טיול מקיף לאיחוד האמירויות הערביות ובחריין

9CA1F1E0-2257-4AD4-885C-1023BAF5E9BE
בהדרכת ד”ר ניר בומס
4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
9 ימים

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה לטייל עם יעדים לאיחוד האמירויות?

טיול אל המפרץ הפרסי, ערש תרבות בדואית עתיקה ומרכז קידמה ערבי נכנס לחיינו לפני שלוש שנים עם ההכרזה על הסכמי אברהם.

טיול בהדרכתו של ד”ר ניר בומס, בו נלך אל מעבר לתמונות, לפגוש את המפרץ, את אנשיו ואת המסורות שהם הביאו איתם.

הטיול מתוכנן כשילוב בין  המקומות בהם חייבים להיות לבין  מסלולים מוכרים פחות  – וביחד איתם, שילוב של חוויות מפגש מקומית באיחוד האמירויות ובבחריין עם אנשי המקום ועם כמה שותפים שהיו חלק מבניית מערכות היחסים שקדמו להסכמי אברהם.

ד”ר ניר בומס, מנהל התוכנית לשיתוף פעולה אזורי באוניברסיטת תל אביב, עובד במפרץ מזה מעל לעשור והיה שותף בבניית הקשרים שקידמו את הסכמי אברהם. הטיול נבנה כשילוב של מסלולים ומפגשים ומיועד לאלה הרוצים  ללכת קצת מעבר למסלול ולמי שמוכן להיפתח להכרת תרבות ולדיאלוג עם אנשים.

 

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

אבו דאבי - עיר הבירה של איחוד האמירויות וגם שמה של האמירות הגדולה ביותר מבין השבע. אבו דאבי נחשבת ל"מרכז התרבות" של האמירויות ולעיר העשירה ביותר בעולם. המסגד הגדול של שייח' זייד, מוקדש לשיח זייד בין סולטן אל נהיאן. מוזיאונים מע ניינים לצד מסגדים מלכותיים, שווקים ססגוניים לצד מרכזי קניות, בשילוב עם אירוח ומיסטיקה ערבית - הופכים את אבו דאבי ליעד מרתק.

מתל אביב דרך בחריין אל איחוד האמירויות  

ניפגש בנתב”ג ונצא בטיסה אל בחריין  והמשך אל איחוד האמירויות. טיולנו יתחיל באמירות אבו דאבי, בעיר הבירה הנושאת את אותו השם ומכונה “אבו דאבי סיטי”. העיר ממוקמת על אי המחובר ליבשת במערכת כבישי גשרים מהמתקדמים בעולם. לאחר הנחיתה, העברה למלוננו. לינה אבו דאבי

1

אבו דאבי - עיר הבירה של איחוד האמירויות וגם שמה של האמירות הגדולה ביותר מבין השבע. אבו דאבי נחשבת ל"מרכז התרבות" של האמירויות ולעיר העשירה ביותר בעולם. המסגד הגדול של שייח' זייד, מוקדש לשיח זייד בין סולטן אל נהיאן. מוזיאונים מע ניינים לצד מסגדים מלכותיים, שווקים ססגוניים לצד מרכזי קניות, בשילוב עם אירוח ומיסטיקה ערבית - הופכים את אבו דאבי ליעד מרתק.

אבו דאבי   - בירת האמירויות

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בבירה האמירתית. ניסע אל האי סעדיאת (Saadiyat) המכונה "הרובע התרבותי" של אבו דאבי, בו מרוכזים גלריות ומוזיאונים רבים בעלי עיצוב ארכיטקטוני מרשים. נבקר במוזיאון הלובר שנפתח ב-2017  ומציג יצירות אומנות חשובות. מכאן נמשיך אל הארמון הנשיאותי "קסר אל ווטאן", ארמון הנשיאות ואחד המבנים המרשימים ביותר המכיל שלל חדרים, מסדרונות, אולמות והיכלים, המעוטרים בשיש וגילופיי עץ לצד זהב טהור. נמשיך את סיורינו לקראת שקיעה במסגד הגדול, אחד מעשרת המסגדים הגדולים בעולם והיקר שבהם, המוקדש לשיח זייד בין סולטן אל נהיאן.  11 שנה עמלו בעלי מקצוע מרחבי העולם על מנת להקים מבנה עצום ומפואר זה. לינה באבו דאבי

