טיול לצפון הודו ולדאק

9CA1F1E0-2257-4AD4-885C-1023BAF5E9BE
בהדרכת עופר צבי
A81664C0-70A7-4CA7-8A97-E1648598A84C
01/09/24 -
18/08/24
4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
15 ימים

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה לטייל עם יעדים לצפון הודו ולדאק?

טיול מיוחד אל מרומי ההימלאיה ההודית ואל חבל לדאק המרתק, הנמצא בחלקה הצפוני ביותר של תת היבשת ההודית.

לדאק, “ארץ מעברי ההרים הגבוהים” אל נופי המדבר הגבוה המשובצים מנזרים בודהיסטים, עמקים ירוקים וכפרים קטנים.

ניכנס אל עומק המדבר הגבוה, נהנה מנופי פסגות עוצרי נשימה, נחצה מעברי הרים ונחוש את עוצמתו האדירה של הטבע. בני העם הלדאקי הם אנשים מקסימים, שמחים ומסבירי פנים, רובם המכריע בודהיסטים.

סיום הטיול בעיירה דרמסאלה הציורית, המהווה את המרכז הטיבטי הגולה, הממוקמת בפסגות ההימלאיה הירוקות שבמדינת הימאצ’ל פרדש.

זהו טיול מרתק בתנאים טובים אל נופים עוצרי נשימה של הרי ההימלאיה, בין כפרים ואזורים פסטורליים השוכנים בין ההרים ותרבות הבודהיזם על גווניה.

טיולינו משלב תנאים טובים של נסיעה (ג’יפים טובים) ולינה (מלונות בוטיק) באזורים המרתקים והייחודיים בהודו.

טיול בקבוצה קטנה בהדרכת עופר צבי, מדריך המתמחה בתת היבשת ההודית, דובר הינדי וסנסקריט.

 

 

 

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

תל אביב – דלהי

ניפגש בנתב"ג ונמריא מת"א בטיסה ישירה לדלהי בירת הודו, העיר המשלבת היסטוריה וחדשנות, מסורת ומודרניות - היהלום שבכתר. נחיתה בדלהי בשעות הבוקר של היום למחרת (18.8).

1
מדלהי אל לה, בירת חבל לדאק

לאחר הנחיתה בדלהי נתארגן ונמשיך לטיסתנו ללה (Leh), בירת חבל לדאק (Ladakh), 'ארץ מעברי ההרים הגבוהים'. הטיסה מעל לרכסים העצומים של ההימלאיה היא חוויה מיוחדת בפני עצמה ונוכל לראות את המנזרים הבודהיסטים הפזורים על פני המרחב ההררי העצום. העיירה לה נמצאת בגובה של כ-3500 מטרים, על הדרך המסורתית, המגיעה לסין ולטיבט. ננחת בלה, ניסע למלוננו ונקדיש את היום למנוחה והתאקלמות לגובה. לינה לה.

לדאק הודו
2
עמק האינדוס והעיר לה

נתעורר בעיר לה היושבת בעמק נהר האינדוס הציורי. השכם בבוקר נצא לצפות בטקסי הבוקר של הנזירים הבודהיסטים במנזר טיקסיי, המפורסם בזכות הדמיון שלו לארמון פוטאלה שבלהסה, בירת טיבט. נבקר בכפר סטוק ונכיר את אורח החיים הטיבטי המסורתי של התושבים המקומיים, השומרים עליו באדיקות רבה. נבקר בשוק הצבעוני המקומי של לה ונעלה לתצפית מהשנטי סטופה היפה, המשקיפה על העיר לה למרגלותיה. לינה לה.

מזר טיקסי, לדאק, צילם גולן לובנוב
3
לה - אולטוקפו

נצא מלה בג'יפים מערבה וניסע בנופים מרהיבים, לאורך נהר האינדוס העצום, בנוף מדברי עם פסגות מושלגות אל אולטוקפו, כפר הממוקם על כביש לה - סרינגר שבמחוז קשמיר. הכפר אולטוקפו, בגובה 3040 מטר מהווה מרכז יציאה לטיולי הליכה רבים באזור ומספק חוויה לאדקית נפלאה הרחק מהעיר לה. בדרך נחלוף על פני כפרים רבים ומקדשים עתיקים ומיוחדים. לינה באולטוקפו

לדאק, צפון הודו
4
מנזר למיורו , עמק הירח וטימיסגנג

נמשיך בנסיעה מערבה אל עבר 'עמק הירח', הקרוי כך עקב תוואי השטח המקסים והמיוחד שלו. זהו עמק אשר שימש להתבודדות של חכמים ונזירים, והסיבה מתבהרת כאשר חווים את עוצמתו של מקום זה. נבקר במנזר המרשים של למיורו, ונעלה לנקודת תצפית שבכפר טימיסגנג. נהנה מהליכה בטבע מקסים בין הכפרים טיה וטימיסגנג. נחזור ללינה באולטוקפו.

