יעדים טיולי תרבות וטבע

טיולי איכות לעולם הרחב בקבוצות קטנות, במסלולים יצירתיים עם מיטב המדריכים חוויה אחרת, מרתקת ומיוחדת
זברות שותות בסוואנה, טנזניה

chinstrap penguin פינגווין רצועת הסנטר אנטארקטיקה

קטבים

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

ציפי סודרי – טיול למדגסקר

טיולים מאורגנים

חזרנו ממסע קסום במדגסקר – האי שמרבית החי והצומח המיוחד שבו נמצא רק בו. האי שהוא בית לאומה האפרואסיינית היחידה בעולם. מדריך הטיול – ד״ר אבי שפיר – הוביל אותנו בין יערות גשם ולמורים , לשוניות אלמוגים ויערות קוצניים הזויים במופעם. ראינו עצי באובב נישאים וזיקיות בשלל צבעים, ״יער״ סלעי אבן ומפרצי טורקיז קסומים. טעמנו ממטעמי המקום בכפרי דייגים, על חופים צחורי חול וירוק של יערות עד.חווינו חווית טבע ואדם מיוחדת וייחודית ועל זה יבואו על הברכה: גולן לבונוב וחברת יעדים אשר במסגרתה ובחסותה טיילנו. דליה, רותם, דויד דבי וד”ר אבי שפיר שהוביל אותנו בשטח, נוכחותו כמדריך ואדם מיוחד הביא את הטיול לחוויה יוצאת דופן.

תמר דויטש – טיול לאינדונזיה

לחברת יעדים שלום,
רציתי להודות לכם על ארגון הטיול המושלם שהיה נהדר/נפלא/מהמם לאינדונזיה מכל ההיבטים בהדרכת פיקי דיין שעשה לנו טיול מיוחד בזכות הידע וההתייחסות והדאגה לכל נוסע בנפרד
תודה,

נמר על עץ, ספארי טנזניה

ליהי ואוריאל ניצן – ספארי בטנזניה

טיולים מאורגנים

נסענו בארגון יעדים לטנזניה – 8 ימי ספארי ואז מספר ימים בזנזיבר. הטיול בפארקים הלאומיים היה מאוד מיוחד, בג’יפ מרווח עם גג נפתח, ומדריך מעולה בשם פיטר. הטיול היה מאורגן למופת, הכל תקתק, חזרנו מוקסמים ומאושרים, ואסירי תודה.

פרופ’ חיים שלזינגר – טיול לאתיופיה

הטיול היה נהדר מכל הבחינות, נהננו מכול רגע!!
המסלול היה שילוב אופטימלי בין טבע, גיאולוגיה, היסטוריה ועכשויות. הוא שיקף נכונה את צפון הארץ תוך שילוב נכון בין האלמנטים השונים, טוב מאוד!!
תנאי הטיול היו טובים מהמצופה, ניכר שנעשו מאמצים לחפש עבורנו את הטוב ביותר. מחמאות מגיעות לביקור במדבר דנקיל, החברה המקומית תפקדה ללא דופי.
דיצה הייתה, הינה ותהיה שם דבר בנושא הדרכת טיולים לחו”ל. אישיות נפלאה, נעימה, חוש הומור , דאגה לכול המטיילים ומעל הכול, ידע בלתי נדלה בכול התחומים – אי אפשר לבקש יותר טוב.

ישראל גידלי – טיול לצפון יוון

שלום גולן, חזרנו הלילה מהטיול ממש מהמם ליוון ואני מרגיש צורך לכתוב לך כמה מלים ולהביע רגשי הערכה ותודה. הגורם המרכזי שהפך את הטיול לבלתי נשכח הוא ללא ספק  המדריכה המעולה והמקסימה ד”ר נעמה וילוז’ני בעלת ידע כביר, חן, רגישות, צניעות ואהבת אדם  בלתי רגילים. אני מרים כוס אוזו דמיונית לטיולים  מוצלחים כאלה בעתיד הקרוב. לטעמי חברת יעדים הפכה להיות חברת אירגון ונהול הטיולים הטובה ביותר בארץ, הרואה בנוסעים נכס ולא מטלה, והיודעת לבחור ולהעסיק את טובי מורי הדרך הקיימים. תודה!!