מסגד שייח' זאיד, אבו דאבי, איחוד האמירויות
2
אל עין – דובאי

נצא בנסיעה לכיוון הגבול עם נסיכות עומן, מעבר חד מהעיר השוקקת אל הנוף המדברי. בסמוך לגבול נמצאת העיר אל עין, המשופעת באתרי מורשת עולמית. אתרי העיר הם הבסיס ממנה נוצרה במהלך השנים המדינה המאוחדת. בזכות מערכת ההשקיה, נמצא באזור חקלאות משגשגת, בעיקר גידול וייצוא תמרים. נבקר במבצר אל ג'אהילי, המבצר הגדול במדינה ובנווה המדבר הסמוך. נמשיך למוזיאון הארמון המרשים של שייח' זייד הנמצא מצידו המערבי של נווה המדבר אל עין. היות ונאת המדבר משופעת במים, הוקמו בעיר גנים ופארקים רחבי ידים, המשווים לה מראה ירוק וצבעוני. אחר הצהריים נמשיך ללינה בדובאי

איחוד האמירויות
3
המסגרת של דובאי – מוזיאון העתיד

לאחר ארוחת בוקר נבקר במסגרת דובאי שתוארה על ידי "הגרדיאן" כ"מסגרת התמונה הגדולה ביותר על פני כדור הארץ". המסגרת הקולוסאלית משמשת כנקודת חיבור בין העיר החדשה ומגדליה המרשימים לבין העיר הישנה ומבניה ההיסטוריים, דרכם נסקור את התפתחותה של דובאי. לאחר הביקור נמשיך אל אחד המוזיאונים המיוחדים והמדוברים כיום בעולם – מוזיאון העתיד, אשר מציג תערוכות שונות אודות עתיד העולם והאנושות. המבנה עצמו הוא אחד היפים והייחודיים בעולם, ונבנה כולו בתקנים ירוקים מחמירים ונשען על אנרגיה נקייה ומים ממוחזרים. לינה דובאי

4

דובאי היא העיר הגדולה ביותר של איחוד האמירויות, גורדי שחקים, נמלים וחופים, בצידם של תיירות ומסחר בינלאומי. דובאי בולטת בעיצוב המודרני שלה בתוך מדינה שמרנית.  המסחר בדובאי משפיע על עושרה של המדינה יותר ממרבצי הנפט. העיר מהווה אבן שואבת לתיירים ולעובדים זרים ויש תחושה של "כור היתוך". 13 מתוך 70 הבניינים הגבוהים בעולם נמצאים בדובאי, לצד המגדל הגבוה בעולם - בורג' ח'ליפה.

דובאי – הגן הקסום,בורג' חליפה

לאחר ארוחת הבוקר נצא לטיולנו בדובאי המודרנית – נתחיל עם הגן הקסום והמרשים של דובאי (Dubai Miracle Garden), זהו הגן הפורח הגדול בעולם, בו למעלה מ-50 מיליון פרחים, גן פרפרים, גן פרחים מפוסלים ותצוגות שובות עין שמתחלפות מדי שנה. נמשיך בנסיעה אל אזור רצועת ג‘ומיירה (Jumeirah). פירוש שמה ״האבן הלוהטת״, היא נפרשת לאורכה של העיר, נושאת את שמו של אתר ארכאולוגי מן התקופה האבסית. נבקר בשוק המקומי, בסגנון באזאר ערבי, מלא בשכיות חמדה ומציאות נפלאות, מוקף במלונות חמישה עד שבעה כוכבים, מסעדות ובתי קפה. נמשיך אל העיר המודרנית, ואל נקודת הציון המפורסמת של דובאי, מגדל בורג' ח'ליפה (Burj Khalifa)  , המגדל הגבוה ביותר בעולם (828 מ') שבנוי על קניון דובאי, הקניון הגדול בעולם. נבקר בקניון ונעלה לתצפית ממנה נשקיף מלמעלה (קומה 124) על העיר המרשימה והמפרץ הפרסי הנפרשים למרגלותינו. לינה בדובאי.