.

5
אולטוקפו – אלצ'י – בחזרה ללה

הבוקר נצא בנסיעה חזרה לבירת חבל לדאק, לה. בדרך נעצור במנזר רידזונג, השייך לזרם הבודהיסטי 'הכובע הצהוב', שהוקם ב-1831. נבקר במנזר ובסביבתו, נפגוש את הנזירים החיים במקום ואת אורחות חייהם. בהמשך נעצור בכפר אלצ'י, שם קיים אוסף מקדשים עתיקים ביותר, עטורים בציורי קיר מקוריים שהשתמרו מאז. נעלה לנקודת תצפית המשקיפה אל כל העמק. לאחר מכן, נמשיך בחזרה ללה. לינה בלה.

6
אל פסגת העולם ועמק הנוברה

היום ניסע צפונה אל עבר עמק הנוברה, עמק הפרחים הפרוש לאורך נהר שיוק. בדרך נעבור במעבר ההרים "קרדונג-לה" (בגובה 5359 מטר מעל פני הים), מעבר ההרים הגבוה בעולם לכלי רכב, ממנו נוכל לראות את רכס הקארקורם בו נמצאת הפסגה השנייה בגובהה בהרי ההימלאיה. נמשיך בנסיעה בנופים מרשימים אל עמק הנוברה המפורסם בזכות יופיו - אגמים מדהימים, כפרים ציוריים, שדות חקלאיים, מטעי משמשים, מנזרים עתיקים ונופים המשלבים שדות חקלאיים לצד הרים נישאים עם פסגות מושלגות. לינה: עמק הנוברה.

טיול לצפון הודו ולדאק
7
דיסקיט ועמק הנוברה

היום נעמיק ונכיר את אזור עמק הנוברה. מנזר דיסקיט והבודהא העצום הם מהאתרים המרשימים ביותר בעמק. נבקר במנזר דיסקיט שנבנה במאה ה-14 ומשמש כביתם של כ-100 נזירים. הנוף הלדאקי הנשקף מהמנזר עוצר נשימה! נמשיך אל פסלו הענק של  "הבודהה של העתיד" – מאיטריה, המתנשא לגובה של 32 מטרים ונמצא בראש גבעה. למרגלות הפסל העצום נמצאת תצפית עוצרת נשימה על העמק הקסום. נמשיך בנסיעה אל דיונות החול (מהגבוהות בעולם) שבעמק הנוברה, ונפגוש גמלים אפגניים הנמצאים באזור עוד מהתקופה בה עברה דרך המשי האגדית . אזור זה מספק חוויות ומראות ייחודיים במיוחד. לינה: בעמק הנוברה.

טיול לצפון הודו ולדאק
8
סאקטי – מקדש המיס – בחזרה ללה

היום נחזור לבירה לה. ניסע דרך מדבר צחיח, פסגות מושלגות וכפרים נידחים בדרך עוצרת נשימה ונעבור במעבר ההרים "ווארי-לה" (בגובה 5312 מטר מעל פני הים). נמשיך אל מקדש המיס הבודהיסטי, השייך לזרם הבודהיסטי 'הכובע האדום'. המנזר העתיק הוא בין מנזרי לדאק הגדולים והמרשימים ביותר. במנזר נמצא אוסף מרשים של פסלי זהב, כלי נשק עתיקים, כתבי קודש וציורים טיבטיים.  נמשיך ללינה בלה.

9
לה – צ'אנדיגר - פראגפור

הבוקר נפרד מלה ונטוס אל העיר צ'אנדיגר, בירת מדינות פאנג'ב והריאנה, הממוקמת בסמוך למדינת הימאצ'ל פרדש. לאחר הנחיתה וההתארגנות, נעלה על הג'יפים וניסע אל העיירה פראגפור, השוכנת בעמק קנגרה, בדרכנו אל העיירה דרמסאלה, מרכז הבודהיזם הטיבטי בהודו למרגלות ההימלאיה הירוקה – אליה נגיע מחר. לינה: פראגפור.

