טיול 15 ימים לדרום קוריאה

9CA1F1E0-2257-4AD4-885C-1023BAF5E9BE
בהדרכת ד”ר דיצה קמפלר
4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
15 ימים

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה לטייל עם יעדים לדרום קוריאה?

קוריאה מקסימה ומפתיעה. יש בה הכול.

נופים מרהיבים, שווקים ססגוניים, ערים תוססות ומבנים ארכיטקטוניים מדהימים לצד מקדשים פעילים וארמונות עתיקים.

תרבות ומסורת שהקוריאנים גאים בה ומשמרים אותה לצד קידמה מסחררת מהמובילות בעולם

טיול מאורגן לקוריאה עובר בין השווקים והארמונות של ערי הענק התוססות – סיאול הבירה ובוסאן עיר הנמל והסרטים, אתרי טבע מהמובילים בעולם – האי הוולקני ג’ג’ו, שמורת Seoraksan, מקדשים בודהיסטים חבויים בהרים, מוזיאונים וכפרי פולקלור.

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

ת”א – סיאול Seoul

ניפגש בנתב”ג בשעות הערב המוקדמות ונטוס לקוריאה בטיסת לילה ישירה עם חברת קוריאן אייר לנמל התעופה הבינלאומי אינצ’ון (incheon) בסיאול.

1
סיאול סוואן

אחר הצהריים ננחת בנמל התעופה הבינלאומי אינצ’ון Incheon, שנבנה על אי מלאכותי וניסע באוטובוס למלוננו בסוואן. לאחר ההתמקמות במלון נצא (במידה והזמן יאפשר זאת) לתצפית קצרה ממבצר סוואן, המקיף את מרכז העיר ושנבנה בסוף המאה ה-18 ומשם נמשיך לארוחת ערב, בה נתנסה לראשונה בטעמים הקוריאנים. לינה: סוואן.

2
סוואן ג’אונג’ו

הבוקר ניסע לביקור ב- Korean folk village המציג סגנונות בניה עתיקים, אומנים ואומנויות מקומיות, מופע בכיכר הכפר המשחזר טקס חתונה וריקודים. בין האתרים בהם צולמו סדרות דרמה קוריאניות מפורסמות, נוכל להתרשם גם משמחת החיים והמשמעת של קבוצות מאורגנות של תלמידי בית ספר וגן, על מדיהם האחידים. אחר הצהריים נמשיך לעיר Suwon ונבקר במבצר Hwaseong מהמאה ה-18, שהוכרז כאתר מורשת עולמית מטעם אונסק”ו. נמשיך לעיר Jeonju, שם נלון. לינה: ג’יאונג’ו.

3
להר ג’יריסאן ג’ינג’ו (Jinju) פסטיבל מנורות הנייר.

את הבוקר נפתח בסיור בכפר המסורתי שבתוך העיר ג’אונג’ו המודרנית, המכיל למעלה מ-800 מבנים מסורתיים קוריאניים הנקראים ‘האנוק’ (Hanok). נמשיך אל שמורת הטבע הגדולה בדרום קוריאה, הפארק הלאומי של הר ג’יריסאן, שם נבקר בכפר מסורתי (החשמל הגיע לכפר זה לפני 20 שנה בלבד!), בו חיה קהילה המשמרת מנהגי הכפר המסורתיים. נמשיך לעבר העיר גינג’ו ונשתתף בפסטיבל מנורות הנייר ,(Jinju Namgang Yudeung) המשחזר כיצד הקוריאנים ‘הדליקו את המים’ בניסיון לחסום את ההתקפה היפנית. לזכר האירוע משיטים על מימי הנהר פסלי נייר מוארים ומנורות נייר דולקות, הנושאות משאלות אישיות. לינה: גי’נג’ו.

4
ג’ינג’ו בוסאן

הבוקר נצא לכיוון העיר בוסאן, עיר העונה על כל הסטריאוטופים של “העיר השנייה” בגודלה וחשיבותה במדינה. זוהי עיר תוססת ופעילה בה מתאהבים מיד, מרכז תרבות ועשייה, עיר נמל המהווה בית למרכז סדרות הדרמה של הקולנוע האסייתי, פסטיבלים בינלאומיים ומספנות ענק. נבקר בשוק הדגים האותנטי והעממי, ניצפה בגורדי השחקים והגשרים המרהיבים ונבקר בכפר פליטי מלחמת האזרחים גמצ’און(Gamcheon) שהפך למיצג אומנות צבעוני. לינה: בוסאן.

