טיול לפיליפינים, אל פסטיבל הפרחים

9CA1F1E0-2257-4AD4-885C-1023BAF5E9BE
בהדרכת ד”ר דיצה קמפלר
4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
18 ימים

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה לטייל עם יעדים לפיליפינים?

הפיליפינים – ארכיפלג קסום המורכב מלמעלה מ-…70 איים בגבול הלא-נראה בין האוקיינוס השקט
ליבשת אסיה – הוא אחת מקבוצות האיים היפות והאקזוטיות בעולם

בין חופים נפלאים לאתרי נופש מעולים מסתתרים נופים יפיפיים הרי געש פעילים, מפלים שוצפים, אגמים מרהיבים וטרסות אורז ציוריות המצפים לגילוי ומבטיחים הנאה עצומה לכל החושים

השתתפות בפסטיבל – פסטיבל הפרחים – קרנבל צבעוני, חגיגה לכל החושים

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

תל אביב – סאול – סבו

בשעות הערב ניפגש בנתב”ג ונצא בטיסה לסבו שבפיליפינים (דרך סאול בקוריאה הדרומית), האי המרכזי בקבוצת איי ויסאיה והבסיס לטיול במבחר עצום של אתרים בימים הבאים. עם ההגעה ניסע למלון, למנוחה והתארגנות לקראת הבאות.

1-2
סבו

נסייר בסבו, העיר שחוותה את המפגש הדרמטי בעידן גילוי הארצות בין פרדיננד מגלן, האירופאי הראשון שהפליג באוקינוס השקט, לבין צ’יף לאפו-לאפו, המנהיג האחרון שניסה לעמוד בפני הכיבוש הספרדי. נבקר באתרים המחיים מפגש זה מחדש, בבית פרטי יפיפה המשמש עד היום את משפחת הסוחרים שבנתה לעצמה “אי של תרבות” באזור הטרופי, בבזיליקת “הילד הקדוש” – האתר הקדוש ביותר בפיליפינים, ובמבצר המשולש. אחר הצהריים נשוב למלון, שהוא שמורת חוף בפני עצמה.

פיליפינים
3
סבו – מכרה הנחושת אטלס – בוהול

נצא עם בוקר למכרה הנחושת הפתוח אטלס, שלמרות וגם בזכות פעילות הכרייה המתקיימת בו מזה עשרות שנים, נשמרים בשטחו נופים יפיפיים. נסייר באתר הייחודי ונכיר את ההיבט הכלכלי, החברתי והסביבתי של מפעל ענק זה. נשוב לסבו, ממנה נמשיך במעבורת לאי הסמוך בוהול – הלב הירוק, המיוחד והמעניין של איי ויסאיה. אחר הצהריים ובערב נבלה בשמורת חוף נוספת ב”אלונה”, ממרכזי התיירות, הנופש והצלילה החשובים בפיליפינים.

4
האי בוהול

נסייר בטבע ובאזורים הכפריים של בוהול. נתור אחר הקופיפים הזעירים, הביישנים, בעלי העיניים הענקיות, שכחצי מהאוכלוסייה העולמית שלהם חיה בתחומי השמורה בה נבקר. נשוט בנהר לובוק ונהנה מקרוב הן מהצמחייה הטרופית הן ממפגש עם התושבים המקומיים. נחצה “יער מעשי ידי אדם”. נעלה, ברכב וקצת גם ברגל, ל”גבעות השוקולד” – תופעת טבע שנתנה את שמה למקומות נוספים בעולם, אך שיאה הפנטסטי נותר כאן. וכמעט נשתתף בברית הדמים שנחתמה בבוהול בראשית המפגש המרתק בין תרבויות המזרח והמערב. בסיום הסיור נשוב לשמורת החוף היפה ב”אלונה”.

5
האי באליקסאג – בוהול – סבו

נקדים לצאת לאי באליקסאג, הנמצא כשעה הפלגה מדרום מערב לבוהול. האי הקטן מאוכלס ע”י מאה משפחות בלבד וניתן להקיפו בשעה של הליכה על החוף. הוא מוקף בשונית אלמוגים מרהיבה המזמנת אליה צבי ים, כרישי פטיש, דולפינים ועוד, שהמעוניינים בכך יוכלו לצלול עם שנורקל ולחזות בה מקרוב. במהלך השייט אל האי נצפה בדולפינים ובהגיענו אליו נעצור למספר שעות של הנאה מהחופים הלבנים ומי הטורקיז, או הקפת האי בהליכה נינוחה. לאחר ארוחת הצהריים באי נשוב לבוהול וממנו לסבו, לקראת המשך הביקור.