10
דרמסאלה והסביבה

הבוקר נצא לכיוון העיירה דרמסאלה, המהווה את מקום משכנו של הדלאי למה, ושם נמצאת ממשלת טיבט הגולה. בשלושת הימים הקרובים נכיר לעומק את דרמסאלה וסביבתה – נתרגש מהוד נופי ההימלאיה וקול צלצולי פעמונים וגלגלי תפילה ילוונו. נבקר בעיירה מקלוד-גאנג' (שהיא מהווה למעשה את המרכז הטיבטי) ונסייר ברחובות ובשווקי העיירה. נפגוש מקרוב את סיפורם של הפליטים הטיבטיים בהודו – נשוחח עם נזירים ונלמד על הבודהיזם הטיבטי. נבקר בכפר הילדים ובמקדש של הדלאי לאמה, נלך את ה'קורה' המקיפה אותו תוך כדי סיבוב גלגלי תפילה. נבקר בנורבולינגקה (Norbulingka), המרכז לשימור האומנויות הטיבטיות המסורתיות, נסייר באזור מטעי התה שבפלאמפור, נערוך טיולי הליכה בכפרים הסמוכים למקלוד גאנג' - דרמקוט ובהגסו ובמרכז למדיטציה הטובל ביער. לינה בדרמסאלה.

טיול להודו - ההימלאיה ההודית
11-13
דרמסאלה - דלהי

הבוקר נפרד מדרמסאלה ונמריא בטיסה לדלהי - עיר קוסמופוליטית המשלבת ישן וחדש: דלהי הישנה, שנבנתה בסגנון מוגולי במאה ה-17, וניו-דלהי, הבירה מימי הבריטים שנבנתה במאה ה-20. לאחר הנחיתה, התארגנות קצרה ונצא לסיורינו בעיר ונחווה מכל העולמות: נבקר בעיר העתיקה על שווקיה הססגוניים ואתריה ההיסטוריים, נשלב סיור ריקשות ונחזה בסמטאות ובמקדשים המרהיבים. נגיע גם אל העיר החדשה על מבניה המרשימים וסיפורה המעניין. טיולינו בדלהי יהיה חוויה עשירה של ה״מסאלה״ ההודית - תערובת עשירה של ריחות, צבעים, טעמים, דתות, תרבויות והיסטוריה מגוונת אשר תשפוך אור על המשך טיולינו. לינה בדלהי.

14
דלהי וטיסה חזרה לישראל

בשעות הבוקר יעמדו לרשותנו מספר שעות להשלמת והמשך סיור בבירה ההודית. בצהריים, נצא אל שדה"ת ונמריא בטיסה ישירה חזרה לישראל. ננחת בתל אביב בשעות הערב.

15
טיול לצפון הודו ולדאק

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

$
4,980
15 ימים
טיול אל הקצה הצפוני של תת היבשת, אל הרמה הטיבטית, בין בודהיזם להינדואיזם בהודו, אל נופים עוצרי נשימה של הרי ההימלאיה, בין כפרים ואזורים פסטורליים השוכנים בין ההרים
עופר צבי
עופר צבי
מדריך מומחה לתת היבשת ההודית, דובר הינדי
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:

    מסלול הטיול היה מגוון, מאתר ומהנה. עופר, מדריך הטיול בעל ידע רחב, מעמיק ומקצועי. נעים הליכות, רגוע וסובלני. הטיול היה מגוון, צבעוני, עופר הקנה ידע מגוון רחב של נושאים והשאיר אותי עם חוויות שילוו אותי עוד זמן רב.

    ישראלה בר און – טיול להימלאיה ההודית

    הייתה לי הזכות להשתתף בטיול להודו בהדרכת עפר צבי,
    אין לי מילים לתאר את התפעלותי מן הידע המעמיק שלו בתולדות הודו, הפילוסופיות ההודיות השונות והתובנות לגבי אורח החיים, ממעבר לידע וליכולת העברת ידע זה, עפר מצטיין ביחסי אנוש מופלאים – סבלנות אין קץ, חיוך שאינו סר מפניו, תשומת לב לכל אחד מן המטיילים וצרכיהם, נעם הליכות ורוגע מדבק. נראה לי שכל מי שיטייל עם עפר בעתיד יזכה הן בחוויה אינטלקטואלית והן בחוויה אישית מרגשת.

    גליה דורון – טיול להודו

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    טיסות בינלאומיות ישירות בחברת אייר אינדיה, כולל מיסי נמל.

    3 טיסות פנים: דלהי – לה / לה – ג’אמו / דרמסאלה – דלהי.

    תוספת משקל – עד 20 ק”ג בטיסות הפנים.

    אוטובוס תיירים ממוזג בדלהי / ג’יפים מסוג טויוטה בלאדק ודרמסאלה ( 3-4 מטיילים ברכב) לנסיעות במהלך הטיול.

    לינה ברמה טובה (חלק מהמקומות, הטוב בנמצא). בתי המלון לדוגמא (או דומיהם) מופיעים בסוף הצעת המחיר להתרשמותכם.