קוריאה
5
ג’ינג’ו האי ג’ג’ו

נפרד מבוסאן ונטוס בטיסת פנים ל”אי ירח הדבש”-ג’ג’ו , שהוכנס במשאל אינטרנט עולמי לתוך רשימת “שבעת פלאי עולם” החדשים. באי תופעות וולקניות מרשימות, כפרי בזלת עתיקים, מסורת הנשים הצוללות הייחודית, מפלים יפיפיים והוא טובל באווירה קסומה כאשר עננים נמוכים חולפים בין עמקיו ורחובותיו העתיקים. נבקר בלוע מכתש (Sangumburi), בטיילת המצוקית, במוזיאון הנשים הצוללות ובמערת “תולעת הלבה” הייחודית והארוכה בעולם ((Manjanggul. לינה: האי ג’ג’ו.

6
האי ג’ג’ו

יום זה יוקדש לטבע והתרבות של האי ג’ג’ו הייחודי. בעבר נודע גם כ”אי שלושת הדברים” (רוחות סלעים ואנשים) ו”חסר שלושת הדברים” (קבצנים, גנבים ושערים סגורים). נעבור בכפר הבזלת העתיק סיאונגופ (Seongup), נראה את עמודי הלבה המשושים במצוקי החוף, מפלי מים, טרסות גידולי תה מרהיבות ועוד. נלמד על הגיאולוגיה של האי, אגדותיו וסיפורי העם שלו ועל המבנה החברתי הייחודי שלו. לינה: האי ג’ג’ו.

7
טיסה לבוסאן גיונגג’ו

מג’ג’ו נטוס חזרה לבוסאן ומשם ניסע באוטובוס לעיר הבירה העתיקה גיונגג’ו, שהייתה במשך 1000 שנים בירתה של ממלכת שילה Silla שאיחדה לראשונה את כל חצי האי הקוריאני. ניסע תחילה למרכז המבקרים של מספנות היונדאי (ביקור זה מותנה באישור מראש), מפעל שהוא עיר המייצג את הפיכתה של קוריאה למדינה תעשייתית מהמובילות בעולם. העיר מנתה מיליון תושבים כבר בסוף האלף הראשון לספירה וכמות האתרים המעניינים בה הופכים את כל האזור ל”מוזיאון פתוח”. נבקר באתר קברי מלכים הנראים כמו פארק גבעות מכוסות דשא (וניכנס לתוך “קבר הסוס המכונף”). לעת ערב נצפה בפגודות המוארות. לינה: גיונגג’ו.

קוריאה
8
גיונגג’ו אנדונג

הבוקר נמשיך ביקורינו בגיונגג’ו, אז נבקר באתר התפילה Seokguram Grotto שחדר פסלי הבזלת שלו, מהמאה השמינית, הוא משיאי אומנות הבודהיזם בעולם והארכיטקטורה באסיה. נטייל במקדשBulguksa שהוכרז כאתר מורשת עולמית בשל גגותיו ופסלי האבן שבו. אחר הצהריים נמשיך ל-Andong בה נבקר ב”כפר עיקול הנהר” Hahoe, הנמנע באופן מודע משימוש בטכנולוגיה מתקדמת המפריעה לזרימת החיים השלווה. נסייר בסמטאותיו הפרחוניות בהם חלים כללי שימור קפדניים, במיוחד לאחר שהוכרז כולו כאתר מורשת של אונסקו. נבקר במוזיאון המסכות ונבקר באקדמיה קונפוציאנית בין המצוק לנהר. לינה: אנדונג.

9
אנדונג – הר סאוראק

מאנדונג ניסע לאורך הים למערת הנטיפים Hwanseongul אליה נכנס ברכבת קטנה, בין מפלים, אגמים ונטיפים תת קרקעיים. בדרכנו ההררית לשמורה המרכזית של קוריאה, הר Seorak, נעצור בפאוויליון “Gyeongpodae Pavilion”, שם נטייל את שארית היום. לינה: בשמורתSeorak (או ב-Sokcho , העיירה הסמוכה).