רבקה שליט – טיול לאינדונזיה

שלום רב,
שבתי ממסע אנתרופולוגי מעניין ומרתק באינדונזיה.
משבחת את ההתנהלות שלכם כחברה. דאגתם לכל בצורה יוצאת מן הכלל.
המדריך פיקי מצויין, בנוסף להדרכה מצויינת, דאג לכולנו ולכל ענין במהלך הטיול בצורה נפלאה.
תודה לכולכם,

פנינה ידידיה – טיול לאלבניה ומקדוניה

עופר מעולה, מעולה מעולה. המדריך הטוב ביותר מבין המדריכים שיצאתי איתם לטייל. נחמד, קשוב, צנוע, שולט היטב בחומר, שפה רהוטה, התחשבות מקסימלית בקבוצה. קשר מצוין עם הצוות המקומי. יצאתי לטיולים דרככם שלוש פעמים, לבלקן עם דיצה קמפלר שהיתה מדריכה מצוינת, לרומניה והקרפטים עם עופר שהיה מצויין. חזרתי מרוצה מאוד משלושת הטיולים, אם רק אוכל, אמשיך לטייל איתכם.

אביבה ונתנאל מאושר – טיול לסרי לנקה

טיולים מאורגנים

מסלול הטיול היה מגוון ומעניין. עופר צבי, האיש, הידע, הנעימות, האסרטיביות, הדאגה לכל אחד ולכל הפרטים. תודה לכם יקרים, גולן, דליה וברק. שמחנו מאוד שהצלחתם והצלחנו לטייל שוב. מקווים להמשך בקרוב.

כרמלה נהרי – טיול לאלבניה

מסלול מעניין הכולל טבע עוצמתי, מבנים הסטורים, מבני דת ומבצרים המגדירים את אלבניה. בתי המלון היו ברמה טובה מאוד!
הנאה צרופה היתה ליהיות מודרכת ע”י דיצה וגם המדריך המקומי, אלייה, הפליא באופן העברת החומר

אלה גוטמן – טיול ליפן

שלום לצוות יעדים, שוב תודה על טיול מאורגן, מוקפד, מעניין ומרתק. תודה גדולה לצוות שירותי הקרקע ותודה מיוחדת למדריכה המעולה דר’ דלית בלוך. טיול ליפן בתקופת פריחת הדובדבן

איתן קלמר – טיול עצמאי למרוקו

טיולים מאורגנים

מרוקו היא יעד טיול מומלץ ביותר לטעמנו, שכן המדובר בארץ מרתקת מבחינה תרבותית, עם נופים מגוונים וייחודיים ביותר, עם אוכלוסייה מקסימה – לבבית, חמה ומסבירת פנים וכל זה מתבסס על תשתית תיירותית מצויינת – בקיצור, סעו לחוות זאת גם אתם! תודה על התכנון, השירות והליווי הצמוד במהלך הטיול. תודה לרותם שהיה שם בשבילנו בכל רגע, נושא ועניין – לפני, במהלך ובסוף הטיול – שדאג, בדק, טיפל והבטיח את הצלחת הטיול ושביעות רצוננו המלאה. יישר כוח !

גליה דורון – טיול להודו

הייתה לי הזכות להשתתף בטיול להודו בהדרכת עפר צבי,
אין לי מילים לתאר את התפעלותי מן הידע המעמיק שלו בתולדות הודו, הפילוסופיות ההודיות השונות והתובנות לגבי אורח החיים, ממעבר לידע וליכולת העברת ידע זה, עפר מצטיין ביחסי אנוש מופלאים – סבלנות אין קץ, חיוך שאינו סר מפניו, תשומת לב לכל אחד מן המטיילים וצרכיהם, נעם הליכות ורוגע מדבק. נראה לי שכל מי שיטייל עם עפר בעתיד יזכה הן בחוויה אינטלקטואלית והן בחוויה אישית מרגשת.