    כלכלה: בטיול בלדאק – פנסיון מלא. בדרמסאלה ובדלהי – חצי פנסיון (ארוחות בוקר וערב).

    מדריך הטיול מטעם חברת יעדים טיולי תרבות וטבע – עופר צבי המתמחה בהודו ובתרבותה, דובר הינדי וסנסקריט.

    מדריכים מקומיים דוברי אנגלית.

    כניסות לאתרים כפי שכתוב בתוכנית.

    טיפים לנותני השירותים בהודו.

    מים מינרלים – 2 בקבוקי מים לאדם ליום.

    בלון חמצן צמוד לקבוצה, בחלק הלדאקי (למקרה הצורך).

    מופע פולקלור מקומי, ביקור בבית לדאקי, מפגש עם נזיר בודהיסטי.

    בטיול משולבות הליכות קלות.

    המחיר אינו כולל:

    ארוחות שאינן כלולות , ושתייה בארוחות.

    תוספת חדר ליחיד: 1290$

    ביטוח רפואי ומטען.

    אשרת כניסה להודו – ויזה אלקטרונית נעשית באופן עצמאי ע”י המטיילים.

    הוצאות אישיות (כביסה, תשלום עבור צילום באתרים וכו’) וכל מה שאינו מופיע בסעיף “כולל”.

    בדיקות קורונה בארץ ובחו”ל

    הערות ומידע כללי:

    חברתנו אינה גוף רפואי ולפיכך אינה מוסמכת לתת מידע בנושא זה. אנא פנו ללשכות הבריאות או למרפאות המטיילים הסמוכות לאזוריכם.

    מיסי הנמל והדלק נכונים ליום פרסום הטיול. במידה והמחיר ישתנה בעת הנפקת הכרטיסים תחול התוספת על הנוסע.

    מחיר הטיול מבוסס על 15 עד 24 מטיילים בקבוצה.

    תנאי תשלום ודמי ביטול –  כמופיע בדף הרישום המצורף.

    הטיול ללדאק וההימלאיה ההודית מתקיים ברמת לינה הנמוכה יותר מהמוכר לנו בהודו. אנא קחו זאת בחשבון בעת הצטרפותכם לטיול.

    אזור צפון הודו – לדאק וההימלאיה ההודית הינם אזורים מרוחקים עם תשתיות ברמה נמוכה יותר מהמוכר לנו בעולם המערבי. אף שאנחנו עובדים עם נותני שירותים מהשורה הראשונה, עדיין ייתכנו בעיות שלא תמיד נדע על קיומן מראש, במיוחד באזורי טיול אלו (לדוגמא -כבישים סגורים מפאת שיפוצים, גשרים סגורים המחייבים שינויים במסלול וכיוצ”ב). על הנוסע לקבל זאת כחלק מאופי הטיול באזורים אלו של הודו. במידת הצורך, המדריך יעשה שינויים בשטח, לטובת ורווחת הנוסעים.

    הושבה בטיסות –  לצערנו לא ניתן לעשות הושבה בהזמנה קבוצתית, בהתאם למדיניות חברת התעופה אייר אינדיה. אנו מודעים לחשיבות ומנסים לעשות ככל הניתן, אך אנו מדגישים כי לא נוכל להתחייב למקום הושבה. עם זאת, ניתן להזמין הושבה מראש בתשלום.

    על הדרכון להיות בתוקף לחצי שנה לפחות מיום החזרה לישראל, ובתוכו לפחות שלושה דפים ריקים. על המטיילים לעשות ביטוח בריאות ומטען הכולל כיסוי לקורונה.

    הנחיות הקורונה בזמן הטיול הן באחריות המדינה בה אנו מטייליםבלבד ובהתאם לנהלים של חברות התעופה איתם אנו טסים,  ועל המטייל/ת לדעת כי גם חברת ‘יעדים’ כפופה להנחיות אלו.

    על המטייל לדעת כי חברת יעדים לא תוכל להחזיר מקדמות ותשלומים שלא מוחזרים לנו. יש לרכוש ביטוח נסיעות מקיף (כולל סעיף קורונה) מיד עם ההרשמה לטיול.

     

    לוח טיסות בינלאומיות בחברת אייר אינדיה:

    AI 140  17AUG  TLVDEL 2210 0650  (18AUG)

    AI 139  31AUG  DELTLV 1625 2025

    רשימת המלונות לדוגמא:

    Leh: Grand Dragon Ladakh

    Uletukpo: Ule Ethnic Resort

    Nubra: Lchang Nang Retreat

    Dharamshala: Norbhu House or Moksha

    Delhi: Leela Convention

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טיול לצפון הודו ולדאק

    מה תרצו לחפש?