פיליפינים
6
סבו – בגיו

נבקר בבית מלאכה משפחתי לייצור גיטרות, האמנות האופיינית לסבו, בו נפגוש את הדור השלישי ליצירה. בצהריים נטוס צפונה לאי לוזון, הגדול באיי הפיליפינים. משדה התעופה ניסע לבאגיו, העיר החשובה בקורדיליירה – רכס ההרים הצפוני – המשמרת את אופייה של עיירה הררית בלב יער מחטני, וידועה כ”עיר הקיץ של הפיליפינים” בזכות מזג האוויר הקריר יחסית השורר בה אז. בימים אלה מתקיים בבאגיו פסטיבל פרחים, מהמרשימים ביותר בפיליפינים, אליו נצטרף בשני הבקרים הבאים.

7
‘פסטיבל הפרחים’ בבגיו

עם בוקר נצטרף למשתתפים ב’פסטיבל הפרחים’ הייחודי של באגיו – מחוות הוקרה לשיקום העיר לאחר רעידת האדמה באי לוזון ב-1990 ותזכורת לחשיבות הפרחים בכלכלת העיר וסביבתה. נראה את תהלוכת ריקודי הרחוב הגדולה, את התלבושות הססגוניות במיוחד ואת העיר במיטבה, ככל שהזמן והארועים יאפשרו.

8
בגיו – בונטוק

נמשיך ליהנות מאווירת הפסטיבל, שעיקרו ביום זה הוא תהלוכת המינשאים הגדולה. נשלים את הביקור בבאגיו ונצא צפונה – בנוף מרהיב, מרתק ומרגש – לאיזור בונטוק, בירת ‘פרובינציית ההרים’. זהו לב האזור בו חיים המיעוטים התרבותיים של הפיליפינים, חלק נכבד מהאוכלוסייה שבידוד גיאוגרפי ונסיבות היסטוריות יצרו בו הבדלים באורחות החיים, בכללים לפיהם הם מתנהלים, ואפילו באופן עיבוד הקרקע. נערוך מסע מגינות הפרחים של באגיו דרך טרסות חקלאיות בתנאי שטח קשים והולכים, לעבר טרסות האורז שיקיפו אותנו בימים הבאים.

פיליפינים
9
אזור בנטוק

נעמיק תרתי משמע אל סודותיה הקסומים של סגאדה: עמק ההד, ארונות הקבורה התלויים בהרים, מערת לומיאנג, הנוף שלא יאמן והמסורות שלא נעלמו בנבכי העבר. נטייל בין כל אלה בנסיעה ובהליכה, נבקר באתרים עצמם, נצפה על הסביבה ונטעם מהחיים באזור ההררי.

10
בנטוק – בנאווי

נשלים את הביקור בבונטוק במוזיאון מיוחד המציג את מורשתם ותרבותם של בני האיפוגאו ואת המפגשים הראשונים של בני תרבות הררית מבודדת זו עם הזרים ומצלמותיהם. מבונטוק ניסע לבנאווי  – בנוף מרהיב, כבר אמרנו? – מוקד החלום שנקרא טרסות האורז,  מהיפות והעתיקות בעולם. בהגיענו לבנאווי ניסע בג’יפניז, כלי רכב מקומיים דמויי ג’יפים הייחודיים לפיליפינים, לביקור בשוק המקומי, לארוחת ערב במסעדה מקומית, ולמלון שגם בו כברוב קודמיו נשהה שני לילות.

11
בנאווי – האפאו

נסייר בין טרסות האורז הנפלאות של האפאו. נטייל על השבילים הצרים לצד הטרסות ונכיר מקרוב את האיכרים העובדים בשדות המדורגים, סביבם וביניהם. נבשל יחדיו את ארוחת הצהריים באחד מבתי המקומיים בכפר ועם שובנו לבנאווי נמשיך את החוויה במופע פולקלור “לימודי”.

פיליפינים
12
בנאווי – טרסות בטאד – קאואייאן

נכיר פנים נוספים של יופיו וקסמו של האזור, המכונה “הפלא השמיני של העולם” ומוכר כאתר מורשת עולמית של אונסק”ו, בכפרים בטאד ובנגאן. במשך אלפי שנים חצבו ועיצבו החקלאים המקומיים בעבודת ידיים את הטרסות במורדות ההרים והעניקו להם מראה המזכיר גרמי מדרגות לענקים. בעמק מיוחד זה תיאטרון טבעי בו מוצג באופן קבוע מחזה זה, שבמרכזו הקשר בין האדם לטבע. נבקר בכפר מסורתי נוסף ונלמד עוד על חייהם של המקומיים. אחר הצהריים נטייל בנופים מסוג אחר ונכיר את אזור המעבר בין האזור ההררי בו בילינו את הימים האחרונים לבין המישור המזרחי, ובמרכזו העיירה קאואיין.