10
שמורת הר סאוראק – שמורת אודאסאן

את היום נבלה בשמורת הטבע הר Seorak, הנחשבת ליפה ביותר בקוריאה. נתהלך לאורך נחליה, בשביליה המיוערים, נצעד עם הקוריאנים הלבושים במיטב אופנת חליפות הספורט, מנעל ספורט וגרב ועד כובע מצחייה. נשתה בבית קפה על שפת הנחל שליד מקדש Shinhungsa ונעלה ברכבל למסלול הליכה קצר על פסגת ההר המצוקית. את הצהריים נבלה ב”מרכז לשימור חווית האוכל הקוריאני המסורתי” בכפר Pyeongchang. להשלמת חווית ההתמזגות בטבע נגיע אחר הצהריים לביקור מעניין במנזר Woljeongsa הנמצא בשמורת הטבע Odaesan. נלמד את מנהגיו ואת כללי הטקס, נאכל ממאכלי הנזירים ונאזין לצלצול כלי הדהרמה. עם ערב נעבור למלון סמוך, הנמצא ליד השמורה. לינה: סמוך לשמורת הטבע Odaesan.

11
אודאסאן – מנזרWoljeongsa – סיאול

נשכים קום כדי לחזור ולהצטרף לאווירת המקדש הבודהיסטי. נצטרף לתפילת הבוקר, נאכל ארוחת בוקר וצהריים צמחוניות מתוצרת המנזר ונטייל ביער המקיף אותו. אחר הצהריים נחזור לסיאול הבירה ונסייר ב-Namdaemun , אחד משווקיה הססגוניים המשלב ישן עם חדש, ובו רחובות רבים של שוק מסורתי של מוצרי ג’ינסנג, בגדים וחפצים מסורתיים שעדיין בשימוש עם בתי כלבו מודרניים גדולים. לינה: סיאול.

קוריאה
12
סיאול, בירת דרום קוריאה

נתחיל את היכרותנו הראשונה עם סיאול בארמון המלך Gyeongbokgung ומוזיאון הפולקלור הצמוד אליו. נצפה בטקס חילופי המשמר הססגוני, נשמע על מאורעות שהתרחשו במקום וננסה להבין איך בעזרת תורת קונפוציוס, כוח צבאי והרבה פוליטיקה, הצליחו מלכי קוריאה להחזיק בשושלות כה ארוכות ולשמור על עצמאותם. נבלה במדרחוב הגלריות והחנויות Insadong gil ובו שילוב של עבודות יד הנמכרות ברחוב זה מאות שנים (בגדי Hanbok, ניירות Hanji, כלי קרמיקה) לצד כלים שימושיים, מזכרות לתיירים והרבה גלריות מודרניות, בתי קפה ומסעדות. בקצה המדרחוב פארק הפגודה Tapgol בו התחיל מרד ה-1 במרץ (1919) נגד הכיבוש היפני. נסייר גם בשכונה מסורתית המשמרת בסימטאותיה את אורח החיים העתיק וב”שוק השער המזרחי” Dongdaemun המודרני, בו הוקם מרכז עיצוב חדשני ,Dongdaemun Design Park בתכנונה של האדריכלית הדיגיטלית “החשובה ביותר בעולם” זאהה חדיד. לינה: סאול.

13
סיאול – האזור המפורז DMZ

נסיעה קצרה מסיאול צפונה תביא אותנו לאזור הגבול עם קוריאה הצפונית, רצועה מפורזת ברוחב 4 ק”מ בה עוברים רק בעלי חיים. נספר על קוריאה הצפונית המבודדת ומאפייניה, על הסוגיות הפוליטיות, על המלחמה הטרגית, שאיפתם ופחדיהם של הקוריאנים מהמיזוג. סיור מיוחד יביא אותנו לתצפית על המדינה השכנה, למנהרת ריגול ענקית, לשטח בו התקיימו מפגשי משפחות ולתחנת רכבת העומדת מוכנה לצאת צפונה ביום שיפרוץ השלום. אחר הצהריים נחזור לסאול, לשוק Myongdong המודרני והצעיר, לטיילת על גדת הנחל Cheonggyecheon שהיה קבור תחת כביש ואתרים נוספים. בערב נצפה במופע הבידור Nanta שמככב בקוריאה כבר 20 שנה. מצחיק, שנון, עם הרבה הומור ומעט מילים. לינה: סיאול.