איחוד האמירויות
5

דובאי היא העיר הגדולה ביותר של איחוד האמירויות, גורדי שחקים, נמלים וחופים, בצידם של תיירות ומסחר בינלאומי. דובאי בולטת בעיצוב המודרני שלה בתוך מדינה שמרנית.  המסחר בדובאי משפיע על עושרה של המדינה יותר ממרבצי הנפט. העיר מהווה אבן שואבת לתיירים ולעובדים זרים ויש תחושה של "כור היתוך". 13 מתוך 70 הבניינים הגבוהים בעולם נמצאים בדובאי, לצד המגדל הגבוה בעולם - בורג' ח'ליפה.

שבת - מוזיאון מפגש התרבויות וסיור הליכה בעיר העתיקה

נצא לסיור בוקר ונבקר במוזיאון "מפגש התרבויות".  המוזיאון אוצר בתוכו אוספי חפצים של תרבויות שונות שעברו דרך אזור זה של העולם ונפגשו בו. המוזיאון שם לו למטרה לתת מקום לייחודה של כל תרבות ולהראות כיצד הישגיה תרמו להתפתחות האנושות. במקום מוצגת גם תערוכה לזכר השואה. תערוכה ראשונה מסוגה בעולם הערבי. מכאן נמשיך לסיור ברובעים העתיקים של העיר. רובע אל סייף (Al Seef) שפירוש שמו ״הסכין״ זו שפיצחה את הצדפות - זהו רובע משוחזר למחצה בעברו ידע עדנה של תקופה מרתקת של מסחר בפנינים. נבקר ברובע אל פחידי (Al Fahidi) אשר מוכר בשפת העם ״באסטקייה״ (Bastakiya) - על שם העיר באסטאק שבאיראן של ימינו. כיום זהו אזור של אומנים עם גלריות פנימיות לצד מוזיאוני בוטיק. לינה בדובאי.

6
מנאמה, בירת בחריין

בחריין היא מדינה ריבונית המפרץ הפרסי. מדינה הכוללת ארכיפלג המורכב מ -40 איים טבעיים ו -51 איים מלאכותיים. המדינה מחוברת אל ערב הסעודית באמצעות מסלול גשר באורך 40 ק"מ. מנאמה היא העיר, הנמל והבירה הראשית של המדינה. מנאמה מודרנית להפליא, רגועה וקוסמופוליטית והיא יעד מועדף על מבקרים מסעודיה השכנה. תושבי בחריין נותרים שמרניים בדרכי חייהם. סנטימנט זה מעוגן בחוקת המדינה, המאשרת כי "המשפחה היא אבן הפינה של החברה. ביומיים הבאים נבקר באתריה של בחריין – במוזיאון הלאומי שייקח אותנו צעד אחורה בזמן אל המורשת התרבותית וההיסטורית העשירה, דרך מלאכת היד המסורתית וכלה במנהגים והמסורות המקומיות. נמשיך למצודה של בחריין,  האתר הארכיאולוגי החשוב ביותר של בחריין - אתר מורשת עולמי על ידי אונסקו, ואל המסגד הגדול, אחד מהמסגדים הגדולים בעולם הכולל ארכיטקטורה מוסלמית עם נגיעות קוסמופוליטיות. נמשיך ונכיר את ההמלכה הקטנה של בחריין.

מנאמה, מבט מהים, עיר הבירה, בחריין
7-8
בחריין - ת"א

העברה אל שדה התעופה וטיסה ישירה מבחריין אל ת"א.

9
טיול מקיף לאיחוד האמירויות הערביות ובחריין

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

מחיר יפורסם בהמשך
9 ימים
טיול מרתק אל המפרץ הפרסי, נפגוש באנשים, נחווה את התרבות ונבקר באיחוד האמירויות ובבחריין.
טיול מקיף לאיחוד האמירויות הערביות ובחריין
ד"ר ניר בומס
טיול מרתק אל איחוד האמירויות הערביות
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:

    מסלול הטיול הקיף את העבר המקומי, ההווה והתוכניות לעתיד של האמירויות. מדריך הטיול ניר בומס – מדהים!!! ידע, כושר הבעה והעברת החומר יוצא מהכלל.

    ירון גולן – טיול לאיחוד האמירויות

    תודה לחברת יעדים שהרימה פרויקט מדהים של שיתוף פעולה מדהים עם ד”ר ניר בומס והצוות המקומי שנתן גיבוי מדהים לטיול כה מורכב ומוצלח, חוויה בלתי נשכחת של טיול כל כך מיוחד, מלא וגדוש שזור בחוויותיו האישיות של ניר, טיול מדהים, עם חברים מדהימים. תודה לך ניר על שעשית את ההבדל בין טיול סטנדרטי לטיול איכותי ועשיר בידע והארה. ישר כוח.

