
    הוצאות אישיות.

    הערות ומידע כללי:

    לתשומת ליבכם:

    מחיר הטיול חושב לפי יחס של 1:113 בין שערי היין היפני לדולר האמריקאי. במידה והמטבע המקומי יתחזק לעומת הדולר, תחול התוספת של שירותי הקרקע המשולמים במטבע המקומי, על הנוסעים.
    מחיר הטיול מבוסס על מינימום 15 מטיילים (מקסימום מספר מטיילים לטיול זה – 26 מטיילים).
    החדרים בבתי המלון ביפו קטנים מהמקובל במערב. חדרי הטווין גדולים יותר מאלו הזוגיים.
    בתי המלון בטיול זה לא כוללים שירותי סבלות.

    רשימת המלונות לדוגמא:

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טיול משפחות ליפן

    מה תרצו לחפש?