13
קאואייאן – מנילה

עם בוקר נטוס למנילה, בירת הפיליפינים, השוכנת על חופו המערבי של האי לוזון. עיר הנמל ההיסטורית, ממנה היו הספרדים סוחרים בין יבשות ואוקינוסים, הייתה לעיר מרתקת ועשירה בניגודים, בה עומדים זה לצד זה ישן מול חדש. נתחיל את ההיכרות עם מנילה בחלקה המודרני, ההיי-טקיסטי, העשיר והסואן. נראה כמה ממרכזי העסקים והקניות העצומים ובאחד מהם מוזיאון פרטי קטן ומיוחד המנגיש את תולדות הפיליפינים לקהל הרחב, ונגיע אל המרכז ההיסטורי שהמראות והקולות, הטעמים והריחות בו שונים מאלו שבעיר החדשה.

14
מנילה

היום נטייל בעיר הפנימית – “בין החומות” – במרכז ההיסטורי של מנילה, באתרים הקולוניאליים החשובים, במבצר סנטיאגו המרשים, בכנסיית סן-אוגוסטין המפוארת, במוזיאון הלאומי, בפארק ריזאל, שהוא מבין הגדולים באסיה, ועוד ככל שיתיר הזמן. בערב נצפה במופע פולקלור בלתי נשכח.

טיול לפיליפינים, אל פסטיבל הפרחים
15
מנילה – מפלי פגסנחאן – טגטאי

לאחר ההפוגה העירונית נצא דרומה למפלי פגסנחאן – מהאתרים הפופולריים בפיליפינים כולה. המפלים נמצאים  בלב לגונה יפהפייה המוקפת בצמחיית עד. נשוט אליהם בסירות קאנו ייחודיות בין צוקים מיוערים, ועם הגיענו יוכלו המעוניינים בכך לעבור לרפסודות קנים ולהפליג בהן אל מתחת למפלים. אחר הצהריים ניסע לטגטאי Tagaytay)), הצופה אל הר הגעש המורכב (מאוד) טאאל.

16
הר הגעש טאאל – מנילה

השכם בבוקר נצא לתור את לועו של הר הגעש טאאל (Taal) – אי בליבו של אגם, שהוא עצמו אגם- לוע של הר געש גדול יותר. זהו הר פעיל, שהתפרצותו האחרונה התרחשה ב-1977. נשוט באגם אל ההר, נעלה אל שפת הלוע ברכיבה על סוסים (או ברגל), נצפה אל אגם הלוע הפנימי ואל (הפתעה?) האי הפנים-פנימי שבו ונשוב כשהנוף הפנורמי המרהיב פרוש לרגלינו. לאחר התרעננות קלה וארוחת צהריים על שפת האגם נחזור למנילה, נצא לארוחת ערב חגיגית ונמשיך לשדה התעופה לטיסתנו חזרה ארצה, דרך סיאול.

17
מנילה – סאול – ת”א

בשעות הלילה נטוס ממנילה לסאול. עם ההגעה נעבור למלון להשלמת ההתרעננות והמנוחה, ולאחר מכן נטוס לתל אביב, אליה נגיע בשעות הערב המוקדמות.

18
טיול לפיליפינים, אל פסטיבל הפרחים

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

מחיר יפורסם בהמשך
18 ימים
הטיול בפיליפינים פותח צוהר לגן עדן: מים צלולים בצבע טורקיז בוהק, רצועות חוף לבנות מרהיבות , טרסות אורז מדהימות, נופים קסומים, ג'ונגלים, טבע פראי, הרי געש פעילים, מפלים, עולם תת ימי, תושבים ידידותיים ועוד הרבה מעבר.
דיצה
ד"ר דיצה קמפלר
טיול לפיליפינים - אל פסטיבל הפרחים
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:

    הטיול לפיליפינים הוא חוויה מאוד מיוחדת: היעד עצמו, המסלול שתוכנן היטב ומיצה בצורה טובה מאוד את 14 ימי הטיול, המדריכה – דיצה -מדריכה מעולה, מקצועית, אנושית, יכולת הכלה וסבלנות ראויה לציון. בכל מקום התרוצצנו סביבנו כל הזמן וענו לבעיות עוד לפני שצצו. קיבלנו פינוקים מדהימים לאורך כל הדרך, מים כל הזמן ובטיחות בכל מקום.

    טלי ארלוק – טיול לפיליפינים

    גולן שלום, הטיול היה מאורגן להפליא, נהננו מאוד ממסלול הטיול, מההדרכה הנפלאה והמעמיקה, מהאירגון המתוקתק והמדויק.
    הטיול היה מעניין מאוד והשיא היה בסופו. לסיכום: טיול מגוון מעניין ומרתק – התחיל ב”סערה” של מפלים וסיור סוסים, טיפוס על הרי געש והמשך דרך שדות האורז לפסטיבל אטי אטיאן.