    קבוצת שושנה – טיול לאמירויות

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    טיסות בינלאומיות ישירות בין ת”א לבחריין בחברת גולף וטיסות המשך לאבו דאבי / דובאי  כולל מיסי נמל

    בתי מלון טובים – שמות בתי המלון מופיעים בהמשך ההצעה.

    טיול בהדרכת ד”ר ניר בומס.

    תכנית עשירה של סיורים וביקורים, כולל דמי כניסה כמפורט בתוכנית.

    אוטובוס תיירים ממוזג ונוח

    כלכלה: ארוחות בוקר וארוחות ערב לאורך כל הטיול – חצי פנסיון.

    תשר לאנשי הצוות המקומי

    מיסי תיירות מקומיים

    מערכות שמע אלחוטיות לכל מטייל.

    מדריך מקומי מלווה דובר אנגלית לאורך הטיול.

    בקבוק מים למטייל ליום.

    מפגש הכנה בארץ טרם יציאת הטיול.

    המחיר אינו כולל:

    ביטוח נסיעות ומטען.

    הוצאות אישיות שאינן מופיעות בסעיף כולל.

    ארוחות שאינן כלולות בתוכנית. שתייה בארוחות

    תוספת חדר ליחיד

    בדיקת קורונה בארץ ובחו”ל, במידה ויידרשו

    הערות ומידע כללי:

    ייתכנו שינויים במסלול הטיול ובסדר הביקורים באתרים.

    ד”ר ניר בומס, מדריך הטיול, לא נוסע בשבת ולכן הטיול מתוכנן כך שביום שישי בערב – הביקור בבורג’ חליפה יהיה יחד עם מדריך מקומי ובשבת נערוך טיול הליכה ברובע בו נמצא המלון.

    ייתכנו שינויים בסדר האתרים בטיול.

    הטיול מבוסס על מינימום 20 מטיילים – מקסימום 26 מטיילים.

    חברתנו אינה גוף רפואי ולפיכך אינה מוסמכת לתת מידע בנושא זה. אנא פנו ללשכות הבריאות או למרפאות המטיילים הסמוכות לאזוריכם.

    מיסי הנמל והדלק נכונים ליום פרסום הטיול. במידה והמחיר ישתנה בעת הנפקת הכרטיסים תחול התוספת על הנוסע.

    תנאי תשלום ודמי ביטול –  כמופיע בדף הרישום המצורף.

    על המטייל לדעת כי לא נוכל להחזיר מקדמות ותשלומים שהועברו לחברת התעופה ו/או לסוכן חו”ל שלא מוחזרים לנו.

    יש לרכוש ביטוח נסיעות מקיף מייד עם ההרשמה לטיול כולל כיסוי בריאות ומטען.

    הושבה בטיסות –  לצערנו מדיניות חברות התעופה לגבי הושבת קבוצות היא לא לאפשר הושבה מראש בטיסות קבוצתיות. אנו מודעים לחשיבות ומנסים לעשות ככל הניתן, אך אנו מדגישים כי לא נוכל להתחייב למקום הושבה.

    על הדרכון להיות בתוקף לחצי שנה לפחות מיום החזרה לישראל, ובתוכו לפחות שני דפים ריקים.

    הנחיות הקורונה בזמן הטיול הן באחריות המדינה בה אנו מטיילים בלבד ובהתאם לנהלים של חברות התעופה איתם אנו טסים,  ועל המטייל/ת לדעת כי גם חברת ‘יעדים’ כפופה להנחיות אלו.

     

    פרטי טיסות:

    GF 973  01JAN 1*TLVBAH  0830 1200

    GF 544  01JAN 1 BAHAUH  1620 1835

    GF 503  07JAN 7 DXBBAH  1025 1050

    GF 972 09JAN 2 BAHTLV  0900 1100

     

    רשימת המלונות לדוגמא:

    Dusit thani – Abu Dhabi

    Canopy Al seef hotel – Dubai

    Downtown Rotana hotel – Manama

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טיול מקיף לאיחוד האמירויות הערביות ובחריין

    מה תרצו לחפש?