14
סיאול – ת”א

את הבוקר האחרון בסיאול, נקדיש למוזיאון האמנות Leeum Samsung Museum או לקניות אחרונות בשווקים. בצהריים העברה לשדה התעופה המודרני של סיאול, לטיסה ישירה לת”א.

15
טיול 15 ימים לדרום קוריאה

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

מחיר יפורסם בהמשך
15 ימים
בקוריאה תמצאו מכל טוב: מסורת, קידמה, תרבות ואנשים טובי לב. טיול לקוריאה מבטיח חוויה בה תמצאו עצמכם נפעמים ומופתעים
דיצה
ד"ר דיצה קמפלר
טיול לדרום קוריאה
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:

    נהנו מאוד מהטיול. בראש ובראשונה מהמדריכה – דיצה – טובה מאוד מבחינת הידע הרב, המנהיגות והרגישות לצרכי האנשים. הטיול היה מטורגן היטבץ המסלול היה מגוון, חשף אותנו לטבע, לנופים, לכלכלה, למקדשים ולמסורת. זכינו לקבל תמונה מקיפה של קוריאה. נשמח להשתתף בטיולים נוספים בעתיד.

    אילנה ואבנר רונן – טיול לדרום קוריאה

    בא לסיומו מסענו המופלא לקוריאה. זו היתה חוויה מרתקת ולמידה מעמיקה. שוטטנו בנתיבי תרבות מיוחדת, חווינו את עוצמת הטבע ונופיו המקסימים, ספגנו אמנות מקומית עכשווית וקדומה, התהלכנו בארמונות מלכים והתבשמנו מן ההוד וההדר המלכותי. פגשנו מקומיים והתפעלנו מן העוצמה הגלומה בנשות הים האמיצות. צנחנו אל נפלאות הטכנולוגיה הוירטואלית של המאה ה21 ובעיקר, מעל לכל הסתחררנו כהלומי שיכרון מן השלכת על גווניה, צבעיה ושלהבותיה המרקדות. תודה לד”ר דיצה קמפלר על ההדרכה.לחברת יעדים, לדליה, לרותם ולגולן.

    ציפי סודרי – טיול לדרום קוריאה

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    טיסות בינלאומיות בחב’ קורייאן אייר במסלול ת”א – סאול – ת”א.
    מיסי נמל בסך 441 דולר (נכון ליום מתן ההצעה – יעודכן ביום הכרטוס).
    לינה:  בבתי מלון ברמה של 4 כוכבים.
    כלכלה: חצי פנסיון ארוחות בוקר וארוחות ערב.
    תחבורה: אוטובוס תיירים נוח וממוזג.
    מדריך ישראלי מצוות יעדים טיולי תרבות וטבע – בעז חדשי.
    מדריכים מקומיים דוברי אנגלית עפ”י הצורך.
    כניסות לאתרים כמפורט בתכנית.
    טיפים לנותני השירותים השונים בחו”ל.
    מכשירי שמע.

    המחיר אינו כולל:

    שתייה וארוחות שאינן כלולים בתכנית.
    שינוי במיסי דלק שיחול מיום הגשת ההצעה לתאריך הכרטוס.
    תוספת למטייל בחדר יחיד: 855 דולר.
    ביטוח רפואי ומטען.
    הוצאות אישיות.

    הערות ומידע כללי:

    לתשומת ליבכם:

    במידה ומספר המטיילים יהיה נמוך מ 20 משתתפים, תיהיה תוספת עבור גודל קבוצה בין 15-19 מטיילים – 170 דולר לאדם.

    רשימת המלונות לדוגמא:

    Seoul – Ninetree Premier Myeongdong

    Suwon –  Novotel Suwon

    Jeonju – Ramada Jeonju

    Hadong-  Hadong Kensington Resort

    Jeju – Ocean suits

    Busan – Crown Harbour

    Gyongju –  Commodore Gyeogju hotel

    Andog – Richell  Hotel

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טיול 15 ימים לדרום קוריאה

    מה תרצו לחפש?