    טיול לפיליפינים

    אגם טל יום שימשי פיליפיניות חמודות
    נפרדים מדיצה מדריכה מהאגדות
    חוזרים עם מטען ידיעות מאליפות
    שעל כל האחרות מאפילות
    מה נאמר ומה נדבר
    לא יכולנו לבקש לנו יותר
    מין הסתם עוד נפגוש בדיצה בדרכים
    או סתם בכל מיני שווקים
    ולסיום היה טיול מכייף
    ולעיתים אפילו מעייף
    אך ברור שאם נצטרך להתחלף
    לא נוותר על אף שלב בטיול המאלף

    טיול לפיליפינים

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    טיסות בינלאומיות בחברת קוריאן אייר במסלול ת”א-סיאול-סבו / מנילה-סיאול-ת”א.
    2 טיסות פנים כפי שרשום בתוכנית הטיול.
    מיסי נמל בסך 450$ וכפופים לשינויים – יעודכן ביום הכרטוס.
    לינה: בתי מלון מדרגה ראשונה (למעט בתי המלון בצפון לוזון, הטובים בנמצא).
    כלכלה: חצי פנסיון לכול אורך הטיול (ארוחות בוקר בבתי המלון + ארוחות ערב או צהריים).
    תחבורה: אוטובוס תיירים נוח וממוזג, מיניבוס/מידיבוס (בחלק הצפוני) ושייט.
    מדריכה ישראלית מצוות יעדים – טיולי תרבות וטבע – ד”ר דיצה קמפלר.
    מדריכים מקומיים דוברי אנגלית.
    כניסות לאתרים כמפורט בתכנית (כולל שנורקל, שייט רפסודה וכד’).
    טיפים לנותני השירותים השונים בחו”ל.
    מכשירי שמע.

    המחיר אינו כולל:

    שתייה וארוחות שאינן כלולים בתכנית.
    שינוי במיסי דלק שיחול מיום הגשת ההצעה לתאריך הכרטוס.
    תוספת לחדר יחיד.
    ביטוח רפואי ומטען.
    הוצאות אישיות.

    הערות ומידע כללי:

    לתשומת ליבכם:

    פיליפינים היא מדינה בעלת מאפיינים של עולם שלישי. על אף שאנחנו עובדים עם נותני שירותים מהשורה הראשונה, עדיין ייתכנו בעיות שלא תמיד נדע על קיומן מראש (לדוגמא -כבישים סגורים מפאת שיפוצים, מפולות, שינויי מועדים של אירועים וכיו”ב). על הנוסע לקבל זאת כחלק מאופי הטיול בארצות יעד אלו. באם יהיה צורך מדריכנו יעשו שינויים בשטח, לטובת ורווחת הנוסעים.
    עם ההתחייבות לטיול אנו נדרשים להעביר מקדמה בסך 150 דולר לנוסע עבור התחייבות על הטיסות. במקרה של ביטול – לא תוחזר מקדמה זאת.
    המחיר מבוסס על מינימום 15 מטיילים – במידה ומספר המשתתפים יהיה נמוך יותר, תחול תוספת של כ-150 דולר למחיר הטיול.
    במקרה של ביטולים או שינויים בשירותי קרקע או בטיסות בשל אירועים המוגדרים ככוח עליון (אירועים פוליטיים, אירועי איתני הטבע כמו טייפונים/התפרצות הרי געש וכד’), חברת יעדים לא תישא באחריות הכספית של השינויים שינבעו מכך.
    הושבה בטיסות –  לצערנו מדיניות חברות התעופה לגבי הושבת קבוצות היא לא לאפשר הושבה מראש בהזמנה קבוצתית. אנו מודעים לחשיבות ומנסים לעשות ככל הניתן, אך אנו מדגישים כי לא נוכל להתחייב למקום הושבה.
    אי הגעה לטיסה(non-show) : חברות התעופה גובות קנסות מן הנוסעים שלא יודיעו עלאי הגעה לטיסה. חשוב מאוד לעדכן אותנו לפחות 3 ימי עבודה טרם יציאת הטיול על מנת שלא ייווצר מצב זה של non show ותשלום קנס.
    על הדרכון להיות בתוקף לחצי שנה לפחות מיום החזרה לישראל, ובתוכו לפחות שני דפים ריקים. על המטיילים לעשות ביטוח בריאות ומטען.
    חיסונים – לקבלת מידע על חיסונים יש לפנות ללשכת הבריאות או מרפאות המטיילים באזור המגורים.

    רשימת המלונות לדוגמא:

    Crimson Resort and Spa

    Henann Alona

    Microtel Hotel

    St. Joseph Inn

    Banaue Hotel

    Japi Travellers Inn

    The Manila Hotel

    Taal Vista Hotel

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טיול לפיליפינים, אל פסטיבל הפרחים

    מה תרצו לחפש?